Princesss24/Kokainka23

Opowiedz o swoich przeżyciach na priv-ach u naszych pań z SU :)
Regulamin forum
Regulamin działu opinie - przeczytaj zanim napiszesz

Najważniejsze zasady pisania postów w dziale:

1. Pierwszą rzeczą przed założeniem tematu jest sprawdzenie czy owa dziewczyna już go nie ma! :!: :!:
2. Jak można sprawdzić czy panna nie ma już tematu? Wystarczy wpisać nick w naszą wyszukiwarkę.
3. Jeżeli temat jest już założony to własnie tam umieszczamy opinie.
:arrow: :arrow: :arrow: 4. Gdy zakładamy temat w tytule wpisujemy nick dziewczyny z showupa.

Jak powinien wyglądać post?

5. W poście powinien znajdować się opis dziewczyny.
6. Wrażenia po transmisji (jaka jakość nagrania, jak prezentowała się Panna itd).
7. Jaki priv oraz ilość żetonów za niego.
8. Link do profilu
9. I inne przemyślenia, dodatkowe informację.

UWAGA! - na koniec każdej opinii wystawiamy numeracje, przykładowo:

Panna 3/10
Jakość transmisji 9/10
Zgodność z opisem priva 1/10


10. W dziale opinii tylko i wyłącznie umieszczamy opinie! NIE KOMENTUJEMY innych.
11. Nie wypowiadaj się jeżeli nie odwiedziłeś danej dziewczyny :)


Nieprzestrzeganie oraz nieznajomość REGULAMINU będzie karane.
Princesss24/Kokainka23
27 paź 2015, 19:43
Link: https://showup24.tv/profile/Princesss24
Priv: Tajemnica ;)
Ilość żetonów za priv: 200+

Laska/Ciałko: 9/10 - Fajne ciałko.
Twarz: 9/10 - Buźkę przeważnie było widać ogólnym więc to nie jest tajemnica jak wygląda. Jednym się podoba, a innym nie.
Obraz: 9/10 - Wszystko pięknie ładnie bez problemów. Bardzo dobry obraz!
Głos: 10/10 - Bez przycinek. Wszystko ładnie słychać.
Zgodność z opisem priva: 10/10 - Przed wejściem na priv skorzystałem z pw by ustalić szczegóły priva i co chcę zobaczyć. Dogadaliśmy się szybko i bez problemów. Wszystko wykonane perfekcyjnie!

Polecam privy u: Princesss24!
Nieaktywne konto od 14.02.2016
Awatar użytkownika
...:::Bobek:::...
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1027
Rejestracja: 22 lip 2015, 10:11
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: .
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Princesss24
10 lis 2015, 13:33
Laska/Ciałko: 6/10
Twarz: 6/10
Obraz: 9/10
Głos: 10/10
Zgodność z opisem priva: 9/10

W przeszłości było lepiej, brakuje mi teraz większego zaangażowania.
Możliwe że po prostu już mi się obyła.
Awatar użytkownika
AnalnaPenetracja
SU-holik
SU-holik
Posty: 79
Rejestracja: 10 sie 2015, 01:55
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: AnalnaPenetracja


Re: Princesss24
23 lis 2015, 11:56
no ten pies faktycznie jest niezly mialem z nia priva to mi powiedziala ze musi wyjsc z psem bo wariowal i chcial wyjsc ciekawe gdzie ona mieszka fajnie bylo by ja zobaczyc z psem na spacerze moze ktos ma takie widoki:) a swoja droga ma priv ze podaje dane teleadresowe to prawda? ktos wziol? Dziwie sie tylko bo w lato jak bylo wszedzie cieplo u niej jakos tak jakby nienajcieplej wiec skad ona przybywa z polnocy kraju?

jak bylem u niej
to buzia 9 /10
cialo 7/10
zgodnosc priva z opisem 9 /10

jakosc transmisji obraz 9/10 ma chyba dosc dobra kamerke skoro jak piszecie tak dlugo juz tutaj jest
Awatar użytkownika
wysportowany
SU-ciekawy
SU-ciekawy
Posty: 6
Rejestracja: 23 lis 2015, 11:45
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: LadySquirt
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: wysoki9


Re: Princesss24
04 gru 2015, 19:32
Cialko 8/10
Jakosc privów 8/10
Zgodnosc priva z opisem 9/10
Ogolnie babka spoko , troche za bardzo leci za żetonami
Awatar użytkownika
lolek31
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 10
Rejestracja: 17 lis 2015, 22:51
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: zxc
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Princesss24
05 gru 2015, 13:32
Cialo 6/10
Jakosc trans 9/10
Zgodność priwa z opisem 9/10
można polecić choć ciałko troszku zapuszczone
Awatar użytkownika
barbunis
SU-ciekawy
SU-ciekawy
Posty: 7
Rejestracja: 02 gru 2015, 19:20
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: madonna
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Princesss24
03 lut 2016, 23:12
Priv cena 200
Panna 10/10
Jakości transmisji 10/10 -
Zgodność z opisem3/10 - 5 minut gadania głupot, na akcje zostało 30 sekund. Mimo mojej prośby żeby zaczynała,

Więcej nie wejdę, Stara princeska miała kamerkę do kitu ale nadrabiała swoją postacią
Awatar użytkownika
radu78
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 257
Rejestracja: 31 sty 2016, 19:10
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: nie nadaje
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Princesss24
06 lut 2016, 02:16
cialko 6/10
Jakosc privów 6/10
Zgodnosc priva z opisem 8/10
mysle, ze troszke za duzo zet kosztuje transmisja,ale ogólnie warto
Awatar użytkownika
man631
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 10
Rejestracja: 31 sie 2015, 20:12
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Wpisz nxxxick.
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Kokainka23
16 lut 2016, 20:15
Ciałko ma calkiem fajne fajne cycuszki czesto w ponczoszkach niestety tylko od ust w dół.
Wrażenia po transmisji raczej srednie 4 min priva za 100 zet ale niestety bez głosu nic w opisie priva nie ma ze odbywa sie bez

https://showup24.tv/profile/Kokainka23

Panna 7/10
Jakosc transmisji 7/10
zgodnosc z opisem priva 7/10
Awatar użytkownika
Manius88
SU-holik
SU-holik
Posty: 111
Rejestracja: 14 lut 2016, 13:25
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Wpisz nick.DorisKin
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Manius88r


Re: Princesss24/Kokainka23
17 lut 2016, 01:21
Wyczytalem w kilku miejscach ze ta opcja z danymi teleadresowymi to sciema straszna ale ja osobiscie nie moge potwierdzic.

priv 200
Panna 8/10
Jakoś transmisji 9/10
Zgodność z opisem priva 9/10
Awatar użytkownika
Kopernik11
SU-ciekawy
SU-ciekawy
Posty: 3
Rejestracja: 14 lut 2016, 17:53
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: wredna paula
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Re: Princesss24/Kokainka23
19 lut 2016, 17:02
Panna 8/10
Jakoś transmisji 10/10
Zgodność z opisem priva 10/10

Pamiętam ją, jak jeszcze występowała z Łysym. Strasznie ją lubię i polecam. :D
Awatar użytkownika
sonnillon
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 11
Rejestracja: 17 lis 2015, 08:50
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Laura
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Princesss24/Kokainka23
19 lut 2016, 22:00
Kokainka 23 . Moim zdaniem sympatyczna kobieta, duzo pokazuje i umie dobrze sie za bawic . Polecam u niej privy . Ilosc zetonow 300 , masturbacja z wibratorem, wrazenia bardzo dobre .
Panna 9/10
Jakosc; 10/10
Zgodnosc-10/10
Awatar użytkownika
owl92
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 10
Rejestracja: 17 lis 2015, 17:49
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Kokainka23
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Princesss24/Kokainka23
22 lut 2016, 21:49
Jak dla mnie czegoś jej brakuje, ogólnie ładna dziewczyna, ciało ok.
Kobieta - 7/10
Jakość transmisji - 8/10
Realizacja priva - 9/10
Awatar użytkownika
leica90
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 10
Rejestracja: 12 lut 2016, 10:29
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Re: Princesss24/Kokainka23
24 lut 2016, 00:08
Mimo ze dziewczyna nabrala troche ciałka, prv jak najbardziej ok! zaangazowana a prv w 100% zgodny z opisem!

Panna 8/10

Jakos transmisji 10/10

Zgodnosc z opisem 10/10
Awatar użytkownika
Kendy78
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 27
Rejestracja: 02 lut 2016, 00:58
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Re: Princesss24/Kokainka23
26 lut 2016, 22:31
Priv za 100 zet zgodnie z opisem, jednak bez wiekszych rewelacji.

panna 7/10
jakość priva 5/10
zgodność z opisem 8/10
Awatar użytkownika
nonotata
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 12
Rejestracja: 26 lut 2016, 22:22
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Aishaa
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Re: Princesss24/Kokainka23
29 lut 2016, 22:37
Panna 10/10
Jakosc 10/10
Zgodnosc 9/10

wrażenia pozytywne, piersi całkiem całkiem, gadatliwa, czasami dodaje jakies bonusiki na priv:) polecam
Awatar użytkownika
erek0101
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 10
Rejestracja: 29 lut 2016, 19:37
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Dianaa_95
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Princesss24/Kokainka23
01 mar 2016, 18:10
Wszystko zgodnie z opisem :) Byłem zadowolony

panna 9/10
jakość priva 9/10
zgodność z opisem 10/10
Awatar użytkownika
pawdown
SU-ciekawy
SU-ciekawy
Posty: 2
Rejestracja: 01 mar 2016, 18:06
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Januszewska
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Princesss24/Kokainka23
17 mar 2016, 00:25
Nie jest zła siedzi dosyć często
według mnie
stream jakość 9/10
ciałko 8/10
zgodność 9/10
Awatar użytkownika
Magnat
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 10
Rejestracja: 16 mar 2016, 23:59
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: konefka,mokra kasia
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Princesss24/Kokainka23
31 mar 2016, 20:22
Byłem u niej już około 6-8 razy na priwie, raz tylko "uciekła". Poza tym wszystko zgodnie z opisem, skłonna do negocjacji lecz niewielkich.
Jakość audio/video 8/10
Priw zgodny z założeniem 9/10
Ogólnie 8,5/10
Better dead, than red.
Awatar użytkownika
kamileroi
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 15
Rejestracja: 27 gru 2015, 01:05
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Mokrakasia
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: k44mil


Re: Princesss24/Kokainka23
12 kwie 2016, 13:18
Laska/Ciałko: 8/10
Twarz: 7/10
Obraz: 9/10
Głos: 8/10

Najbardziej chyba irytuje ten pies który potrafi wejść kiedy ona się bawi ;)

https://showup24.tv/Kokainka23
https://showup24.tv/profile/Kokainka23
Awatar użytkownika
maniek0101
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 14
Rejestracja: 02 paź 2015, 19:36
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ona_w_sieci
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Princesss24/Kokainka23
16 kwie 2016, 21:00
Ciao 8/10
Jakość 7/10
zgodność 8/10
Awatar użytkownika
Chefe
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 11
Rejestracja: 16 kwie 2016, 17:14
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Lucky_Karma
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Następna

  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do Opinie - Kobiety



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości