wrednaPaula/PaulaLuxuryEroticShow/NajbrzydszaWeWsi

Dział na temat naszych pań z showup-a, które robią pokazy dla dorosłych
Regulamin forum
Aby brać udział w konkursach należy dodawać linki do profili i transmisji w postach o naszych Dziewczynach z ShowUp.tv


Dobry Wieczor...
czlowiek zniknie na kilka dni i takie dramy ? Serio nie macie nic innego do roboty w zyciu ? W kwesti Spikela, robninka i calej reszty, czemu nie czytacie postow ? Ile razy mam tlumaczyc ze kobieta ktora lekka reka liczac plus a minusac przyjela jakies 3 tysiacie kutasow podczas swojej krotkiej kariery panny z roksy ma na was centralnie wysrane ? Kurwa ile razy tlumaczyc ze dla dla kobiety ktora za przyslowiowe 150 pln rozwala pizde do ruchania i za dodtakowe 100 operdoli gale po analu powiedziec komus KOFFFCIAm Cie to jak pierdnac ? ILE RAZY MOZNA TLUMACZYC ZE Z KURWY ZONY NIE BEDZIE ? NO nie i chuj bo NIE, takie zycie . Panowie zrozumcie ze trafiliscie PRO pizde i to srednio liczac z 100-500x drozej jak normalnie i jescze kurwa ktwiatki i kota trzeba bedzie kupic zeby moze zamoczyc... Taniej i mniej bolesnie wziasc te 2-5 k pln i isc na weekned w pierdolnik najpierw ustalajac temat z balagan mama albo balagan tatkiem .. Tanio i kurwa po max bedzie , na tyle max ze urwa znajac zycie kazdy sie zakocha po pierwszej godzinie ... Nie dziwie sie zezi ze was kosi bo trafila na frajerow jakich MALO na swiecie ....

https://showup24.tv/NajbrzydszaWeWsi
https://showup24.tv/profile/NajbrzydszaWeWsi
RelaxNaSu




Dziś powiedziała, że w przyszłym tygodniu przyjeżdża jej kochany.

Czy Spikel żyje? Co u niego? Lepiej będzie dla niego jak Paula będzie w związku na dłużej (Paula: "to nie żaden ruchacz, a ktoś wyjątkowy"), powiedzmy chociaż te 2-3 lata, wtedy może się wyleczy.

https://showup.tv/NajbrzydszaWeWsi?
https://showup.tv/profile/NajbrzydszaWeWsi?
Awatar użytkownika
Szerlok Holms
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 43
Rejestracja: 29 wrz 2018, 19:37
Podziękował: 1 razy
Podziękowano mu: 1 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: SU
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Szerlok_Holms




Dla mnie to dziwne, ze 28 letnia kobieta nie widziała nawet faceta na żywo, a już określa go jako "swoim ukochanym" i nawet wspominała, że dla niego mogłaby się wyprowadzić za granicę, dla mnie to takie dziecinne trochę :? ale może za stary już jestem :roll:
Awatar użytkownika
adamosx
SU-holik
SU-holik
Posty: 68
Rejestracja: 20 lis 2017, 02:56
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 3 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




adamosx pisze:Dla mnie to dziwne, ze 28 letnia kobieta nie widziała nawet faceta na żywo, a już określa go jako "swoim ukochanym" i nawet wspominała, że dla niego mogłaby się wyprowadzić za granicę, dla mnie to takie dziecinne trochę :? ale może za stary już jestem :roll:

Jak dla mnie to zbyt nachalne te jej wrzutki o tym "Kimś" do tego awatary z bukietem róż itd... Albo to jej ostatnia deska ratunku pt. "zostaw mnie w spokoju jebany stalkerze" stąd ten ten cały plan by komuś uzmysłowić że jednak nic nie ugra albo chęć jeszcze większej motywacji dla zakochanców numer dwa i trzy itd. "Musicie się bardziej postarać" :sarcastic: nic straconego :sarcastic:
Biedny Hard...Co jemu teraz w głowie gra :sarcastic: Jak dla mnie ściema.
Awatar użytkownika
Tymi
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 262
Rejestracja: 05 lis 2015, 12:14
Lokalizacja: POLSKA
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 8 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: caprice.
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Tymi pisze:Biedny Hard...Co jemu teraz w głowie gra


Ja tam na szczęście do całej tej sprawy podchodzę z zimną głową i z odpowiednim dystansem.
Jak ma tak być to niech będzie.
Ważne żeby była w życiu szczęśliwa.

https://showup24.tv/NajbrzydszaWeWsi
https://showup24.tv/profile/NajbrzydszaWeWsi
Awatar użytkownika
hardrockcaffe696
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1246
Rejestracja: 02 lut 2018, 16:56
Podziękował: 32 razy
Podziękowano mu: 47 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ................
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: hardrockcaffe666




Ściema pod publikę, żeton się nie zgadza więc trzeba kombinować i podgrzewać atmosferę, a już Sandał-Hard jako gwarant wiarygodności tych bajek to śmiech na sali.
Hard spierd...j i zapied..j po frisbee. Daj łapkę kundelku.....dobry piesek....
Awatar użytkownika
Hattrick
SU-holik
SU-holik
Posty: 51
Rejestracja: 20 lip 2018, 05:40
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 3 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Abotojedna
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Ponoć zna go chwilę i już jej kochany?
Albo to Spikel bo hajs się musi zgadzać, albo inny sponsor z kasą. Jest jeszcze opcja piszę co popadnie żeby było głośno bo na forum przestali pisać i temat spada, a tak to ktoś coś napiszę (co w sumie się stało)
Awatar użytkownika
tomoxx
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 291
Rejestracja: 27 maja 2018, 08:19
Podziękował: 9 razy
Podziękowano mu: 52 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: tomoxx1




:biggrin:

wrednaPaula (NajbrzydszaWeWsi) pisze:
Hard wypierdalaj z tego tematu! Chcesz dalej robić z siebie pośmiewisko? Proszę bardzo, ale kurwa z łaski swojej idź robić syf gdzieś indziej!
Showus.org 22 wrz 2018, 16:51
Awatar użytkownika
Robinek29
Sponsor
Sponsor
Posty: 398
Rejestracja: 06 gru 2017, 23:51
Podziękował: 19 razy
Podziękowano mu: 38 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Dawno_odeszła
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Robinek29




Robinek29 pisze::biggrin:


Znajome Ci to? ;)
Awatar użytkownika
Materialistka
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 27
Rejestracja: 31 maja 2018, 10:40
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 6 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Materialistka




Paulinka zawsze była wylewna w uczuciach, teraz to jeszcze pikuś :mocking:

wrednaPaula (NajbrzydszaWeWsi) pisze:
Hard wypierdalaj z tego tematu! Chcesz dalej robić z siebie pośmiewisko? Proszę bardzo, ale kurwa z łaski swojej idź robić syf gdzieś indziej!
Showus.org 22 wrz 2018, 16:51
Awatar użytkownika
Robinek29
Sponsor
Sponsor
Posty: 398
Rejestracja: 06 gru 2017, 23:51
Podziękował: 19 razy
Podziękowano mu: 38 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Dawno_odeszła
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Robinek29




Jak tak ostatnio troszkę się jej zachowanie poobserwuje to nagroda największego tłuka mozgowego na show upie lekko dla niej... Kwiaty wklejane na trans, udawany uśmiech pod publikę, podniecanie się wirtualnym ruchaczem i przedstawianie go jako Króla wszechświata - w gimnazjum laski się mniej podniecają na pierwsze wlozenie niż ona teraz...iq to chyba poziom nawet poniżej harda...jedyne co potrafi to chyba ssać żeton i kutaska... Choć to pierwsze ostatnio jej coraz słabiej wychodzi... Dla mnie zagrywka z wirtualnym ruchaczem i cała podnieta nim była po to aby jej dawni adoratorzy a la spikel i inni walczyli zetonami o nią, tylko tłuk nie przewidział odwrotnego skutku... Tak czy siak polecam nie komentować co ona mówi, jakie opowieści opowiada na swej transmisji - bo ewidentnie czeka aby ten temat żyl i aby o niej dyskutowano, nieważne jak ale aby pisali :)
Awatar użytkownika
AvenumDostarce
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 232
Rejestracja: 05 cze 2018, 12:24
Podziękował: 13 razy
Podziękowano mu: 43 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: SSIJKA
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Wczoraj ktoś się zapytał czy uprawiała seks na tej swojej antresoli to odpowiedziała, że jeszcze nie, ale w przyszłym tygodniu być może będzie ten pierwszy raz. :P

https://showup24.tv/NajbrzydszaWeWsi
https://showup24.tv/profile/NajbrzydszaWeWsi
Awatar użytkownika
Szerlok Holms
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 43
Rejestracja: 29 wrz 2018, 19:37
Podziękował: 1 razy
Podziękowano mu: 1 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: SU
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Szerlok_Holms




Szerlok Holms pisze:Wczoraj ktoś się zapytał czy uprawiała seks na tej swojej antresoli to odpowiedziała, że jeszcze nie, ale w przyszłym tygodniu być może będzie ten pierwszy raz. :P


Czekamy na kolejne nowinki nasz ty SZERLOCZKU :laugh3: :laugh3: :laugh3: :laugh3:

https://showup24.tv/NajbrzydszaWeWsi
https://showup24.tv/profile/NajbrzydszaWeWsi
Awatar użytkownika
hardrockcaffe696
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1246
Rejestracja: 02 lut 2018, 16:56
Podziękował: 32 razy
Podziękowano mu: 47 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ................
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: hardrockcaffe666




hardrockcaffe696 pisze:
Szerlok Holms pisze:Wczoraj ktoś się zapytał czy uprawiała seks na tej swojej antresoli to odpowiedziała, że jeszcze nie, ale w przyszłym tygodniu być może będzie ten pierwszy raz. :P


Czekamy na kolejne nowinki nasz ty SZERLOCZKU :laugh3: :laugh3: :laugh3: :laugh3:

https://showup24.tv/NajbrzydszaWeWsi
https://showup24.tv/profile/NajbrzydszaWeWsi



ale dupa kogoś piecze :)
Awatar użytkownika
PedroPedritos
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 39
Rejestracja: 24 wrz 2018, 21:46
Podziękował: 3 razy
Podziękowano mu: 4 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: D.
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Hard zły bo wyobrażał sobie "test" antresoli w całkiem inny sposób - miał być przy tym wiekopomnym zdarzeniu obecny ale nie jako widz tylko aktywny uczestnik :)
20 cm osobowości
Awatar użytkownika
ruger44
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 2832
Rejestracja: 08 lis 2015, 08:42
Lokalizacja: Mielec, Polska B
Podziękował: 346 razy
Podziękowano mu: 120 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Twarz 10/10, do 65 kilo
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: Arial_Heartame




Szerlok Holms pisze:Wczoraj ktoś się zapytał czy uprawiała seks na tej swojej antresoli to odpowiedziała, że jeszcze nie, ale w przyszłym tygodniu być może będzie ten pierwszy raz. :P

https://showup24.tv/NajbrzydszaWeWsi
https://showup24.tv/profile/NajbrzydszaWeWsi


To ona do tej pory preferowala tylko dojazd do klijena ?
Swoja droga niezly kabaret robi dziwka ktora miala tysiace pal chwali sie ze bedzie sex uprawiac no kurwa :facepalm:
I jeszcze ciekawe czym obecny sponsor rozni sie od innych sponsorow ? No paula nie oszukuj sie ze tym razem to wielka milosc jezeli jest prawdziwy to zrobi jak kazdy pobawi sie i oleje jak tania dziwke Na wiecej nie zaslugujesz :laugh3:
Awatar użytkownika
B L A C K E D $
SU-holik
SU-holik
Posty: 138
Rejestracja: 30 sty 2018, 19:19
Podziękował: 1 razy
Podziękowano mu: 4 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: nick.
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




w nawiązaniu do ankiety o słodkiej, myślę żeby zrobić podobną o tym temacie.bo mało tu o Pauli na SU a więcej o jej zakochańcach i poza SU.oraz wojny Spileka i Harda
tj 2 pytania
1. Zresetować i zacząć nowy temat i zezwalać na wstawianie postów dotyczących jej na SU, bez personalnych wycieczek Spikela do Harda , Harda do wszystkich i nas do Harda. (łatwiej chyba usunąć niż usuwać posty z tego, bo więcej do usunięcia niż zostawienia) i pojawiające się takie posty usuwać
2. Zostawić bez zmian

Sami promujemy ją i jej popularność, było pare dni na forum cicho to już Hardowi knebel zdjęła byle pisał , i gadki o ukochanym żeby na forum ktoś wspomniał. A taki reset sprawi że wróci na swoje miejsce czyli środek ściany SU. I patologii nie będzie bo pisanie o samobójstwach , tabletkach, depresjach itp to nie na to forum.
Awatar użytkownika
tomoxx
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 291
Rejestracja: 27 maja 2018, 08:19
Podziękował: 9 razy
Podziękowano mu: 52 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: tomoxx1




Jak przejdzie 1 to bedzie lipa bo zacznie pisac hard i bedzie ja wychwalal codziennie zeby temat byl wysoko i wtedy od nowa bedzie wojna z hardem lepiej jak jest tak jak teraz



www.ShowUp.blog
Awatar użytkownika
B L A C K E D $
SU-holik
SU-holik
Posty: 138
Rejestracja: 30 sty 2018, 19:19
Podziękował: 1 razy
Podziękowano mu: 4 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: nick.
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




B L A C K E D $ pisze:Jak przejdzie 1 to bedzie lipa bo zacznie pisac hard i bedzie ja wychwalal codziennie zeby temat byl wysoko i wtedy od nowa bedzie wojna z hardem lepiej jak jest tak jak teraz

dlatego te posty nalezy usuwać, zeby nie było tego co teraz, w obecnej formie wątek jest do HydeParku jako off top, bo o Pauli i trans tu mało

https://showup24.tv/NajbrzydszaWeWsi
https://showup24.tv/profile/NajbrzydszaWeWsi
Awatar użytkownika
tomoxx
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 291
Rejestracja: 27 maja 2018, 08:19
Podziękował: 9 razy
Podziękowano mu: 52 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: tomoxx1




Nie wiem, nie jestem pewien, nie sadze ;) Po pierwsze, najlatwiej by bylo usunac Harda, ale to dopiero jak sie pojawi jakis nowy chlopiec do bicia ;) Po drugie, te dramy Hardowo-Spajkelowo-ulungowe to nierozerwalna czesc Pauli, jej transmisji, postaci, wizerunku jaki ma na SU i forum. Ja bym nie ruszal, to czesc historii.
Tez, nie sadze zebysmy jakos specjalnie Paule promowali, te dramy i kabarety naprawde sie dzieja a sama Paula jest juz tak znana ze niezbyt jest co promowac, klientow jej raczej foro nie napedza.
No i pamietaj ze foro zyje dzieki dramom, gownoburzom. Nie licz ze stanie sie czyms wiecej...jesli pojawia sie jakis odrobine ambitniejszy temat to masz zaledwie kilka osob zainteresowanych i jakos wcale mnie to nie dziwi. Koniec koncow to tylko forum o cyckach i cipkach w internecie, nic bardzo skomplikowanego, wymagajacego wyczerpujacych intelektualnie dysput.
Awatar użytkownika
komin
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1192
Rejestracja: 08 lis 2015, 16:48
Podziękował: 223 razy
Podziękowano mu: 329 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: jakaś chuda z małym cycem
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


PoprzedniaNastępna

  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do Kobiety - Pokazy 18+


Użytkownicy przeglądający to forum: lambada i 31 gości