Najlepiej oceniane

Wyróżnione posty

Post Lajki Autor Wyróżnienie
Post11 maja 2018, 21:51 ●UWAGA NA: HumbleBumble/Humboldt/SunsetJesuss (..)‼
Dziewczyny, uwaga na użytkownika: HumbleBumble/Humblebumblebleh/HumboldtNiereformowalny/Humboldt/SunsetJesusss/Subway_Kanapka/okruszkimargaryny/420 (i wiele innych) - całkiem dobrze znany w forumowych kręgach. Przechodziłam z nim gehennę przez kilka miesięcy. Rasowy stalker, patologiczny manipulant...
16 banana Wyróżnienie: 100%  
Post12 maja 2018, 21:28 hardrockcaffe666
...cholerni hejterzy , tylko gadajo że Paula nie umie tanczyć, że Hard nie wygląda jak rambo albo że nie jeździ lambo ( ͡° ͜ʖ ͡°) https://i.imgur.com/ZQBj9ue.jpg https://showup24.tv/hardrockcaffe666 https://showup24.tv/profile/hardrockcaffe666 https://static.showup.tv/files/5a08d034 ... 753fd4.jpg
13 goldie Wyróżnienie: 81%  
Post29 sie 2018, 12:12 Re: wrednaPaula/PaulaLuxuryEroticShow/NajbrzydszaWeWsi
PAULINO!!!

Obrazek
13 maq Wyróżnienie: 81%  
Post16 wrz 2018, 18:32 Re: wrednaPaula/PaulaLuxuryEroticShow/NajbrzydszaWeWsi
Hard naprawdę nie chce mi się wchodzić z Tobą w dyskusje, ale stanowczo przeginasz....
Weź się przewietrz, bo widzę, że coś z Tobą stanowczo nie tak...
12 wrednaPaula Wyróżnienie: 75%  
Post12 maja 2018, 22:26 Re: hardrockcaffe666
No to teraz bedzie Paula skakala kolo Harda i moze w koncu jej sie te oczy wyprostuja

9 wieczna chcica Wyróżnienie: 56%  
Post12 maja 2018, 23:36 Re: hardrockcaffe666
czill ludzie, jestemy na wczasach

9 goldie Wyróżnienie: 56%  
Post09 maja 2018, 20:47 Re: wrednaPaula/PaulaLuxuryEroticShow/NajbrzydszaWeWsi
Jak komuś podobają się moje posty to proszę łapka w górę. :!: :!: :!: :!: Że co kurwa? Ludzie lajkują posty które coś wnoszą do dyskusji a Twoje posty potrafią jedynie rozruszać towarzystwo w kolejce do Poradni Zdrowia Psychicznego - po lekturze Twoich postów dochodzą do wniosku, że w porównaiu do ...
8 ruger44 Wyróżnienie: 50%  
Post13 maja 2018, 01:03 Re: hardrockcaffe666
my sie bawimy a wy co kurwy ?

8 goldie Wyróżnienie: 50%  
Post13 maja 2018, 09:40 Re: wrednaPaula/PaulaLuxuryEroticShow/NajbrzydszaWeWsi
8 komin Wyróżnienie: 50%  
Post14 maja 2018, 13:24 Re: hardrockcaffe666


8 Sadistik Wyróżnienie: 50%  
Post15 maja 2018, 19:50 Re: hardrockcaffe666
:rolleyes2: https://www.grapheine.com/bombaytv/bt.swf?code=eaebfae1ccd74fe23cdef0346e3ba107 https://www.grapheine.com/bombaytv/bt.swf?code=93b48f01d053c930a92003e865b3bd8c https://www.grapheine.com/bombaytv/bt.swf?code=c16ad2ec2b60176f5f2fe01f7c3a9d48
8 msn Wyróżnienie: 50%  
Post12 maja 2018, 21:42 Re: hardrockcaffe666
Paula, weź olej tych wszystkich Montich, Spajkeli i inną hołotę, a bierz się za Harda. Takiej partii jak on to ze świecą szukać. A Ty nawet szukać nie musisz bo sam Cię znalazł i ulokował w Tobie swoje uczucia. PS. Szwajcynger jako Gubernator Kaliforni wrócił w to samo miejsce aby strzelić kolejną f...
7 Sadistik Wyróżnienie: 44%  
Post13 maja 2018, 00:31 Re: hardrockcaffe666

ja z jakims przypadkowym latynosem
7 goldie Wyróżnienie: 44%  
Post14 maja 2018, 16:08 Re: hardrockcaffe666
7 james_b Wyróżnienie: 44%  
Post23 sie 2018, 01:58 Re: KOCUREK272
Dziadku już pisałam jedz do Ciechocinka,a ode mnie jak najdalej nie jesteś mi wcale potrzebny i daruj sobie wejścia na moją transmisje i nie szpiegu idz do innych jak ci nie pasuje hardzie ... :nono:
7 KOCURELLA Wyróżnienie: 44%  
Post21 wrz 2018, 18:44 Re: wrednaPaula/PaulaLuxuryEroticShow/NajbrzydszaWeWsi
Ja pierdole Hard...
Z Ciebie to jest jednak jebana kurwa!
A ja Ciebie broniłam przed wszystkimi....
Tfu!
7 wrednaPaula Wyróżnienie: 44%  
Post08 maja 2018, 00:18 Propozycje zmian w regulaminie VIPa
Elo, znaleźliśmy się tu dziś aby podyskutować nad zmianą regulaminu konkursu VIP. Z mojej strony na razie tylko jedna propozycja, ale wydaje mi się, że jest ona dość istotna. Mianowicie chodzi mi o ten wpis w regulaminie: 6. Aby oddać ważny głos lub zostać użytkownikiem miesiąca należy napisać co na...
6 Sadistik Wyróżnienie: 38%  
Post10 maja 2018, 19:09 Re: Ksiazka skarg i zazalen
A ja się chciałam pożalić, że wszyscy zostawiają PODZIĘKOWANIA https://www.shareicon.net/download/2017/05/24/886356_like_512x512.png przy postach lubianych, a nie tych które są ważne i pomocne, przez co na topliście wyróżnionych tematów i topliście wyróżnionych postów robi się straszny bałagan :cray:
6 Adminka Wyróżnienie: 38%  
Post13 maja 2018, 19:21 Re: hardrockcaffe666
6 goldie Wyróżnienie: 38%  
Post15 maja 2018, 01:07 Re: hardrockcaffe666
6 Typer Wyróżnienie: 38%  

Wyróżnione tematy

Temat Lajki Autor Wyróżnienie
wrednaPaula/PaulaLuxuryEroticShow/NajbrzydszaWeWsi 479 e-Laski.pl Wyróżnienie: 100%  
KOCUREK272 231 Admin Wyróżnienie: 48%  
hardrockcaffe666 222 goldie Wyróżnienie: 46%  
Adamant 57 Adamant Wyróżnienie: 12%  
Maddie/_Maddieska_ 53 ...:::Bobek:::... Wyróżnienie: 11%  
UWAGA na wyłudzenia i próby włamań do kont użytkowników SU!! 35 Admin Wyróżnienie: 7%  
szefowa 34 Admin Wyróżnienie: 7%  
●UWAGA NA: HumbleBumble/Humboldt/SunsetJesuss (..)‼ 31 banana Wyróżnienie: 6%  
Problemy/Usterki na ShowUp.tv 27 lucek69 Wyróżnienie: 6%  
Diamonda/Avec_PIaisir 26 blebluch123 Wyróżnienie: 5%  
Konkurs VIP/Szołapowiec Marca 2018 - NOWY REGULAMIN 22 Admin Wyróżnienie: 5%  
brzydka_slodka987/ona_slodka987/slodkaa987/slodka997 20 MRX_SU Wyróżnienie: 4%  
Płynność wypłat z SU 20 vivainred Wyróżnienie: 4%  
Cynamonek666/PANSTWO_HEFFNER 19 asot Wyróżnienie: 4%  
DiamondStar/LIMITOWANA_EDYCJA/GLAMOURIOUS 17 msn Wyróżnienie: 4%  
Muzyczny Kącik 16 ...:::Bobek:::... Wyróżnienie: 3%  
Konkurs VIP/Szołapowiec Kwietnia 2018 - NOWY REGULAMIN 16 Admin Wyróżnienie: 3%  
Dziewczyny! Uważajcie na twarz! 15 Admin Wyróżnienie: 3%  
Propozycje zmian w regulaminie VIPa 14 Sadistik Wyróżnienie: 3%  
PieknaaiBestiaa/Malwina96/Wydziarana96/TotylkoJaa96 13 Fapka Wyróżnienie: 3%