Znalezione wyniki: 27

Wróć

hardrockcaffe666

...cholerni hejterzy , tylko gadajo że Paula nie umie tanczyć, że Hard nie wygląda jak rambo albo że nie jeździ lambo ( ͡° ͜ʖ ͡°)

https://i.imgur.com/ZQBj9ue.jpg
https://showup24.tv/hardrockcaffe666
https://showup24.tv/profile/hardrockcaffe666
https://static.showup.tv/files/5a08d034 ... 753fd4.jpg
autor: goldie
12 maja 2018, 21:28
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: hardrockcaffe666

Paula, weź olej tych wszystkich Montich, Spajkeli i inną hołotę, a bierz się za Harda. Takiej partii jak on to ze świecą szukać. A Ty nawet szukać nie musisz bo sam Cię znalazł i ulokował w Tobie swoje uczucia.

PS. Szwajcynger jako Gubernator Kaliforni wrócił w to samo miejsce aby strzelić kolejną fotę po latach.

https://vpx.pl/i/2018/05/12/swarz1.jpg
2010 r. koloryzowane.
autor: Sadistik
12 maja 2018, 21:42
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: hardrockcaffe666

No to teraz bedzie Paula skakala kolo Harda i moze w koncu jej sie te oczy wyprostuja

autor: wieczna chcica
12 maja 2018, 22:26
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: hardrockcaffe666

nie wkurwiajciemn9ie siedze se z kolego

pozdrawiam hard

autor: goldie
13 maja 2018, 00:28
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: wrednaPaula/PaulaLuxuryEroticShow/NajbrzydszaWeWsi

Chciałbym prosić szanownego pana redaktora o przeprowadzenie wywiadu z Hardem. Najlepiej, żeby ukazał się on w formie biografii tego osobnika - tak abym po przeczytaniu tego pasjonującego do porzygania dzieła wiedział gdzie nie popełnić w swoim życiu błędów i nie skończyć jak ten pacan.
Wiem.. wiem ty parostatek to jedyne co pewno umiesz kobiecie napisać to że .. fajne masz cycki i... ale zalał bym cie spermą. I tym się różnimy. :!: :!: :!: :!:
Myslales Hard ze moze to jest sluszna metoda na Paule? wlasnie taki tani bajer moze okazac sie skuteczny? bo wiesz...tak historycznie patrzac na sprawe to mamy tak:
Ty Hard piszesz romantyczne wierszyki i nie ruchasz...
Spikel podarowal jakies 150 tysi, kota... tez nie poruchal...
Ktos kiedys sie nie pierdolil w zbedne komplikacje... postawil drinka i zadzialalo :D
Juz nie bede wnikal ze kiedys wystarczylo zaplacic 3 stoweczki i miales jak chciales...
autor: komin
26 maja 2018, 19:41
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: wrednaPaula/PaulaLuxuryEroticShow/NajbrzydszaWeWsi

Dawno mnie tu nie było, nie śledziłem szołapa ale jeśli to prawda, a nie mam powodu by nie wierzyć, co zrobiła z Hardem na ostatniej transmisji to większego kurwiszcza nie widziałem. Zawsze wiedziałem, że fałszywa z niej pinda, w tych zezowatych oczkach szczerości nie ma ale są granice, nawet na SU. Robinkowi nie wierzę, że w końcu przejrzał na oczy, wróci z podkulonym ogonem, jak zawsze. A Ty Hard, mam nadzieję, że na dobre oczy otworzyłeś :good3:
autor: antoni.czekailo
10 cze 2018, 01:43
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: wrednaPaula/PaulaLuxuryEroticShow/NajbrzydszaWeWsi

A Ty Hard, mam nadzieję, że na dobre oczy otworzyłeś
Ludzie kochani czy wy na prawdę braliście mnie tu za takiego debila który niczego nie widzi. Ja mam swój rozum i doświadczenie życiowe i niestety wiem jak co ładniejsze laseczki potrafią efektywnie i efektownie omamić każdego faceta który zaczyn za bardzo myśleć swoim kutasem.Od dawna wiedziałem z kim mamy tu naprawdę od czynienia tylko trochę udawałem że niczego nie widzę.No cóż starłem się tym tylko jej tu przypodobać i muszę powiedzieć że całkiem nieźle mi to wychodziło.Wy tez daliście się nabrać na moje triki i sztuczki.Znacie chyba mnie już na tyle dobrze że wiecie że potrafię i samego diabła zbajerować.
Tak tak ona jest niestety zimną, wyrachowaną kobietą która używa swojej niewątpliwej urody w dosyć przyzimnych celach.Ogłupić, zauroczyć,wydoić i porzucić jak już nic nie leci z kranika.Ja na szczęście trochę mam więcej oleju w głowie jak większość tu zakochańców i nie topiłem aż takich sporych sum na nią.Aha na koniec mimo tego wszystkiego muszę też ją pochwalić bo spędziłem u niej sporo miłych chwilek i jak dla nie daje tu najlepsze show i ta moja opinia nie uległa zmianie.
Jeszcze jedno rzygać mi się chciało jak podczas ostatniej swojej trans chwaliła spajka za to jaki jest kochany miły czuły.. dobre sobie jak mnie pamieć nie myli to uważałaś go za kompletnego idiotę ... itp.. itd.No tak Gruzja robi swoje i to jakoś ci pozwała tak szybko o tym wszystkim zapomnieć.
A ty Spajki pewno jesteś tak głupi i naiwny ze liczysz może ze tak ta Gruzja a może potem i ślub.. jedyne co będziesz chłopie miał to satysfakcje że po tylu straconych latach i tej masie kasy która w nią utopiłeś kilka razy pewno sobie podupcysz........ŻAŁOSNE I CHORE. :!: :!: :!: :!:
Jeszcze jedno czemu skoro tak nie cierpiałaś montiego to go ostatnio nie banowałaś i tak chętnie wysłuchiwałaś jego obelg i tej całej reszty.. sprawa jasna i oczywista. kasa kasa i jeszcze raz kasa.A ten biedny hard którego wyceniałaś na marne 5000 zetków na miesiąc musiał siedzieć cicho i tańczyć jak mu zagrasz.SłAbE TO TROCHĘ. :!: :!: :!: :!:
autor: hardrockcaffe696
10 cze 2018, 08:21
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: wrednaPaula/PaulaLuxuryEroticShow/NajbrzydszaWeWsi

Dwóch frajerów którzy dostali kopa w dupę od dziwki wyzywa i kłóci się który jest większym frajerem :taunt.:
A ja kiedyś miałem depresje bo myślałem, że nie jestem godny żyć na tej planecie....

Rafatus miał więcej honoru podczas srania do wiadra przy siedmiu tysiącach ludzi.

Skoro żaden z was mimo wielki starań nie wyruchał Wrednej to proponuje żebyście się spotkali i wyruchali nawzajem - zawsze to jakaś namiastka NajbrzydszejWeWsi.
autor: parostatek
14 cze 2018, 11:15
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: UWAGA na wyłudzenia i próby włamań do kont użytkowników

Tak, tak... I dziwnym zbiegiem w ciagu ostatniego miesiaca NIKT, ABSOLUTNIE ZADNA MODELKA nie zrobila afery ze ktos jej opierdolil konto z zetonow.
Za to SU nie pisze ostrzezen ze od ponad miesiaca leci w chuja z uzytkownikami portalu robiac sobie zupelnie niekontrolowane beta testy na zywym organizmie w dodatku wmawiajac wszystkim ze "u nich jest ok" a cale zlo to wina transmitujacych.
Nosz qrwa jak w polskiej polityce... znalezli sobie temat zastepczy czyli Fapke hakiera wszechczasow i udaja ze ich gowno pachnie fiolkami.
Tak trzymac SU! jestescie zajebisci! moze zamiast "analizowac kody zrodlowe tych skryptow" zajmiecie sie analiza kodu wlasnej strony? bo cos wam tam chyba niezbyt smiga?
Mnie osobiscie zetony to kradniecie tylko WY drogie SU bo kasujecie grubo za spierdolony portal, zerwane privy, zoomy, brak synchronizacji itd... no ale u was wszystko ok... tylko Fapka bandzior jeden, haker koreanski wam popsul szolapa :lol:
autor: komin
19 lip 2018, 20:09
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Maddie/_Maddieska_

Pralka w kuchni to nic... Jak kiedyś podczas pobytu w Tajlandii miałem pralkę w burdelu. Popularne rozwiązanie - na piętrze pokoje, na parterze bar, na zapleczu pralnia. I całkiem praktyczne bo najpierw zanosiłem pranie, potem szedłem coś zjeść do baru, następnie na górę poruchać, potem browar w barze i po wszystkim odbierasz sobie wyprane gacie.
U nas w kraju by się takie przybytki przydały - w jednym miejscu wyprać, zjeść i poruchać... Instytucja małżeństwa przestała by istnieć.
autor: parostatek
30 wrz 2018, 11:25
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Maddie/_Maddieska_

Do tego, niewykluczone ze Twoje gacie prał syn kobiety która gotowała Ci żarcie, po którym na gorze ruchałeś jej córkę. Nad wszystkim czuwał ojciec byle kasa się zgadzała. Ludzie tam praktyczni i pracowici :P
autor: komin
30 wrz 2018, 11:40
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Idę się napić

10 rzeczy, które wkurwiają mnie na SU :D

10 . Gapiący się widzowie - tak ,tak ja wiem ,ze wchodząc tam godzę się ,zeby mnie oglądali półnago .Odkąd zaostrzyli blokady "dasz żeton-możesz pisać " na ogólnym czat to bardzo powolna i monotonna historia. Zaznaczam również ,że jestem z tych tzw. szeregowych , nie sex-celebrytką , nie divą i nie topką .

9.Kuszenie - żeby nie było ,wypracowałam sobie swój patent na kuszenie .Nie lubie na transmisji ,że tak powiem oglądać TV gdzieś z boku generalnie "obijać " więc staram się aktywnie pozyskiwać klienta. Jest różnie, czasami nie musiałabym nic robić i wbijają jeden za drugim na priv ,a czasami choćbym za przeproszeniem się rozebrala calkiem i postawila na srodku klocka to nie ruszą :D Zaraz mi powiecie no Pani kochana nikt nie obiecywał ,że lekko będzie - FAKT nie jest , i macie rację .

8.Privki - to teraz w drugą stronę , co się dzieje jeżeli danego dnia trzaskasz priv za privem . To się dzieje moi mili ,że po pierwsze żeton leci jak szalony więc cię nakręca jednak po paru godzinach takiej akcji jedyne na co masz ochote to zeby facet skonczyl i wypierdalal z tego priva jak najszybciej . Sorry ,ale to jest w uj prawidziwe. No ale jak na rasową żetoniare przystało nie odmawia się kolejnego priva za 500 .

7.Druga twarz - odniesienie do wcześniejszego punktu .Choćby nie wiem jak bardzo mi sie już nie chciało -zawsze uśmiech (no prawie zawsze) i dbanie o dobra atmosferę na transmisji . Pozytywna energia ,uśmiech , kuszenie -to się sprzedaje . Dlatego bardzo często moi drodzy powtarzam ,ze showup to mistyfikacja , troche teatr a troche maskarada. Nie można właściwie nikomu z najbliższego otoczenia powiedziec czym się zajmujesz . Nie możesz nawet pochwalić się niczym bardziej kosztownym co sobie tam kupilam .

6. Zarobki - temat wałkowany od x czasu . Dobra, dobra źle nie mamy ,ale każdy dąży do jakiegoś tam swojego celu . Nie wiem ile tam dziewczyny taie szeregowe ,ze tak powiem sobie lubią natrzaskać . U mnie to jest zdecydowanie różnie . Zależy jakie privki siądą . Czasami siedzisz 3 godziny i robisz 10 privow za dyche i masz stowe . A czasami wejdą 2-3 privki za 500 i juz masz 1500 zetow a minela dopiero godzina transmisji... a czasami no ...... siedzisz kuwa 4 godziny i masz pare groszy . Co mnie wkurwia , ze wlasciwie polowa stawki to prowizja dla SU ,ktora ma totlanie nas dziewczyny w dupie . Jak się czuję ? po 4 godzinach transmisji i 3 stowach w kieszeni bogata,ale życiowo beznadziejna ;)

5.Aktywni widzowie . I niekonczące się pytania o rozmiar biustu ,wagę ,dlugość pierdolonych stopek :D o garderobe ,kożuchy, kalosze , futra, lateksy. Przechwalanie się dlugościa i grubością kutasa :D Spoko , można się do tego przyzwyczaić ,ale ni chooja nie moge się przyzwyczaić do żądań typu pokaż , wypnij się ,zachęć - serio do może po entym zapytaniu sfrustrować każdego . Tak branża Panie co poradzisz

4. Orgazm Panie orgazm - tak to się właśnie złożyło ,że showup sam sobie zdefiniował pojęcie orgazmu .Orgazm na priv to nic innego jak dobra gra aktorks uczestniczki . Nie ma opcji ,zeby dochodzic 3 razy na godzine przez 5 godzin , ba nawet nie jestem w stanie sobie wyobrazić jak to się dochodzi przed kamera na życzenie w danej ramie czasowej . No i jeszcze jedna orgazmowa kwestia , prawdziwy kobiecy orgazm wcale nie jest taki spektakularny jak przed kamerą .To jest show to sie ma sprzedać. Klient ma wracać -to ma sie podobać . Każda dziewczyna domyslam sie ma swoje techniki orgazmowe niektóre tryskają niektóre nie ... w każdym razie ,żeby na jednym showupie zebralo się na raz tyle tryskających dziewczyn ? no chyba nie Panowie . To was podnieca i kręci i dobrze :)

3.Czas - szanujmy wzajemnie swój czas Panowie -wiem ,że generalnie Panowie obecni na forum są w większości dosyć rozgarnięci jednak duża część spoleczenstwa showupowego nawet nie wie o ostnieniu forum , co więcej 90 % tych Januszy nie byłaby w stanie skleić jednego posta. Umawianie się na priv i nie wchodzenie , dręczenie dziewczyny jednym bzdurnym tematem ,który nic nie wnosi do transmisji , a czas sobie leci .No więc moi drodzy dla każdej dziewczyny czas to pieniądz, jedne mają mniej napięty grafik więc mogą sobie pozwolić na ,że tak powiem bezczynne siedzenie i czekanie na żeton inne będa walczyć . Nie wrzucajcie nas bardzo prosze do jednego worka

2. Sex maszyna - moi drodzy ponad polowa facetow ogladajacych mnie ma takie sobie wrażenie ,że ta o to Panienka caly dzien popierdala bez stanika i majtek wiecznie napalona na bzykanie . No nie Panowie , to sa jakieś urojenia. Notorycznie przeiwjające sie pytania o spotkania o stawki spotkań , o preferencje .Ile za loda ? ile za anal ? No słabo , to wszystko wpływa też na nastawienie dziewczyny później na kamerce i dlaczego co poniektóre są "chamskie "

1. Zdrowie - nie mówiąc już nawet o względach strikte wizualnych naszych częsci intymnych ,ktore mają tendencję do jakiegoś tam zużywania się . Dochodzą jeszcze kwestie zdrowotne takie jak kręgosłup - życie camgirl polega na tym ,ze przez ileś godzin musi mięc napięte bardzo dużą ilośc mięśni ,żeby to jakoś wyglądalo Ja np. mam dosyc duzy biust więc muszę siedziec caly czas bardzo dobrze wyprostowana ,zeby ten biust tez sie jakos prezentowal . Boli mnie wiele razy. Potrafią mi ręce drętwieć o machania wibrem ktorys tam raz . Potrafią mnie lapać skurcze w nogach po któryms tam razie wywijania na privku . Tak wiem ,sama sobie taką branże wybrałam więc okej , wszystko jest do wytrzymania ;)

Podsumowując , nie żalę się Nobody z tego jakie to nie mam cięzkie warunki pracy , bo zaraz się zleci setka ludzi ,którzy powiedza ,że Panie na k... mają gorzej . Opowiedzialam w skrócie jak ja to widzę . To jest świat showup widziany moimi oczami .To sa elementy ,które mnie wkurwiają , nie wszystkie bo to bym mogla pisać do rana ;) Są też elementy pozytywne i jest ich nawet sporo ,ale o tym innym razem .
autor: beznadzieja
05 paź 2018, 20:40
 
Przejdź do tematu

Re: Idę się napić

Z całym szacunkiem i nieskrywaną sympatią, ale ... piłas nie pisz. Fajnie tylko po co? Na serio uważasz, że kogokolwiek to obchodzi? A zwłaszcza ze to obchodzi chłopaków którzy przychodzą na strone z sexkamerkami się bawić... Szczerze moim zdaniem to strzał w kolano co napisałas i tylko fakt ze nie ujawniasz swojego nicka ratuje Cie przed katastrofą. Bo ja będąc "klientem" (nienawidze tego orkeslenia w stosunku do gosci) wiedząc, że dziewczyna pokazuje mi sztuczny usmiech a tak naprawde boli ją dupa, piecze cipka i ogolnie fajnie jakbym juz wypierdalał z pewnsocią to n iej nigdy wiecej nie wrócę. Przekładając to na bardzo życiowy przykład... lokalna gazeta, w niej ukazuje się wywiad z Twoją panią fryzjerką i czytasz... te klientki to jakies dziwne albo sie wcale nie odzywają albo mają niewiadomo jakie wymagania ta balejaż, ta trwałą a ta najnowszy uczes Rihanny no zwariować można! a jeszcze jak są dni ze babki tlyko przyciąc końcówki przychodza no to sie człowiekowi życ odechciewa i mysli interes rzucić w cholere i wyjechać w Bieszczady, no skaranie boskie z tymi klientkami i jeszcze sie człowiek usmiechać do nich musi zeby wracały bo panie kochany jak sie nie usmiechasz to zadna juz nie przyjdzie, farbowania nie kupi a tak po prawdzie to ojejciu sie usmiechać wcale nie chce no od tego stania to plecy bolą, palce puchną od nożyczek, a jeszcze gadaj z nimi bo przyjdzie taka siądzie i zaczyna gadać co na pudelku czytała a mnie to sie paaanie nawet z nimi gadac nie chce wie pan najlepiej to ciach prach farbe rzucić spłukać troche końcówki obciąc wysuszyć i niech idzie bo co mi tu siedziec bedzie dupe plaszczyć na kanapie w salonie... fajnie nie? umawiasz kolejną wizyte czy szukasz nowej fryzjerki?
Nikt nikogo nie zmusza do bycia na stronie, w dodatku, uwierz mi, że zły humor widz odczuje na kilometr, każdego wkurwa wyłapie i na dłuższą metę sztucznosc, pozy, maski i teatry z pewnoscią nie zdadzą egzaminu, sądzę ze własnie tym co odróżnia sex kam od porno jest kontakt między dwiema osobami, fajny klimat, atmosfera, spelnianie zachcianek, oczekiwań, ciągłe poszukiwanie czegos nowego, zaskakiwanie, naturalnosc, ciepło i sympatia.
Nie mniej jednak powodzenia :) :heart:
autor: Jozin_z_Bazin
06 paź 2018, 11:56
 
Przejdź do tematu

Re: Idę się napić

SO TRUE!
Ja bym dodała jeszcze jeden kłopotliwy punkt.
0.Czas priva się skończył, przedłużamy priv o parę minut, ale Panu to dalej nie starcza, a siedzenie przez pół godziny za 100/3 na privie mi się kompletnie nie kalkuluje, jeszcze gdyby priv był dość ciekawy-to można przymknąć oko, ale namawianie na finał, lizanie kutasa jak głupia i to niezręczne oczekiwanie... Jak grzecznie zasugerować dopłatę, albo to, że czas nam się skończył.
Może dla niektórych wydaje się to być banalne, ale zdarza mi się co jakiś czas taki dylemat-jak z tego łagodnie wybrnąć.

I jeszcze co do dzielenia się takimi problemami camwhores, z jednej strony słabo, że "klienci" (tez nie lubię tego słowa) mają dostęp do takich treści, a z drugiej strony chyba w Polsce brakuje takiego miejsca gdzie można się podzielić między sobą jakimiś trudnościami, pomysłami, wiecie... grupa wsparcia modelek :P
Uważam, że to naprawdę jest potrzebne-większość z nas nie ma się komu wypłakać z tego typu bolączek.
Sama bym coś takiego stworzyła-ale mi się nie chce-bo to sporo czasu tworzenia, moderowania, weryfikacji-żeby weszły tam faktycznie same camgirls.
Jest jedna strona-po angielsku, ale średnio się tam odnajduję :(
I tak o, nie wiem co jeszcze mogę dodać, też dzisiaj piłam :B
autor: Mannerly_
06 paź 2018, 14:00
 
Przejdź do tematu

Re: Idę się napić

I jeszcze co do dzielenia się takimi problemami camwhores, z jednej strony słabo, że "klienci" (tez nie lubię tego słowa) mają dostęp do takich treści, a z drugiej strony chyba w Polsce brakuje takiego miejsca gdzie można się podzielić między sobą jakimiś trudnościami, pomysłami, wiecie... grupa wsparcia modelek
Uważam, że to naprawdę jest potrzebne-większość z nas nie ma się komu wypłakać z tego typu bolączek.
Sama bym coś takiego stworzyła-ale mi się nie chce-bo to sporo czasu tworzenia, moderowania, weryfikacji-żeby weszły tam faktycznie same camgirls.
Czemu nie tutaj? Wspierajcie sie ile wlezie ;) Liczba facetow na tym forum to pewnie nawet nie jest 5% "klientow" z SU, a i tak wiekszosc to starzy wyjadacze ktorych niewiele moze zaskoczyc. Wiele dosc rzeczowych, konkretnych tematow juz tu bylo i ztego co widze to w wiekszosci przypadkow jakos tam sobie pomagacie i "klienci" tez wam pomagali niejednokrotnie. Owszem zdaza nam sie zaszydzic ale to raczej w tematach o rozgoraczkowanej dziuni ktora zdycha z glodu bo przelew z SU nie dotarl na 8 rano... Moze wiekszym problemem jest to ze to Wy transmitujace nie zawsze palacie do siebie miloscia? ;)
autor: komin
06 paź 2018, 14:37
 
Przejdź do tematu

Re: Wyznania anonimowych camgirls - grupa wsparcia modelek

A ja bym z chęcią zapisała sie na jakiś kurs "Jak zostać prawdziwą żetoniarą ":) bo zazwyczaj po paru godzinach już mi się nie chce, nie wiem jak niektóre PAnie wytrzymują tyle czasu tutaj :P chyba jestem przyrodnią siostrą Spikela bo od miłości do nienawiści ( do szołapa) dzieli mnie bardzo niewiele.
Takie wyznania połączone z radami, na przykład jak powiedzieć grzecznie że za przedłużanie privków się płaci? Rada: mniej przy sobie portfel (wyjmij wcześniej gotówkę ) zrób smutną minę i powiedź że od zupek chińskich masz wysuszoną łechtaczkę :D
autor: cipkozaurka
07 paź 2018, 17:51
 
Przejdź do tematu

Re: Wyznania anonimowych camgirls - grupa wsparcia modelek

Co do przedłużania privów, nie raz to robiłam ;) Robiłam bo już pierdole. Nie raz komuś poświęcałam swój czas i ta osoba wracała albo nie ale jak mi jakiś pisze który przychodził do mnie na privy i ja mu przedłużałam w chuj wie ile czasu i pisze , oooo Koko wczoraj bylem u tej i u tej i wyjebałem 15 tys żet na zabawe z lushem' no to ręce opadają. Dziewczyny szanujcie swój czas. Wróci to wróci, nie to nie, czas priva się skończył to podziękuję i tyle. Nie wróci to następny przyjdzie. Trzeba być asertywnym. Ja już nie raz za dobra byłam i dobrze chciałam ale ja sama na tym dobrze nie wyszłam. Jak kogoś stać na priva za 500żet to bedzie stać i na kolejnego.



www.ShowUp.blog
autor: KoKo21
07 paź 2018, 20:01
 
Przejdź do tematu

Re: Wyznania anonimowych camgirls - grupa wsparcia modelek

oooo Koko wczoraj bylem u tej i u tej i wyjebałem 15 tys żet na zabawe z lushem' no to ręce opadają

Nie wiem co jest słabsze - to że przejebał tyle na zabawę Lushem (która pewnie była udawana) czy, że się musiał tym pochwalić...

Niech sobie każdy tam przewala ile chce, chuj tam w to ale wyraźnie tą osobę było stać na privy tak? Kiedyś to się nawet gorsza przez takie coś czułam ale na szczęscie mam silny charakter i za długo już na kurwidołku jestem.Ja mu przedłużałam bo wchodził pogadać, czasami i po 30 minut z nim siedziałam dłużej i wiedziałam, że go stać ale przecież głupio mi było kogoś z priva wyganiać. Ja jestem konkretną osobą, ktoś do mnie wchodzi na pokaz na priv to cipa ciach, cyce ciach, robie wszystko po kolei, nie siedze i nie zwlekam do ostatniej chwili z pokazem, wszystko zawsze zgodnie z tym co z opisem i chyba takie privy wole bo pokaże co mam pokazać i tyle, a tu ktoś wchodzi na rozmowe i zawsze mi głupio było ale nie oszukujmy się, na SU czas to pieniądz i tyle więc to akurat z jego strony chujowe było. Zaraz będą głosy, że powinnam być wdzięczna, że ktoś na priv w ogóle wchodzi, no jestem bardzo wdzięczna ale nie jestem instytucją charytatywną, jestem na SU w celach zarobkowych, chcesz poznać, pogadać dłużej? No cóż, trzeba płacić. Dlatego dziewczyny no nie ma co się oszukiwać i przedłużać privy bo Panowie i tak wszędzie na te privy wchodzą i po prostu ich stać :).
autor: KoKo21
07 paź 2018, 20:39
 
Przejdź do tematu

Re: Wyznania anonimowych camgirls - grupa wsparcia modelek

Hmm ja mam zboczenie zawodowe z tej "drugiej pracy" niestety. W handlu za wiele lat pracowałam. Tam targety, tajemniczy klient, premie sprzedażowe i te sprawy. Nauczono mnie, że klient ma być dopieszczony ;)
Druga sprawa - nie lubię się zabawiać na czas, czułabym się jak maszynka do seksu. Chociaż wiem, że masz 100% racji i finansowo pewnie na tym tracę.

A PRIV rozmowa i ocena kutasa to coś czego nie lubię najbardziej.
autor: Biustwo
07 paź 2018, 21:40
 
Przejdź do tematu

Re: Wyznania anonimowych camgirls - grupa wsparcia modelek

Hmm ja mam zboczenie zawodowe z tej "drugiej pracy" niestety. W handlu za wiele lat pracowałam. Tam targety, tajemniczy klient, premie sprzedażowe i te sprawy. Nauczono mnie, że klient ma być dopieszczony ;)
Druga sprawa - nie lubię się zabawiać na czas, czułabym się jak maszynka do seksu. Chociaż wiem, że masz 100% racji i finansowo pewnie na tym tracę.

A PRIV rozmowa i ocena kutasa to coś czego nie lubię najbardziej.

Zgadzam się, tylko niektórzy nadużywają tej dobroci, o to mi chodzi :). Są sytuacje gdzie np. ktoś bierze priv orgazm, a ja jeszcze nie doszłam, nie wychodzę wtedy tylko wydlużam mu ten priv, zawsze. Podobnie z oceną kutasa, pytam się czy będzie lał czy nie, jeśli tak to zawsze czekam aż się zleje. Dużo jest takich privów gdzie np. się nie wyrabiam albo ktoś na początku chce pogadać, a później pokaz więc no przedłużyć te kilka minut trzeba. Mnie wkurwiają osoby które nagminnie to wykorzystują bo miałam kilku takich Panów.
autor: KoKo21
07 paź 2018, 22:29
 
Przejdź do tematu