Taśmy z restauracji Słodka i Przyjaciele

Dział na temat kobiet nierozbieralnych, transmitujących na showup-ie
Regulamin forum
Aby brać udział w konkursach należy dodawać linki do profili i transmisji w postach o naszych Dziewczynach z ShowUp.tv


Chwila moment, nigdy nie widziałem żeby Adminka cokolwiek gadała przeciwko słodkiej, więc o co ta się sapie?

https://showup24.tv/brzydka_slodka987
https://showup24.tv/profile/brzydka_slodka987
#teamBadam
Awatar użytkownika
nobody69
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 402
Rejestracja: 08 gru 2016, 22:33
Podziękował: 3 razy
Podziękowano mu: 35 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Badam :*
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:




nobody69, ale Adminka należała do zespołu administracyjnego, i Słodka napisała jej że nie odpuści ...

i faktycznie ciągle nas nęka:
Panie administratorze ja przestrzegam prawa. Poinformowałam cały zespół administracyjny o zaprzestaniu mnie nękania wiec proszę przestać. To moja ostatnia wiadomość do Pana gdyż obawiam się, że Pan nie widzi nic i z wszystkiego się śmieje, ale spokojnie wszystko się wyjaśni.

Wysłane z iPhone'a

to akurat najdelikatniejsza wiadomość w jej wydaniu.
Awatar użytkownika
Admin
Administrator
Administrator
Posty: 821
Rejestracja: 21 sie 2015, 13:46
Lokalizacja: Forum ShowUp.tv
Podziękował: 45 razy
Podziękowano mu: 98 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: liveshow
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: showsu




Admin pisze:nobody69, ale Adminka należała do zespołu administracyjnego, i Słodka napisała jej że nie odpuści ...

i faktycznie ciągle nas nęka:
Panie administratorze ja przestrzegam prawa. Poinformowałam cały zespół administracyjny o zaprzestaniu mnie nękania wiec proszę przestać. To moja ostatnia wiadomość do Pana gdyż obawiam się, że Pan nie widzi nic i z wszystkiego się śmieje, ale spokojnie wszystko się wyjaśni.

Wysłane z iPhone'a

to akurat najdelikatniejsza wiadomość w jej wydaniu.


to kto teraz będzie losował?
Ola miała szczęśliwą rękę dla mnie :cray:
Awatar użytkownika
jay
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 798
Rejestracja: 08 sty 2016, 19:30
Podziękował: 17 razy
Podziękowano mu: 71 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




chora psychicznie jest działa w amoku nie interesuje ją kto jest kto byle by straszyć pozwami mam nadzieje że kiedyś dostanie dożywocie w psychiatryku bo to ciężki przypadek

https://showup24.tv/brzydka_slodka987
https://showup24.tv/profile/brzydka_slodka987
Awatar użytkownika
NoToTenTegoTen
SU-holik
SU-holik
Posty: 110
Rejestracja: 20 paź 2018, 10:26
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ..........
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




..
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nowy Blog ShowUp.tv | www.ShowUp24.tv | Program Partnerski ShowUp.tv ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Obrazek
Awatar użytkownika
Adminka
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 12
Rejestracja: 15 lut 2016, 02:13
Podziękował: 11 razy
Podziękowano mu: 35 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




eee tam... Slodka sie pewnie dzisiaj kapnęła ze tak naprawde za wszystkim stoi Ruger... dzisiaj rano zapomnial ze jest na koncie Admina i sie przywital zwyczajowym "Hej ekipa!" ...wydalo sie :P

Obrazek
Awatar użytkownika
komin
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1105
Rejestracja: 08 lis 2015, 16:48
Podziękował: 203 razy
Podziękowano mu: 295 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: jakaś chuda z małym cycem
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: man-dag




Bez kitu.. teraz to ja juz nie wiem o czym ona pierdoli
Ja to widzę, ze to jest tak, ze ona sama chyba skrinuje te swoje żale i dołącza do materiałów, ze tak się zali, ze kurwwa niby zycie zniszczone
W taki sposób ze mną rozmawiała na priwie jaki wzięła i na sympatii
Zdecydowanie miałem wrażenie, ze cała rozmowa jest prowadzona pod skriny i zeby mnie złapac na czymś niby
taki kurwa lament bezpodstawny, bezdowodowy..
To jest chyba na zasadzie jakiejś pojebanej Goebbelsowskiej metody powtórzeń...., ze to niby kurwa ma stac sie prawdą
Serio, ale pojebało ja juz dokumentnie
JAkby kurwa jakieś niepowidzenia życiowe chciała zrzucic na cały swiat i to złe foro i tych złych ludzi i tych wszystkich...
te kregi widzę się rozszerzają
Słodka idz do lekarza i porozmawiaj z nim o Haloperidolu.. może jak Ci zakurwi jakąs konkretna dawke to Cie spacyfikuje
Mnie jak miałem schizy po przećpaniu koką doprowadziło to do porządku w jedna dobę plus porzadne przespanie - a też mi sie wydawało, ze wszyscy na mnie dybią
Zalecam i Tobie - oczywiscie skonsultuj sie z lekarzem

I pamietaj.. jako osoba powszechnie znana jesteś poddana pod osąd
I zebys się zesrała to ludzie będą dalej o Tobie pisac
a jak bedziesz podkręcać - to będa pisac jeszcze wiecej
taki los showupowej celebrytki
i nie zasłaniaj się debilnym tłumaczeniem o RODO
Bo według Twojej wykładni nikt by nie mógł pisac o niczym
Wiec pogódź się z tym - a jak nie to wypierdalaj - kamerki nie są dla Ciebie i Ci szkodzą.. im szybciej to zrozumiesz tym lepiej dla Ciebie.
Awatar użytkownika
HenryChinaski1
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 798
Rejestracja: 14 sie 2016, 19:57
Podziękował: 31 razy
Podziękowano mu: 146 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: HenryChinaski




Łooo, no jak już Heniu stracił cierpliwość i przestał ironizować to wiedz, że coś się dzieje. Znaczy się jest już grubo :-P
#teamBadam
Awatar użytkownika
nobody69
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 402
Rejestracja: 08 gru 2016, 22:33
Podziękował: 3 razy
Podziękowano mu: 35 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Badam :*
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:




Awatar użytkownika
od_taaki
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 340
Rejestracja: 10 paź 2017, 14:30
Podziękował: 247 razy
Podziękowano mu: 56 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ;)
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Hue, hue
Update
Słodka dorwała mojego insta :-)
Najpierw zaczeła mnie obserwować z nicku bardzo podobnego do swojego imienia i nazwiska, który zamieniła poźniej na nick zblizony do mojego tutaj jakies cinaski1235543
Później dostała ataku na swojej transmisji i zaczęła robic jakies wycieczki w strone mojego syna u siebie na trans, ze młody chłopak, ze ja ją wpycham w jego objęcia.. no takie durnoty bez ładu i skladu, głownie chcodziło o to, zebym sie zorientował, ze ona wie ile lat ma mój syn, bo jest na kilku zdjęcich na insta, co prawda tyłem itp.. nie wiedziałbym o tym, ale Admin zaczał wklejac na czata jej wylewy o mnie to polazłem tam na nielogu.. no faktycznie pisze o mnie i o synu...prowadzi jakieś gierki słowne ze swoimi przydupasami.. w sumie nuda... to wylazłem od niej
Potem w koncu przyszedł czas na insta na akcje.. więc dostaje od niej komentarz pod zdjęciem.. "mrrr... można się z panem jakoś umówić"...hehe... no można slodka.. można...lol
Potem dostaje tu pw od jednego kolegi
Załatwisz mi chinaskiego numer? Dam Ci za to żetony?

Znak zapytania po stwierdzeniu "Dam Ci za to żetony" stawia jednak taką operację.. hmm.. własnie pod znakiem zapytania...heh
Słodka bloknałem cie na tym insta i zamieniłem konto na prywatne - głównie po to, zebys nie odpierdalała jakiś grubszych manian
Co do telefonu Słodka.. próbuj, drąż.. kilka osób ma tu mój numer telefonu.. kilka wie nawet jak się nazywam i kim jestem.. także naprawdę kropla drąży skałę. SŁodka...heh
Co do insta.. Słodka.. ja nie wiem...., ze ty sie jeszcze nie zdązyłas zorientowac, że ja mam w dupie :-), że pracuje sam, że Ci co mnie znają to wiedzą, że jestem z deka pierdolniety, że mój syn wie, że tu pisze, że wie, ze czasem jak sobie przyjaram, to rzadko, ale wejde na showup,...zorientuj się w koncu, że jestem osobą ciut wyalienowaną, lekko aspołeczną i jak ty chcesz u mnie jakis dygot wywołac, że masz mój insta.....heh.. kurwa ..jaka żenada....lol
Jeszcze te podchody w pisaniu.. na trans, te nicki na insta, te płacenia za mój numer.. Słodka, Słodka, Słodka - coraz bardziej się zjebujesz mentalnie.. weż tam zrób z tym fuckberry - wolverine jakieś conference call.. i może jednak raczej nie starajcie sie pogrążąć w tym waszym spierdoleniu.. bo nawet pisac zaczynacie podobnie.. nawet ten twój podpis pod nickiem na insta "ajaćajajajjaj", ze kurwa to mnie ma boleć jakoś?...ehhhhh
Ja pierdole .. jestes gorsza od karola z kalisza co se pociał morde jak popek...
Złą drogą idziesz i nic dobrego z tego dla ciebie nie wyniknie - to twoje spierdolenie wyprowadzi cie kiedys na manowce.

Awatar użytkownika
HenryChinaski1
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 798
Rejestracja: 14 sie 2016, 19:57
Podziękował: 31 razy
Podziękowano mu: 146 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: HenryChinaski




Awatar użytkownika
PrezesBiedronki
SU-ciekawy
SU-ciekawy
Posty: 4
Rejestracja: 23 wrz 2018, 13:10
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 2 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Awatar użytkownika
e-Laski.pl
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 959
Rejestracja: 21 lip 2015, 23:01
Lokalizacja: Polska
Podziękował: 52 razy
Podziękowano mu: 42 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Maddie
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Laski ShowUp




beznadzieja pisze:Administracja tego forum mimo wszystko powinna dbac o ład i porządek . Wywalać niepotrzebny hejt i pastwienie. To jest Wasze forum , ja jestem tylko zwyklym użytkownikiem . Jednakże niektóre tematy to jest kpina. Służą do wylewania żali użytkowników- ale nie maja na celu konwersacji tylko hejtu .Zwyklego internetowego hejtu .Temat Toxic ,Pauli, Słodkiej i jeszcze parę innych tematów . To się sprzedaje , to się reklamuje .To można podciągnąc pod kolejny temat na Blog . To Was naraża . Przyzwalanie na ten internetowy hejt . Caly nazdor na forum moim zdaniem powinien być wysoce obiektywny , nie karmiący się kolejnymi bzdurnymi hejtami . Jeżeli byłyby usuwane foty z twarzami i jakieś inne chore akcje ,które tu maja miejsce - byłoby czyściej .

Wiem ,że to jest prywatna strona , i że każdy robi co uważa . Zastanówcie się przez chwilkę admini i Henry ty szczegolnie . Ciśniecie bekę z użytkowników. i ktoś prędzej czy później zrobi tu sztos. Po coWam to? Nie prościej pogrozić paluchem ,że temat idzie w złym kierunku ? Nie mówię tutaj o cenzurze ,ale o tym ,żeby niepotrzebny stalk opanować . Tematy na bloga są glownie czerpane z "sensacji " - no i spoko .Checie tak to piszcie tak , nie zdziwcie się jednak- bo prędzej czy później będą tego konsekwencje . Na przykładzie Harda, upubliczniacie i przyzwalacie na udostępnianie jego wizerunku , na hejtowanie .


Teraz tak , hejotwane dziewczyny . Po pierwsze popatrzcie przez chwile w lustro i zastanowcie się uważnie .Czy aby na pewno nie jesteście winne tych zadym ? Są na forum i na showupie dziewczyny ,które mimo nieprzyjemnych komentarzy potrafią jedno od drugiego oddzielić ? Agresja w tym wypadu tylko Wam zaszkodzi . Jeżeli uważacie ,że ktoś Was stalkuje to nie musicie publikować calemu światu screenow , zdjec i innych pierdolet tylko od razu zgloscie sprawe do wlasciwego urzędu .Musicie mieć jednak na uwadze ,ze przetrzepia Wam wszystko . Kompy telefony itd. Więc jeżeli nie jesteś " czysta " to lepiej zamknij sprawe i wypowiadaj się dyplomatycznie żeby temat zakończyć .

Odnoszę czasem wrażenie ,że tutaj jest swój wart swojego .

Człowiek człowiekowi wilkiem a kiwi, kiwi kiwi :D


pisać tak długie wywody to każdy umi, a spacji używać to już nikt

<Musicie mieć jednak na uwadze ,ze przetrzepia Wam wszystko . Kompy telefony itd > pani prokurator a ja mam pejdżer
#jebacstalkierow #jebacpompka
Awatar użytkownika
goldie
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 239
Rejestracja: 13 paź 2017, 19:38
Podziękował: 246 razy
Podziękowano mu: 131 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: 272
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Wczoraj Słodka (brzydka_slodka987) podała dane Kocurka (KOCUREK272) na swojej transmisji i znowu zadzwoniła do Fuckerberry/Wolverine, aby wszedł na forum i specjalnie podjudzał forumowiczów, czyli ciąg dalszy prowokacji pod screeny.

Poniżej zamieszczam wybrane cytaty z archiwum mini-czatu, fragment z jej transmisji oraz nagranie jednej rozmowy. Jak widać Słodka i Fuckerberry są bardzo szczęśliwi i śmieją się. Oceńcie sami kto kogo stalczy i nęka.


Fuckerberry - 18 lis 2018, 23:38
szczekaj szczekaj kundlu do kolegów, w końcu cię któryś wyda słodkiej :lol:

Fuckerberry - 18 lis 2018, 23:53
najpierw robisz , potem myślisz i tu jest twój błąd za który przyjdzie zapłacić

Fuckerberry - 18 lis 2018, 23:56
za to są inni ludzie i służby od tego

Fuckerberry - 18 lis 2018, 23:57
slodka ci się jeszcze czkawką odbije :)

Fuckerberry - 19 lis 2018, 0:00
widziałem dowody, jest na ciebie cała litania 8-)



Fuckerberry - 19 lis 2018, 0:10
slodka może wam masaż prostaty zrobić - bejsbolem :)

Fuckerberry - 19 lis 2018, 0:19
ntt co do kocurka to ona sama i jej fani najeżdzali i obrażali słodką jak ta jeszcze siedziała w pokoiku grzecznie i puszczała muzyczkę więc nie pierdziel chłopie że to ona coś zrobiła kocurelli

Fuckerberry - 19 lis 2018, 0:21
goldie przynajmniej ci kocurella popuściła szpary za te akcje? ;P

Obrazek

Fuckerberry - 19 lis 2018, 0:45
ntt słyszałem że słodka ma twój nr, ale nie odbierasz

Fuckerberry - 19 lis 2018, 0:47
157368***

Fuckerberry - 19 lis 2018, 0:56
zacznijcie myśleć własnymi mózgami to może będzie dla was jeszcze nadzieja przetrwać na tym świecie

Fuckerberry - 19 lis 2018, 0:56
to życzę wam nie(miłych) niespodzianek w Nowym Roku :)

Fuckerberry - 19 lis 2018, 1:03
ntt ciebie nikt nie szuka

Fuckerberry - 19 lis 2018, 1:04
to głowa goldiego spadnie :)

Fuckerberry - 19 lis 2018, 1:04
i pierdolnie o posadzkę :lol:

Fuckerberry - 19 lis 2018, 1:13
martwcie się lepiej o swojego sierściucha ;p

NoToTenTegoTen - 19 lis 2018, 1:20
słodka podaje dane na transmisji

Fuckerberry - 19 lis 2018, 1:21
ntt jednak chcesz być poszukiwany? :)

NoToTenTegoTen - 19 lis 2018, 1:22
podała dane Kocurka na transmiji

NoToTenTegoTen - 19 lis 2018, 1:24
no i słodka masz pozew o ujawnianie danych

NoToTenTegoTen - 19 lis 2018, 1:24
rodo cie kurwo dopadnie

goldie - 19 lis 2018, 1:26
ta pizda podala dane kocura teraz

Fuckerberry - 19 lis 2018, 1:31
głupi jesteście bardziej niż to przewiduje ustawa

Fuckerberry - 19 lis 2018, 1:34
zacytuję klasyka: was kurwa nie można sądzić, was trzeba leczyć...

Fuckerberry - 19 lis 2018, 1:37
akurat miałem zamiar iść, normalni ludzie chodzą do pracy rano :) a wam pasożyty społeczne życzę chu... nocy

Fuckerberry - 19 lis 2018, 1:46
idź na marsz kod-u ćwoku, tam się nadajesz ze swoim pojęciem o historii

NoToTenTegoTen - 19 lis 2018, 1:47
słodka za podawanie danych język ci bog upierdoli

Fuckerberry - 19 lis 2018, 1:49
widzę goldie ze ci żyłka pulsuje

Fuckerberry - 19 lis 2018, 1:49
zawału tam nie dostań

Fuckerberry - 19 lis 2018, 1:49
bo kogo słodka potem poda do sądu

Fuckerberry - 19 lis 2018, 1:52
wasza ręka sprawiedliwości może dosięgnąć szczotki do klopa co najwyżej

Fuckerberry - 19 lis 2018, 1:57
z tego co widzę to ona nie, ale ty z pewnością potrzebujesz specjalisty

goldie - 19 lis 2018, 2:06
po co ona pisze dane kocura ?
Awatar użytkownika
Kelner z Słodka & Friends
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 15
Rejestracja: 12 paź 2018, 13:50
Lokalizacja: Restauracja
Podziękował: 37 razy
Podziękowano mu: 15 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: brzydka_slodka987
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: agent_007




ja nie wiem co jest nie tak z tą dziewuchą, że jak ktoś po niej jedzie ona od razu uderza w Kocurka
kelner masz to w jakiś sposób zapisane jak podaje dane Kocurka, to ją podpierdol do SU, że takie coś ujawnia to może bana wyłapie.
szkoda, że Kocurek jest taka bezkonfliktowa, bo mogłaby pójść do tych psów co ją przesłuchiwali i to zgłosić i trochę szumu narobić, żeby to słodka teraz się tłumaczyła skąd ma jej dane to może by opium01-pompek-złodziej... itd w końcu wpadł.
Awatar użytkownika
jay
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 798
Rejestracja: 08 sty 2016, 19:30
Podziękował: 17 razy
Podziękowano mu: 71 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Z tego wczorajszego cyrku najlepsze było to , że gadała przez telefon z jakimś typem myśląc ze na głos wyłączony... :lol:

https://showup24.tv/brzydka_slodka987
https://showup24.tv/profile/brzydka_slodka987
Awatar użytkownika
faraon
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 456
Rejestracja: 02 sie 2015, 18:13
Podziękował: 5 razy
Podziękowano mu: 6 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: nikt
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Bany to ShowUp chętnie rozdaje,
szkoda tylko, że nie tym użytkownikom, którzy rzeczywiście i bez najmniejszej wątpliwości na nie zasługują.
Ileż to razy były zgłaszane do moderacji takie zachowania jak :
- podawanie prywatnych danych
- wstawianie prywatnych zdjęć
- tworzenie nicków bezpodstawnie szkalujących itd. itp.
I jak widać do tej pory nic się nie zmieniło. Ci co to robią nadal czują się bezkarnie, bawiąc się w najlepsze.

Zgodzę się - możliwe, że narobienie szumu na Policji coś by dało.
Z tym, że z tego co zaobserwowałem Kocurek jest najzwyczajniej w świecie zmęczona już tym wszystkim.
Choć moim skromnym zdaniem powinna zadbać w końcu o siebie.
Awatar użytkownika
ragazzo_fresco
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 3252
Rejestracja: 11 wrz 2018, 13:08
Podziękował: 30 razy
Podziękowano mu: 13 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Kocurek272
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: ragazzo_fresco




faraon pisze:Z tego wczorajszego cyrku najlepsze było to , że gadała przez telefon z jakimś typem myśląc ze na głos wyłączony...

Hah :D o nie, ona dobrze wiedziala ze ma glos wlaczony, to jest element jej gowniarskiej gry w ktora niestety wszyscy gramy. Kocurek najwyrazniej niema ochoty na te zabawy niestety gorzka na dziesiatki sposobow prowokuje zeby ja do swojego gowna wciagnac. Foro wcale nie pomaga napedzajac gorzkiej fejm, niewazne jaki, ale fejm. Tylko o to gorzkiej chodzi. Za kazdym razem gdy zaczynamy ja ignorowac ona jakas szczeniacka prowokacja sprawia ze znow o niej glosno ... i tak do zajebania. Ona robi z nami (z foro) co chce. Kto by jej sluchal powazniej na tej niszowej transmisji ktora ma na SU? A tak, zadymka na foro, procesy, oskarzenia, prokuratury, chuj wie co jeszcze... gorzka swietnie sie bawi. Pomijam juz czy te jej zaczepki wynikaja z tego ze jest niezrownowazona psychicznie, czy po prostu glupia...moze jedno i drugie. To jest w zasadzie nieistotne. Nie wiem czemu powaznie traktujecie slowa laski ktora od trzech lat niemal codziennie "odchodzi" z SU... Ja wiem ze ona jest jak taka letnia żwawa mucha... lata, bzyczy, wkurwia a do tego ciezko zajebac bo robi szybkie uniki. A to trzeba przewietrzyc, wygonic za okno i szczelnie pozamykac dostep do pokoju. Mozna ew, zagazowac ale cos nam ta wersja ewidentnie nie wychodzi.
Awatar użytkownika
komin
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1105
Rejestracja: 08 lis 2015, 16:48
Podziękował: 203 razy
Podziękowano mu: 295 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: jakaś chuda z małym cycem
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: man-dag




Dlatego uwazam, że Badama ma tutaj całkowitą rację, najlepszym rozwiązaniem (o ile może być najlepsze, może po prostu najzdrowsze dla foro?) byłoby zamknięcie wszystkich jej tematów, może nawet usunięcie, banowanie jej jak tylko się tu pojawi i całkowity ignor.
#teamBadam
Awatar użytkownika
nobody69
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 402
Rejestracja: 08 gru 2016, 22:33
Podziękował: 3 razy
Podziękowano mu: 35 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Badam :*
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:




Najłatwiej jest oceniać kogoś kogo nie znamy,
Najłatwiej jest krytykować osobę której nie znamy,
Najłatwiej jest niszczyć dla własnej przyjemności.
Dziękuję za te obrazy, hejty,filmy w moją stronę zwłaszcza od osób, które się boją konsekwencji swoich czynów.
Legginsomaniak, wielbiciel lodzików, samozwańczy ekspert do spraw Lusha ;x i spraw technicznych Showupowych.
Słuchacz muzyki trance, fan WWE (wrestlingu), pornosów z Brazzers i NaughtyAmerica oraz nałogowy gracz (PC, PS3 i przerobione PS2).
Podobno również hejter naczelny... Kto nie gadał ze mną, to tak myśli... :P (wynik pochopnej oceny ludzi).

Narzędzie do skr...: https://tampermonkey.net || Kontakt: [email protected]
Awatar użytkownika
Fapka
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 2040
Rejestracja: 04 mar 2017, 11:09
Lokalizacja: śląskie
Podziękował: 197 razy
Podziękowano mu: 159 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Google-Banned
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: (jestem zbanowany)


PoprzedniaNastępna

  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do Kobiety - Pokazy bez nagości


Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości