Wyznania anonimowych camgirls - grupa wsparcia modelek

Wszystko inne związane z SU i ogólnie z seks kamerami.
Regulamin forum
Aby brać udział w konkursach należy dodawać linki do profili i transmisji w postach o naszych Dziewczynach z ShowUp.tv


beznadzieja pisze:I jeszcze jedna kwestia, kamerki same w sobie są już znudzonym materiałem. Lata świetności mają już za sobą więc moim zdaniem teraz to będzie już równia pochyła.

Niekoniecznie... branza porno ma i bedzie miec sie dobrze. Kamerki beda ewoluowaly, moze nie SU, moze nie w dzisiejszej formie ale cos ciekawego zawsze bedzie. Wejdzie 3D, VR, kilka rzeczy ktorych jeszce nie wymyslono... to tylko kwestia technologii, mozliwosci, oplacalnosci.
Awatar użytkownika
komin
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1180
Rejestracja: 08 lis 2015, 16:48
Podziękował: 221 razy
Podziękowano mu: 324 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: jakaś chuda z małym cycem
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: man-dag




SU jako SU zostanie pewnie wyparte, przez coś nowego, nie jest to kwestia miesięcy ale 2-3 lat już być może tak, cały czas SU ma dla zwykłego zjadacza chlewa wysoki próg wejścia, niby są grupowe, ale zakłądam ze dużej grupy widzów czyli tych na granicy 18 lat nie stać na wydanie 90 dych na 500 żetonów, więc obstawiam zmianę modelu finansowego w nowej konkurencji,.

beznadzieja, Twój post bardzo ciekawy, nie wiem jak dbasz o prywatność czy nadajesz z Twarzą czy bez, ale wydaje się się zarządzasz tym bardzo rozsądnie. Ja bym się jednak bał pokazać, mnie tu widziały 4 może 5 dziewczyn, i to w sumie te z którymi byłem na piwie czy kawie. Ale tak na ogólnym pokazać bym się chyba jednak bał.

SU wciąga, na pewno to o pieniądzach i przyzwyczajeniu do nich bardzo trafne spostrzeżenie, pierwszy 5 cyfrowy dochód zmienia człowieka, i to mocno, przekraczasz próg przed którym już nie chcesz być. Dlatego co niektórym tak ciężko może być odejść i to jest zupełnie zrozumiałe.
Piszesz o "kasie na Biedronce" (nie ujmując nikomu wykonującemu taką pracę), wydajesz się osobą która szanuje prace i ciężkiej się nie boi, ale zderzenie z byciem na SU i tym ile trzeba się narobić żeby w pierwszej czy drugiej pracy zarobić tyle co tu pewnie w mieniać, może być bardzo brutalne i powodować chęć powrotu. Jedna już tak zrobiła że rzuciła pracę bo była zła i nie dawała tyle co SU . Tobie oczywiście Wam dziewczyny nie życzę, i obyście sobie poukładały życie po SU tak jak chcecie,
Awatar użytkownika
tomoxx
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 290
Rejestracja: 27 maja 2018, 08:19
Podziękował: 9 razy
Podziękowano mu: 52 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: tomoxx1




To teraz ja ;) Z tym pokazywaniem twarzy to nie jest tak jak mówicie, nie zarabia się więcej pokazując ;) skoro wszędzie jest pełno cipek, cycków i jedna od drugiej aż tak się nie różni dlaczego by nie zrobić atut z czegoś co jest unikatowe? A towar niedostępny jest więcej warty, więcej zapłacimy za coś co nie jest ogólnie dostępne :D nie chodzi mi o privki Twarz + 300 żetonów, lecz twarz jako ten dodatek dla wybranych za wybraną cenę. Mając swoich zakochańców jest się w stanie więcej zarobić, robiąc coś tylko dla wybranej grupie osób.
Raczej sex-kamerki będą szły do przodu, nie trzeba wychodzić z domu by poznać kogoś i ulżyć sobie.
Awatar użytkownika
cipkozaurka
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 39
Rejestracja: 28 sie 2017, 18:22
Podziękował: 10 razy
Podziękowano mu: 12 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Wszystkie:D
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Nie powiem




Do przodu będą szły, ale format się zmieni, mi się zdaję że kiedyś w końcu musi u nas powstać coś podobnego jak chaturbate, ten model jest łatwiejszy do zaakceptowania dla mniej zamożnych, ale wymaga wspólnego partycypowania w celu, co u nas jeszcze chyba szwankuje, nadal góruje bardziej egoistyczne podejście tipujących
Awatar użytkownika
tomoxx
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 290
Rejestracja: 27 maja 2018, 08:19
Podziękował: 9 razy
Podziękowano mu: 52 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: tomoxx1




Dbam jak dbam czyli jakoś. Privki mam z twarzą ,ale na ogólnym pokazuje uśmiech :D i z tymi privkami to też tak nie jest do końca, że cala buźka i non stop .Coś tam jej pokażę, ale tak naprawdę jak ktoś się nie domaga to dalej są usta. Często Panom wystarczy, że przez pierwsze pare sekund jest, a pozniej gdzieś tam się przewinie. Mam privki te bardziej "hard" na których niema jej wcale.

Mi tam nie przeszkadza, że ktoś tam gdzieś tą buźkę zobaczył. Monitoruje neta jako tako, żeby nić się tam nie pojawiało. Screeny jakies gdziś tam są, ale nieszkodliwe bo to z ogólnego. Raz mi chłopek wrzucił filmik na chomikuj, to mu napisałam że grzecznie prosze o usunięcie. No i usunął grzecznie :D Jeden jakiś mikro filmik z ogolnego lata po camwhores, ale tez nieszkodliwy. Mam schiza i to jak cholera, ale tak jak mówię privki bez buzi calkowicie to obcięcie sobie połowy zarobku. To jest ryzyko. Mam kurcze ten fart, że jakimś cudem całe to forum omija moja osobę i jestem taka noł nejm . Więc nikt za bardzo nie grzebie i nie próbuje mnie specjalnie nagrywać, a mimo wszystko radzę sobie całkiem przyzwoicie, chociaż nie pękła mi nigdy 5 cyfrowa wypłata co nie zmienia faktu, że źle nie jest.

Ja tam się cięzkiej i fizycznej roboty nie boję. Różne dziwne prace już wykonywałam, także uczciwe i "godne" zarabianie na chleb jest mi znajome. Trzeba mieć tez szacunek do tego pieniądza jakiś. Co z tego, że dzisiaj masz dyche wypłaty jak za miesiąc dwa możesz nie mieć nic. Ja bym tak nie umiała iśc i wywalić pare kafli na jakieś drogie szmaty czy jakieś inne bzdety.Chociaz nadal mi się wydaje, że za dużo na głupoty rozwalam. Przez pierwsze 2 lata wydawalam wszystko co zarobilam na SU,ale tez zarabialam to minimum. No i przyszedl taki moment, że stwierdziłam, że jak dalej bede wszystko rozpieprzac to w życiu się nie wykopie, a że życie mnie już nauczyło tego, że może byc cholernie trudne- zaczęłam i bardziej się starać żeby się "sprzedać" no i zaczełam coś tam poza show odkladac i działać.
go hard or go home . #niemalipy #dzikitrener #lepiejmnieniewkurwiaj
Przepraszam za kropki i przecinki po spacji. Obiecuję poprawę :D
Obrazek
Awatar użytkownika
beznadzieja
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 484
Rejestracja: 23 paź 2016, 10:28
Podziękował: 79 razy
Podziękowano mu: 144 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: xd
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:




Jest takie dziwne przeświadczenie że laski z kamerek trwonią kasę na bzdety, to trochę tak że tutaj musimy udawać głupa :D Przecież taka Aurelka co to każdy ma ją za dno i kilometr mułu potrafiła odłożyć kasę na dom ;) może to wynika z tego że na wątku żetonowym jest zawsze tyle panikar, ale i to nie oznacza że one to nieogarnięte ameby ;) sama wypłacam kasę za każdym razem jak kliknę wyloguj :D
Pieniądze zarobione tutaj nie wydałam na nic czego bym nie potrzebowała, odłożyłam i dzięki temu mam na coś o czym mogłam tylko pomarzyć( w moim wieku) pracując normalnie. Troche to taki paradoks że dzięki kamerkom nauczyłam się oszczędzać :P im więcej kasy zarobiłam, tym więcej oszczędziłam bo głupio by było wydać to na głupoty skoro mogłam mieć coś ważnego w zasięgu ręki. A może po prostu jestem skąpa :lol:
Awatar użytkownika
cipkozaurka
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 39
Rejestracja: 28 sie 2017, 18:22
Podziękował: 10 razy
Podziękowano mu: 12 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Wszystkie:D
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Nie powiem




Cos w tym jest, mam podobnie, ale najpierw musiałam przejśc przez etap wydam, bo mam :D Teraz tez mam wrażenie, że zrobiłam się bardziej skąpa i oszczędna niż przed kamerkami jakby to tam nie brzmiało,ale tez trzeba zwrócić uwagę, że ma się po prostu więcej więc jest z czego odłożyć. Wcześniej takiego komfortu nie mialam.
go hard or go home . #niemalipy #dzikitrener #lepiejmnieniewkurwiaj
Przepraszam za kropki i przecinki po spacji. Obiecuję poprawę :D
Obrazek
Awatar użytkownika
beznadzieja
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 484
Rejestracja: 23 paź 2016, 10:28
Podziękował: 79 razy
Podziękowano mu: 144 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: xd
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:




Ja miałam ten etap przed kamerki ;) nie potrafiłam odłożyć, potrzebowałam wszytko. Jak się już ma co odłożyć to się inaczej na to patrzy. A może trzeba do tego dorosnąć :D Teraz to własnie taki ze mnie Pan Ikea.
Awatar użytkownika
cipkozaurka
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 39
Rejestracja: 28 sie 2017, 18:22
Podziękował: 10 razy
Podziękowano mu: 12 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Wszystkie:D
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Nie powiem




cipkozaurka pisze:może po prostu jestem skąpa


Raczej po prostu jesteś mądra.

tomoxx pisze:SU jako SU zostanie pewnie wyparte,


Kręcę się na różnych kamerkach i ze smutkiem stwierdzam, że lata kiedy na SU miałam najlepszą kasę minęły. Coraz więcej panów traktuje 10 żetonów jakby to była cała ich wypłata. Za 100 żet dziewczyna powinna ich zdaniem odstawić balet, scenę z Hamleta, odmalować mieszkanie, ugotować obiad i jeszcze na deser strzelić pikantne erotyczne show, oczywiście z buzią. Na innych stronach dostaję 1000 bo komuś podoba się moje zdjęcie. Duży wpływ na to mają moim zdaniem masówki dla biedniejszych mas, choć nie tylko. Inne serwisy mają inną politykę dot. podawania kontaktu i SU strzela sobie trochę w kolano, dając bana każdemu kto chce pogadać poza serwisem.

tomoxx pisze:Do przodu będą szły, ale format się zmieni, mi się zdaję że kiedyś w końcu musi u nas powstać coś podobnego jak chaturbate, ten model jest łatwiejszy do zaakceptowania dla mniej zamożnych, ale wymaga wspólnego partycypowania w celu, co u nas jeszcze chyba szwankuje, nadal góruje bardziej egoistyczne podejście tipujących


Coż... z tym tipowaniem sprawa jest dziwna. Jedni nie dadzą 10 żet do celu bo "nie lubią się dzielić" inni dadzą 1000 bo "lush musi wibrować". Może to nie problem z tiperami tylko, cele w stylu "zdejmę stanik" już się trochę przejadły? Trzeba obserwować co się dzieje u konkurencji i być na czasie. Teraz jest moda na LUSH, każda go ma i każdej ktoś coś sypie. Kiedyś ta moda minie i trzeba będzie wprowadzić coś nowego.
Oko za oko, ząb za ząb, dupa za pieniądze. #NieMaLipy #ByłPrzelew #ShowMustGoOn!
Awatar użytkownika
Biustwo
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 511
Rejestracja: 23 cze 2017, 02:35
Lokalizacja: trzecia planeta od Słońca
Podziękował: 55 razy
Podziękowano mu: 125 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: chwilowo brak
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: Biustwo




Jak tak was czytam to aż sam zaczynam żałować, że nie mam cycków i piczy, na których mógłbym zarobić ;P
#teamBadam
Awatar użytkownika
nobody69
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 445
Rejestracja: 08 gru 2016, 22:33
Podziękował: 3 razy
Podziękowano mu: 45 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Badam :*
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:




cipkozaurka pisze:Przecież taka Aurelka co to każdy ma ją za dno i kilometr mułu potrafiła odłożyć kasę na dom

Ona akurat zawsze podkreslala ze nie przejebuje na glupoty co zreszta widac... nigdy nie inwestowala w jakosc swojego show, przyzwoita kamerka i poza tym nic... ale to szolapowy tytan pracy nie oszczedza tez siebie a na bank nie oszczedza Januszy. Mozna powiedziec ze idealnie wykorzystala swoje 5 minut.

Biustwo pisze:Kręcę się na różnych kamerkach i ze smutkiem stwierdzam, że lata kiedy na SU miałam najlepszą kasę minęły. Coraz więcej panów traktuje 10 żetonów jakby to była cała ich wypłata. Za 100 żet dziewczyna powinna ich zdaniem odstawić balet, scenę z Hamleta, odmalować mieszkanie, ugotować obiad i jeszcze na deser strzelić pikantne erotyczne show, oczywiście z buzią. Na innych stronach dostaję 1000 bo komuś podoba się moje zdjęcie. Duży wpływ na to mają moim zdaniem masówki dla biedniejszych mas, choć nie tylko. Inne serwisy mają inną politykę dot. podawania kontaktu i SU strzela sobie trochę w kolano, dając bana każdemu kto chce pogadać poza serwisem.

Starzejesz sie i juz Cie nie chca ;) a tak serio to ewidentnie widac efekt wprowadzenia grupowych, cele umieraja, Janusz zas 5 razy pomysli zanim wezmie priva bo za jego cene moze obleciec kilka grupowych... no i przede wszystkim chyba minely czasy kiedy na SU byl "klimat" a zetoniary lepiej udawaly ze nimi nie sa, czasem nawet nie byly. Zostala relacja klient-usluga wiec my - Janusze placimy tylko za to co dostajemy i jeszcze bedziemy krecic nosem ze za drogo bo konkurencja dosc duza a w sumie macie to samo do zaoferowania... wiec wygrywa cena.

Biustwo pisze:Trzeba obserwować co się dzieje u konkurencji i być na czasie. Teraz jest moda na LUSH, każda go ma i każdej ktoś coś sypie. Kiedyś ta moda minie i trzeba będzie wprowadzić coś nowego.

To ja teraz troche zlosliwy musze byc ;) A do qwy nedzy cos swojego wymyslec to sie nieda? Bo juz rzygam tym lasem rozowych antenek... pomijajac ze ta "nowosc" na zachodnich kamerkach to juz pare lat trwa.. zreszta nie wiem czy wszystkich facetow ten lush to bardziej kreci czy bawi... dla mnie to zawsze byl rozsmieszacz. Ale serio... troche inwencji a nie kopiowania, oryginalnosc jest w cenie.

nobody69 pisze:Jak tak was czytam to aż sam zaczynam żałować, że nie mam cycków i piczy, na których mógłbym zarobić ;P

Nom, tez uwazam ze baby to maja latwiej ;) jak nic nie potrafia, albo sa leniwe to zawsze moga zarobic na dupie, a facet z podobnymi przypadlosciami to moze najwyzej zostac taksowkarzem xD
Awatar użytkownika
komin
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1180
Rejestracja: 08 lis 2015, 16:48
Podziękował: 221 razy
Podziękowano mu: 324 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: jakaś chuda z małym cycem
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: man-dag




komin pisze:Starzejesz sie i juz Cie nie chca


Jestem jak wino :P
A tak serio to mam dobre geny, wciąż wyglądam na 25 lat ;)

komin pisze:no i przede wszystkim chyba minely czasy kiedy na SU byl "klimat" a zetoniary lepiej udawaly ze nimi nie sa, czasem nawet nie byly.


Akcja - reakcja. Kiedyś dawaliście za nic. Sama dobrze pamiętam moje początki. Posiedziałam, wypiłam piwko czy dwa pogadałam i kilka stówek wpadało. Z czasem życzenia rosły, napiwki malały. Wyścig zbrojeń trwa po obu stronach ;)

komin pisze:Zostala relacja klient-usluga


Zaraz się okaże, że moja cipa to towar. Może jeszcze VAT każą nam płacić :P

komin pisze:konkurencja dosc duza a w sumie macie to samo do zaoferowania... wiec wygrywa cena.


Akurat to co oferuję ja, robi niewiele dziewczyn. U mnie oferta raczej dla fetyszystów, a takich dziewczyn nie ma wielu. Druga sprawa - szczupłych lalek ze sztucznymi cyckami jest rzeczywiście wiele. Fajnych lasek w moim "typie urody" (żeby już nie pisać po raz kolejny, że grubych) już zdecydowanie mniej. Fakt faktem, kiedy zaczynałam, było takich może ze 3. Teraz jest 10. I mimo, że nie lubię oceniać konkurencji, większość z nich ma słaby sprzęt i niewiele do zaoferowania. No i jeszcze jedna cecha, która u wielu koleżanek kuleje - inteligencja.

komin pisze:To ja teraz troche zlosliwy musze byc A do qwy nedzy cos swojego wymyslec to sie nieda?


Jak wyżej. Ja mam dość oryginalną "ofertę". Pisałam tylko o tym co obserwuje. Skoro zdecydowana większość facetów szaleje od tej antenki to dlaczego na tym nie zarobić? Wybacz. Nie twierdzę, że każdy facet traci rozum na widok tej antenki (może jesteś bardziej wysmakowanym i bardziej wymagającym odbiorcą), ale 90% tak. Podaż, popyt, te sprawy.

komin pisze:Nom, tez uwazam ze baby to maja latwiej


Urodzisz dziecko to pogadamy, kto ma łatwiej w życiu :P
Na temat równości w zarabianiu nie będę się wypowiadała. Już gdzieś Wam kiedyś pisałam, że świat nie jest sprawiedliwy. Nie bez powodu jednak wiele pań feministek wojuje w sądach bo facet za to samo dostaje więcej, nawet jeśli robi to gorzej.
Oko za oko, ząb za ząb, dupa za pieniądze. #NieMaLipy #ByłPrzelew #ShowMustGoOn!
Awatar użytkownika
Biustwo
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 511
Rejestracja: 23 cze 2017, 02:35
Lokalizacja: trzecia planeta od Słońca
Podziękował: 55 razy
Podziękowano mu: 125 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: chwilowo brak
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: Biustwo




SU się zmienia, tak samo nadające jak i oglądający, nie znam innych portali (słyszałem o zbiorniku, nie byłem) SU nadal z banowaniem zachowuje się jak monopolista to nie może zemścić.

Czy jesteście skąpe, nie wydaje mi się , bardziej dojrzałe ekonomicznie, jak zarabiasz 3000 to po opłaceniu domu , podatków itp, zostaje Ci 1800-2000 to nie odłożysz na nic grubego bo trzeba na to odkładać kilka lub kilkanaście lat, dostajesz te 7-8 tyś i jak Ci na życie zostaje 6 to te 4 chętniej odłożysz bo po 2 latach ma 100K, a z tego już dużo łatwiej coś kupić typu auto , kawalerka w małym mieście typu Radom, Skierniewice, Ciechanów? (tak mi się wydaje, nie znam realiów ) lub zainwesować i pomnożyć.To że mając więcej masz większe cele nie ma nic związanego ze skąpstwem.
Awatar użytkownika
tomoxx
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 290
Rejestracja: 27 maja 2018, 08:19
Podziękował: 9 razy
Podziękowano mu: 52 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: tomoxx1




tomoxx pisze:jak zarabiasz 3000 to po opłaceniu domu , podatków itp, zostaje Ci 1800-2000

tomoxx pisze:tak mi się wydaje, nie znam realiów


LOL, no chyba nie znasz. Ja samego czynszu płacę 900 zł.
Oko za oko, ząb za ząb, dupa za pieniądze. #NieMaLipy #ByłPrzelew #ShowMustGoOn!
Awatar użytkownika
Biustwo
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 511
Rejestracja: 23 cze 2017, 02:35
Lokalizacja: trzecia planeta od Słońca
Podziękował: 55 razy
Podziękowano mu: 125 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: chwilowo brak
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: Biustwo




Biustwo, z tym lushem ma dużo racji. Ja na razie jeszcze się przed tym bronię, bo sama forma tej zabawy średnio mi odpowiada. Nie mniej jednak czuje się jak dinozaur, że jak to lusha nie masz? Różowe antenki to jest boom na ten moment. Ciężko mi jest się z tym pogodzić, bo uważam, że show to coś zupełnie innego, ale niema się co dziwić żeton płynie solidnie przy lushu.

nobody69, w tej jednej jedynej dziedzinie jaką jest władza nad kutasami racja:D poza tą dziedzią mamy w pesdu gorzej.
komin, ja bym to wszystko nazwała rozbestwieniem tak samo Januszy jak i nas . Każdy chce więcej za mniej. Towar przestał być deficytowy, więc po co płacić więcej. Grupowe narobiły sporego zamieszania.Dziewczyny odkryly, ze po co Jednemu Januszowi z kasa lizać dupe przez jakiś czas żeby smarował złotem, jak mogą strzelić parę grupowych i wyjść na swoje.



Jednak każdy kij ma dwa końce, przez to, że z showupu zrobiła się troche taka hurtownia. Jazda na lushe i masowe grupowe, niema i chyba już nie będzie takiego klimatu jak był wcześniej.
go hard or go home . #niemalipy #dzikitrener #lepiejmnieniewkurwiaj
Przepraszam za kropki i przecinki po spacji. Obiecuję poprawę :D
Obrazek
Awatar użytkownika
beznadzieja
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 484
Rejestracja: 23 paź 2016, 10:28
Podziękował: 79 razy
Podziękowano mu: 144 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: xd
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:




Tylko czy ten Lush nie jest juz nudny? Osobiscie to wrzucam cos "na lusha" dwom laskom i to wylacznie dlatego ze ich reakcja na lushowe napiwki jest nazwijmy to zabawna ;) Wogole to akurat Wy, mowie beznadzieja i Biustwo jestescie w pewnej szolapowej niszy i nie sadze zeby ten lush byl Wam jakos specjalnie potrzebny. Tym bardziej ze chyba wiekszosc dochodu macie z privow w klimatach do ktorych to urzadzenie jest malo przydatne.
Masz racje z ta hurtownia...moze dlatego ze SU zrobilo sie "dla mas" zrobilo sie tez po prostu nieciekawe zeby nie powiedziec nudne... Mozliwe tez ze za dlugo tu jestem i kazde nowe "cialko", nawet najlepsze, interesuje mnie przez pierwsze kilka minut...szczególnie gdy do zaoferownia ma tylko to co wszystkie. Nie sądziłem ze kiedykolwiek cos takiego napisze ale wczoraj swietnie bawilem sie u Pauli... bo na ogolnym byla namiastka tego SU z przed kilku lat...zeton sie sypal grubo, spoko klimat na czacie, nawet Hard byl w miare normalny ;) Nieczesto sie to widuje i u naprawde nielicznych lasek.

Biustwo pisze:Urodzisz dziecko to pogadamy, kto ma łatwiej w życiu

ale ja nie chce rodzic, tylko zarabiać dupa, wezmę tabletki anty i zostanę najlepsza kurwa w galaktyce za grubą kasiurę. Wszystko byda robic, lody z polykiem, glebokie po jaja, anale i takie tam rozne sadomaso :lol: dwiescie juro za godzine :good3: :D Tak do 30stki i emerytura z pokaźną suma na koncie:D
Awatar użytkownika
komin
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1180
Rejestracja: 08 lis 2015, 16:48
Podziękował: 221 razy
Podziękowano mu: 324 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: jakaś chuda z małym cycem
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: man-dag




Biustwo pisze:
tomoxx pisze:jak zarabiasz 3000 to po opłaceniu domu , podatków itp, zostaje Ci 1800-2000

tomoxx pisze:tak mi się wydaje, nie znam realiów


LOL, no chyba nie znasz. Ja samego czynszu płacę 900 zł.


Uśredniałem, żeby płącić 900 samego czynszu (rozumiem że bez prądu ) to albo mieszkasz w starym budownictwie ew kamienicy gdzie są duże fundusze remontowe albo masz coś ok 110 metrów w nowym budownictwie (opieram się na cenach warszawskich) mi prąd wychodzi ok 220 na 2 miesiące, a czynszu za mieszkanie ok 90 metrów blok z 2017 mam 700 pln już z miejscem garażowym. gazu w bloku nie ma. Więc założyłem ze te 1200 to trzeba średnio liczyć na opłaty mieszkaniowe.
Awatar użytkownika
tomoxx
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 290
Rejestracja: 27 maja 2018, 08:19
Podziękował: 9 razy
Podziękowano mu: 52 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: tomoxx1




Miałam napisać coś mądrego, ale... komin, Ty jesteś przed 30tką??
Oko za oko, ząb za ząb, dupa za pieniądze. #NieMaLipy #ByłPrzelew #ShowMustGoOn!
Awatar użytkownika
Biustwo
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 511
Rejestracja: 23 cze 2017, 02:35
Lokalizacja: trzecia planeta od Słońca
Podziękował: 55 razy
Podziękowano mu: 125 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: chwilowo brak
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: Biustwo




Biustwo, ze smutkiem stwierdzam ze niestety nie :( te plany to na drugie zycie robie... nie bede sie uczyl, stresowal, zapierdalal... no ewentualnie fitness dla formy, ze dwa jezyki obce i zostane luksusowa dziwka ;)

no chyba ze pytasz w ramach podrywania mnie.., ale to wiesz... bys schudnac musiala bo ja to takie sucharki preferuje... wąska w pasie itd. ;) przy czym dupa za pieniadze to tez moze byc moje motto... juz mniej istotne ze biore a nie daje ;)



www.ShowUp.blog
Awatar użytkownika
komin
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1180
Rejestracja: 08 lis 2015, 16:48
Podziękował: 221 razy
Podziękowano mu: 324 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: jakaś chuda z małym cycem
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: man-dag




komin pisze:Tylko czy ten Lush nie jest juz nudny? Osobiscie to wrzucam cos "na lusha" dwom laskom i to wylacznie dlatego ze ich reakcja na lushowe napiwki jest nazwijmy to zabawna ;) Wogole to akurat Wy, mowie beznadzieja i Biustwo jestescie w pewnej szolapowej niszy i nie sadze zeby ten lush byl Wam jakos specjalnie potrzebny. Tym bardziej ze chyba wiekszosc dochodu macie z privow w klimatach do ktorych to urzadzenie jest malo przydatne.


że co prosze? Weż się przytul, weź nie świruj. Wyluzuj. No stary nisza niszą, chociaż do mnie wbijaja ziomki, które niby xl-ek nie lubią, ale cos ich przyciągneło. Nie wiem czemu myślisz, ze akurat nam sie to nie przyda? Może dlatego, że polowa panien posiadajacych lush wije się jak pojebana na ogóle . Natomiast z polowa lasek, ktora ma lush nie bawi sie nim na ogole wcale ,za to ustawia drogie privy z możliwością sterowania nim na priv. Więc skąd Twoje stwierdzenie , że nam jako niszy się nie przyda? bo tego nie kumam . Tak samo nie kumam o co cho z tymi niszowymi privami , ja tam moze jeszcze mam troche niszowych , ale biustwo ma kulturalne :D

P.S. Tomox nie zaglębiaj się tak mocno w finanse, bo to zależy i od regionu ile za co się płaci i ile ktoś ma kosztów pobocznych ;) W sensie nie tylko prąd i gaz sie placi ale telefon, internet i inne bzdety, ale to juz raczej indywidualna sprawa.
go hard or go home . #niemalipy #dzikitrener #lepiejmnieniewkurwiaj
Przepraszam za kropki i przecinki po spacji. Obiecuję poprawę :D
Obrazek
Awatar użytkownika
beznadzieja
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 484
Rejestracja: 23 paź 2016, 10:28
Podziękował: 79 razy
Podziękowano mu: 144 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: xd
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


PoprzedniaNastępna

  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do ShowUp od zaplecza


Użytkownicy przeglądający to forum: CYCOREK5000 i 5 gości