wrednaPaula/BlackMidnightAngel_/AlwaysKissMeGoodnight

Dział na temat naszych pań z showup-a, które robią pokazy dla dorosłych
Regulamin forum
Aby brać udział w konkursach należy dodawać linki do profili i transmisji w postach o naszych Dziewczynach z ShowUp.tv
komin pisze:
fajna--po30 pisze:Możesz nazywać to i żalem, mi to tam rybka. Aczkolwiek myślę że moje zdanie nie jedna z dziewczyn która, transmituje poparła mnie w tym o czym wspomniałam. Tylko nie każda ma odwagę o tym napisać czy też mówić.

Oczywiscie ze wiele lasek Cie poprze, na bank wszystkie te ktore tesknia zeby bylo "jak dawniej". Osobiscie tez mam odruch wymiotny gdy widze transmisje pt. "lodzik dostawcy", tyle ze generalnie mamy chuja do gadania jesli lud chce to kupowac...
Tez bym wolal aby SU przypomialo to z przed 5-6 lat, gdy jeszcze zetonowirus nie byl taki grozny a spora czesc dziewczyn potrafila oprocz zarabiania dobrze sie bawic ze swoimi widzami.
Kto jest winien obecnemu stanowi rzeczy, ze SU staje sie portalem freakowo-patologicznym to juz temat na osobna dyskusje... w kazdym razie to sie juz dokonuje...SU stalo sie portalem wrecz obciachowym... tylko czekac na kolejnych Rafatusow i Marlenki bo beda tu bardzo dobrze pasowac, a niedobitki "normalnych" transmitujacych powolutku sie wykruszy...


Wina leży po stronie transmitujących bo przecież one wprowadziły do SU taki kontent patologicznych zachowan, a to że widzowie kupują na to widowisko bilety to mnie to nie dziwi :) ludzie potrzebują emocji często spierdolony, kusi żeby oglądać dziwactwa, w tym przypadku jest chyba podobnie. Wszystko zaczeło się od Adusi z rafatusem, Majusia z kolegami, Cristal z podstawionymi dostawcami, Paris z byle jakim szonem ktory miał więcej kutasow w ryju jak sylikonu w warach, Bogini w raz Cataleya ktora pozwala na siebie szczać, :) moralnie spierdolone laski:) pozdro i elo.
Awatar użytkownika
BaBiK32
SU-holik
SU-holik
Posty: 143
Rejestracja: 22 lip 2015, 01:11
Podziękował: 33 razy
Podziękowano mu: 22 razy
Co masz w Majtkach?: Prywatne
Twoja ulubienica z SU:
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


BaBiK32 pisze:
komin pisze:
fajna--po30 pisze:Możesz nazywać to i żalem, mi to tam rybka. Aczkolwiek myślę że moje zdanie nie jedna z dziewczyn która, transmituje poparła mnie w tym o czym wspomniałam. Tylko nie każda ma odwagę o tym napisać czy też mówić.

Oczywiscie ze wiele lasek Cie poprze, na bank wszystkie te ktore tesknia zeby bylo "jak dawniej". Osobiscie tez mam odruch wymiotny gdy widze transmisje pt. "lodzik dostawcy", tyle ze generalnie mamy chuja do gadania jesli lud chce to kupowac...
Tez bym wolal aby SU przypomialo to z przed 5-6 lat, gdy jeszcze zetonowirus nie byl taki grozny a spora czesc dziewczyn potrafila oprocz zarabiania dobrze sie bawic ze swoimi widzami.
Kto jest winien obecnemu stanowi rzeczy, ze SU staje sie portalem freakowo-patologicznym to juz temat na osobna dyskusje... w kazdym razie to sie juz dokonuje...SU stalo sie portalem wrecz obciachowym... tylko czekac na kolejnych Rafatusow i Marlenki bo beda tu bardzo dobrze pasowac, a niedobitki "normalnych" transmitujacych powolutku sie wykruszy...


Wina leży po stronie transmitujących bo przecież one wprowadziły do SU taki kontent patologicznych zachowan, a to że widzowie kupują na to widowisko bilety to mnie to nie dziwi :) ludzie potrzebują emocji często spierdolony, kusi żeby oglądać dziwactwa, w tym przypadku jest chyba podobnie. Wszystko zaczeło się od Adusi z rafatusem, Majusia z kolegami, Cristal z podstawionymi dostawcami, Paris z byle jakim szonem ktory miał więcej kutasow w ryju jak sylikonu w warach, Bogini w raz Cataleya ktora pozwala na siebie szczać, :) moralnie spierdolone laski:) pozdro i elo.


Prawie bym się zgodził ale z jednym nie mogę. Szczanie lasce na twarz jest zajebiste, polecam :D
Awatar użytkownika
Przechuj
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 366
Rejestracja: 08 lis 2015, 10:30
Podziękował: 36 razy
Podziękowano mu: 86 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: AnnPearl
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Lucypio pisze:nic nie piszecie o modelce tylko jakies rozwazania filozoficzne
po co tak smiecic?

www.ShowUp.blog


Walka o żetony i próba dyskredytowania innych. To bardzo dobrze, że na showup można znaleźć praktycznie wszystko... każdy może sobie wybrać odpowiednie okienko i tutaj sypać $. Jak coś się nie podoba to nie wchodzimy, proste. Jeśli zarabianie nie idzie tak dobrze, jak kiedyś, tzn. że trzeba zmienić swój repertuar i tyle, a nie usuwać "modelki", bo nam podbierają klientów. Jedne się szmacą, inne pokazują korpusy, inne żebrzą, a inne są w ubraniach(lub starają się być :D). Dla każdego jest miejsce. To że się patologia dobrze sprzedaje(tutaj ktoś mądry zada pytanie, czy już prezentowanie cipy nie jest konkretnie pojebane :D) to pokazuje cały współczesny showbiznes i co mamy w telewizorach(a teraz też w internetach). Ludzie lubią popatrzeć na wariatów, bo w ośrodkach zamkniętych nie bywają(jak na małpę w zoo).
Awatar użytkownika
_Kurier_
SU-holik
SU-holik
Posty: 131
Rejestracja: 21 lut 2018, 16:20
Podziękował: 1 razy
Podziękowano mu: 26 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Przechuj,
:facepalm: Zaproponuj Ann, zobaczymy co powie...
Awatar użytkownika
su_obserwator
SU-holik
SU-holik
Posty: 50
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:28
Podziękował: 35 razy
Podziękowano mu: 13 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: kilka
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Lucypio pisze:nic nie piszecie o modelce tylko jakies rozwazania filozoficzne
po co tak smiecic?

Jaka modelka taka dyskusja... :lol2:


su_obserwator pisze:Przechuj,
:facepalm: Zaproponuj Ann, zobaczymy co powie...

Kto wie, kto wie.... Ania raczej taka święta to nie jest.
性交オフ
ミスターハード

Hymn Harda - https://www.youtube.com/watch?v=-q2__BRMAXY
Awatar użytkownika
R29
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 492
Rejestracja: 06 gru 2017, 23:51
Podziękował: 109 razy
Podziękowano mu: 158 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Dawno_odeszła
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Robinek29


su_obserwator pisze:Przechuj,
:facepalm: Zaproponuj Ann, zobaczymy co powie...


No co ty opanuj się . Ann to jest moja bogini. nigdy by nawet nie pomyślał o niej w taki sposób. chodziło mi bardziej o takie rasowe porno gwiazdki albo takie opór kurwy z roxy co mają to wpisane w profilach. normalnej kobiecie bym tego nie zaproponował nawet.
Awatar użytkownika
Przechuj
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 366
Rejestracja: 08 lis 2015, 10:30
Podziękował: 36 razy
Podziękowano mu: 86 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: AnnPearl
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Przechuj pisze:normalnej kobiecie bym tego nie zaproponował nawet.

Co gdyby normalna kobieta zaproponowala ze tego chce? Co gdyby sie okazalo ze Twoja bogini to uwielbia ale sie nie chwali? :P


Lucypio pisze:nic nie piszecie o modelce tylko jakies rozwazania filozoficzne
po co tak smiecic?

czlowieku...ta modelka ma najdluzszy watek na forum... nawet o sobie nie wiem tyle co o niej :biggrin: nie marudz, masz 400 stron do przeczytania, jak skonczysz i bedziesz mial jeszce jakies pytania to polecam Harda, on jest ekspertem od Pauli od czasu jak inny ekspert zatonął w drodze do Japonii
"Inni piszą głupoty to ja też mogę" HardRockCaffe666
Awatar użytkownika
komin
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1555
Rejestracja: 08 lis 2015, 16:48
Podziękował: 674 razy
Podziękowano mu: 1014 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ***
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: PanKomin


Awatar użytkownika
Lucypio
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 22
Rejestracja: 20 lut 2021, 13:00
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 1 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Poprzednia

Wróć do Kobiety - Pokazy 18+



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: blebluch123, dbifuria i 125 gości