agnieszka pisze:Hej dziewczęta i panowie
Pisała któraś z Was w sprawie czerwonego ekranu, 502 bad getaway i konieczności odświeżania obrazu po wejściu na priw? I otrzymała może odpowiedz?
Pisałam już dwukrotnie do bok (pierwszy raz na początku sierpnia, bo u mnie już wtedy był czerwony ekran), ponownie w niedziele - niestety odpowiedzi nie uzyskałam. Początkowo myślałam, że te problemy tylko u mnie, że to wina albo kompa albo internetu, ale z tego co tu napisane widzę, że nie tylko mnie to dotyczy. Jeśli któraś ma jakieś informację na ten temat będę wdzięczna za udostępnienie ich
Co do wypłat wydaje się to dość podejrzane, dziwne aby jakikolwiek bank pozwolił sobie na 4 tygodniową usterkę, ale jestem dobrej myśli, gdyż od ostatniej afery ze zmianą banku u mnie było wszystko terminowo wypłacane.
Ja napisałam, ale jeszcze nie dostałam odpowiedzi.
Ja tez myślałam, ze to problem internetu, resetowalam, usunalam historie, aktualizowałam wtyczki, czyscilam przeglądarki i nic. Nieraz zajmowało mi to pol godziny a nieraz wiecej...
Widze, ze nie tylko ja mam ten problem. Czekam na odpowiedz od ShowUp.tv