Regulamin Pay Reedem
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1 Konto (dalej "Konto") jest założone i zarządzane przez Global Primex Limited (dalej "Global Primex"), z główną siedzibą pod adresem Level 10, Maeva Tower, Silicon Avenue, Cybercity, Ebène, Republika Mauritiusu. Z Global Primex można się skontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem
[email protected] lub telefonicznie pod numerem (+44)1628200487 (UK) lub (912)800-0083 (US), lub pod każdym innym numerem kontaktowym podanym na stronie internetowej. Global Primex świadczy swoje usługi na podstawie licencji na usługi pośrednictwa płatniczego o numerze C116016613 wydanej przez Financial Services Commission of Mauritius (dalej "FSC") i tym samym podlega nadzorowi FSC.
1.2 Otwarcie, korzystanie i zamknięcie Konta oraz sprawy związane z korzystaniem z PayRedeem eCard, podlegają niniejszym Warunkom, które stanowią umowę pomiędzy Global Primex a klientem (dalej "Umowa"). Językiem dokumentu jest język angielski.
1.3 Klient powinien uważnie przeczytać niniejsze Warunki, ponieważ zawierają one ważne informacje na temat praw i obowiązków klienta związanych z jego Kontem. Ponadto Klient zobowiązany jest do korzystania ze swojego Konta zgodnie z niniejszym Regulaminem. eKarta PayRedeem nabyta za pośrednictwem Konta należy wyłącznie do osoby (Ciebie, Klienta), która założyła Konto. Klient nie jest uprawniony ani do przeniesienia Konta, ani do przekazania eKarty PayRedeem osobie trzeciej.
1.4 Konto służy do zakupu eKart (dalej "Karta PayRedeem"), Klient może używać Karty PayRedeem u tych sprzedawców internetowych i usługodawców, którzy akceptują Kartę PayRedeem jako środek płatniczy (dalej "Sprzedawca" lub "Uczestniczący Sprzedawca"). Po nabyciu karty PayRedeem eCard klient może używać jej do płacenia za zakup produktów i usług u tych Akceptantów.
1.5 W przypadku korzystania z dodatkowych usług, klient może być zmuszony do zaakceptowania dodatkowych warunków, o których zostanie poinformowany podczas zamawiania lub korzystania z takich usług. Klientowi zaleca się wydrukowanie naszego pobrania i zachowanie kopii tego dokumentu prawnego do wykorzystania w przyszłości. Klient może zawsze zapoznać się z aktualnymi warunkami na stronie internetowej.
2. OTWARCIE RACHUNKU: WYMAGANIA, REJESTRACJA
2.1 Klient musi mieć co najmniej 18 (osiemnaście) lat, aby otworzyć Konto i przedstawić i oficjalny dowód tożsamości. Global Primex ma prawo w każdej chwili zażądać od klienta dowodu tożsamości (czytelnego zdjęcia) i wieku. Każdy klient może otworzyć tylko jedno Konto. Konto musi być na nazwisko klienta. Zabronione jest otwieranie kolejnego Konta dla klienta lub innej osoby. W przypadku naruszenia tego przepisu Global Primex wyraźnie zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zamrożenia/zablokowania danego Konta i wypowiedzenia niniejszej umowy. Akceptując niniejsze warunki klient potwierdza, że będzie korzystał z konta we własnym imieniu i na własny koszt, że jest rzeczywistym właścicielem i że nie działa na korzyść osoby trzeciej.
2.2 Aby otworzyć Konto, klient musi zarejestrować się online na stronie internetowej (procedura jednorazowa). Jako instytucja finansowa, podczas nawiązywania relacji biznesowych, Global Primex jest zobowiązany do identyfikacji klienta i weryfikacji jego tożsamości, a także oceny i, w razie potrzeby, uzyskania informacji na temat celu i zamierzonego charakteru relacji biznesowych. W tym celu Global Primex ma prawo zażądać potwierdzenia tożsamości klienta, miejsca zamieszkania, pochodzenia środków oraz zażądać innych dokumentów dotyczących celu i zamierzonego charakteru stosunków handlowych oraz potwierdzających prawidłowość danych rejestracyjnych.
2.3 Global Primex jest uprawniony do ustanowienia ilościowych limitów ekonomicznych na Rachunku, zarówno w odniesieniu do zakupu produktów obsługiwanych przez Rachunek, jak i do poszczególnych transakcji realizowanych za pośrednictwem Rachunku i/lub innych limitów opartych na ocenie ryzyka w celu ochrony Rachunku przed oszustwami. Dla celów limitów ilościowych, Global Primex będzie brał pod uwagę równowartość w walucie EUR kwoty eKart denominowanych w jakiejkolwiek innej walucie. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej. Global Primex ma prawo do tymczasowego lub stałego zwiększenia lub zmniejszenia limitów oraz dokumentacji wymaganej do zakwalifikowania się do każdego poziomu według własnego uznania, na podstawie odpowiednich przepisów dotyczących przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu (dalej: "AML-CFT") oraz zaleceń agencji międzynarodowych.
2.4 Zanim klient będzie mógł dokonać transakcji, których kwoty przekraczają limity określone w poziomach, musi podnieść poziom swojego Konta do odpowiedniego poziomu, co można zrobić w dowolnym momencie. W tym celu klient musi przedstawić dokumentację wymaganą do oceny pochodzenia środków i celu relacji biznesowych. Dane te będą przechowywane i sprawdzane elektronicznie oraz przeglądane przez wyspecjalizowany personel Global Primex przy wsparciu narzędzi technologicznych dostarczanych przez renomowanych dostawców zewnętrznych.
2.5 Global Primex ma prawo do zablokowania pewnych jurysdykcji i/lub regionów, jeśli jest to wymagane lub wskazane w celu przestrzegania obowiązujących ram prawnych dotyczących przeciwdziałania praniu pieniędzy. W związku z tym Global Primex zablokuje jurysdykcje i/lub regiony zgodnie z wymogami prawa lub jeśli będzie to konieczne, aby zastosować się do zaleceń wydanych przez odpowiedni organ rządowy lub uznany organ zajmujący się zapobieganiem przestępstwom finansowym. W związku z tym Global Primex, według własnego uznania, może zdecydować o zaprzestaniu lub ograniczeniu usług w niektórych regionach i/lub jurysdykcjach w dowolnym czasie i bez wcześniejszego powiadomienia, dlatego Global Primex zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub likwidacji Państwa Konta w dowolnym czasie, jeśli Global Primex jest do tego zobowiązany przez prawo lub w celu zastosowania się do zaleceń wydanych przez odpowiedni organ rządowy lub uznany organ w celu zapobiegania przestępstwom finansowym. Gdy tylko będzie to możliwe, Global Primex opublikuje na stronie internetowej listę jurysdykcji i/lub regionów nieobsługiwanych.
2.6 Global Primex ma prawo do aktualizacji powyższej listy w dowolnym momencie.
3. ZAKUP PAYREDEEM
3.1 Klient może nabyć eKartę PayRedeem bezpośrednio od Global Primex, może zapłacić za eKartę PayRedeem przelewem bankowym, kartą debetową/kredytową lub różnymi alternatywnymi metodami płatności. Klient powinien mieć świadomość, że dostępne metody płatności mogą się różnić w zależności od lokalizacji i rodzaju eKarty (patrz punkt 3.5), którą chce kupić. Dla każdej metody płatności mogą obowiązywać pewne warunki, w takim przypadku Klient zostanie o tym wcześniej poinformowany. Ponadto, Klient musi być właścicielem tytułu prawnego do metody płatności użytej do zakupu eKarty PayRedeem. Każde naruszenie tego wymogu jest bardzo poważne i będzie traktowane jako oszustwo. Podstawową walutą PayRedeem jest EUR. Karty eCard PayRedeem są denominowane w walutach EUR i USD, inne waluty mogą być dodane w przyszłości.
3.2 W celu otrzymania pełnej płatności przelewem klient musi pokryć wszelkie opłaty związane z przelewem, które należy uiścić w banku klienta. W tym zakresie większość banków pobiera opłatę za zainicjowanie przelewu, ale wysokość ewentualnej opłaty zależy od banku nadawcy i ewentualnego banku pośredniczącego, z którego może on korzystać. Jeśli klient ma wątpliwości, powinien skontaktować się bezpośrednio ze swoim bankiem, aby zapytać, czy i jakie są opłaty za zainicjowanie przelewu. Klient powinien poinformować swój bank, że pokryje wszystkie opłaty związane z przelewem przed zainicjowaniem płatności. Ponadto, podczas wypełniania wniosku o przelew międzynarodowy SWIFT, klient powinien wybrać "OUR" w polu dotyczącym opłat, aby uniknąć potrącania przez banki dodatkowych opłat za przelew.
3.3 Global Primex może wchodzić w relacje handlowe z partnerami internetowymi, u których można nabyć e-karty PayRedeem. W związku z tym Global Primex wyznaczył Primex Payments d.o.o. (dalej "Primex Payments") jako swojego procesora płatności. Primex Payments jest spółką należycie zarejestrowaną zgodnie z prawem Chorwacji, o numerze rejestracyjnym 080985910 i adresie korporacyjnym znajdującym się pod adresem Strojarska cesta 20, kod pocztowy 10000, Zagrzeb, Chorwacja. Rola Global Primex Payments jest ograniczona do umożliwienia klientowi zakupu eCard i pobrania środków, wszystkie pozostałe istotne działania będą wykonywane przez Global Primex. Dla uniknięcia wątpliwości, Global Primex (Mauritius) będzie wydawać eKarty, a także zarządzać wykupem eKart PayRedeem u Uczestniczących Akceptantów, jak również realizacją, w stosownych przypadkach, wypłat i cash-outów.
3.4 Każdej Karcie eCard PayRedeem zostanie nadany unikalny numer referencyjny oraz unikalny Osobisty Numer Identyfikacyjny ("PIN"), każdy z nich będzie składał się z 16 do 20 cyfr. Po zakupie eKarty PayRedeem, Global Primex prześle klientowi wiadomość e-mail z numerem referencyjnym i numerem PIN, informacja ta będzie również widoczna w sekcji "Moja eKarta". Klient musi podać swój telefon komórkowy, dla celów bezpieczeństwa i weryfikacji.
3.5 Karty eCard obsługują kilka kategorii przeznaczenia wydatków. Każda eKarta może być zrealizowana tylko u Uczestniczącego Akceptanta, który mieści się w zakresie danej kategorii. Klient musi wybrać kategorię przed zakupem eKarty. Każda eKarta będzie wyraźnie wizualizować kategorię wybraną przez Klienta w momencie jej zakupu. Klient nie będzie mógł zmienić kategorii po zautoryzowaniu płatności za eKartę. Klient może być zmuszony do podwyższenia swojego Tier, aby móc kupić niektóre kategorie.
3.6 Wszystkie PayRedeem eCard są monitorowane w celu określenia wszelkich nieprawidłowych działań. Global Primex zastrzega sobie prawo do anulowania każdej karty PayRedeem eCard, jeśli Global Primex ma uzasadnione przekonanie, że transakcja jest podejrzana lub pochodzi, bezpośrednio lub pośrednio, z oszustwa.
3.7 Opłaty związane z transakcją będą widoczne podczas zakupu eCard, przed autoryzacją jakiejkolwiek płatności. Opłaty związane z transakcją mogą obejmować opłatę za przetwarzanie i/lub opłatę aktywacyjną, jeśli dotyczy. Jeśli opłaty są pokazane jako przekreślone, oznacza to, że Uczestniczący Akceptant wybrany przez klienta sponsoruje daną opłatę (dalej "Opłaty Sponsorowane"). Jeśli klient zgadza się na to, eCard nie będzie mogła być zrealizowana u innego Akceptanta.
3.8 Kiedy klient chce nabyć eKartę PayRedeem za pomocą debetu/kredytu, klient autoryzuje transakcję, ale środki nie zostaną przechwycone (przekazane), dopóki klient nie zrealizuje eKarty. Klient powinien zostać poinformowany, że ani dostawcy usług płatniczych Global Primex, ani żaden z ich podmiotów stowarzyszonych, ani żadna z ich marek, nie udzieliły i nie udzielą gwarancji ani nie złożą oświadczenia w odniesieniu do towarów i/lub usług świadczonych przez Global Primex oraz że dostawcy usług płatniczych Global Primex i ich podmioty stowarzyszone nie ponoszą odpowiedzialności, czy to w ramach umowy, deliktu (w tym zaniedbania), za naruszenie obowiązku ustawowego lub w inny sposób, za jakiekolwiek straty lub szkody, w tym bez ograniczeń, pośrednie lub wtórne straty lub szkody, lub jakiekolwiek straty lub szkody wynikające z lub w związku z produktami i/lub usługami świadczonymi przez dostawców usług płatniczych. Ponadto, w odniesieniu do relacji biznesowych pomiędzy Global Primex i jego dostawcami usług płatniczych, należy poinformować, że ich działania są wyłącznie związane z przetwarzaniem płatności.
4. KORZYSTANIE Z PAYREDEEM
4.1 Klient może używać eKarty PayRedeem do dokonywania płatności u Uczestniczących Akceptantów. W stosunkach handlowych między klientem a Akceptantem obowiązują warunki podane na stronie internetowej danego Akceptanta. Co do zasady, ważność eKarty PayRedeem wynosi 96 godzin od momentu jej zakupu. Jeżeli Klient nie zrealizuje eKarty PayRedeem w ciągu 96 godzin, eKarta PayRedeem zostanie dezaktywowana i w zależności od metody płatności, z której korzysta Klient, środki nie zostaną przechwycone (nie zostaną przekazane na) lub zostaną automatycznie zwrócone. Klient może skorzystać z każdej eKarty PayRedeem tylko jeden raz.
4.2 Klient może zainicjować transakcję płatniczą u danego Akceptanta wybierając opcję "płatność PayRedeem" widoczną na stronie Akceptanta. Zostaną wyświetlone szczegóły płatności, a następnie klient dokona autoryzacji transakcji. Po autoryzacji zlecenie płatnicze będzie uznane za otrzymane. Global Primex zrealizuje zlecenie płatnicze natychmiast, co oznacza, że klient nie może anulować zamówienia po jego autoryzacji.
4.3 Wszystkie obciążenia eKarty PayRedeem będą dokonywane w walucie eKarty, tj. w walucie EUR lub USD, lub w innej walucie, która zostanie dodana w przyszłości. Walutą bazową PayRedeem jest EUR.
4.4 Po autoryzacji transakcji środki zostaną niezwłocznie przekazane Uczestniczącym Akceptantom, a transakcja staje się nieodwracalna.
4.5 Klient będzie mógł połączyć kilka eKart PayRedeem w jedną (dalej: "eKarta połączona z PayRedeem"). Klient nie będzie mógł łączyć eKart z różnych kategorii.
4.6 Zabroniona jest sprzedaż, handel lub kupno eKart PayRedeem, jakiegokolwiek typu lub podtypu. Zakaz ten wyraźnie odnosi się do tzw. platform wymiany. Zakup eKarty PayRedeem przez Internet jest dozwolony wyłącznie za pośrednictwem oficjalnej strony internetowej.
4.7 Klient może w każdej chwili sprawdzić status swojej karty PayRedeem eCard w panelu administracyjnym Konta.
4.8 Jeśli klient stwierdzi, że jego PayRedeem eCard jest wadliwa, powinien niezwłocznie poinformować o tym Global Primex, telefonicznie pod numerem (+44)1628200487 (UK) lub (912)800-0083 (US), albo za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem
[email protected]. Jeśli usunięcie wady nie będzie możliwe, Global Primex zwróci klientowi odpowiednią kwotę za kartę PayRedeem eCard.
4.9 Klient może zaplanować płatności poprzez ustawienie zaplanowanego zlecenia płatności. Poprzez utworzenie zaplanowanego zlecenia płatniczego klient z góry upoważnia Primex Payments do obciążenia metody płatności klienta za zakup eCard, jak również z góry upoważnia Global Primex do realizacji eCard u Uczestniczącego Sprzedawcy. Po aktywacji zlecenia płatniczego, klient otrzyma przypomnienie na 24 godziny przed pobraniem środków z podanej przez niego metody płatności. Następnie eKarta zostanie automatycznie zrealizowana w ciągu 24 godzin u Uczestniczącego Akceptanta zgodnie z zaplanowanym zleceniem płatności podanym przez klienta. Klient może anulować zaplanowaną płatność (płatności) w dowolnym momencie, logując się na Konto i anulując ją, jednak klient musi anulować zaplanowaną dyspozycję płatności przed realizacją eKarty. Dla uniknięcia wątpliwości, klient nie będzie mógł anulować realizacji eKarty, która została już przypisana do Uczestniczącego Akceptanta.
5. ZWROTY
5.1 Klient może w każdej chwili zażądać zwrotu danej eKarty PayRedeem, pod warunkiem, że eKarta PayRedeem nie została zrealizowana w celu zapłaty za towary i/lub usługi u Uczestniczącego Akceptanta. W tym celu Klient powinien wysłać wiadomość e-mail na adres
[email protected] podając następujące dane: (a) numer eKarty; (b) datę złożenia zamówienia; (c) opłacone zamówienie (kwota i waluta); (d) pozycję produktu (kwota i waluta); (e) powód zwrotu.
5.2 Jeśli klient kupił eCard za pomocą swojej karty debetowej/kredytowej, zwrot zostanie po prostu zrealizowany poprzez brak przechwycenia (przekazania) środków, ponieważ w takich przypadkach środki są przechwytywane (przekazywane) tylko w przypadku, gdy eCard została zrealizowana. We wszystkich innych przypadkach, wszystkie kwalifikujące się zwroty zostaną zaksięgowane tak szybko jak to możliwe. Może być zastosowana opłata w celu pokrycia kosztów poniesionych w związku z refundacją. Klient powinien być również świadomy, że dodatkowe opłaty mogą zostać zastosowane przez dostawcę usług płatniczych obsługującego metodę płatności użytą przez klienta do zakupu eCard (tj. Bank klienta).
5.3 Klient może uzyskać zwrot pieniędzy tylko wtedy, gdy: (a) Klient dokonał zakupu eKarty PayRedeem; (b) eKarta PayRedeem nie została wykorzystana (zrealizowana). W przypadku, gdy eKarta została użyta, klient zostanie poinformowany o konieczności skontaktowania się z odpowiednim Akceptantem.
5.4 Każda wykorzystana (zrealizowana) Karta eCard PayRedeem zostanie przeanalizowana przez nasz zespół i może zostać rozpatrzona pod kątem zwrotu pieniędzy w poszczególnych przypadkach (w zależności od przyczyny i okoliczności).
5.5 W zależności od metody płatności użytej przez klienta do zakupu eKarty, bezpośredni zwrot pieniędzy może nie być możliwy, w takim przypadku zwrot pieniędzy zostanie dokonany za pośrednictwem przelewu lub innej metody płatności umożliwiającej zwrot pieniędzy.
5.6 Opłaty związane z transakcją (tj. opłata za przetwarzanie danych i/lub opłata aktywacyjna) nie będą zwracane, jeśli dotyczy. W związku z tym klient musi być świadomy, że opłaty związane z transakcją są czasami sponsorowane przez Uczestniczącego Sprzedawcę wybranego przez klienta (co wymaga zgody klienta), w którym to przypadku zwracana kwota może zostać potrącona z odpowiednią kwotą Opłat Sponsorowanych. Niezależnie od powyższego, zwroty za eCard zakupione za pomocą kart debetowych/kredytowych nie powinny być potrącane z opłatami sponsorowanymi, to samo dotyczy wszelkich innych eCard, które zostały zakupione za pomocą metody płatności, która wspiera przechwytywanie środków ex-post.
6. . WYPŁATA I WYPŁATA GOTÓWKOWA
6.1 Uczestniczący Akceptanci mogą dokonać wypłaty na rzecz klienta za pomocą PayRedeem, w tym celu Global Primex wyda eKartę jako wypłatę przez Uczestniczącego Akceptanta na rzecz klienta (dalej "eKarta PayRedeem Pay-Out"), pod warunkiem, że klient w przeszłości zrealizował u Akceptanta przynajmniej jedną eKartę PayRedeem. Ważność każdej karty PayRedeem Pay-Out eCard wynosi SZEŚĆDZIESIĄT (60) dni. Global Primex może narzucić minimalną kwotę dla każdej eKarty PayRedeem Pay-Out. Global Primex nie pobiera żadnych opłat za kartę eCard PayRedeem Pay-Out, chociaż Akceptant Uczestniczący może pobierać opłaty.
6.2 Funkcja Wypłaty nie będzie dostępna, jeśli: (a) Konto klienta jest zablokowane; (b) limit dla Konta, w jego aktualnym statusie (tier), został przekroczony lub; (c) Akceptant Uczestniczący jest zablokowany lub nie jest upoważniony do dokonywania płatności; (d) jeśli żądanie płatności Akceptanta Uczestniczącego zostanie odrzucone, klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany.
6.3 Klient może używać eKarty PayRedeem Pay-Out jak zwykłej eKarty, a więc do płacenia za towary i usługi u Uczestniczących Akceptantów. Klient może również wypłacić eKartę, żądając przelania środków na swój rachunek bankowy, środki zostaną przelane na rachunek bankowy Klienta w możliwie najkrótszym czasie. Jeśli klient użył innej metody płatności niż przelew bankowy, Global Primex poprosi o podanie danych rachunku bankowego. Global Primex zażąda odpowiedniej dokumentacji potwierdzającej, że klient jest posiadaczem konta bankowego.
6.4 Wypłata eKarty PayRedeem jest możliwa tylko na konto bankowe znajdujące się w jurysdykcji zarejestrowanej jako miejsce zamieszkania klienta. Jeśli bank klienta nie akceptuje przychodzącego przelewu, Global Primex podejmie uzasadnione starania, aby zapewnić klientowi alternatywę, w tym przypadku może być zastosowana opłata w celu pokrycia kosztów poniesionych przez Global Primex.
6.5 Klient musi upewnić się, że dane dotyczące płatności wprowadzone podczas żądania wypłaty są poprawne i kompletne. Global Primex nie ponosi odpowiedzialności za wysłanie cash-outu na niewłaściwe konto, jeśli wynika to z podania przez klienta nieprawidłowych danych płatniczych. W szczególności klient musi upewnić się, że numer konta bankowego, kod sortujący, IBAN i/lub BIC/SWIFT są prawidłowe. Jeśli klient zażąda wypłaty środków na niewłaściwe konto, klient może zażądać od Global Primex pomocy w odzyskaniu środków. Global Primex może jednak naliczyć za to opłatę administracyjną. W każdym przypadku klient musi być świadomy, że Global Primex nie może zagwarantować, że starania o odzyskanie środków zakończą się sukcesem. W przypadku, gdy starania o odzyskanie środków zakończą się sukcesem lub z jakiegokolwiek powodu podanie błędnych danych płatniczych nie spowodowało wysłania środków do niewłaściwego odbiorcy, klient będzie mógł podać prawidłowe dane bankowe i zażądać ponownego wypłacenia pozostałej kwoty (pierwotna kwota minus opłaty zastosowane przez banki pośredniczące, jeśli dotyczy).
6.6 Weryfikacja weryfikacji rachunku bankowego może potrwać do 2 dni roboczych. Po weryfikacji wyżej wymienionych dokumentów i informacji o rachunku bankowym, klienci są powiadamiani o statusie ich weryfikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej.
6.7 W zależności od lokalizacji klienta, Global Primex może zastosować minimalną kwotę do wypłaty. Global Primex pobierze opłatę w celu pokrycia poniesionych kosztów, wysokość opłaty zależy od kilku czynników, w tym lokalizacji rachunku bankowego klienta. Bardziej szczegółowe informacje można znaleźć na stronie internetowej lub uzyskać za pośrednictwem obsługi klienta (telefon, e-mail, czat).
7. ODRZUCENIE TRANSAKCJI
7.1 Global Primex odrzuci transakcję płatniczą, jeżeli: (a) przeprowadzenie transakcji naruszałoby przepisy właściwego prawa, nakaz sądowy lub polecenie służbowe; (b) istnieje uzasadnione podejrzenie, że przeprowadzenie transakcji stanowiłoby przestępstwo lub jest zabronione w celu zapobiegania praniu pieniędzy; (c) dane dostępowe i/lub parametry bezpieczeństwa nie zostały dostarczone lub dostarczone w sposób niepełny; (d) Konto jest zablokowane; (e) kwota eKarty jest niewystarczająca do wykonania transakcji; (f) istnieje niezgodność pomiędzy właścicielem tytułu do metody płatności a posiadaczem Konta; (g) gdy istnieje wysokie ryzyko obciążenia zwrotnego lub gdy zewnętrzni dostawcy usług płatniczych/bankowych uznają, że istnieje wysokie ryzyko obciążenia zwrotnego; (h) eKarta PayRedeem nie została nabyta przez osobę, która próbuje z niej skorzystać.
7.2 W przypadku odrzucenia transakcji Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o tym fakcie.
8. BEZPIECZEŃSTWO
8.1 Klient musi przechowywać eCard i/lub eCard Pay-Out w bezpiecznym miejscu i chronić je przed dostępem osób trzecich. Klient nie powinien przekazywać danych dotyczących eKarty osobom trzecim. Wszystkie transakcje dokonane przy użyciu karty i kodu PIN będą traktowane jako autoryzowane przez klienta. Jeśli klient uważa, że jakakolwiek transakcja została wykonana nieprawidłowo, musi bez zbędnej zwłoki powiadomić o tym Global Primex.
8.2 W celu utrzymania bezpieczeństwa Konta, Global Primex jest upoważniony do kontaktowania się z klientem poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres e-mail podany przez klienta podczas rejestracji lub poprzez wiadomość tekstową lub połączenie na numer telefonu komórkowego podany podczas rejestracji. W tym celu klient jest odpowiedzialny za zapewnienie dostępu do podanego adresu e-mail i numeru telefonu komórkowego oraz za natychmiastowe pobieranie i odczytywanie wszelkich wiadomości wysyłanych do niego przez Global Primex w celu zapobieżenia nieuprawnionemu użyciu Konta i/lub eKarty PayRedeem. W związku z tym, w każdej chwili Global Primex ma prawo poprosić klienta o udowodnienie, że jego dane osobowe są dokładne i aktualne, poprzez przedstawienie odpowiednich dowodów.
8.3 Jeśli Global Primex ma uzasadnione obawy, że Konto klienta jest zagrożone oszustwem lub zagrożeniem bezpieczeństwa, Global Primex skontaktuje się z klientem, korzystając z danych podanych przez klienta podczas rejestracji.
8.4 Klient jest zobowiązany do ochrony swoich danych dostępowych (adres e-mail i hasło) oraz wszelkich parametrów bezpieczeństwa przed wykorzystaniem przez osoby trzecie.
8.5 Jeśli klient zauważy, że jego dane dostępu lub parametry bezpieczeństwa zostały utracone, skradzione, niewłaściwie użyte lub wykorzystane w inny nieuprawniony sposób, powinien bez zbędnej zwłoki skontaktować się z Global Primex telefonicznie (+44)1628200487 (UK) lub (912)800-0083 (US) lub online
[email protected] w celu zablokowania Konta. Każda nieuzasadniona zwłoka w powiadomieniu Global Primex może wpłynąć na bezpieczeństwo Konta Klienta i eKart PayRedeem.
8.6 Informacje o kartach kredytowych są przetwarzane zgodnie z wymogami PCI DSS 3.2 oraz z zachowaniem najsurowszych praktyk bezpieczeństwa IT za pośrednictwem GPN DATA Payment Gateway (
www.gpndata.com).
8.7 Należy pamiętać, że pracownicy Global Primex nigdy nie poproszą klienta o podanie hasła przez telefon, e-mail lub w inny sposób. Nazwa użytkownika i hasło będą wprowadzane tylko bezpośrednio na stronie internetowej Global Primex.
9. SPORY
9.1 Jeśli klient ma jakiekolwiek spory dotyczące zakupów dokonanych za pomocą eKarty, powinien je rozstrzygnąć z odpowiednim Akceptantem. Global Primex nie ponosi odpowiedzialności za jakość, bezpieczeństwo lub jakikolwiek inny aspekt jakichkolwiek towarów lub usług zakupionych za pomocą kart eCard PayRedeem.
9.2 Klient nie będzie mógł anulować realizacji eKarty, która została już przypisana do Uczestniczącego Akceptanta, chyba że klient nie autoryzował transakcji lub Uczestniczący Akceptant dopuścił się oszustwa.
10. OPŁATY
10.1 Przy zakupie karty eCard mogą zostać naliczone pewne opłaty związane z transakcją, w tym opłata manipulacyjna i/lub opłata aktywacyjna. Wszelkie stosowne opłaty będą wyraźnie widoczne przed zakupem eCard. Jeżeli opłaty są przekreślone, oznacza to, że wybrany przez klienta Akceptant Uczestniczący sponsoruje te opłaty.
10.2 Przy dokonywaniu transakcji płatniczej zakupu eKarty PayRedeem lub żądaniu wypłaty gotówki mogą być naliczane opłaty od podmiotów finansowych, zgodnie z warunkami umowy pomiędzy klientem a jego bankiem lub podmiotem finansowym obsługującym daną formę płatności. Dokonując zakupu eKarty PayRedeem lub wnioskując o wypłatę środków, Klient przyjmuje do wiadomości, że ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie opłaty naliczone przez jego bank lub podmiot finansowy obsługujący daną metodę płatności.
10.3 Wszystkie opłaty będą naliczane w walucie karty eCard PayRedeem. Niemniej jednak, opłaty stosowane przez podmiot finansowy obsługujący metodę płatności, za pomocą której Klient nabył eKartę PayRedeem lub dokonał wypłaty, będą naliczane, o ile ma to zastosowanie, w walucie metody płatności, niezależnie od waluty eKarty PayRedeem.
11. ZABLOKOWANIE KONTA
11.1 Global Primex ma prawo i może zamrozić/zablokować Konto klienta lub w inny sposób ograniczyć jego funkcjonalność z uzasadnionych przyczyn związanych z bezpieczeństwem Konta lub jakichkolwiek jego zabezpieczeń lub jeśli Global Primex ma uzasadnione podejrzenia, że doszło do nieuprawnionego lub nieuczciwego użycia Konta klienta lub że naruszono jakiekolwiek jego zabezpieczenia. Global Primex powiadomi z wyprzedzeniem klienta, jeśli Global Primex przystąpi do zamrożenia Konta lub, gdy Global Primex nie jest w stanie tego zrobić, natychmiast po nałożeniu zawieszenia lub ograniczenia, chyba że powiadomienie klienta byłoby niezgodne z prawem lub zagrażałoby uzasadnionym interesom Global Primex w zakresie bezpieczeństwa. Global Primex odblokuje Konto tak szybko, jak to będzie możliwe po ustaniu przyczyn zawieszenia i/lub ograniczenia.
12. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
12.1 W przypadku nieautoryzowanej płatności, która została wykonana nieprawidłowo z powodu błędu Global Primex, Global Primex w najkrótszym możliwym terminie zwróci kwotę płatności wraz ze wszystkimi opłatami, jeśli dotyczy.
12.2 Niezależnie od powyższego, Global Primex nie ponosi odpowiedzialności, jeśli transakcja była nieautoryzowana, ale klient działał nieuczciwie lub naruszył bezpieczeństwo Konta z premedytacją lub rażącym zaniedbaniem, w takim przypadku klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszystkie straty. Podobnie, klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszystkie straty, jeśli klient nie zakwestionował i nie zwrócił uwagi Global Primex na nieautoryzowaną lub nieprawidłowo wykonaną transakcję w ciągu trzynastu (13) miesięcy od daty transakcji.
12.3 Global Primex nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia lub upośledzenia usługi lub za zakłócenia lub upośledzenia usług pośredniczących, na których polega Global Primex, pod warunkiem, że takie zakłócenia lub upośledzenia wynikają z nienormalnych i nieprzewidywalnych okoliczności pozostających poza kontrolą Global Primex lub kontrolą pośrednika, którego dotyczą.
12.4 Global Primex nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty pośrednie lub wynikowe.
12.5 Global Primex nie ponosi odpowiedzialności za oszacowanie lub zapłatę jakichkolwiek podatków, ceł lub innych opłat, które wynikają z korzystania przez klienta z jego eKarty PayRedeem.
12.6 Global Primex nie gwarantuje stałej dostępności systemu Global Primex, w szczególności dostępności systemów Akceptantów.
13. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
3.1 Klient wyraża wyraźną zgodę na to, aby Global Primex, podmiot posiadający adres korporacyjny i działający w Republice Mauritiusu, uzyskał dostęp, przetwarzał i przechowywał wszelkie informacje, które klient przekaże Global Primex, w celu świadczenia usług. Klient może wycofać tę zgodę w dowolnym momencie. Jeśli klient wycofa zgodę i/lub zamknie swoje Konto, Global Primex przestanie korzystać z danych klienta, ale. Jeśli jednak klient dokonał jakiejkolwiek transakcji o wartości ekonomicznej, Global Primex zachowa dane klienta do innych celów, w których Global Primex ma inne zgodne z prawem podstawy, takie jak cele związane z przeciwdziałaniem praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu.
13.2 Podczas korzystania z Konta dane osobowe klienta będą gromadzone w zakresie niezbędnym do świadczenia usług. Używamy plików cookie w celu ochrony systemu i ochrony przed nadużyciami. Klient musi zaakceptować te pliki cookie, aby móc korzystać z witryny Global Primex. Global Primex udostępnia informację o ochronie prywatności w następującej sekcji strony internetowej:
www.payredeem.com/privacy-policy14. WARUNKI I WYPOWIEDZENIE UMOWY
14.1 Umowa pomiędzy Global Primex a klientem dotycząca korzystania z Konta obowiązuje przez czas nieokreślony.
14.2 Klient ma prawo do wypowiedzenia stosunku umownego w dowolnym momencie, bez zachowania okresu wypowiedzenia. Z drugiej strony Global Primex jest uprawniony do rozwiązania stosunku umownego w dowolnym momencie z zachowaniem dwumiesięcznego (2) okresu wypowiedzenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany przez klienta.
14. 3 Global Primex jest uprawniony do rozwiązania stosunku umownego z klientem ze skutkiem natychmiastowym, za pośrednictwem poczty elektronicznej na podany adres e-mail, jeżeli ma miejsce jeden z następujących scenariuszy: (a) klient złożył nieprawdziwe oświadczenia dotyczące swojej tożsamości lub zataił inne istotne okoliczności; (b) klient naruszył istotne postanowienia niniejszych Warunków; (c) Global Primex ma podstawy sądzić, że klient popełnił czyny niezgodne z prawem lub naruszył przepisy dotyczące przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu; (d) klient używa swojego Konta w sposób niezgodny z prawem; (e) klient używa kart elektronicznych PayRedeem, które nie zostały zakupione bezpośrednio od Global Primex; (f) istnieją obawy dotyczące cyberbezpieczeństwa; lub (g) Global Primex jest zobowiązany do rozwiązania umowy bez wypowiedzenia z powodów ustawowych lub regulacyjnych.
14.4 Gdy wypowiedzenie umowy stanie się skuteczne, Konto klienta zostanie zablokowane. Global Primex zwróci klientowi kwotę nie zrealizowanych kart PayRedeem eCards.
15. ZMIANY W REGULAMINIE
15.1 Global Primex ma prawo do zmiany niniejszych Warunków pod warunkiem, że klient otrzyma pisemne powiadomienie o planowanych zmianach nie później niż DWA (2) miesiące przed datą, w której mają one obowiązywać. Powiadomienie to zostanie wysłane pocztą elektroniczną na adres e-mail zapisany w Koncie klienta. Strony ustalają, że o ile klient nie sprzeciwi się proponowanym zmianom na piśmie przed datą ich planowanego wejścia w życie, uznaje się, że klient wyraził zgodę na te zmiany, które staną się skuteczną częścią umowy z klientem. Klientowi przysługuje prawo do rozwiązania umowy z Global Primex bez wypowiedzenia przed datą wejścia w życie zmian. W komunikacie dotyczącym zmian w umowie Global Primex poinformuje klienta o konsekwencjach braku sprzeciwu wobec zmian oraz o prawie klienta do bezpłatnego rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia.
15.2 Za zmianę umowy nie uważa się zwykłego rozszerzenia funkcjonalności, wprowadzenia nowych usług, zmiany metod płatności lub handlowców.
16. REKLAMACJE
16.1 Jeśli klient jest w jakikolwiek sposób niezadowolony z eKart lub sposobu zarządzania naszą usługą, klient może skontaktować się z Global Primex wysyłając e-mail na adres
[email protected], Global Primex potraktuje zgłoszoną skargę poważnie i zbada okoliczności. Wszelkie skargi złożone przez klienta będą rozpatrywane szybko i sprawiedliwie.
17. OBOWIĄZUJĄCE PRAWO
17.1 Niniejsza umowa podlega prawu Republiki Mauritiusu. Jeśli jakiekolwiek klauzule lub części klauzul są nieskuteczne, nie ma to wpływu na skuteczność pozostałej części klauzuli i umowy.