Transmisje grupowe (dawniej ukryte transmisje)

Regulamin forum oraz ważne komunikaty.
Regulamin forum
Aby brać udział w konkursach należy dodawać linki do profili i transmisji w postach o naszych Dziewczynach z ShowUp.tv


Po 30-40 żetonów czołowe dziewczyny? jeszcze nie miałem szczęścia dorwać za tyle priva grupowego, najmniej płaciłem 60 żetonów. Nic się nie martw, nadające mają smykałkę do żetonów,i jak zobaczą,że tanie grupowe pokazy przestały być opłacalne, to wrócą do wyższych stawek. Pare osób może pokręci nosem, ale przecież nie przestaną nagle brać privów.



www.ShowUp.blog
Awatar użytkownika
Goscforum
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 32
Rejestracja: 15 lut 2018, 15:57
Podziękował: 1 razy
Podziękowano mu: 2 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: brak
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




"Grupowa transmisja za darmo..."
...już wkrótce w kinach :D
- każdy z nas jest po części hipokrytą i kłamcą.
Awatar użytkownika
msn
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 3291
Rejestracja: 05 lis 2015, 20:35
Podziękował: 65 razy
Podziękowano mu: 62 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: EwaKopacz
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: kliknij tutaj




Dzięki rozdawaniu biletów można zrobić faktycznie pokaz-priv za darmo... bilety za niebotyczną cenę 9999, a temu wygranemu osobnikowi dać bilet za free. I prawdopodobnie jedna osoba zostanie.
Awatar użytkownika
Fapka
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1835
Rejestracja: 04 mar 2017, 12:09
Lokalizacja: śląskie
Podziękował: 130 razy
Podziękowano mu: 124 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Google-Banned
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: (jestem zbanowany)




ktos wie ile maximum laska moze zwlekać z rozpoczeciem grupowej?? jest ustawiona np na 17:40 to ile minut max moze czekac??
Awatar użytkownika
lambada
SU-holik
SU-holik
Posty: 78
Rejestracja: 05 cze 2018, 15:32
Podziękował: 9 razy
Podziękowano mu: 6 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




lambada pisze:ktos wie ile maximum laska moze zwlekać z rozpoczeciem grupowej?? jest ustawiona np na 17:40 to ile minut max moze czekac??
Wcześniej to było 5 minut, ale zmienili na 8 minut.
Awatar użytkownika
Fapka
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1835
Rejestracja: 04 mar 2017, 12:09
Lokalizacja: śląskie
Podziękował: 130 razy
Podziękowano mu: 124 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Google-Banned
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: (jestem zbanowany)




Bardzo fajny pomysł z tymi grupowymi pokazami.
Awatar użytkownika
suchar270
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 17
Rejestracja: 30 cze 2017, 23:59
Podziękował: 1 razy
Podziękowano mu: 1 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Dziewuszka_zboczuszk
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Zgadzam się, mega dobry pomysł z grupowymi transmisjami, spore urozmaicenie.
Awatar użytkownika
swietymikolaj22
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 10
Rejestracja: 09 wrz 2018, 14:33
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Agusia
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




z 10 lat temu było juz na czaturbate. w końcu dotarło i do nas , yeah :D
Awatar użytkownika
Al Bundy
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 209
Rejestracja: 03 lut 2017, 18:33
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Lisolek
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:




beznadzieja pisze:Jestem szczerze przerażona ,tymi grupówkami po 30-40 zet dziewczyn z pierwszych miejsc .Serio... Kręcicie na siebie same bata, przyzwyczajacie widownie do privkow full wypas w tej cenie . Sorki ,ale jak zobaczylam stawki konkurencji przestalam robic w ogole grupówki. Wole jeden na jeden za przyzwoity żeton .


Zadam Tobie pytanie: Która firma jest bogatsza Fiat czy Ferrari?

podpowiedź. Fiat jest właścicielem Ferrari.
A dlaczego? Bo kasę się robi na masowej sprzedaży, a nie na małej, drogich rzeczy.
Takie są podstawowe prawa rynku.
Awatar użytkownika
msklex
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 19
Rejestracja: 18 lut 2017, 22:17
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 3 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: kmerry
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Okej w porządku ja to rozumiem i szanuję Twoje zdanie :)
Podkreśle jeszcze raz , dla MNIE jest to niezrozumiałe i przerażające .
Każdy robi co uważa , rynek reguluje ceny . Jeden klient lubi masowo kupowanego fiata, a jeden woli wysokobudżetowe ferrari :)

I nie - nie siedzę calymi dniami czekając na jednego drogiego priva, tylko ceny mam normalne -tak jak uregulował je rynek Jest popyt jest podaż .Biznes się kręci .

Lepiej ci się jeździ zatłoczoną komunikacją miejską czy własnym samochodem ? Jeśli już chcesz mówić o jakims bogactwie :D
Awatar użytkownika
beznadzieja
SU-holik
SU-holik
Posty: 156
Rejestracja: 23 paź 2016, 11:28
Podziękował: 4 razy
Podziękowano mu: 14 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: xd
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:




Al Bundy pisze:z 10 lat temu było juz na czaturbate. w końcu dotarło i do nas , yeah :D


Czaturbejt został postawiony w podobnym czasie co ShowUp.tv czyli 2011r. więc do 10 lat jeszcze trochę brakuje, ale zgadzam się Twoim z postem, bo wiem co miałeś na myśli.
Do nas niestety wszystko dociera troszkę po czasie.

@edit
A co do tych grupowych za 40, 30 żet, to dla widzów na pewno elegancko, choć stawka śmieszna.
Z drugiej strony, każda dziewczyna ma swoje preferencje i swoją ofertę, także to jest bardzo indywidualna sprawa z tymi tanimi czy drogimi grupowymi.
- każdy z nas jest po części hipokrytą i kłamcą.
Awatar użytkownika
msn
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 3291
Rejestracja: 05 lis 2015, 20:35
Podziękował: 65 razy
Podziękowano mu: 62 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: EwaKopacz
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: kliknij tutaj




msn pisze:
Al Bundy pisze:z 10 lat temu było juz na czaturbate. w końcu dotarło i do nas , yeah :D


Czaturbejt został postawiony w podobnym czasie co ShowUp.tv czyli 2011r. więc do 10 lat jeszcze trochę brakuje, ale zgadzam się Twoim z postem, bo wiem co miałeś na myśli.
Do nas niestety wszystko dociera troszkę po czasie.

lol, sprawdziłem i faktycznie, w 2011 wystartowało. To tylko pokazuje, czym mógłby być szołap, gdyby twórcy od początku celowali w międzynarodowy target ;)
#teamBadam
Awatar użytkownika
nobody69
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 264
Rejestracja: 08 gru 2016, 23:33
Podziękował: 1 razy
Podziękowano mu: 8 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Badam :*
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:




@nobody69, tak, spoooooora przepaść nas dzieliła już od startu.



www.ShowUp.blog
- każdy z nas jest po części hipokrytą i kłamcą.
Awatar użytkownika
msn
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 3291
Rejestracja: 05 lis 2015, 20:35
Podziękował: 65 razy
Podziękowano mu: 62 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: EwaKopacz
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: kliknij tutaj




msklex pisze:
beznadzieja pisze:Jestem szczerze przerażona ,tymi grupówkami po 30-40 zet dziewczyn z pierwszych miejsc .Serio... Kręcicie na siebie same bata, przyzwyczajacie widownie do privkow full wypas w tej cenie . Sorki ,ale jak zobaczylam stawki konkurencji przestalam robic w ogole grupówki. Wole jeden na jeden za przyzwoity żeton .


Zadam Tobie pytanie: Która firma jest bogatsza Fiat czy Ferrari?

podpowiedź. Fiat jest właścicielem Ferrari.
A dlaczego? Bo kasę się robi na masowej sprzedaży, a nie na małej, drogich rzeczy.
Takie są podstawowe prawa rynku.


Wybaczcie, ale się nie zgodzę. O ile grupowa 10 minut za 100 żetonów to fiat zamiast ferrari na privku, o tyle grupowa za 30 to już nawet nie podróż rozklekotanym rowerem, to czysta desperacja. Kiedy zaczynałam przygodę z kamerkami - młodsza, nieśmiała, nieznana - myślałam, że daleko mi do modelek z Topki i jedynym sposobem, żeby zarobić jest ustawiać tanie privki, za symboliczne 30 - 50 żetonów. Wtedy wielu panów pisało mi, że taka niska cena zniechęca ich. Bo skoro dziewczyna nisko się ceni to prawdopodobnie niewiele ma do zaoferowania. Jeżeli dziewczyna nie czuje się atrakcyjna i z tego powodu zaniża stawki, strzela sobie w kolano. To nie są prawa rynku - skoro ktoś wybiera właśnie jej transmisję to widocznie właśnie ona mu się podoba. I możecie mnie poprawić, jeśli się mylę, ale skoro dziewczyna się podoba to Pan zapłaci te 7 PLN więcej.

Nie chcę nikomu wchodzić w cennik, bo niektóre laski są tu może dla przyjemności, ale masowa "sprzedaż" nie musi iść w parze z robieniem z siebie worka na spermę za 3 złote. Ok - robiąc PRIV za 100 - 300 żet też się szmacę i narażam swoją reputację, ale skoro już mam być nazywana cyber-kurwą, to chociaż niech mi to starczy na wino i waciki ;)
Awatar użytkownika
Biustwo
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 201
Rejestracja: 23 cze 2017, 03:35
Lokalizacja: trzecia planeta od Słońca
Podziękował: 6 razy
Podziękowano mu: 9 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: chwilowo brak
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:




Grupowe transmisje są wielkim złem bo dziewczyny przestały już praktycznie w ogóle prowadzić transmisje na ogóle.
Awatar użytkownika
Książe_showupa
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 2155
Rejestracja: 15 cze 2016, 02:40
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 7 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:




Grupowe nie są złe, mają one naprawdę duży potencjał ale... i tu się zaczynają schody.

Grupowa jest traktowana jako ekonomiczna wersja priva.
Aczkolwiek gdyby to potraktować jako transmisje ogólną nie dla sępów...
Bo często na ogólnej pada hasło "gdyby każdy rzucił po 10zet to już byłby cel".

To grupowa za 50zet ma sen... gdyby jeszcze był wskaźnik ile osób zakupiło bilet!
To można było by ustalić że 200 osób min... i nie oszukujmy się, bo przez 4godz spokojnie tyle osób by się znalazło.

"Na ogólnej zawsze można było liczyć że ktoś dobije do celu... a teraz jeśli chce się oglądać to trudno też trzeba się dorzucić."
Jeśli grupowa jest co 20min i do tego priv, to ja się pytam. Jakim cudem, ma się coś dziać na transmisji ogólnej?
Awatar użytkownika
karol16
SU-holik
SU-holik
Posty: 57
Rejestracja: 11 wrz 2016, 20:36
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Poprzednia

  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do Regulamin i Komunikaty

Użytkownicy przeglądający to forum: e-Laski.pl i 2 gości