Znalezione wyniki: 4

Wróć

Re: Płynność wypłat z SU

Czasami odechciewa mi się wchodzić w dyskusje w której wszystko co dziewczyny napisza jest odbierane jako bezmózgie pierdolenie.

Tak więc pani Leila ma troche racji (troche) w kwestii dzialalności. Otoz prowadzilam dzialalnosc 4 lata i praca na kamerkach jest rowniez biznesem. Mowie tutaj o calosci świata kamerek nie tylko showupa. Wszystkie Panie, które nie mają boskiego ciala, idealnych proporcji ,wielkiego biustu i talii osy musza się troche nazapierdalać. Dlaczego to jest podobne do dzialalności, dlatego, że trzeba poświęcić wiele czasu i uwagi na to żeby znaleźć swój sposób na zarabianie.

Prosze Was nie ujmujcie nikomu inteligencji,nie używajcie tego jako argument, bo jeśli już o tej dzialalności mowa, to znam również takich którzy mają niewiele wspolnego z inteligencją a jakoś sobie z biznesem radzą. Juz nawet walić tych niekumatych, ale tomoxx nie masz prawa mówić jak wygląda zarabianie na kamerkach, jeśli tego nie robiles. Ja prowadizlam dzialalnosc " normalną" i teraz prowadzę tą "nienormalną " i owszem w tej kwestii się zgodzę z Leilą, jest to podobne.

Jesli dzialasz na calej przestrzeni kamerkowej, to strona internetowa, ogloszenia, pozyskiwanie klienta i wiele więcej. Ja np. nadaje ostantio po 5h 2x 2,5 mniej wiecej. Do tego obrabiam wszystkich piszących na skype w sprawie pokazu, dodaje ogloszenia, odpowiadam na maile, lacznie czasu przed kompem potrafie spedzic po 12 godzin dziennie, czasami mniej. Wiec prosze cię nie ujmuj mojej inteligencji ani inteligencji innych dziewczyn, których po prostu nie znasz, bo moja praca praktyczna to 5 godzin, a praca papierologiczna to kolejne 5. Z calym szacunkiem dla Was, ale znalazloby się kilka rodzajow dzialalności, w których można pracowac z domu chociażby sprzedaż na allegro.

Leila ja tam cię kobieto nie znam i osądzac nie zamierzam, ale nie ujmuj osobom pracującym na etacie, nie zawsze wychodząc możesz pierdolnąc drzwiami i nara. Często,gęsto jest tak, ze kupe roboty bierzesz ze soba do domu.
W ogole dziewczyny opanujcie się z tym wyzywaniem wszystkich od nerdow i zazdrośników, bo sa tu miedzy nami osoby, które te same pieniadze zarabiają nie dupą, tylko łbem.

Więc tak podsumowując, chyba wszyscy musimy troche zluzować i zacząc się wzajemnie bardziej szanować, a przede wszystkim zacząc akceptować czyjes poglądy, a nie wyzywac się wzajemnie od debili.
autor: beznadzieja
21 maja 2019, 12:57
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: HornyKitty/ADAXRAFATUS/Cindirella

A hejtowanie modelek na forum dla koniobijców to rozrywka najwyższych lotów?
autor: ruger44
08 lip 2019, 10:47
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Dzazi_997

ja z nią szczerze rozmawiałem i mówiłem jak to wygląda, że są bardzo duże plusy ale ciągnie to za sobą konsekwencje. Miała to przemyśleć no ale cóż... Nie chciałbym być w sytuacji tej dziewczyny gdyby ktoś ze znajomych się dowiedział.
Wiesz co? to Ty juz moze wiecej szczerze nie rozmawiaj... nigdy nie zrozumiem koniojebcow ktorzy wpadaja na ShowUp.tv z jakąś irracjonalną misją uswiadamiania lasek o konsekwencjach bycia kurwą...
Dorobisz sie kiedys corki to se uswiadamiaj ją ile chcesz...

Też żałuję, że odeszła
serio? :facepalm:
autor: komin
29 wrz 2019, 23:02
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu