Wyznania anonimowych camgirls - grupa wsparcia modelek

Wszystko inne związane z SU i ogólnie z seks kamerami.
Regulamin forum
Aby brać udział w konkursach należy dodawać linki do profili i transmisji w postach o naszych Dziewczynach z ShowUp.tv


Mnie sie wydaje ze sytuacja zaczyna sie robic niezdrowa juz w momencie gdy ktoś zaczyna miec/mowić o "relacji z camgirl". Zastanawiam sie czy to jest wlasnie specyfika SU? Byc moze sie mylę ale jakos nie widze zeby na CB czy innych zachodnich cam były podobne dramy i ktoś wchodził w relacje z modelkami... Jeszcze bardziej niezdrowo jest gdy faktycznie dochodzi do kontaktów poza SU, w świecie realnym i pozniej na forum pojawiają sie dyskusje na ten temat. To wogole nie powinno miec miejsca. To juz nie jest "relacja z camgirl" tylko zupełnie prywatne sprawy dwojga ludzi. W casusie Paula&ulungs pojawiło sie zbyt dużo informacji ze świata poza SU. Wielkim błędem Pauli było zachowanie typu nie zaprzeczam/nie potwierdzam plus wydarzenia typu transmisja z odwiedzin Spajkiego. Oczywiście zakładam ze to były świadome decyzje... czy słuszne to juz tylko Paula wie.
Ja rozumiem ze moze sie zdarzyć ze dogaduje sie z camgirl, spotykamy w realu, rożne rzeczy mogą sie wydarzyć... ale to juz sa rzeczy o których na forum nawet nie powinno byc sugestii gdzieś miedzy wierszami.
Awatar użytkownika
komin
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1291
Rejestracja: 08 lis 2015, 16:48
Podziękował: 263 razy
Podziękowano mu: 383 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: jakaś chuda z małym cycem
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:




Nie ważne co piszą, ważne czy poprawnie napisali nazwisko (w tym przypadku nicka). Już dawno pisałam, że to nie drama tylko ustawka (jak taksówkarz u Miśki). Koleżanka Paula wiele zawdzięcza temu rozgłosowi. Sama nie wlazłabym na jej transmisję, gdyby nie ciekawość co tam się będzie działo. Aferka na forum dobrze ją pozycjonuje i to za darmola (a reklama w sieci kosztuje, wiem coś o tym). Pojawiły się już nawet laski, chcące na tej reklamie pojechać. Na konkurencyjnym portalu jest typiara, która ustawiła sobie nicka "najbrzydsza we wsi" i imię Paula. I mimo, że nawet nie jest bardzo podobna... już jest w topce ;)
Oko za oko, ząb za ząb, dupa za pieniądze. #NieMaLipy #ByłPrzelew #ShowMustGoOn!
Awatar użytkownika
Biustwo
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 554
Rejestracja: 23 cze 2017, 02:35
Lokalizacja: trzecia planeta od Słońca
Podziękował: 65 razy
Podziękowano mu: 135 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: chwilowo brak
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: Biustwo




Biustwo pisze:Nie ważne co piszą, ważne czy poprawnie napisali nazwisko (w tym przypadku nicka). Już dawno pisałam, że to nie drama tylko ustawka (jak taksówkarz u Miśki). Koleżanka Paula wiele zawdzięcza temu rozgłosowi. Sama nie wlazłabym na jej transmisję, gdyby nie ciekawość co tam się będzie działo. Aferka na forum dobrze ją pozycjonuje i to za darmola (a reklama w sieci kosztuje, wiem coś o tym). Pojawiły się już nawet laski, chcące na tej reklamie pojechać. Na konkurencyjnym portalu jest typiara, która ustawiła sobie nicka "najbrzydsza we wsi" i imię Paula. I mimo, że nawet nie jest bardzo podobna... już jest w topce ;)

Też mi się wydaje, że te wszystkie aferki Paula sama nakręca z pełną świadomością. Tak jak ta ,,przyjaźń'' wzajemne wsparcie na transmisjach z Limitką, wielkie odejście (któreś tam) nakręcanie ludzi na czacie. To jak telenowela tasiemiec. Telenowela z wieloma wątkami i gośćmi, żeby coś się działo jak jest cisza w temacie. Też widziałem nick Najbrzydsza We Wsi, ta laska nadawała też na SU. Nie raz któraś nadawała na nicku innej na innym portalu. Jak Kate na ZB jako SweetLips. Myślę, że może to też być mylące przy wyszukiwaniu nagrań.
Awatar użytkownika
kornel85
SU-holik
SU-holik
Posty: 191
Rejestracja: 03 wrz 2015, 14:29
Podziękował: 44 razy
Podziękowano mu: 22 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: mmm




NIe wiem ja z tą ostatnią aferą, jeśli by się okazało że sama ją nakręciła i za chwile wróci by mieć więcej widzów chcących się dowiedzieć co u niej, to było by to bardzo słabe. Fakt że moim zdaniem te opisywane kiedyś jej płacze na trans, itp jak jej źle były tylko zagraną dramą. W jej przypadku problemem chyba jest to, że wykreowała się na księżniczkę, tak się czuła na transmisjach i chciała to przenieść do realnego życia, ale niestety dla niej, osoby z zewnątrz nigdy nie będą jej postrzegać jak księżniczkę. Inteligencja ich nie ujmie, śmiechem nie zarazi najwyżej zrazi, a i botoksu i tapety miała na sobie tyle, że wyglądała tak plastikowo i sztucznie, jakby każdego dnia obchodziła światowy dzień żywicy epoksydowej.
Obrazek
Awatar użytkownika
tomoxx
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 384
Rejestracja: 27 maja 2018, 08:19
Podziękował: 17 razy
Podziękowano mu: 78 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: tomoxx1




tomoxx pisze:Inteligencja ich nie ujmie, śmiechem nie zarazi najwyżej zrazi, a i botoksu i tapety miała na sobie tyle, że wyglądała tak plastikowo i sztucznie, jakby każdego dnia obchodziła światowy dzień żywicy epoksydowej.


Nie bądź podły, tapeta i depilacja to wymogi tej branży.
off
Awatar użytkownika
beznadzieja
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 554
Rejestracja: 23 paź 2016, 10:28
Podziękował: 99 razy
Podziękowano mu: 176 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: xd
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:




Nazwa tematu - Wyznania anonimowych camgirls - grupa wsparcia modelek

No, jak posty tu umieszczane są próbą wsparcia modelek to ja jestem pod wielkim wrażeniem :mocking:

https://blogsu.org
Awatar użytkownika
Gord
SU-holik
SU-holik
Posty: 104
Rejestracja: 29 lip 2018, 23:52
Podziękował: 33 razy
Podziękowano mu: 47 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ­­272   
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




beznadzieja pisze:
Nie bądź podły, tapeta i depilacja to wymogi tej branży.


nie przejdzie mi nawet przez głowę żeby podważać Twoje słowa, ale niektórym pomyliła się tapeta jako wymóg branży, z bezpośrednią sprzedażą tapet, bo przesłaniają całą resztę :)
Obrazek
Awatar użytkownika
tomoxx
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 384
Rejestracja: 27 maja 2018, 08:19
Podziękował: 17 razy
Podziękowano mu: 78 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: tomoxx1




W sumie nie wiem gdzie to wrzucić,ale sprawa dotyczy modelki,która być może będzie potrzebowała wsparcia i pewnej forumowej "kuchni"
Otóż wczoraj jedna z dziewczyn(nick na razie nie istotny)oskarżyła mnie o zhakowanie komputera,kradzież pieniędzy i poczty.Brzmi okropnie prawda?Kluczem do tego ma być mój forumowy nick i jakiś spisek z nim związany.Myślę sobie-przejebane,bo chociaż wiem,że nic nie zrobiłem to i tak będę się musiał długo tłumaczyć policji.
Na szczęście dla mnie potem jest jeszcze ciekawiej...Podobno Ja(czyli osoba która ją okradła) założyłem profil na portalu randkowym(normalnym),umówiłem się z tą dziewczyną,spotkaliśmy się i byłem u Niej w mieszkaniu!!!
W całej tej absurdalnej sytuacji ratuje mnie tylko to,że na ewentualnym policyjnym okazaniu(sprawa została bowiem zgłoszona)nie będę wyglądał jak rzekomy dwudziestoparolatek który ją odwiedził,tylko jak 40 letni brodacz z brzuszkiem(ale małym)
Reasumując-Ja,forumowy @Sokrates uknułem intrygę,poderwałem modelkę w realu,byłem u Niej w domu,potem ją zhakowałem i okradłem,wszystko to w ciele dwudziestolatka no i oczywiście przez ten cały czas nie zmieniałem swoich nicków i nawet nie używałem vpn na forum,bo taki jestem kurwa beztroski...
Nie mam powodów aby nie wierzyć tej dziewczynie,pewnie naprawdę ją okradziono,ale jeśli to jest jakiś dziwaczny stalking"ala slodka",to nie będę miał tyle cierpliwości co @Henry
Ktoś ze starych wyjadaczy przebije moją historię?:)
Lepiej być typem,który przepuścił 50tyś pln na SU,niż gościem,który pisze,że jakby MIAŁ 50tyś,toby nie przepuścił...
Awatar użytkownika
SokratesNauczycielPlatona
SU-holik
SU-holik
Posty: 80
Rejestracja: 21 wrz 2018, 17:24
Podziękował: 67 razy
Podziękowano mu: 66 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Rzucić oskarżenia jest banalnie łatwo a nie ma za to w zasadzie żadnej kary, podobnie jak za pieniactwo więc różne dziwne elementy czują się bezkarne
20 cm osobowości
Awatar użytkownika
ruger44
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 2947
Rejestracja: 08 lis 2015, 08:42
Lokalizacja: Mielec, Polska B
Podziękował: 412 razy
Podziękowano mu: 149 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Zagadkowa20
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: Arial_Heartame




ruger44 pisze:Rzucić oskarżenia jest banalnie łatwo a nie ma za to w zasadzie żadnej kary, podobnie jak za pieniactwo więc różne dziwne elementy czują się bezkarne

Dlatego ratuje mnie to,że się z nim widziała i nic,ani wiek ani wygląd nie pasują...Teraz wyobraz sobie,że jakaś laska każe policji szukać ip użytkownika @Ruger,który ją niby okradł i był u niej w domu,oraz podaje jego rysopis-z twarzy tak 4/10 no i miał 20cm penisa...I co zrobisz @Ruger?Nic nie zrobisz idziesz siedzieć :D
Lepiej być typem,który przepuścił 50tyś pln na SU,niż gościem,który pisze,że jakby MIAŁ 50tyś,toby nie przepuścił...
Awatar użytkownika
SokratesNauczycielPlatona
SU-holik
SU-holik
Posty: 80
Rejestracja: 21 wrz 2018, 17:24
Podziękował: 67 razy
Podziękowano mu: 66 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




He he takiego piwniczaka jak ja ciężko by było skazać bo najpierw musiałaby udowodnić, że wychodziłem gdzieś z domu :)
20 cm osobowości
Awatar użytkownika
ruger44
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 2947
Rejestracja: 08 lis 2015, 08:42
Lokalizacja: Mielec, Polska B
Podziękował: 412 razy
Podziękowano mu: 149 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Zagadkowa20
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: Arial_Heartame




SokratesNauczycielPlatona, nie no troche dziwna akcja, ale luz jak jestes niewinny to czekaj spokojnie na rozwoj sytuacji, tylko broń cię Panie wchodzić z nia w jakies dyskusje ;)
off
Awatar użytkownika
beznadzieja
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 554
Rejestracja: 23 paź 2016, 10:28
Podziękował: 99 razy
Podziękowano mu: 176 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: xd
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:




SokratesNauczycielPlatona, następnym razem, jak będziesz okradał dziewczyny z SU, wpadnij też do mnie. Nawet zrobię sobie wolne i razem z Tobą poszukam pieniędzy :D
Oko za oko, ząb za ząb, dupa za pieniądze. #NieMaLipy #ByłPrzelew #ShowMustGoOn!
Awatar użytkownika
Biustwo
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 554
Rejestracja: 23 cze 2017, 02:35
Lokalizacja: trzecia planeta od Słońca
Podziękował: 65 razy
Podziękowano mu: 135 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: chwilowo brak
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: Biustwo




@Biustowo,@Beznadziejo,wy tu się zemnie nabijacie,a ja wczoraj o 23 zapieprzałem do prawnika po poradę,bo oczyma wyobrazni widziałem jak współwięzniowie o "rugerowskich" kutasach witają mnie pod prysznicem...Obliczałem też,niczym bohaterowie Silicon Valley,ile penisów jestem w stanie na raz obsłużyć :D A hacker ze mnie taki,że nawet nie umiem "podświetlić"nicka któremu chcę odpowiedzieć...
Lepiej być typem,który przepuścił 50tyś pln na SU,niż gościem,który pisze,że jakby MIAŁ 50tyś,toby nie przepuścił...
Awatar użytkownika
SokratesNauczycielPlatona
SU-holik
SU-holik
Posty: 80
Rejestracja: 21 wrz 2018, 17:24
Podziękował: 67 razy
Podziękowano mu: 66 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Kliknij sobie sobie na kolorowy nick pod awatarkiem SokratesNauczycielPlatona, i gotowe :D

I co sprawa rozwiązana? czy juz Cię posadzili? ;p
off
Awatar użytkownika
beznadzieja
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 554
Rejestracja: 23 paź 2016, 10:28
Podziękował: 99 razy
Podziękowano mu: 176 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: xd
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:




Dzięki beznadzieja, :D Tak sprawa wyjaśniona i zakończona,mogę wrócić do pisania swojego pseudo intelektualnego bełkotu na różne ważne forumowe sprawy :D
Lepiej być typem,który przepuścił 50tyś pln na SU,niż gościem,który pisze,że jakby MIAŁ 50tyś,toby nie przepuścił...
Awatar użytkownika
SokratesNauczycielPlatona
SU-holik
SU-holik
Posty: 80
Rejestracja: 21 wrz 2018, 17:24
Podziękował: 67 razy
Podziękowano mu: 66 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Poprzednia

  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do ShowUp od zaplecza


Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości