Callmebaby/misslemo/cutebejbe24

Opowiedz o swoich przeżyciach na priv-ach u naszych pań z ShowUp.tv :)
Regulamin forum
Regulamin działu opinie - przeczytaj zanim napiszesz

Najważniejsze zasady pisania postów w dziale:

1. Pierwszą rzeczą przed założeniem tematu jest sprawdzenie czy owa dziewczyna już go nie ma! :!: :!:
2. Jak można sprawdzić czy panna nie ma już tematu? Wystarczy wpisać nick w naszą wyszukiwarkę.
3. Jeżeli temat jest już założony to własnie tam umieszczamy opinie.
:arrow: :arrow: :arrow: 4. Gdy zakładamy temat w tytule wpisujemy nick dziewczyny z showupa.

Jak powinien wyglądać post?

5. W poście powinien znajdować się opis dziewczyny.
6. Wrażenia po transmisji (jaka jakość nagrania, jak prezentowała się Panna itd).
7. Jaki priv oraz ilość żetonów za niego.
8. Link do profilu
9. I inne przemyślenia, dodatkowe informację.

UWAGA! - na koniec każdej opinii wystawiamy numeracje, przykładowo:

Panna 3/10
Jakość transmisji 9/10
Zgodność z opisem priva 1/10


10. W dziale opinii tylko i wyłącznie umieszczamy opinie! NIE KOMENTUJEMY innych.
11. Nie wypowiadaj się jeżeli nie odwiedziłeś danej dziewczyny :)


Nieprzestrzeganie oraz nieznajomość REGULAMINU będzie karane.
Czy ktoś już z was był u tej pani na priv? trochę drogie ma te privki...

https://showup24.tv/Callmebaby
https://showup24.tv/profile/Callmebaby
Awatar użytkownika
positive30
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 27
Rejestracja: 13 sty 2016, 16:55
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Callmebaby
25 lip 2016, 16:59
wlasnei etz jestem ciekawy jak sie spisuje na priv bo na ogólnym sie prezentuje zajebiscie , opalona calutka, cycuszki super
Awatar użytkownika
jose821011
Najnormalniejszy
Najnormalniejszy
Posty: 60
Rejestracja: 07 lis 2015, 09:17
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Dominatrix
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: jose821011


Re: Callmebaby
25 lip 2016, 17:28
positive30 pisze:Czy ktoś już z was był u tej pani na priv? trochę drogie ma te privki...

https://showup24.tv/Callmebaby?
https://showup24.tv/profile/Callmebaby?

i to jest pytanie za 100 pkt
Już się napaliłem ale mi przeszło jak zobaczyłem ile sobie krzyczy :shock2:
Te najtańsze priwki za 150 żet 3 min gdzie np tylko patrzy albo naganiacza ocenia :lol:
Chętnie poczytam opinie bo za te ceny to musi robić coś na prawdę mega.
Awatar użytkownika
Tymi
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 293
Rejestracja: 05 lis 2015, 12:14
Lokalizacja: POLSKA
Podziękował: 17 razy
Podziękowano mu: 38 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: caprice.
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Callmebaby
25 lip 2016, 20:35
kurwa mać napisala ze ma privy bez glosu , jak tu dominowac bez glosu?
Awatar użytkownika
jose821011
Najnormalniejszy
Najnormalniejszy
Posty: 60
Rejestracja: 07 lis 2015, 09:17
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Dominatrix
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: jose821011


Re: Callmebaby
27 lip 2016, 00:25
jose821011 [Bot] pisze:kurwa mać napisala ze ma privy bez glosu , jak tu dominowac bez glosu?


Haha, tez sie kiedys nad tym zastanawialem, ale odpisala komus, ze "bardzo szybko pisze":D :lol:
Awatar użytkownika
macius167
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 26
Rejestracja: 21 sie 2015, 15:37
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ChilliCamHD
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Callmebaby
27 lip 2016, 21:02
kurwa ale kaze mi np sie wyjebac dildem na lozku i dalej bedzie pisac a ja co chwile mam wstawac i patzrec w monitor? bez sensu taka zabawa a szkoda bo laska super
Awatar użytkownika
jose821011
Najnormalniejszy
Najnormalniejszy
Posty: 60
Rejestracja: 07 lis 2015, 09:17
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Dominatrix
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: jose821011


Re: Callmebaby
15 sie 2016, 08:50
Widziałem jej wczorajszą wieczorną transmisje. Polecam ją ! :D
Awatar użytkownika
bsod
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 13
Rejestracja: 16 lis 2015, 22:45
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Zniewalajaca
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:



  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do Opinie - Kobiety



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości