podatek

Dział poświęcony specjalnie dla żetonów i wypłat.
Regulamin forum
Aby brać udział w konkursach należy dodawać linki do profili i transmisji w postach o naszych Dziewczynach z ShowUp.tv
Re: podatek
06 lut 2018, 09:02


Biustwo pisze:Czytam wypowiedzi niektórych pań i zastanawiam się jak im się udaje żyć bez mózgu. Może więcej mają szczęścia niż rozumu... Ale nie o tym chciałam napisać.

Ktoś tu napisał, że "nie opłaca się" płacenie podatku od dochodu w wysokości tych 18% bo z 4000 tysięcy zostaje 2500. Po pierwsze: byłaś kiedyś w normalnej pracy? Ile wynosiła tam różnica w zarobku brutto i netto? Po drugie: 75% + odsetki + kara + obciach wydaje się bardziej kuszące? Rozumiem dziewczyny, które są na utrzymaniu rodziców, nie pracują, na SU przychodzą tylko pogadać i wyciągają mniej niż kwota wolna od podatku (ale ile takich jest? Bo za kilka stówek miesięcznie żadna z nas by tu nie siedziała). Wszystkie inne powinny się trochę zastanowić. Nie bez powodu mówi się, że nic w życiu nie jest tak pewne jak śmierć i podatki.

No nie oplaca sie oddawac darmozjadom 19zl z kazdej zarobionej stowki a ryzyko kontroli jest nikle poza tym jesli jej nie wykonaja bodajze w przeciagu 5 lat to musztarda po obiedzie bo sprawa przedawniona wszystko zalezy od banku jesli cie podkabluje to bedzid kontrola jesli nie to spisz spokojnie a raczej bankowi zalezy na zadowoleniu klienta i wplywach a nie jego utracie.



Nowy Blog ShowUp.tv
Multikonto BlackBitch !!!!!!!
Awatar użytkownika
Koneser->BlackBitch
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 10
Rejestracja: 05 lut 2018, 05:41
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: TryskamySramy
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: podatek
07 lut 2018, 02:21


sisis pisze:no tak moga sie zainteresowac dziewczynie glownie sie przestepstw dopuszczaja :laughingnew: w dodatku jesli chodzi o dziewczyny to wiadomo ze moze byc z prostutucji tym bardziej ze mloda a nie jakas stara rura brzydka. Zawsze tez mozna zlapac jakiegos sponsora ktory za odpowiednia kase np powie tak przychodzilem do tej pani i jej placilem jak zliczylem to ze 100 tys wyszlo i jeszcze jednego takiego znalesc co tez tak powie i co ? prostutucja jest nielegalna ale nic za to nie zrobia... w sumie teraz wyplaty z ShowUp.tv sa takie ze nie wiadomo kto to wyslal mogl wyslac wujek z ameryki bo nie ma juz w tytule przelewu "wyplata z konta na ShowUp.tv" takze nie do udowodnienia kto zrobil przelew i za co. Faktycznie dobrze te nowe wyplaty sa zakamuflowane ....


Nowy Program Partnerski ShowUp.tv


tak w gwoli ścisłości protytucja w Polsce jest legalna i nieopodatkowana. nielegalne jest m.in. czerpanie zysków z prostytucji czyli tzw. bycie alfonsem :D
kwasny
SU-ciekawy
SU-ciekawy
Posty: 2
Rejestracja: 29 sty 2018, 19:30
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 1 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: :>
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: podatek
02 kwie 2018, 21:45


Koneser->BlackBitch pisze:No nie oplaca sie oddawac darmozjadom 19zl z kazdej zarobionej stowki a ryzyko kontroli jest nikle poza tym jesli jej nie wykonaja bodajze w przeciagu 5 lat to musztarda po obiedzie bo sprawa przedawniona wszystko zalezy od banku jesli cie podkabluje to bedzid kontrola jesli nie to spisz spokojnie a raczej bankowi zalezy na zadowoleniu klienta i wplywach a nie jego utracie.
Nowy Blog ShowUp.tv


Cóż, pewnie jestem życiowym przegrywem i naiwniarą, ale mnie nauczono, że nie opłaca się kombinowanie. Przynajmniej śpię spokojnie.

Prędzej Cie podkabluje ktoś życzliwy z Twojego otoczenia niż bank. Zawiść ludzka nie zna granic. Świat jest mały, ja już na SU spotkałam kilka starych koleżanek, których nigdy bym nie podejrzewała o pokazywanie cycków w internecie. Wolę się nie zastanawiać czy i ilu kolegów / sąsiadów / współpracowników obserwowało moje wyczyny :P
Oko za oko, ząb za ząb, dupa za pieniądze. #NieMaLipy #ByłPrzelew #ShowMustGoOn!
Awatar użytkownika
Biustwo
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 511
Rejestracja: 23 cze 2017, 02:35
Lokalizacja: trzecia planeta od Słońca
Podziękował: 54 razy
Podziękowano mu: 124 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: chwilowo brak
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: Biustwo


Re: podatek
03 kwie 2018, 14:39


To napisz proszę jaki podatek płacisz? i czy masz z tego tytułu działalność czy tylko podatek dochodowy?bo z tego co wiem to jeżeli robisz coś ciągle to musisz założyć działalność, a jak już założysz działalność to państwu odsajesz ponad 40% więc opisz co i jak
Awatar użytkownika
kamchm9578
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 10
Rejestracja: 23 sty 2018, 15:57
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Nobody
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: podatek
08 gru 2018, 13:47


Biustwo pisze:
Koneser->BlackBitch pisze:No nie oplaca sie oddawac darmozjadom 19zl z kazdej zarobionej stowki a ryzyko kontroli jest nikle poza tym jesli jej nie wykonaja bodajze w przeciagu 5 lat to musztarda po obiedzie bo sprawa przedawniona wszystko zalezy od banku jesli cie podkabluje to bedzid kontrola jesli nie to spisz spokojnie a raczej bankowi zalezy na zadowoleniu klienta i wplywach a nie jego utracie.
Nowy Blog ShowUp.tv


Cóż, pewnie jestem życiowym przegrywem i naiwniarą, ale mnie nauczono, że nie opłaca się kombinowanie. Przynajmniej śpię spokojnie.

Prędzej Cie podkabluje ktoś życzliwy z Twojego otoczenia niż bank. Zawiść ludzka nie zna granic. Świat jest mały, ja już na SU spotkałam kilka starych koleżanek, których nigdy bym nie podejrzewała o pokazywanie cycków w internecie. Wolę się nie zastanawiać czy i ilu kolegów / sąsiadów / współpracowników obserwowało moje wyczyny :P


Zgadzam się z tym, że sasiad czy kumpel ktos znajomy podkabluje ale rodzinie naszej najwyzej. Ludzie sa zawistni i glupi. Nie przyjdzie im do glowy zeby do sakrbowki podpierdolic;)

Al
Awatar użytkownika
martyna2107
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 15
Rejestracja: 07 gru 2018, 20:22
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Poprzednia

Wróć do Żetony i wypłaty


Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości