VirtualnaPanna

Opowiedz o swoich przeżyciach na priv-ach u naszych pań z SU :)
Regulamin forum

Regulamin działu opinie - przeczytaj zanim napiszesz

Najważniejsze zasady pisania postów w dziale:

1. Pierwszą rzeczą przed założeniem tematu jest sprawdzenie czy owa dziewczyna już go nie ma! :!: :!:
2. Jak można sprawdzić czy panna nie ma już tematu? Wystarczy wpisać nick w naszą wyszukiwarkę.
3. Jeżeli temat jest już założony to własnie tam umieszczamy opinie.
:arrow: :arrow: :arrow: 4. Gdy zakładamy temat w tytule wpisujemy nick dziewczyny z showupa.

Jak powinien wyglądać post?

5. W poście powinien znajdować się opis dziewczyny.
6. Wrażenia po transmisji (jaka jakość nagrania, jak prezentowała się Panna itd).
7. Jaki priv oraz ilość żetonów za niego.
8. Link do profilu
9. I inne przemyślenia, dodatkowe informację.

UWAGA! - na koniec każdej opinii wystawiamy numeracje, przykładowo:

Panna 3/10
Jakość transmisji 9/10
Zgodność z opisem priva 1/10


10. W dziale opinii tylko i wyłącznie umieszczamy opinie! NIE KOMENTUJEMY innych.
11. Nie wypowiadaj się jeżeli nie odwiedziłeś danej dziewczyny :)


Nieprzestrzeganie oraz nieznajomość REGULAMINU będzie karane.

VirtualnaPanna
24 lis 2015, 20:09


VirtualnaPanna
https://showup24.tv/profile/VirtuaInaPanna
Cialo 5/10 Na ogolnym wyglada apetycznie ale na priwie jak sie rozbierze wizualnie juz nieciekawie.Duzo starsza niz moglo by sie wydawac.
Twarz 6/10 Pokazuje twarz i sraszie sie nadyma,wytrzeszcza oczy i robi sztuczny dziubek.Smiesznie to wyglada.Na glowie ma peruke wiec ciezko ocenic calosc ale to stara dupa
Obraz 8/10 Moze nie byla to zyleta ale generalnie ok wiec to jedyna rzecz do ktorej nie mozna miec zastrzezen.
Glos 0/10 bez oceny bo wszystkie priwy podobno robi bez glosu.Obustronna zabawa odpada
Zgodnosc priwa z opisem 5/10 Zrobila to co bylo w opisie ale totalnie na odwal.Zaplac i spier..Na tej zasadzie.Podczas priwa mialem male prosby nie wykraczajace poza opis priwa.Zupelnie bierna na moje sugestie.Nie wroce wiecej i nie polecam.
Awatar użytkownika
Bialy
SU-holik
SU-holik
Posty: 95
Rejestracja: 16 lis 2015, 17:00
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: wrednapaula
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: VirtualnaPanna
27 gru 2015, 00:53


VirtualnaPanna
https://showup24.tv/profile/VirtuaInaPanna

Cialo 7/10 Jest to typ MILF'a także proszę jej nie oceniać jak 18 latki ;) Jeśli ktoś szuka właśnie tego typu "atrakcji" to powinien być zadowolony
Twarz 6/10 Podobnie jak wyżej. Straszyć nie straszy, ale tez na okładkę magazynu się nie nadaje :)
Obraz 8/10 Obraz bez zakłóceń, co prawda nie w jakości HD ale zadowalająco
Głos 0/10 Wszystkie privy bez głosu.

Jeśli chodzi już o samego priva to brałem jakiś tam temu dwa krótkie. Nie pamiętam dokładnie nazw, ale z całą pewnością nie dłuższe niż 5 minutowe :)
Wszystko robi zgodnie z opisem, co do tego nie ma żadnych zastrzeżeń. Jednakże jeśli już chodzi o zaangażowanie to jest z tym gorzej. Robiąc "lodzika na wibro" wpycha go do buzi niczym szczotkę do sedesu. Jest to strasznie mechaniczne - pewnie znajdą się fanatycy i takich atrakcji.

Podsumowując jak dla mnie poziom przeciętny, aczkolwiek spotkałem się na SU z DUUŻO gorszymi osobami. Mimo wszystko dla kogoś kto szuka kogoś w typie MILF'a za niewygórowane kwoty to uważam że można polecić.
Awatar użytkownika
Sossar
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 12
Rejestracja: 05 lis 2015, 20:55
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Pantera90
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: VirtualnaPanna
10 lut 2016, 13:23


Zdecydowanie nie polecam. Widać, że nie jest już "pierwszej świeżości", na ogólnym potrafi się fajnie zaprezentować ale czar pryska całkowicie na privach... Same pokazy też bez iskry, nuda. Jeśli dodać do tego inne kontrowersje związane z jej osobą i poprzednimi kontami to mamy dość nieciekawy obraz :D
Panna 4/10
Jakosc Transmisji 5/10
Zgodnosc z opisem Priva 5/10
Awatar użytkownika
john890
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 22
Rejestracja: 12 sty 2016, 17:08
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: slodkabarbie
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: VirtualnaPanna
01 mar 2016, 17:57


Panna 4/10
Jakosc Transmisji 7/10
Zgodnosc z opisem Priva 8/10

tak jak reszta, na ogólnym to pedarta, ale na priv jak sie rozbierze jest nie ciekawie, nie polecam, byłem na jednym privie i na tym sie zakończy
Awatar użytkownika
erek0101
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 10
Rejestracja: 29 lut 2016, 19:37
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Dianaa_95
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: VirtualnaPanna
07 mar 2016, 22:44


Panna 6/10
Jakość Transmisji 8/10
Zgodność z opisem Priva 8/10

Zachęcony tym co widziałem na ogólnym wziąłem privka. Okazało się, że panna do najmłodszych nie należy, a co za tym idzie piersi też nie tak elastyczne jak oczekiwałem. Twarz przeciętna, mocno podrasowana makijażem, zwłaszcza usta. No ale to już kwestia gustu. Odradzać wejścia do niej nie będę ale osobiście już nie wrócę.
Awatar użytkownika
bazyleq
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 10
Rejestracja: 21 lut 2016, 18:43
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Sophiee
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: VirtualnaPanna
28 mar 2016, 21:14


Panna 4/10
Jakosc Transmisji 7/10
Zgodnosc z opisem Priva 7/10
Awatar użytkownika
kuszes
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 386
Rejestracja: 18 lut 2016, 10:51
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: VirtualnaPanna
05 kwie 2016, 20:39


Również byłem na privie u niej i nic ciekawego dość negatywne podejście ma do wszystkiego (Tak mi sie wydaje)
Gdyby była młodsza zarobiła by tu fortunne :D

6/10
Awatar użytkownika
Majstersztyk31
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 12
Rejestracja: 02 lut 2016, 15:37
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: malkox
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: stanislawg2007


Re: VirtualnaPanna
06 kwie 2016, 19:13


Majstersztyk31 pisze:Również byłem na privie u niej i nic ciekawego dość negatywne podejście ma do wszystkiego (Tak mi sie wydaje)
Gdyby była młodsza zarobiła by tu fortunne :D

6/10



Zgadzam się, ale zamiast "młodsza" wpisał bym "z dźwiękiem". Bo tego strasznie brakuje, ale jak ktoś lubi nieme kino to polecam, zarypista dupka. Taka prawdziwa rycząca czterdziestka! Twarz idealna, spodziewałem się po waszych postach brzyduli, a szczenna mi opadła. Gdyby robiła to co robi z głosem to bajka...

Ogólnie całość 9/ 10 bo brak głosu !!!

http://showup.tv/profile/VirtuaInaPanna
Awatar użytkownika
ydymy
SU-ciekawy
SU-ciekawy
Posty: 6
Rejestracja: 12 mar 2016, 18:51
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ChilicamHD
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: VirtualnaPanna
18 lip 2016, 00:24


Ciało hm... można się skusić ...ale twarz zdradza zdecydowanie jej wiek :?
Awatar użytkownika
bs91
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 17
Rejestracja: 19 lis 2015, 10:00
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: VirtualnaPanna
24 lip 2016, 22:08


Ciałko na ogólnym prezentuje się nieźle ale już na priv pozostawia wiele do życzenia :blink:
Awatar użytkownika
positive30
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 27
Rejestracja: 13 sty 2016, 17:55
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: VirtualnaPanna
01 sie 2016, 13:44


moja krótka ocena jednorazowej wizyty u tej dziewczyny
Ciało 3/10
Podobne odczucia jak u innych
Na ogólnym dałbym nawet 9/10 wydawała się super więc byłem przekonany że wbiłem do młodej zadbanej laseczki
Niestety na priwie jakby zupełnie inna dziewczyna.Zrzuci ciuszki i ukazuje się mocno nieciekawe ciało,piersi obfite ale po zdjęciu stanika wszystko leci w dół.Sutki delikatnie mówiąc mocno nieciekawe,ogólnie jedne z brzydszych piersi jakie widziałem.Tawarz poniżej średniej,trochę taki typ Toxic.Spokojnie koło 40-stki jak nie lepiej.Zdecydowanie za mocny makijaż.Mega dużoooo tapety.
Jakość 8/10
Głosu nie ma więc mówię tylko o obrazie.Całkiem spoko choć dupy nie urywa.
Zgodnośc z opisem 4/10
Opis się zgadzał ale ocena bardzo niska za całokształt,za wykonanie.Typowe odhaczenie kolejnego gościa z żetonami.
Zero zabawy,wszystko w ciszy,nie było nawet głosu.Owszem nie mogę mieć pretnensji bo w opisie nie był on wyszczególniony
Z drugiej strony nie było też napisane że go nie będzie.Wchodząc na priw nawet nie przyszło mi do głowy że może być bez głosu?
Nie polecam i na pewno do niej nie zawitam ponownie.Rozczarowanie i to spore. :nea:
Awatar użytkownika
kokodżambo
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 17
Rejestracja: 17 cze 2016, 20:50
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Dżejlooo
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: VirtualnaPanna
04 sie 2016, 21:43


Panna 5/10
Jakosc Transmisji 7/10
Zgodnosc z opisem Priva 6/10

Tak jak inni pisali wcześniej, również dałem się nabrać na miniaturkę i prezentację na ogólnym. Wbiłem na priva oczekując na młodą fajną dziewczynę a tutaj niespodzianka Milfik. No nic myśle sobie jak już jestem to nie będe marudził ale niestety ten priv był tak mechaniczny i tak nastawiony na żetony że poczułem się jakbym siedział tam za karę. Szkoda bo myślałem że jest to ciekawa osoba a wogle nie było z nią kontaktu. Kiedy o coś poprosiłem zostałem kompletnie zlany (ale o nic co mogło by wykraczać po za priv !!) ot tak kolejny chłopaczek z żetami. Ogólnie nie zamierzam wracać i każdy wchodzi na własną odpowiedzialność

https://showup24.tv/profile/VirtuaInaPanna
Awatar użytkownika
xXxKaMaZ022xXx
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 11
Rejestracja: 01 sie 2016, 12:46
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: xXxKamill92xXx


Re: VirtualnaPanna
09 sie 2016, 08:20


Panna 6/10
Jakosc Transmisji 8/10
Zgodnosc z opisem Priva 5/10

Zgadzam się z xXxKaMaZ022xXx
Na miniaturce super zdjęcie a na privie z twarzą znacznie gorzej.
Oczekiwania to 25-30 a w rzeczywstosci 30++++
Raczej nie polecam privówz tą Panią :))
Awatar użytkownika
lol123
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 17
Rejestracja: 22 lis 2015, 18:04
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: er
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: VirtualnaPanna
22 sie 2016, 15:31


Panna 6/10
Jakosc Transmisji 9/10
Troche oszukuje na privach 5/10

Panna troche kaprysna
Awatar użytkownika
analfabeta
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 11
Rejestracja: 10 sty 2016, 07:12
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: brak
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: VirtualnaPanna
22 sie 2016, 21:21


Panna 4/10
Jakosc Transmisji 5/10
Zgodnosc z opisem Priva 5/10
Awatar użytkownika
CWANY GAPA
SU-holik
SU-holik
Posty: 127
Rejestracja: 14 cze 2016, 13:47
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: VirtualnaPanna
08 wrz 2016, 23:28


Widac udawanie mlodej na dobre jej nie wyszło , a wystarczylo wpisac na profilu wiek i po sprawie.No ale sa tacy co sie zachwycają bele gównem, jak pan Pacman na profilu. https://showup24.tv/profile/VirtuaInaPanna
Awatar użytkownika
eduardo-00
SU-holik
SU-holik
Posty: 158
Rejestracja: 03 lut 2016, 15:57
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: VirtualnaPanna
29 wrz 2016, 14:15


Panna 7/10
Jakosc Transmisji 7/10
Zgodnosc z opisem Priva 10/10
Awatar użytkownika
rynek773
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 12
Rejestracja: 16 lis 2015, 17:04
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: VirtualnaPanna
27 lut 2017, 09:40


Panna 6/10
Jakoś transmisji 10/10
Zgodność z opisem priva 10/10
Żeby zdo­być ko­bietę, trze­ba jej rzu­cić do stóp cały świat, a nie pół.
Awatar użytkownika
gracjano
SU-holik
SU-holik
Posty: 120
Rejestracja: 24 lut 2017, 08:31
Podziękował: 13 razy
Podziękowano mu: 13 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: brak takowej
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: tajne/poufne


Re: VirtualnaPanna
01 mar 2017, 22:44


Panna 5/10
Jakosc Transmisji 9/10
Troche oszukuje na privach 8/10
Awatar użytkownika
DoubleB
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 11
Rejestracja: 24 paź 2016, 14:22
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Dianaa_95
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: VirtualnaPanna
02 mar 2017, 21:05


Panna

4/10
Priv 7/10
Ogolnie udaje duz mlodsza jak jest , ale w sumie jak to kobieta


Wchodzisz na wlasne ryzyko, ja bylem raz i mi wystarczy


Nowy Program Partnerski ShowUp.tv
takijedengosc


Następna

  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do Opinie - Kobiety

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość