Wyznania anonimowych camgirls - grupa wsparcia modelek

Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej w Rosji - NAGRODY 6000 żetonów :)
Regulamin forum
Aby brać udział w konkursach należy dodawać linki do profili i transmisji w postach o naszych Dziewczynach z ShowUp.tv


Biustwo pisze:
Fit455 pisze:Zastanawiam się skąd taki problem, skoro są grupowe pokazy. Już nie trzeba siedzieć po 4-5h robiąc po 10 privów za 500, tylko zrobić 1-2 grupowe i na to samo wyjdzie a i wysiłek mniejszy.


W tym problem, że nie każda dziewczyna jest Maddie, Keiiiti czy Szefową ;)


Czy ja wiem. Z moich obserwacji wynika, że dziewczyna nie musi być mega popularna, aby zgromadziła grupę paru/parunastu osób na grupową.


www.ShowUp.blog
Awatar użytkownika
Fit455
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 39
Rejestracja: 31 mar 2016, 15:18
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 2 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: LetJuliett
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Fit455




Fit455 pisze:
Biustwo pisze:
Fit455 pisze:Zastanawiam się skąd taki problem, skoro są grupowe pokazy. Już nie trzeba siedzieć po 4-5h robiąc po 10 privów za 500, tylko zrobić 1-2 grupowe i na to samo wyjdzie a i wysiłek mniejszy.


W tym problem, że nie każda dziewczyna jest Maddie, Keiiiti czy Szefową ;)


Czy ja wiem. Z moich obserwacji wynika, że dziewczyna nie musi być mega popularna, aby zgromadziła grupę paru/parunastu osób na grupową.


Zebrać paru to nie problem. Ale pisałeś o łącznym zarobku 5000żet za 2 grupowe :) Czyli po ok. 250zł za jedną (z moich obliczeń wynika, że przy cenie 100 żet za bilet to 25 widzów na jedną grupową). To już nie jest takie łatwe. Chyba, że źle zrozumiałam i chodziło o 500żet za wykonanie 10 privków, a nie 10 privków po 500żet... Nie chce nikogo obrazić, ale jakbym miała siedzieć tyle czasu dla 50zł to bym poszła wykładać towar do Biedronki.
Oko za oko, ząb za ząb, dupa za pieniądze.
Awatar użytkownika
Biustwo
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 383
Rejestracja: 23 cze 2017, 02:35
Lokalizacja: trzecia planeta od Słońca
Podziękował: 34 razy
Podziękowano mu: 86 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: chwilowo brak
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: Biustwo




W innym wątku omawialiśmy te grupowe i stosunek wejsc na grupową do widza . Co mniej wiecej daje 10 % widza skorzysta z grupowej . i w przypadku dziewczyny gromadzącej 500 widza wieczorem ,50 sprzedanych biletow bedzie czyms normalnym , natomiast u dziewczyny gromadzacej 50 osob na transmisji sprzedanie 5 biletow bedzie czymś normalnym .

A jak wiadomo, wysoką widownie gromadzi tylko niewielki procent dziewczyn i im grupówki będą się lepiej opłacily niż czekanie na drogiego privka . U mnie nie . Zaobserwowalam taką tendencję , że jak tylko ustawie jakąs grupową -automatycznie zapęd i chęc na priv ustępuje -tylko czekaja. Na co czekają? Na to czy ktoś inny kupi bilet, co tam będzie , jak tam będzie.Wiecej pytań niz pożytku z tego bo sprzedaje sie raptem pare sztuk ( o ile trafisz na odpowiedni widownie ) . Dodatkowo ,zeby zebrac te pare sztuk ludzia musze czekac gdzies w granicach 20-30 minut może więcej ,aż tak gleboko tego nie analizowalam . W tym czasie przy dobrych wiatrach można zrobić 2-3 privki i tezte pareset żetów zgarnąc. Mi osobiście niechce się po pierwsze czekac :D a po drugie taki szaraczek to musi się cięzko nagimnastykować żeby te pare widza na grupową zebrać .

Wole jednak po staremu , po swojemu :D i z widzem być jeden na jeden ,chociaż nie powiem czasami przyjdzie mi szalony pomysł do głowy i wtedy coś ustawiam fajnego na grupowej ,ale to taki "temat" którego niema w podstawowym "menu ".
go hard or go home . #niemalipy #dzikitrener #lepiejmnieniewkurwiaj

Przepraszam za kropki i przecinki po spacji. Obiecuję poprawę :D
Awatar użytkownika
beznadzieja
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 335
Rejestracja: 23 paź 2016, 10:28
Podziękował: 46 razy
Podziękowano mu: 86 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: xd
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:




Biustwo pisze:Z jednej strony grupowa za 100 u fajnej laski jest za droga, z drugiej... przewalenie 1000 na wibrowanie lushem u laski, u której widać tylko cipę jest ok.
Męska logika jest dla mnie niepojęta czasem :P

Ciekawa jestem czy ten lush serio tak dobrze działa:P? któraś może sie wypowie:)?
Awatar użytkownika
Kiniuś
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 350
Rejestracja: 16 maja 2016, 22:22
Podziękował: 46 razy
Podziękowano mu: 20 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: AE
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: Maddie,Maddieska,_Maddieska_




Na wyciąganie kasy? Działa. Chociaż ja nie rozumiem tego fenomenu ;)
Oko za oko, ząb za ząb, dupa za pieniądze.
Awatar użytkownika
Biustwo
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 383
Rejestracja: 23 cze 2017, 02:35
Lokalizacja: trzecia planeta od Słońca
Podziękował: 34 razy
Podziękowano mu: 86 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: chwilowo brak
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: Biustwo




Kiniuś pisze:Ciekawa jestem czy ten lush serio tak dobrze działa:P? któraś może sie wypowie:)?

Jesli chcesz miec osiagniecia w akrobatyce to kupuj Lusha, po dyszcze wibruje tak sobie, ale za 100 to robisz fikolki.
Jezeli zas kupisz któryś model z mojego butiku to juz za 10cio zetonowa wibracje robisz salto w tył z podwójną śrubą.
Awatar użytkownika
komin
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1035
Rejestracja: 08 lis 2015, 16:48
Podziękował: 183 razy
Podziękowano mu: 270 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: jakaś chuda z małym cycem
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: man-dag




komin, ale mógłbyś trochę popracować nad dizajnem. Jakieś diody, antenki... Albo niech chociaż będzie to różowe.
Oko za oko, ząb za ząb, dupa za pieniądze.
Awatar użytkownika
Biustwo
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 383
Rejestracja: 23 cze 2017, 02:35
Lokalizacja: trzecia planeta od Słońca
Podziękował: 34 razy
Podziękowano mu: 86 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: chwilowo brak
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: Biustwo




komin pisze:
Kiniuś pisze:Ciekawa jestem czy ten lush serio tak dobrze działa:P? któraś może sie wypowie:)?

Jesli chcesz miec osiagniecia w akrobatyce to kupuj Lusha, po dyszcze wibruje tak sobie, ale za 100 to robisz fikolki.
Jezeli zas kupisz któryś model z mojego butiku to juz za 10cio zetonowa wibracje robisz salto w tył z podwójną śrubą.


Zaciekawiło mnie to, a ta śruba to prawo czy lewo skrętna?

:laugh3: :laugh3: :laugh3:
Awatar użytkownika
od_taaki
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 300
Rejestracja: 10 paź 2017, 14:30
Podziękował: 212 razy
Podziękowano mu: 44 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ;)
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




od_taaki pisze:
komin pisze:
Kiniuś pisze:Ciekawa jestem czy ten lush serio tak dobrze działa:P? któraś może sie wypowie:)?

Jesli chcesz miec osiagniecia w akrobatyce to kupuj Lusha, po dyszcze wibruje tak sobie, ale za 100 to robisz fikolki.
Jezeli zas kupisz któryś model z mojego butiku to juz za 10cio zetonowa wibracje robisz salto w tył z podwójną śrubą.


Zaciekawiło mnie to, a ta śruba to prawo czy lewo skrętna?

:laugh3: :laugh3: :laugh3:

Obrotowa ;)
#teamBadam
Awatar użytkownika
nobody69
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 369
Rejestracja: 08 gru 2016, 22:33
Podziękował: 3 razy
Podziękowano mu: 31 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Badam :*
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:




najdziwniejszy niezapomniany priv to ?

Nie mogę się w sumie zdecydować na jeden ale top 3 dziwnych rzeczy

1 Facet udający bobasa- miałam byc jego sexi niańką ,która go przebiera i karmi piersią ... :shock2: :shock2:
2.Facet ,który ogląda priv w jednym pokoju gdy mama ogląda tv ,serio -widzialam ! ten facet używa loginu takiego samego jak swoje prawdziwe imie i nazwisko przykladowo Marek Nowak , kiedy robił mi ( kiedyś na sk ) przelew z konta i byly identyczne dane , jak jego nick .
3. Facet opowiadający mi ,że gwalci swoją nastoletnią siostrę - i tutaj niestety mimo ,ze mam nadzieje ze to tylko fantazja - opowiadal mi ze szczegolami rozne przypadki . Kazalam mu przestac, bo moj mozg juz nie byl w stanie tego przetrawić :P


Oprocz tego jeszcze był facet ,który zrobił coś w zasadzie świecy i trysnal sobie do ust. Inny wkładał strzykawkę ze spermą w tylek :D A jeszcze inny upchnął w tyłku chyba ze 3 cytryny i jabuko :D

Także tego , jak poznasz showup od zaplecza już nigdy nie będziesz takim samym czlowiekiem . Mimo wszystko trzeba trzymać niekiedy powagę ,żeby nie pęknąc ze śmiechu :P
go hard or go home . #niemalipy #dzikitrener #lepiejmnieniewkurwiaj

Przepraszam za kropki i przecinki po spacji. Obiecuję poprawę :D
Awatar użytkownika
beznadzieja
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 335
Rejestracja: 23 paź 2016, 10:28
Podziękował: 46 razy
Podziękowano mu: 86 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: xd
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:




beznadzieja pisze:3. Facet opowiadający mi ,że gwalci swoją nastoletnią siostrę - i tutaj niestety mimo ,ze mam nadzieje ze to tylko fantazja - opowiadal mi ze szczegolami rozne przypadki . Kazalam mu przestac, bo moj mozg juz nie byl w stanie tego przetrawić :P

No to jest chyba przypadek do opowiedzenia na komendzie niż na foro.
#teamBadam
Awatar użytkownika
nobody69
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 369
Rejestracja: 08 gru 2016, 22:33
Podziękował: 3 razy
Podziękowano mu: 31 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Badam :*
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:




rownie dobrze musialabym zglosic faceta ,ktory opowiada mi ,ze lubi spuszczac sie na majtki corki . Ludzie maja poryte baniaki :D nie wiem co jest prawdą a co fejkiem i moze to lepiej
go hard or go home . #niemalipy #dzikitrener #lepiejmnieniewkurwiaj

Przepraszam za kropki i przecinki po spacji. Obiecuję poprawę :D
Awatar użytkownika
beznadzieja
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 335
Rejestracja: 23 paź 2016, 10:28
Podziękował: 46 razy
Podziękowano mu: 86 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: xd
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:




No jasne, niech tam gdzieś dalej toczy się dramat, ważne żebym ja sama miała spokój.
#teamBadam
Awatar użytkownika
nobody69
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 369
Rejestracja: 08 gru 2016, 22:33
Podziękował: 3 razy
Podziękowano mu: 31 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Badam :*
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:




nobody ale takie pojeby sa na porządku dziennym . Zawszę prosze w takich "kwestiach " zeby koleś skonczyl temat . Klimat mi nie odpowiada i tyle. Ludzie na SU fantazjują . Np . jedni mają fantazje zwiazane ze zwierzetami , inni z niańką ,a jeszcze in y chcą zebym byla ich kuzynką czy siostrą? To ja mam ich wszystkich do płokułatuły głosić ? Showup ma screeny ze wszystkich privkow , wiec to oni powinni te rzeczy glaszac ,jeżeli ktoś wydaje im się przestępcą . Ja tego nie zlewam ,zresztą widzisz ...ze utknelo mi to na dlugo w pamieci .
go hard or go home . #niemalipy #dzikitrener #lepiejmnieniewkurwiaj

Przepraszam za kropki i przecinki po spacji. Obiecuję poprawę :D
Awatar użytkownika
beznadzieja
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 335
Rejestracja: 23 paź 2016, 10:28
Podziękował: 46 razy
Podziękowano mu: 86 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: xd
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:




Ja pierdolę, toć sama mówisz, że facet opowiadał Ci ze szczegółami co z nią robił, więc chyba można mieć podejrzenie, że to jednak nie była fantazja? I naprawdę porównujesz gwałt do fantazji o niańkach? Jakby chodziło o kogoś z twojej rodziny to też prosiłabyś żeby przestał gadać i udawała że to nic takiego? Albo jakby ktoś ci opowiadał ze szczegółami jak rżnie małe dzieci? Czaisz różnice między fantazją a prawdopodobnym przestępstwem?
I co z tego że szołap ma screeny z priwów? Przecież sprawdzają je tylko, kiedy mają jakieś zgłoszenie, więc mogą nawet nie wiedzieć o takim przypadku.
#teamBadam
Awatar użytkownika
nobody69
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 369
Rejestracja: 08 gru 2016, 22:33
Podziękował: 3 razy
Podziękowano mu: 31 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Badam :*
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:




Nobody spoko , takie zaplecze jest tego showupu . Niestety. Nie wszystko jest takie zajebiste jak z perspektywy widza. Wiecej w tej kwestii tlumaczyc nie będę . Staram się omijac taki privki szerokim łukiem ,jednak ktoś czasem wchodzi na zwykly priv a w korymś momencie zaczyna opowiadać takie historie .

Tlumacze ci ,że ludzie maja pojebane fantazje.Inaczej jakby mi sąsiad powiedzial ,ze gwalci siostrę a inaczej jak jakiś gal-anonim snuje swoje fantazje na priv. Tego pierwszego zglosilabym bez mrugniecia okiem . Od tego są odpowiednie organy ,jak mi klimat nie pasuje -zawsze mowie ,zeby ktos przestal tego typu dyskusje prowadzic .
go hard or go home . #niemalipy #dzikitrener #lepiejmnieniewkurwiaj

Przepraszam za kropki i przecinki po spacji. Obiecuję poprawę :D
Awatar użytkownika
beznadzieja
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 335
Rejestracja: 23 paź 2016, 10:28
Podziękował: 46 razy
Podziękowano mu: 86 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: xd
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:




Cholerka... coraz bardziej denerwuje mnie tenwątek na forum. Wydaje mi się, że nie masz szacunku do swoich gosci wywlekając ich intymne tajemnice na forum publicznym w dodatku opowiadając je w przesmiewczy sposób. Dla wielu SU jest miejscem gdzie mogą w bezpieczny sposób dać upust swoim fantazjom, czasem najgłębiej skrywanym. Dla mnie priv, jak zwykłam mówić, jest jak Las Vegas - co sie dzieje w LV, zostaje w LV. Gosc szuka spełnienia, akurat to go podnieca ii daje mu spełnienie wiec czemu ma być obiektem kpin? Chciałabys aby jakas Twoja bardzo intymna fantazja była omawiana na forum. PRIV jest dla mnie pewną dawką zaufania także - ja pokazuję twarz, swoje zabawy, czesc siebie i ufam, że nie znajde w necie nagrań z tego czy ze ktos będzie wysmiewał moj wygląd, tak samo gosc ofiarowuje Ci w zaufaniu swoje fantazje, podniecenia i pragnienia - że są nietypowe, dziwne, inne od Twoich? co z tego jesli Ci nie pasują nie zgadzaj się na takiego priva, jesli już go wziełas, zrobiłas to zostaw to dla siebie. Okej nie powiesz nicku goscia, ale jak przeczyta na forum, że cisniesz z niego beke, będzie wiedział ze chodzi o niego, raz zrobi mu sie nieprzyjemnie, dwa nie wróci do Ciebie bo kpisz z niego i wywalasz jego intymne sekrety na forum publicznym. :( :( :( może mam zbyt filozoficzne podejscie do tego, pewnie wiele lasek wchodzi na SU, "odwala pare privków" i wychodzi, ja jednak szanuje swoich gosci, dbam o nich i szanuje najróżniejsze upodobania, toleruję, rozumiem...

EDIT: okej poruszyliscie wątek gwaltu, ale nie macie zadnych dowodów ze to sie wydarzyło, fantazje sexualne nierzadko także dotykają takiej sfery, są przecież też laski ktorych kręci np gwałt zbiorowy i o tym fantazjują, nie znaczy ze stoją i czekają aż ktos je zgwałci rzeczywiscie
Awatar użytkownika
Jozin_z_Bazin
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 41
Rejestracja: 30 lis 2015, 10:01
Podziękował: 8 razy
Podziękowano mu: 13 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Szukam
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Yes :good3: Czekalem czy ktos napisze cos w ten desen. Jestem ciekaw czy odpowiedz bedzie taka jak mysle. ;)

chociaz to:
Jozin_z_Bazin pisze:szanuje najróżniejsze upodobania, toleruję, rozumiem

jest dziwne, naciagane, albo jest pozno i sie czepiam detali ;)
Awatar użytkownika
komin
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1035
Rejestracja: 08 lis 2015, 16:48
Podziękował: 183 razy
Podziękowano mu: 270 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: jakaś chuda z małym cycem
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: man-dag




komin pisze:Yes :good3: Czekalem czy ktos napisze cos w ten desen. Jestem ciekaw czy odpowiedz bedzie taka jak mysle. ;)

chociaz to:
Jozin_z_Bazin pisze:szanuje najróżniejsze upodobania, toleruję, rozumiem

jest dziwne, naciagane, albo jest pozno i sie czepiam detali ;)


Chyba czepiasz się detali :) wiesz wychodze z założenia, że każdy lubi co innego i niechaj sobie lubi, szanuję jego upodobania, nie godzą we mnie a co do rozumienia... okej inaczej... rozumiem dlaczego przychodzi z nimi na SU. Mogę nie rozumieć co podnieca faceta np (czekaj jakis przykład z powietrza...) we wkładaniu różowych pończoch do cipki, ja w tym nie widze nic podniecającego, ale okej jego to podnieca więc na zdrowie i np czuje sytuację, że gosc ma żonę, mówi jej kochanie podnieca mnie wkładanie różówych pończoch do cipki, na co ona go wysmiewa, mowi ze to dziwne i ze ma żadnych pończoch jej do cipki nie wkładać, ale co on poradzi ze go to podnieca?! ma w sobie to dusić czy lepiej jak pójdzie do laski na kam czy do prostytutki i spełni swoją fantazję. Wszyscy zadowoleni :) wydaje mi się, ...jakby to górnolotnie nie brzmiało... ze jestesmy powierniczkami sex-sekretów, fantazji, pragnień i tylko od nas zależy czy potrafimy to uszanować i dać satysfakcję, jakiej gosc oczekuje czy będziemy to wywlekać na forum, zwłaszcza takie forum, nooo powiedzmy wprost mało przychylne komukolwiek, mało tolernacyjne na cokolwiek. Mam za sobą mnóstwo mega nietypowych privków, ale żaden z nich nie został przeze mnie upubliczniony i wysmiany.
Awatar użytkownika
Jozin_z_Bazin
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 41
Rejestracja: 30 lis 2015, 10:01
Podziękował: 8 razy
Podziękowano mu: 13 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Szukam
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Jozin_z_Bazin, bardzo szanuje to co piszesz i w 99% zgadzam się z tym. Nie powinniśmy się publicznie wyśmiewać z fantazji naszych gości, to co najmniej nieeleganckie. To trochę jakby ksiądz, psycholog albo ginekolog odkrywał intymne sekrety swoich pacjentów w osiedlowej gazecie.

Ale...
Z tym zaufaniem do facetów bym tak nie przesadzała. Jesteś na tym forum dość długo i chyba widzisz z jakim szacunkiem wypowiadają się o nas i naszych usługach. Motywu nagrywania naszych zabaw nawet nie będę poruszała.

Oczywiście byłoby idealnie, gdybyśmy żyli w świecie pełnym zaufania, zrozumienia i szacunku do drugiego człowieka... ale nie żyjemy. Koleżanka beznadzieja trochę pojechała po bandzie, ale odnoszę wrażenie, że po prostu za dużo czasu spędziła z naszymi forumowymi zgrywusami.



www.ShowUp.blog
Oko za oko, ząb za ząb, dupa za pieniądze.
Awatar użytkownika
Biustwo
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 383
Rejestracja: 23 cze 2017, 02:35
Lokalizacja: trzecia planeta od Słońca
Podziękował: 34 razy
Podziękowano mu: 86 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: chwilowo brak
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: Biustwo


PoprzedniaNastępna

  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do MUNDIAL 2018


Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość