Sandra

Dział na temat naszych pań z showup-a, które robią pokazy dla dorosłych
Regulamin forum
Aby brać udział w konkursach należy dodawać linki do profili i transmisji w postach o naszych Dziewczynach z ShowUp.tv
Re: Sandra
19 cze 2016, 22:43


Piersi malutkie, ale tyłeczek pierwsza klasa :)


https://showup24.tv/Sandra?
https://showup24.tv/profile/Sandra?
Obrazek
Awatar użytkownika
Velaves
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 212
Rejestracja: 08 sie 2015, 15:21
Podziękował: 19 razy
Podziękowano mu: 33 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: *
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: D****83


Re: Sandra
22 cze 2016, 22:04


Ładna kobieta urocza i te kocie ruchy widac lubi sie ruszać nie tylko siedzieć przed kam. :ok:
Awatar użytkownika
minion
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 10
Rejestracja: 20 cze 2016, 21:55
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Sandra
24 cze 2016, 12:16


Niezłe privy:)
Awatar użytkownika
stach941
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 10
Rejestracja: 23 cze 2016, 13:56
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: IceDream
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: stach941


Re: Sandra
24 cze 2016, 21:29


Obrazek
Awatar użytkownika
Velaves
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 212
Rejestracja: 08 sie 2015, 15:21
Podziękował: 19 razy
Podziękowano mu: 33 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: *
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: D****83


Re: Sandra
14 mar 2017, 16:26


Ma ktoś moze nagranie z jej pokazow z facetem? :D Pamietam ze kiedys na webcamrecordings bylo, ale juz go nie ma :/
Awatar użytkownika
Matoro123
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 13
Rejestracja: 15 sie 2016, 14:41
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: DziewczynaGangstera
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Sandra
14 mar 2017, 23:00


Ta pamietam to nagranie. Byla w maseczce i sie pukała z nim na ogólnym. Nagranie posiadam w jakości dobrej, a nie z gównianego webcamrecordings :P ale szybko skonczyly sie takie dobre pokazy na ogolnym i dla mnie juz jest nudna :P
Awatar użytkownika
razielospl
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 304
Rejestracja: 21 wrz 2015, 21:29
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Sandra
13 kwie 2017, 22:15


razielospl pisze:Ta pamietam to nagranie. Byla w maseczce i sie pukała z nim na ogólnym. Nagranie posiadam w jakości dobrej, a nie z gównianego webcamrecordings :P ale szybko skonczyly sie takie dobre pokazy na ogolnym i dla mnie juz jest nudna :P


Mógłbyś wysłać filmik na pw? :3
Awatar użytkownika
Matoro123
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 13
Rejestracja: 15 sie 2016, 14:41
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: DziewczynaGangstera
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Sandra
13 kwie 2017, 22:27


Matoro123 pisze:
razielospl pisze:Ta pamietam to nagranie. Byla w maseczce i sie pukała z nim na ogólnym. Nagranie posiadam w jakości dobrej, a nie z gównianego webcamrecordings :P ale szybko skonczyly sie takie dobre pokazy na ogolnym i dla mnie juz jest nudna :P


Mógłbyś wysłać filmik na pw? :3


co wy chcecie aby administratora juz calkiem na dozywocie zamkneli i zaorali forum do konca ze takie teksty na ogolnym leca zamiast pw? :D
Awatar użytkownika
ami94
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 31
Rejestracja: 12 kwie 2017, 22:36
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Sandra
26 sie 2017, 00:46


Awatar użytkownika
ragazzo_fresco
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 3499
Rejestracja: 11 wrz 2018, 14:08
Podziękował: 2 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: .
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Sandra
26 sie 2017, 00:49


ragazzo_fresco pisze:Zgrabna kobieta o ładnej buzi :)

Ładna jest, lubię na nią popatrzeć :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Velaves
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 212
Rejestracja: 08 sie 2015, 15:21
Podziękował: 19 razy
Podziękowano mu: 33 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: *
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: D****83


Re: Sandra
26 sie 2017, 01:13


Velaves pisze:
ragazzo_fresco pisze:Zgrabna kobieta o ładnej buzi :)

Ładna jest, lubię na nią popatrzeć :)


Również czasami ją podglądam ;)
Awatar użytkownika
ragazzo_fresco
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 3499
Rejestracja: 11 wrz 2018, 14:08
Podziękował: 2 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: .
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Sandra
31 sie 2017, 08:04


Skusiłem się wczoraj na squirt na privie i nie żałuję wydanych pieniędzy. Pięknie tryska. Polecam tego użytkownika :)

https://showup24.tv/Sandra
https://showup24.tv/profile/Sandra
Awatar użytkownika
majkel78
SU-ciekawy
SU-ciekawy
Posty: 1
Rejestracja: 31 sie 2017, 07:57
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Re: Sandra
30 wrz 2017, 15:37


Sandra jest ok, taka na luzie i miła dziewczyna:P Naprawdę trzeba się postarać by jej nie polubić:P
Trze­ba cza­sami og­romny­mi, bez­denny­mi wie­czo­rami smut­ku zapłacić za wspa­niałe dni.

"....faktycznie jest straszna masakra z januszami." - zanim wydasz choćby złotówkę poczytaj najpierw co myślą panie o Tobie 8-)
Awatar użytkownika
tomcio_paluszek
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 330
Rejestracja: 06 lis 2015, 11:59
Lokalizacja: nieznana
Podziękował: 1 razy
Podziękowano mu: 11 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: tomcio_paluszek


Re: Sandra
02 gru 2017, 17:46


Sandra świetna dziewczyna i zazwyczaj potrafi się ładnie ubrać, wysoka, zgrabna i twarz też ładna.
osobiście to lubię czerń, zaraz po czerwieni, a ona to właśnie taka seksowna Czarnulka.


https://showup24.tv/Sandra
https://showup24.tv/profile/Sandra
- każdy z nas jest po części hipokrytą i kłamcą.
Awatar użytkownika
msn
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 3291
Rejestracja: 05 lis 2015, 20:35
Podziękował: 65 razy
Podziękowano mu: 62 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: EwaKopacz
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: kliknij tutaj


Re: Sandra
13 kwie 2018, 14:16


msn pisze:Sandra świetna dziewczyna i zazwyczaj potrafi się ładnie ubrać, wysoka, zgrabna i twarz też ładna.
osobiście to lubię czerń, zaraz po czerwieni, a ona to właśnie taka seksowna Czarnulka.


https://showup24.tv/Sandra
https://showup24.tv/profile/Sandra

Dziwne, że mimo wielu widzów, jej temat nie jest obszerny - chyba brak jej kontrowersji.
W ogóle nick ma zajebisty :D

Niedawno nadawała. Przed- lub wczoraj.
Podobno hejter naczelny. (Kto nie gadał ze mną, to tak myśli...)
Dodatki do SU (usunięte z winy SU) | Mój ban na SU (<= kliknij by dowiedzieć się więcej)
Awatar użytkownika
Fapka
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1835
Rejestracja: 04 mar 2017, 12:09
Lokalizacja: śląskie
Podziękował: 130 razy
Podziękowano mu: 124 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Google-Banned
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: (jestem zbanowany)


Re: Sandra
18 kwie 2018, 16:30


Jak dobrze widziałem, to Sandra ostatnio sobie zrobiła fryzurkę na cipce w ksztalcie serca.
kreatywność +10
props.


https://showup24.tv/Sandra
https://showup24.tv/profile/Sandra
- każdy z nas jest po części hipokrytą i kłamcą.
Awatar użytkownika
msn
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 3291
Rejestracja: 05 lis 2015, 20:35
Podziękował: 65 razy
Podziękowano mu: 62 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: EwaKopacz
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: kliknij tutaj


Re: Sandra
18 kwie 2018, 19:21


Awatar użytkownika
ragazzo_fresco
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 3499
Rejestracja: 11 wrz 2018, 14:08
Podziękował: 2 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: .
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Sandra
16 wrz 2018, 04:04


10 zet-wibracja,50 zet-10sek,100 zet-25sek,150-35sek,500 zet-4min
Jej wyjaśnienia jak to działa są chujowe XD mówi o różowej aplikacji do Lusha (która jest stara)... xd
wtf... xd jak już ściemnia, to niech się nauczy
https://showup24.tv/Sandra
Awatar użytkownika
Fapka
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1835
Rejestracja: 04 mar 2017, 12:09
Lokalizacja: śląskie
Podziękował: 130 razy
Podziękowano mu: 124 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Google-Banned
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: (jestem zbanowany)


Poprzednia

  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do Kobiety - Pokazy 18+

Użytkownicy przeglądający to forum: AvenumDostarce, blebluch123, e-Laski.pl, maq i 50 gości