maq pisze:A ja jestem pewny ze chuja wyplaca i co?
No to teraz się licytujmy - wypłacą, nie wypłacą.
Nowy Program Partnerski ShowUp.tv
maq pisze:A ja jestem pewny ze chuja wyplaca i co?
sweetheart pisze:
I gowno bo na razie znasz kolege kolegi ktory costam, a dell podal bardzo konkretna przyczyne. Informatyka pewnie nie jest taka prosta jak sie niektorym wydaje
Kropelka pisze:https://www.youtube.com/watch?v=oavMtUWDBTM
user pisze:sweetheart pisze:
I gowno bo na razie znasz kolege kolegi ktory costam, a dell podal bardzo konkretna przyczyne. Informatyka pewnie nie jest taka prosta jak sie niektorym wydaje
nie podał przyczyn tylko czyste domysły.
Fakty są takie, że:
- nie ma przelewów który być powinny
- są jedynie zapewnienia o przybliżonych terminach. Terminy które są przekładane
Jeśli te fakty mają o czymś świadczyć to niestety jest to wariant pesymistyczny dla nas czyli zrobienie wała. Jeśli się mylę to proszę o dowody.
sweetheart pisze:user pisze:sweetheart pisze:
I gowno bo na razie znasz kolege kolegi ktory costam, a dell podal bardzo konkretna przyczyne. Informatyka pewnie nie jest taka prosta jak sie niektorym wydaje
nie podał przyczyn tylko czyste domysły.
Fakty są takie, że:
- nie ma przelewów który być powinny
- są jedynie zapewnienia o przybliżonych terminach. Terminy które są przekładane
Jeśli te fakty mają o czymś świadczyć to niestety jest to wariant pesymistyczny dla nas czyli zrobienie wała. Jeśli się mylę to proszę o dowody.
Ale te domysly jakos trzymaja sie kupy z tym, ze na stronie ciagle cos sie dzieje od strony technicznej. A BOK dal jeden termin - od kilku dni do 4 tygodni. Ostatnio skrocili to do konca przyszlego tygodnia. Inne terminy sa stad że wieżyłysmy terminom podawanym przez Admina forum, ale to były tylko jego przypuszczenia, co wyraźnie napisał. Admin na razie wie tyle co my czyli niewiele.
A BOK dal jeden termin - od kilku dni do 4 tygodni.
DELL_DELL pisze:Pozwoliłem sobie zabrać głos w tym temacie ponieważ brałem udział w niejednym projekcie gdzie miałem styczność z wsparciem/wdrożeniem różnych rozwiązań odnośnie wypłat/wpłat itd.
Myślę, że napisałem (prostym) językiem aby dziewczyny wiedziały o co chodzi jeśli nawet nie znają się na IT.
Nie jestem związany z portalem w żaden sposób tylko czytając posty o zrywaniu połaczeń z serwerem, braku wizji/wieszaniu się kamerek czy też brak możliwości prowadzenie prywatnych transmisji dało mi do myślenia.
Też dużo się mówi o tym, że portal zmienia właściciela. Myśle,że nowy właściciel przeprowadził analizę (zlecił to firmie która przeprowadza audyty informatyczne) która zaopiniowała,że warto zmienić dostawcę serwera, dostawcę sieci itd. Możliwe, że podczas takiego audytu wyszły inne rzeczy np. związane z poprawieniem bezpieczeństwa.
Tak to wygląda w rzeczywistości i nie jest to wyssane z palca. Możecie wierzyć lub nie ale jest to stres dla osób z IT - presja zarządu jest taka, że głowa mała.
Właściciela nie interesuje jak to ma być zrobione - wszystkie rzeczy które wyszły podczas audytu mają być poprawione - jeśli trzeba przenieść wszystko ma być przeniesione.
Właściciel biznesowy (tak się nazywa osoba/osoby) które odbierają produkt/usługę od działu IT. To właściciel biznesowy decyduje czy pracę mają być teraz robione czy jutro i to właściciel biznesowy mówi robimy przelewy (po przeprowadzonych testach) jeśli widzi, że coś nie halo wstrzymuje to do czasu kiedy IT/dostawca zewnętrzny na 100% poprawi usterki techniczne.
Tyle w temacie. Możecie po mnie sobie jechać ale nic z tego sobie nie robię ponieważ nie mam zamiaru tu ciągać się za fraki.
PS. Nie reklamuję żadnych programów partnerskich ShowUp.tv więc nie wiem skąd taki pomysł
user pisze:sweetheart pisze:user pisze:sweetheart pisze:
I gowno bo na razie znasz kolege kolegi ktory costam, a dell podal bardzo konkretna przyczyne. Informatyka pewnie nie jest taka prosta jak sie niektorym wydaje
nie podał przyczyn tylko czyste domysły.
Fakty są takie, że:
- nie ma przelewów który być powinny
- są jedynie zapewnienia o przybliżonych terminach. Terminy które są przekładane
Jeśli te fakty mają o czymś świadczyć to niestety jest to wariant pesymistyczny dla nas czyli zrobienie wała. Jeśli się mylę to proszę o dowody.
Ale te domysly jakos trzymaja sie kupy z tym, ze na stronie ciagle cos sie dzieje od strony technicznej. A BOK dal jeden termin - od kilku dni do 4 tygodni. Ostatnio skrocili to do konca przyszlego tygodnia. Inne terminy sa stad że wieżyłysmy terminom podawanym przez Admina forum, ale to były tylko jego przypuszczenia, co wyraźnie napisał. Admin na razie wie tyle co my czyli niewiele.
Nie. Domysły są domysłami, a fakty są faktami. Fakty podałem wyżej, ty pozostajesz przy domysłach, nawet jeśli są BARDZO BARDZO BARDZO trzymające się kupy to nadal tylko DOMYSŁY.
Żeby było jasne, koło dupy mi lata jak jest na prawdę. Nie lubię po prostu jak ktoś się karmi mrzonkami. Rozumiem, że czekasz na pieniądze jednak w świetle faktów, moim zdaniem jesteś zbyt optymistycznie do tego zastawiona. Oczywiście równie dobrze jutro, mogą pokazać się pozytywne przesłanki jednak póki co nie ma ŻADNEJ pozytywnej informacji dlatego nie wiem skąd u kogokolwiek optymizm.
Mam nadzieje, że wszystko skończy się pozytywnie jednak niestety póki co NIC na to nie wskazuje. Mało tego, moim zdaniem te wiadomości powinny dotrzeć jak najszybciej do jak największej liczby użytkowników ponieważ właściciel serwisu ewidentnie na użytkowników głęboko w dupie skoro dopuszcza do takiej sytuacji. Użytkownicy powinni jak najszybciej zaprzestać pokazów i kupna żetonów BO:
- jeśli okaże się, że jest to wał, straty będą mniejsze
- Jeśli nie jest to wałem to wpłynie na właściciela, aby zaczął działać tak jak powinien czyli w pierwszej kolejności zaczął robić pierdolone przelewy
Nie rozumiem co stało na przeszkodzie aby podobnie jak np na stronach pojawiają się informacje o tym, że strony wykorzystują pliki cookie, pojawiła się informacja, że będą przeprowadzane prace techniczne które mogą stwarzać problemy z działaniem serwisu oraz wypłatami. NIC takiego nie miało miejsca i dopiero jak osoby zaczęły zgłaszać na forum, że jest z tym problem, powstałą dyskusja na ten temat. NIKT poważny tak nie postępuje.A BOK dal jeden termin - od kilku dni do 4 tygodni.
Śmiechłem. Równie dobrze mogli napisać, że sami nie wiedzą kiedy.
Z góry przepraszam za ton i formę wypowiedzi. To tylko zimna kalkulacja faktów.
Przyjazna pisze:i taką wiadomość też otrzymałam .... "Witam Gdybyśmy znali konkretną datę to byśmy ją podali. Nie da się ocenić jak długo potrwa naprawieniu usterki technicznej w naszym panelu w banku. Zapewniono nas, że potrwa to maksymalnie do 4 tygodni ale istnieje duża szansa, że uda się rozwiązać problem do końca przyszłego tygodnia Pozdrawiam"
PISZE dużo tu tam gdzie się da. Lepiej właśnie dużo pisać i robić szumu mimo że nazywacie to NAKRĘCANIEM SIĘ i negatywnym myśleniem ale jak będe siedzieć cicho to tak samo nie przestane o tym myśleć, robiąc szum chociaż damy im do zrozumienia że jesteśmy bardzo zdenerwowane .... i mimo tego, że właściciele show-up mogą mieć w du..pie n nasz nastrój to jednak lepiej się odezwać niż siedzieć cicho jak myszka pod miotłą
do BOK pisze nieustannie i co dziwne dość szybko odpisują
sweetheart pisze:Wiesz ty sobie mow co chcesz, ja wiem ze wszystko to domysly i guzik wiemy ale wyobraz sobie ze dziewczyny sa wkurzone i nie wiedza co maja robic. Moze naiwnie chcemy w cos wiezyc ale wlasnie fakty sa takie ze cos sie zmienia bo cos sie dzieje na stronie a jakby to byl przekret to chyba nie naprawialiby strony bo mieliby to w dupie albo najpierw naprawili zeby dzialala i czekali az im kasa splynie. Nie wiem glupia juz jestem od tego wszystkiego. Podali termin bardzo dlugi ale moze poprostu usterka jest powazna i dlugo im zajmie naprawa. niby mozna sprzedac zetki ale jak ShowUp.tv wroci i zbanuja mi konto? :/
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości