Jak zajęte panie z ShowUp.tv robiły nas w chuja...

Wszystko inne związane z SU i ogólnie z seks kamerami.
Regulamin forum
Aby brać udział w konkursach należy dodawać linki do profili i transmisji w postach o naszych Dziewczynach z ShowUp.tv


Dziękuje za uznanie, oooo Wileki Creepy:)

http://showup.com.pl
- każdy z nas jest po części hipokrytą i kłamcą.
Awatar użytkownika
msn
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 3070
Rejestracja: 05 lis 2015, 20:35
Podziękował: 45 razy
Podziękowano mu: 65 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: EwaKopacz
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: kliknij tutaj




Dziękuje za uznanie, oooo Wileki Creepy:)

A wieniec dziękczynny gdzie? :D
A poważnie, to nie ironizuj, Twoja odpowiedź wydała mi się najmądrzejsza i to zaznaczyłem, ot co - nie mam przecież powodów, żeby Ci schlebiać.
Im bardziej Puchatek zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było
Awatar użytkownika
creepy
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 22
Rejestracja: 14 sty 2016, 13:48
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: .
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




No widzisz Creepy, z naszymi "cennymi" forumowymi radami nie zginiesz :) . Po za tym przestań się już mazgaić. Za jakiś czas ta twoja miłostka albo depresja (bądź te dwie rzeczy naraz) ci przejdą i będzie ci głupio, że w ogóle zacząłeś się tutaj żalić. I nikt nie każe ci się zakochiwać od nowa, tylko sobie niezobowiązująco poruchać. Przepraszam, że tak ostro, ale to dla twojego dobra. Kinol do góry.
Awatar użytkownika
sliskiTroll
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 417
Rejestracja: 15 lis 2015, 04:23
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




No widzisz Creepy, z naszymi "cennymi" forumowymi radami nie zginiesz :) . Po za tym przestań się już mazgaić. Za jakiś czas ta twoja miłostka albo depresja (bądź te dwie rzeczy naraz) ci przejdą i będzie ci głupio, że w ogóle zacząłeś się tutaj żalić. I nikt nie każe ci się zakochiwać od nowa, tylko sobie niezobowiązująco poruchać. Przepraszam, że tak ostro, ale to dla twojego dobra. Kinol do góry.

Już pisałem, że ruchanie tu nic nie pomoże. Tu nie chodzi o wyładowanie testosteronu, tylko o to co do niej czuję, tego ruchaniem nie zmienię choćbym przez miesiąc co dzień inną ruchał. Nie wiem jak Wy macie - mi to nie pomaga, to jedynie rozładowanie stresu i napięcia seksualnego ale uczucia jakie były takie zostają. Nie rozumiem, że to komuś pomaga w takiej sytuacji, no ale może to ja jestem dziwny.
Kiedyś przejdzie, bo musi, nie ma innego wyjścia przecież. Czas leczy wszystko, z czasem wszystko mija.
W temacie napisałem nie po to żeby się żalić, czy szukać rad, tylko żeby zaznaczyć, że taka sytuacja może zaistnieć, bo kilka osób pisało, że to niemożliwe.
Możesz pisać i ostrzej - nie rusza mnie to. Powiem Ci tak - jeśli nie byłeś w takiej sytuacji, to tego nie zrozumiesz, sam też kiedyś do takiego gościa jak ja poszedłbym z politowaniem i podobnymi "radami".
A głupio jest mi już teraz ale nie z powodu tego, że napisałem tutaj a z racji, że jak dzieciak zakochałem się w lasce z kamerki, że jak ktoś wyżej napisał "dopuściłem" do tego
Im bardziej Puchatek zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było
Awatar użytkownika
creepy
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 22
Rejestracja: 14 sty 2016, 13:48
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: .
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




W sumie to współczuję tym co siedzą w tym gównie i wydaja hajs,oni sa hazardzistami.Ja osobiście mialam kilku panów (na priv) co byli hojni,ale przywoływałam ich do rozsądku gdyż po prostu było mi głupio ze tyle kasy wydaja na mnie.Czasami w zyciu jest tak ze dzis masz a jutro mozesz nie mieć,nie chce by ktos kiedys mnie wyklinał ze go naciągnełam itd.Widok gołej panny sprawia ze facet głupieje przetaje mysleć.Jak dla mnie nigdy sie z tym nie ukrywałam jesteście po prostu panowie naiwni i póki macie żetony jesteście kims waznym dla takiej pani,ale gdy juz przestaniecie obdarowywać bedziecie nikim.Bardzo łatwo to sprawdzic,ale myslę ze większość woli życ w tym kłamstwie.
Awatar użytkownika
fajna-po30
SU-holik
SU-holik
Posty: 57
Rejestracja: 21 gru 2015, 22:04
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: mam kilka
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: fajna-po30




W sumie to współczuję tym co siedzą w tym gównie i wydaja hajs,oni sa hazardzistami.Ja osobiście mialam kilku panów (na priv) co byli hojni,ale przywoływałam ich do rozsądku gdyż po prostu było mi głupio ze tyle kasy wydaja na mnie.Czasami w zyciu jest tak ze dzis masz a jutro mozesz nie mieć,nie chce by ktos kiedys mnie wyklinał ze go naciągnełam itd.Widok gołej panny sprawia ze facet głupieje przetaje mysleć.Jak dla mnie nigdy sie z tym nie ukrywałam jesteście po prostu panowie naiwni i póki macie żetony jesteście kims waznym dla takiej pani,ale gdy juz przestaniecie obdarowywać bedziecie nikim.Bardzo łatwo to sprawdzic,ale myslę ze większość woli życ w tym kłamstwie.

No bynajmniej nie jest to hazard, przynajmniej w moim przypadku. Wiem na czym stoję i wiem że wywalam kasę ale na nic nie liczę. Tak to jest jak się odpowiada w temacie na podstawie ostatnich kilku postów. Nigdy nie powiem, że ktoś mnie naciągnął, mogę powiedzieć, że głupio wydałem pieniądze ale to była tylko i wyłącznie moja decyzja - ona nie nalegała nigdy. kamerki mnie nie kręcą, nawet czasem odrzuca mnie od tego, więc pisanie o gołej pannie też jest nie w temacie. Zresztą jak chcesz przeczytaj wątek od początku, nie brałem rozbieranek.
"Bardzo łatwo to sprawdzic,ale myslę ze większość woli życ w tym kłamstwie" - nie muszę sprawdzać, wiem o tym że tak będzie.
Im bardziej Puchatek zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było
Awatar użytkownika
creepy
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 22
Rejestracja: 14 sty 2016, 13:48
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: .
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




creepy nie wiem o co ci chodzi ja wyraziłam swoje zdanie co na ten temat mysle,a twoja sytuacja to twoja sprawa ktora kompletnie mnie nie interesuje,pozdrawiam
Awatar użytkownika
fajna-po30
SU-holik
SU-holik
Posty: 57
Rejestracja: 21 gru 2015, 22:04
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: mam kilka
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: fajna-po30




creppy szczerze to mogę ci tylko współczuć
Awatar użytkownika
Zibi1987_CK
SU-holik
SU-holik
Posty: 72
Rejestracja: 06 lis 2015, 10:48
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: loloalolal
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Creepy,ale mi nie chodzilo o znalezienie dziewczyny do stukania bo to nic nie da jesli jestes zauroczony,tylko spojrzenie na realna dziewczyne i uświadomienie sobie,ze taka mozesz miec,a ta z kamerek nie bedziesz mial.To kwestia zrozumienia jak dla mnie.Ale moge sie tez mylic
Awatar użytkownika
werwolf
SU-holik
SU-holik
Posty: 168
Rejestracja: 13 lis 2015, 12:48
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: kilka
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




werwolf pisze:Creepy,ale mi nie chodzilo o znalezienie dziewczyny do stukania bo to nic nie da jesli jestes zauroczony,tylko spojrzenie na realna dziewczyne i uświadomienie sobie,ze taka mozesz miec,a ta z kamerek nie bedziesz mial.To kwestia zrozumienia jak dla mnie.Ale moge sie tez mylic


Zrozumienie, racjonalizowanie nic nie da. Albo się kocha albo nie. Tu nie ma guziczka pstryk i sobie to co czuję wyłączę. Jak jesteś zakochany to obchodzą Cię inne laski? Wyprzedzając komentarze - wiem, że jestem głupi i że nic z tego nie będzie pewnie. Tylko kocha się sercem a nie rozumem. Przejebię kasę i zostanę z niczym, tak zdaję sobie z tego sprawę, że laska może to wykorzystać.
Im bardziej Puchatek zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było
Awatar użytkownika
creepy
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 22
Rejestracja: 14 sty 2016, 13:48
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: .
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




fajna-po30 pisze:W sumie to współczuję tym co siedzą w tym gównie i wydaja hajs,oni sa hazardzistami.Ja osobiście mialam kilku panów (na priv) co byli hojni,ale przywoływałam ich do rozsądku gdyż po prostu było mi głupio ze tyle kasy wydaja na mnie.Czasami w zyciu jest tak ze dzis masz a jutro mozesz nie mieć,nie chce by ktos kiedys mnie wyklinał ze go naciągnełam itd.Widok gołej panny sprawia ze facet głupieje przetaje mysleć.Jak dla mnie nigdy sie z tym nie ukrywałam jesteście po prostu panowie naiwni i póki macie żetony jesteście kims waznym dla takiej pani,ale gdy juz przestaniecie obdarowywać bedziecie nikim.Bardzo łatwo to sprawdzic,ale myslę ze większość woli życ w tym kłamstwie.

fajna jestes fajna;) i szczera do bolu... proste, nie dawac zetonow, obserwowac, czy ulubienica nadal wykazuje jakiekolwiek zainteresowanie... ale my chyba chcemy sie ludzic i byc oszykiwani...
Awatar użytkownika
kuszes
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 386
Rejestracja: 18 lut 2016, 10:51
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Mi z takim waleniem w kulki pierwsze co przychodzi na myśl to anka92x i ten jej ekolog.

Masakra, tyle jest dowodów że ona oszukuje tyle razy ludzie mu tłumaczyli to a on dalej swoje że Aneczka nie kłamie że ma ciężko :D

Dla mnie to numer 1 spośród łatwowiernych ludzi zarejestrowanych na SU :D
Awatar użytkownika
Megan
SU-holik
SU-holik
Posty: 119
Rejestracja: 10 gru 2015, 11:06
Podziękował: 16 razy
Podziękowano mu: 8 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Anka92x
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: MeganWroc




Uzupełniam brakujące strony:
- kopia google: strona 5, strona 6;
- kopia archive: strona 5, strona 6.
Awatar użytkownika
e-Laski
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1030
Rejestracja: 22 lip 2015, 00:01
Lokalizacja: Polska
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 20 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Energia93
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Laski ShowUp


Poprzednia

  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do ShowUp od zaplecza



Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości