Problemy/Usterki na ShowUp.tv

Jak korzystać z portalu? Problemy dotyczące forum? Napisz tutaj co Ci sprawia trudność.
Regulamin forum
Aby brać udział w konkursach należy dodawać linki do profili i transmisji w postach o naszych Dziewczynach z ShowUp.tv
paragon pisze:Ale to jeszcze nic - szopka zaczyna się po uzupełnieniu profilu, wpisałem imię, wiek (którego i tak nie wyświetla) no i zmieniło mi płeć na kobieta i jeszcze dodało rozmiar biustu :dontknow:

:mocking:

Robią z portalu niezły cyrk.

paragon pisze:A tak na marginesie to jak kobitki mają rubrykę - rozmiar biustu to u facetów powinna być - rozmiar penisa, gdzie tu sprawiedliwość :nea:

Dyskryminacja !! :D

moryl2 pisze:
ragazzo_fresco pisze:moryl2, co do Twojego pytania.
Jeśli tego nie robiłeś, to spróbuj może wyczyścić dane przeglądania.
W przypadku Chrome przywróć ustawienia do wartości domyślnych.
Być może się to sprawdzi...

Mi oglądanie transmisji póki co jako tako działa na Firefoxie, Operze i Chrome.. na Edge i innych przeglądarkach nie sprawdzałem.
Natomiast odpalanie własnej transmisji trwa niemiłosiernie dłuuugo..


Niestety dopóki te "spece" nie ogarną tego co spieprzyli, to będą takie problemy.

Z tego co widzę to nie jestem jedyny i to są jakieś większe problemy.Dzięki za radę ale chyba się wstrzymam z tym czyszczeniem bo nie chce mi się klepać wszystich haseł itp.Dziś działa na operze ale rwie transmisje.Zobaczymy co będzie za kilka dni.Dzięki kombinowaniu po długim czasie udało mi się odpalić transmisje ZB na chrome bo działało tylko na operze.Mam styczność z SU praktycznie od początku gdy było kilka transmisji na portalu i zamiast to działać coraz lepiej to mam wrażenie że jest coraz gorzej.


Właśnie widzę, że spieprzyli totalnie.. wiele osób ma problemy z prowadzeniem transmisji, oglądaniem ich jak i w normalnym korzystaniu z serwisu.

Wiem, że nadzieja matką głupich,
ale oby jak najszybciej uporali się z tym szeregiem usterek.

moryl2 pisze:Edit najzabawniejsze że gdy wejdę na głowną i najadę kursorem na daną transmisje to widzę co na niej się dzieje gdy na nią kliknę to sie nie odpala.

Heh, no to nieźle..
Tylko lipa, bo mała miniaturka i bez głosu.
Awatar użytkownika
ragazzo_fresco
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 3484
Rejestracja: 24 lut 2016, 18:47
Podziękował: 65 razy
Podziękowano mu: 41 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: KOCURELLA2727
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: ragazzo_fresco


Kurwa zrobili mi z transmisji piwnice i nic nie moge zrobic zeby bylo jasniej :wild: :wild: :wild:
Awatar użytkownika
wieczna chcica
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 246
Rejestracja: 24 lut 2016, 12:41
Podziękował: 9 razy
Podziękowano mu: 16 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Ja nie wiem w jakim celu usunęli napis z kim sie prowadzi prywatna transmisje po zalogowaniu do konta napis ktory byl na zolto, to jak wywali z priva to juz sie nie bedzie dalo wrocic?
Awatar użytkownika
Adela
SU-holik
SU-holik
Posty: 162
Rejestracja: 26 kwie 2019, 11:54
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 12 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Brak
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Nie wiem jak tam jest na innych trans ale tam gdzie wczoraj byłem to żadnych praktycznie problemów technicznych nie było.
Chyba coś tam w końcu zrobili :good3:
Awatar użytkownika
hardrockcaffe696
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 831
Rejestracja: 02 lut 2018, 17:56
Podziękował: 23 razy
Podziękowano mu: 49 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ..................
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: hardrockcaffe666


Strona działa stabilnie ale po co usuneli komunikat z kim sie prowadzi prywatną transmisję i mozliwosc dolaczenia do niej ponownie, czy ogladajacy tez tak maja? Teraz jak wyjdzie sie z priva to mozna na niego juz nie wrocic...
Awatar użytkownika
Adela
SU-holik
SU-holik
Posty: 162
Rejestracja: 26 kwie 2019, 11:54
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 12 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Brak
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Adela pisze:Strona działa stabilnie ale po co usuneli komunikat z kim sie prowadzi prywatną transmisję i mozliwosc dolaczenia do niej ponownie, czy ogladajacy tez tak maja? Teraz jak wyjdzie sie z priva to mozna na niego juz nie wrocic...

Nie wiem po co to zrobili.
Może tak napisz tam do nich to jakiejś sensownej udzielą Ci odpowiedzi :!:
Awatar użytkownika
hardrockcaffe696
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 831
Rejestracja: 02 lut 2018, 17:56
Podziękował: 23 razy
Podziękowano mu: 49 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ..................
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: hardrockcaffe666


Adela pisze: po co usuneli komunikat z kim sie prowadzi prywatną transmisję i mozliwosc dolaczenia do niej ponownie

Nie wiem,
najwidoczniej ich zdaniem lepiej jak się ludzie denerwują na portalu zamiast umożliwić im normalne korzystanie z niego.
Awatar użytkownika
ragazzo_fresco
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 3484
Rejestracja: 24 lut 2016, 18:47
Podziękował: 65 razy
Podziękowano mu: 41 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: KOCURELLA2727
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: ragazzo_fresco


Adela pisze:Strona działa stabilnie ale po co usuneli komunikat z kim sie prowadzi prywatną transmisję i mozliwosc dolaczenia do niej ponownie, czy ogladajacy tez tak maja? Teraz jak wyjdzie sie z priva to mozna na niego juz nie wrocic...


Na pytanie o to w mailu do moderacji dostałam klasyczny szablonik:
"Witam
Proszę spróbować teraz. Wrzuciliśmy kilka istotnych poprawek, które powinny rozwiązać problem. Na wszelki wypadek proszę wyczyścić ponownie dane przeglądarki.
pozdrawiam"

Jakim cudem moje ciastka mają przywrócić opcje na stronie... nie wiem, ale grzecznie wykonałam polecenie po raz enty w ostatnim tygodniu zczysciłam ciastka i... taaak! nadal nie ma tego komunikatu :D

Dodatkowo mam problem, że po niektórych - ale coraz czesciej! - privkach wracam na ogólny a mojej transmisji nie ma na głownej, trzeba dopiero zrobic na nowo fotke i sie pojawia, dodatkowo ustawiajac fotke z programu do obsługi video zamiast zdjecia pojawia sie puste pole :/

i to, że od czasu do czasu na głownej kobiety mieszają się z facetami... nooooooł... plis nooł!
Awatar użytkownika
Jozin_z_Bazin
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 18
Rejestracja: 30 lis 2015, 11:01
Podziękował: 7 razy
Podziękowano mu: 5 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Szukam
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Jozin_z_Bazin pisze:
Adela pisze:Strona działa stabilnie ale po co usuneli komunikat z kim sie prowadzi prywatną transmisję i mozliwosc dolaczenia do niej ponownie, czy ogladajacy tez tak maja? Teraz jak wyjdzie sie z priva to mozna na niego juz nie wrocic...


Na pytanie o to w mailu do moderacji dostałam klasyczny szablonik:
"Witam
Proszę spróbować teraz. Wrzuciliśmy kilka istotnych poprawek, które powinny rozwiązać problem. Na wszelki wypadek proszę wyczyścić ponownie dane przeglądarki.
pozdrawiam"

Jakim cudem moje ciastka mają przywrócić opcje na stronie... nie wiem, ale grzecznie wykonałam polecenie po raz enty w ostatnim tygodniu zczysciłam ciastka i... taaak! nadal nie ma tego komunikatu :D

Dodatkowo mam problem, że po niektórych - ale coraz czesciej! - privkach wracam na ogólny a mojej transmisji nie ma na głownej, trzeba dopiero zrobic na nowo fotke i sie pojawia, dodatkowo ustawiajac fotke z programu do obsługi video zamiast zdjecia pojawia sie puste pole :/

i to, że od czasu do czasu na głownej kobiety mieszają się z facetami... nooooooł... plis nooł!

Im nawet nie ma co pisać, bo dostanie sie durną odpowiedź a zepsutej strony i tak nie naprawią a potem dziwią sie ze maly ruch na portalu panuje i malo kto chce priv...
Awatar użytkownika
Adela
SU-holik
SU-holik
Posty: 162
Rejestracja: 26 kwie 2019, 11:54
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 12 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Brak
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


U mnie też jest problem z brakiem przycisku aby wrócić na priwa. Dziś mnie rozłączyło na długim i drogim priwie, na szczęście byłam ze stałym widzem, który wszedł jeszcze raz. Ale umówmy się, nie każdy jest taki uczciwy. A byłoby głupio po wykonaniu niemal całego priwa zostać na lodzie. Bardzo sporadycznie się zdarza, że mnie rozłączy na priwie, ale jednak na długich priwach np. po 60 minut to czasami się różnie zdarza tym bardziej jak trzeba przenieść kamerke w inne miejsce, albo coś się kombinuje pod gust widza. Ten przycisk jest potrzebny, mam nadzieję że nie jest to zlikwidowane na stałe i że to tylko awaria chwilowa.
Awatar użytkownika
LunaMoon
SU-holik
SU-holik
Posty: 51
Rejestracja: 30 sty 2016, 02:47
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 18 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


dziewczyny! tip na przyszłość!
szukajcie w ostatnio zamkniętych kartach, albo dajcie przycisk wstecz w przeglądarce... dopóki nie naprawią tego trzeba sobie jakoś radzić :)
Awatar użytkownika
Kropelka
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 339
Rejestracja: 27 paź 2015, 20:49
Lokalizacja: piwnica
Podziękował: 126 razy
Podziękowano mu: 50 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: .
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: _suzy_


to ja jeszcze prosze o tipa na to, że po każdym priv transmisja znika z głownej i trzeba ją startować fotką od początku, ew jak nie zniknie to ustawia sie totalnie randomowe zdjęcie z wielu wczesniej zrobionych wcale nie to ktore było ostatnie przed priv :/
moderacja na @ milczy... myslą ;-)
Awatar użytkownika
Jozin_z_Bazin
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 18
Rejestracja: 30 lis 2015, 11:01
Podziękował: 7 razy
Podziękowano mu: 5 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Szukam
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


też mi się wydaje, że w przypadku powrotu na priv otworzyć historię i ostatni link wklepać w przeglądarkę. Pytanie jest takie skoro my nie możemy wrócić to oglądający też mają problem z powrotem? też nie mają tego paska?
Z tymi zdjęciami na awatar tez jest dobra akcja, wchodzisz kolejnego dnia i masz zdjęcie ze wczoraj :) Robisz nowe, to wyskakuje ci jeszcze z innego dnia:D ale nic nie przebije i tak tego, ze wchodzisz połączy cię, chcesz zrobić foto, a ty juz jestes na ogóle, gdzieś tam sobie cycki poprawiam jeszcze a tu jeb patrze już jestem na ogóle ze wczorajsza fotą. Co pomaga, czyszczenie historii czasami, zmiana przeglądarki z chrome na opere pomaga na kilka dni, później znowu powrót na chrome na kilka dni i tak w kółko.

Widzę, że naprawili to łącze końcu i ładuje normalnie , więc ciesze się że nas wysłuchali :) Pan misiaczek ze strony 404 ładnych "chujów miał nawciskanych" za każdym razem kiedy tam trafiłam
Awatar użytkownika
beznadzieja
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 245
Rejestracja: 23 paź 2016, 11:28
Podziękował: 52 razy
Podziękowano mu: 90 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: xd
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


aaa i jeszcze mi sie przypomnialo akcja z napiwkami, potrafią wisieć z tygodnia napiwki na ogóle, sumują się, ale najciekawsze jest to że wisza nawet napiwki od osób które u mnie nie były, jakby z innej transmisji :D lol
Awatar użytkownika
beznadzieja
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 245
Rejestracja: 23 paź 2016, 11:28
Podziękował: 52 razy
Podziękowano mu: 90 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: xd
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Dajcie znac jak naprawią to z napisem z kims sie prowadzi priva, bo póki co twierdzą że to wina ciasteczek buhaha
Awatar użytkownika
Adela
SU-holik
SU-holik
Posty: 162
Rejestracja: 26 kwie 2019, 11:54
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 12 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Brak
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Ach te złośliwe ciasteczka ;)
Awatar użytkownika
hardrockcaffe696
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 831
Rejestracja: 02 lut 2018, 17:56
Podziękował: 23 razy
Podziękowano mu: 49 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ..................
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: hardrockcaffe666


hardrockcaffe696 pisze:Ach te złośliwe ciasteczka ;)

Ciekawe gdzie jest moderator ze nie widzi ze sobie nabijasz posty piszac glupoty...
Awatar użytkownika
Adela
SU-holik
SU-holik
Posty: 162
Rejestracja: 26 kwie 2019, 11:54
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 12 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Brak
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Trzeba dodac ze nadal nie naprawili problemu a pojawil sie kolejny nie da sie wejsc na zaden profil uzytkownika bo wyskakuje błąd 404 mimo iz konto nie jest usunięte
Awatar użytkownika
Adela
SU-holik
SU-holik
Posty: 162
Rejestracja: 26 kwie 2019, 11:54
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 12 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Brak
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Adela pisze:Trzeba dodac ze nadal nie naprawili problemu a pojawil sie kolejny nie da sie wejsc na zaden profil uzytkownika bo wyskakuje błąd 404 mimo iz konto nie jest usunięte


Usunęli możliwość podglądu tzw. pustych profili, jesli ktoś nie ma ustawionego profilu to obecnie wyskakuje sławetny błąd 404 informujący o braku takiej strony.
Nie wiem czy to celowe działanie czy też jak to wielokrotnie już bywało na SU popsuli coś przy okazji kolejnych "modernizacji".
Niby przydatność opcji podglądu pustych profili była niewielka ale czasem się przydawała, bo pozwalała chociaż w częściowo
po widocznych w profilu ostatnich napiwkach śledzić powiązania użytkowników co pozwalało czasami wykryć kolejne konta
banowanego co chwilą na transmisji trolla czy tez innej maści upierdliwca.
Awatar użytkownika
od_taaki
SU-holik
SU-holik
Posty: 129
Rejestracja: 10 paź 2017, 15:30
Podziękował: 162 razy
Podziękowano mu: 19 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ;)
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: od_taaki


od_taaki pisze:Nie wiem czy to celowe działanie czy też jak to wielokrotnie już bywało na SU popsuli coś przy okazji kolejnych "modernizacji".

Hmm... ja bym się raczej nie dopatrywał celowości w ich działaniach.. no chyba, że celowego wkurzania użytkowników :derisive:
Imho, błąd 404 po wejściu w pusty(nieuzupełniony) profil jest jednym z wielu błędów jaki wynikł po ostatniej modernizacji(uruchomienie oficjalnego forum).

Nie wiem czy już ktoś o tym wspomniał, ale był też(nie wiem czy nadal jest) problem z emotkami, tj. nie wszystkie działały.
A mi osobiście całkiem wyłączyli możliwość korzystania z powyższych dwa dni po doładowaniu żet.
Po wysłaniu do nich zapytania na kontakt ofkors zero odpowiedzi.. a miałem taką nadzieję, że poradzą mi wyczyścić dane przeglądarki :mocking:
Awatar użytkownika
ragazzo_fresco
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 3484
Rejestracja: 24 lut 2016, 18:47
Podziękował: 65 razy
Podziękowano mu: 41 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: KOCURELLA2727
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: ragazzo_fresco


PoprzedniaNastępna

  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do Dział Techniczny



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości