Płynność wypłat z SU

Dział poświęcony specjalnie dla żetonów i wypłat.
Regulamin forum
Aby brać udział w konkursach należy dodawać linki do profili i transmisji w postach o naszych Dziewczynach z ShowUp.tv


ja nie mam chyba jakas przerwa i temu


ja nie mam od poniedziałku .....




www.BlogSU.pl
Awatar użytkownika
LOLA18
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 425
Rejestracja: 21 cze 2016, 13:21
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Wprowadzilam w blad nie mam jednak, jak ktos dostanie dawac znac. 100% kwestia swiat. Oby na Sylwka bylo wrr...kolejna sprswa Lola w ten poniedzialek to swieta byly, oni maja 7 dni. Mnie chodzi o przelewy z weekendu, puscili a nie mam ok 1100
Awatar użytkownika
Kate
SU-holik
SU-holik
Posty: 106
Rejestracja: 24 lip 2017, 12:52
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:




do mnie też żaden przelew z rzekomo zrealizowanych wczoraj nie doszedł :(
zleciłam 4 przelewy, po dwa na każde konto bankowe. więc to byłoby dziwne gdyby oba banki nie przyjmowały przelewów...
jaki macie dokładny czas zrealizowanych przelewów?
u mnie dwa mają 2017-12-27 11:15:47
kolejne 2017-12-27 11:15:45 oraz 2017-12-27 11:15:44
normalnie różnica w zrealizowanych przelewach to były minuty a nie sekundy :(
więc może na prawdę ich nie zrealizowali a to jest po prostu błąd?
przelew zlecony wczoraj normalnie wisi jako oczekujący do realizacji.
bok też mi nie odpisuje :(
Awatar użytkownika
koteczka_kici
SU-ciekawy
SU-ciekawy
Posty: 8
Rejestracja: 13 wrz 2016, 12:19
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: nie ma
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Tak, mają 7 dni na zrealizowanie przelewów, ale jest różnica jeśli przelew stoi kilka dni w niezrealizowanych - bo na to mają 7 dni, a jest różnica jak przelew niby zrealizowany i widnieje w zrealizowanych, a na koncie bankowym brak pieniędzy? To znaczy, że puścili pieniążki ale gdzie, skoro na konto nie poszło? Może pomylili numery, albo puścili a pracownicy nie wyrabiają z realizacją i stąd te opóźnienia?

koteczka_kici ja mam taką samą godzinę!!!!!

11:15:44

NO to chyba wszystko jasne...
Awatar użytkownika
xnxx123
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 44
Rejestracja: 23 sie 2016, 13:49
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: klaudia17
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Nie wrobili dziewczyny tez mam taka godzine, mieli sporo przelewow i sie zrypalo ech...Musieli full miec i jeb** Jutro pewno piszcza tak mi daty podpowiadaja ( mam reguly juz po latach) i oby te doszly. Bo chce Sylwka miec udanego. Zyczr sobie i Wam laski tego
Awatar użytkownika
Kate
SU-holik
SU-holik
Posty: 106
Rejestracja: 24 lip 2017, 12:52
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:




No ja się nie dziwie jak wy zlecacie codziennie wypłatę z każdego dnia to i im się zrobił syf w systemie przez te święta. Najlepiej zlecić wszystko w jednym dniu w tygodniu to by takich sytuacji nie było. Wczoraj puścili przelewy a pewnie polowe bank odbił do nich a dzisiaj z tego wszystkiego nikomu nie puścili. Przelewy prawdopodobnie będą po nowym roku jakoś wtorek/środa. Chyba ze ogarną syf dzisiaj to może ktoś z was jeszcze dostanie.
Awatar użytkownika
CuteLady
SU-holik
SU-holik
Posty: 83
Rejestracja: 25 lip 2016, 01:28
Podziękował: 6 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: .
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: _CuteLady_




Jesli jutro puszcza, a raczej zrealizuja to czemu ma jutro nie dotrzec. Z kolei na te wczorajsze raczej licze 2 stycznia
Awatar użytkownika
Kate
SU-holik
SU-holik
Posty: 106
Rejestracja: 24 lip 2017, 12:52
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:




Moga puścić tak jak wczoraj a i tak mogą nie dotrzeć. Tak jak tamte z wczoraj wam nie dotarły. Skoro dzisiaj nikomu nie puścili to coś jest na rzeczy.
Awatar użytkownika
CuteLady
SU-holik
SU-holik
Posty: 83
Rejestracja: 25 lip 2016, 01:28
Podziękował: 6 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: .
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: _CuteLady_




Dzis nie puscili bo nie puszczaja codziennie, ja mam z poniedzialku to co zostalo wiec dzis sie ich nie spodziewam tylko jutro. Wdzystko wyglada oki poza tym, ze nie doszlo. Pamietam kiedys sytuacje gdy nie szly, a zrealizowane. Na rzecxy hah a dzis zreszta nie musieli dawac


Biorac pod uwage ze wcxoraj puscili z nawiazka ( po latach wiem jak ida i na 90℅ przewiduje) kolejne zlecenia podejrzewalam jutro. Jestem pewna ze ogarna, a problem to swieta. Zycze tego Wam, nie znosze obsow
Awatar użytkownika
Kate
SU-holik
SU-holik
Posty: 106
Rejestracja: 24 lip 2017, 12:52
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:




To jak puszczają komu to ich sprawa, mi mimo wszystko z dnia na dzień puszczają nie ważne o której zlecę. W teorii jutro powinni wysłać w praktyce mogą wysłać po nowym roku bo może im kasy zabrakło, już nie raz tak było. Dwa razy miałam sytuacje ze wysłali ale nie doszło tłumacząc ze przelew do nich wrócił. Także dziewczyny wstrzymajcie się i poczekajcie do jutra :)
Awatar użytkownika
CuteLady
SU-holik
SU-holik
Posty: 83
Rejestracja: 25 lip 2016, 01:28
Podziękował: 6 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: .
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: _CuteLady_




blacklayers pisze:To jak puszczają komu to ich sprawa, mi mimo wszystko z dnia na dzień puszczają nie ważne o której zlecę. W teorii jutro powinni wysłać w praktyce mogą wysłać po nowym roku bo może im kasy zabrakło, już nie raz tak było. Dwa razy miałam sytuacje ze wysłali ale nie doszło tłumacząc ze przelew do nich wrócił. Także dziewczyny wstrzymajcie się i poczekajcie do jutra :)

Moze racja...oby ogarneli. Jestem optymistka. Mowisz komu jak zlecaja,zmojej wiedzy wynuka ze wszystkim robia danego dnia. Jesli komus przypada wyplata terminowo i robia zlecenie to idzie wszystkim ktorym wyppada.
Awatar użytkownika
Kate
SU-holik
SU-holik
Posty: 106
Rejestracja: 24 lip 2017, 12:52
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:




Nie wiem, ja tam na przelewy nie narzekam, mam codziennie bez zależności od kwoty. Na drugim koncie jeden przelew szedł 2-3 dni i dopiero po miesiącu zaczęli wysyłać tak jak na starym koncie. Kiedy tu pare dziewczyn pisało ze im nie wysłali ja miałam normalnie zrealizowane także nikt z nas nie wie od czego to jest zależne :p ale dobra koniec tematu. Czekajcie do jutra! Pozdrawiam !
Awatar użytkownika
CuteLady
SU-holik
SU-holik
Posty: 83
Rejestracja: 25 lip 2016, 01:28
Podziękował: 6 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: .
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: _CuteLady_




Info od koleżanki - " a nic nowego, przelewu nadal nie mam i moderacja również mi nie odpisała :P a co u Ciebie słychać? :)" także sami widzicie
Awatar użytkownika
tajemniczysu
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 557
Rejestracja: 20 gru 2015, 02:43
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 2 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Kilka
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




no tak maja na to 7 dni trzeba czekac
Awatar użytkownika
LOLA18
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 425
Rejestracja: 21 cze 2016, 13:21
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Ja też jeszcze nie mam, ale to przez święta pewnie



Nowy Blog ShowUp.tv
Awatar użytkownika
Kwintesencja
SU-ciekawy
SU-ciekawy
Posty: 9
Rejestracja: 27 gru 2017, 18:58
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Kwintesencja_Kobieco
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




cisza........
Awatar użytkownika
camerka
SU-holik
SU-holik
Posty: 93
Rejestracja: 25 maja 2016, 17:56
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Alexis
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: camerkaniunia




Oni od zawsze maja problem z przekazywaniem informacji. Ok maja siedem dni, ale gdy pojawia sie jakas nieprawidlowosc, w tym wypadku brak przelewu mimo pozornej realizacji, powini od razu wyjasnic sytuacje inaczej tworza sie spekulacje.
Awatar użytkownika
miszmasz
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 241
Rejestracja: 07 lip 2016, 19:19
Podziękował: 41 razy
Podziękowano mu: 41 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: szefowa
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Na ShowUp.tv jestem już kilka lat...tutaj tylko zaglądałam ale w końcu coś napiszę ;) Były rożne numery, a taki jak ten dokładnie 2.01.2017...jeśli tak jest jak myślę to pieniążki powinny jutro dotrzeć na konta :)
Awatar użytkownika
KaFka
SU-holik
SU-holik
Posty: 76
Rejestracja: 28 gru 2017, 16:24
Podziękował: 22 razy
Podziękowano mu: 31 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ;)
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




ja tez jeszcze nie mam z 27 przelewu, zlecone 11.15
Awatar użytkownika
Erica3
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 17
Rejestracja: 13 kwie 2017, 09:25
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Erica3




módlmy sie zeby była kasa na sylwka... :lol: :lol: :lol:



Nowy Blog ShowUp.tv
Awatar użytkownika
vicious
SU-ciekawy
SU-ciekawy
Posty: 2
Rejestracja: 28 gru 2017, 11:59
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


PoprzedniaNastępna

  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do Żetony i wypłaty



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości