KissDick, Nic nie ma tylko jako mieszkaniec Szczecina, który miał styczność z owym portem to jest to mimo wszystko duży minus dla zachodniopomorskiego. Na chuj mają być amerykańskie kleje? Chyba po to aby więcej smrodu było w powietrzu. Rolnicy z zachodniopomorskiego mieli do wyboru zrzucanie w Szczecinie, Świnoujściu oraz Gdańsku ( tego ostatniego nie jestem pewny ), co za tym szło - nie musieli przepłacać za transport swych zbiorów. Teraz będziesz miał taką sytuację, że duża część będzie musiała więcej płacić na dalszy transport do niemieckiego portu w Mukran.
Powtórzę kolejny raz, dziwnym trafem gdy PO na czele z Tuskiem obejmują władzę to jest usilnie prowadzona narracja,że "w Polsce się nie opłaca" - Do kurwy nędzy, Austriakom się opłaca wykupować prywatne, rodzime polskie firmy, niemcom się opłaca, amerykanom się opłaca ale polakom się nie opłaca prowadzić biznesu w Polsce ta? Oczywiście, upośledzona UE też dokłada dużą część tego, że masa firm i ludzi wypierdala z Europy. Aha no i nie zapominajmy gdy zagraniczny kapitał wykupuje polską firmę bądź inwestuje w Polsce to w podziękowaniu od Polski zostaje zwolniony z podatków - natomiat polakowi chuj w dupę i nawet nie dostąpi połowy ulg podatkowych, taka to pseudo sprawiedliwość, której nigdy nie było.
I można żartować, że "Wina Tuska, wyprzedadzą wszystko co polskie" tyle, że Andreas jako terminal zbożowy dla zachodniopomorskiej części gospodarczej przez wiele, wiele lat był świetnym rozwiązaniem. I jeśli faktycznie, amerykańska firma zlikwiduje terminal zbożowy aby móc produkować swoje kleje to Niemcy się cieszą bo za darmo będą dostawać pieniądze w głównej mierze od polskich rolników za to, że będą chcieli sprzedać swoje zbiory w porcie w Mukran. Dodatkowo rolnik będzie musiał więcej zapłacić przewoźnikowi ( firmy transportowe ), które wliczą sobie oczywiście koszta paliwa, opłat drogowych na Niemcy etc, normalne. Jest to osłabienie lokalnej gospodarki i taka prawda.