Wyznania anonimowych camgirls - grupa wsparcia modelek

Wszystko inne związane z SU i ogólnie z seks kamerami.
Regulamin forum
Aby brać udział w konkursach należy dodawać linki do profili i transmisji w postach o naszych Dziewczynach z ShowUp.tv


beznadzieja, to sąsiedzi mają z Tobą wesoło :D

Co do orgazmu, to znam kilka dziewczyn, które nigdy nie miały go z facetem. Jedna dochodzi tylko sama ze sobą i musi wtedy oglądać głośne porno. Inna tak się zasugerowała tym co w pornolach i telewizji gadali o orgazmach, że mając go, nie wiedziała, że to TO. Spodziewała się... czegoś więcej. Kobiety po 30tce, a życie seksualne takie smutne :D

hardrockcaffe696, cóż. Wielu panów chce orgazm w trzy minuty, dziewczyny próbują temu sprostać :)
Oko za oko, ząb za ząb, dupa za pieniądze. #NieMaLipy #ByłPrzelew #ShowMustGoOn!
Obrazek
Awatar użytkownika
Biustwo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 470
Rejestracja: 23 cze 2017, 02:35
Lokalizacja: trzecia planeta od Słońca
Podziękował: 46 razy
Podziękowano mu: 113 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: chwilowo brak
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: Biustwo




Biustwo pisze:Co do orgazmu, to znam kilka dziewczyn, które nigdy nie miały go z facetem


Ach gdzie ci mężczyźni orły sokoły.
To coś tutaj ewidentnie jest nie halo albo ci ''mężczyźni'' są po prostu do dupy albo wina leży po stronie laseczki.
Jedne wydaje mi sie potrzebują czegoś więcej niż ruszaniem kutasem w te i na zad.
I też odpowiedniej ilości czasu i pieszczot aby tak w pełni go osiągnąć.
Ale zadaniem każdego prawdziwego faceta jest aby za każdym razem było im razem w łóżku jak w przysłowiowym niebie.
No cóż ale wydaje mi się ze niestety w dzisiejszych czasach niektórzy mężczyźni zapominają że w udanym związku przyjemności powinny być po obu stronach.
:bye:
Awatar użytkownika
hardrockcaffe696
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1228
Rejestracja: 02 lut 2018, 16:56
Podziękował: 32 razy
Podziękowano mu: 40 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ................
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: hardrockcaffe666




Biustwo pisze:Już kiedyś beznadzieja trafnie napisała, że żaden z Was raczej nie jarałby się tym jak na serio wygląda nasz orgazm i jak do niego dochodzimy.

Jak to przeczytałem od razu przyszła mi na myśl jedna rzecz.
Znacie może taką stronę Beautiful Agony? Filmiki pokazujące tylko twarz masturbującej się laski... i wiecie co? Coś takiego chyba jara mnie równie mocno, jeśli nie bardziej, niż widok całościowy, że tak to ujmę ;) Obserwowanie wyrazu twarzy, emocji na niej wypisanych w momencie najwyższego uniesienia. Jestem ciekaw, czy takie pokazy sprawdziłyby się na szołapie, czy znaleźli by się amatorzy.
#teamBadam
Awatar użytkownika
nobody69
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 404
Rejestracja: 08 gru 2016, 22:33
Podziękował: 3 razy
Podziękowano mu: 35 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Badam :*
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:




Hard mam prosbe...MOZESZ WYPIERDALAC?
Po pierwsze to smiesznie sie czyta jak koles co sie osral przed transmisja na SU zeby udowodnic, ze wogole kiedykolwiek stal w poblizu 5 m od kobiety i nie byla to ekspedientka/sprzedawczyni poucza innych facetow.
a po drugie jestes idiota...ten watek na tle calego foro trzyma sie niezle pod wzgledem merytorycznym, wiec nie przychodz tu ze swoimi "laseczkami" i innymi hardowymi sformulowaniami, bo tylko psujesz ten obraz. W kilku watkach, w ktorych sie udzielales zrobiles juz z siebie wystarczajacego kretyna, wiec zostaw ten temat w spokoju. Zastanawiam sie czy ty masz pucybucie jakies granice, w ktorej uznasz, ze wystarczajaco sie skompromitowales i po prostu strzelisz sobie w leb?
:bye:
Awatar użytkownika
maq
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 205
Rejestracja: 27 lip 2015, 13:19
Podziękował: 41 razy
Podziękowano mu: 49 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Beautiful Agony trochę przewrotna ta nazwa :shock2:
Wiesz co nobody69.
Mam dosyć podobnie jak ty :!:
I wcale nie uważam za rzecz nienormalną że ciebie kręci bardziej sam widok kobiecej twarzy w momencie uniesienia niż cała reszta.
A czemu my tak mamy :?:
Bo na twarzy kobiety w tych chwilach można zobaczyć bardzo dużo i dla takiego wzrokowca jak ja jest to nie lada gratka.
Ten oddech te ruchy warg, rozbiegany często wzrok.
Ruchy głową,zabawa włosami te jęki.
Aż krew zaczyna mi wtedy szybciej pulsować w żyłach :!: :!:
Tak tak orgazm i to wszystko co mu towarzyszy to chyba najprzyjemniejsze doznanie jakie może tak spotkać człowieka w jego życiu.
Szkoda tylko że trwa on niestety tak krótko :(
Awatar użytkownika
hardrockcaffe696
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1228
Rejestracja: 02 lut 2018, 16:56
Podziękował: 32 razy
Podziękowano mu: 40 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ................
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: hardrockcaffe666




Przestan byc obrzydliwy i nie opisuj co czujesz w trakcie orgazmu, bo teraz kazdy bedzie sobie wyobrazal jak wygladasz w sandalach, ze spodniami na lydkach i z chujem w reku stary grzybie. Nam nikt nie placi jak pauli zeby to czytac a i tak bym wolal zjesc gowno, wiec zlituj sie.
Awatar użytkownika
maq
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 205
Rejestracja: 27 lip 2015, 13:19
Podziękował: 41 razy
Podziękowano mu: 49 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




nobody69, czasem się zastanawiam czy ja tak nieprecyzyjnie się wypowiadam czy Ty udajesz, że nigdy nie wiesz o co mi chodzi :P

Ja nie twierdzę, że orgazm nie jest sexy. Chodziło mi o to, że przed kam staramy się to zrobić ładnie. A jak w domu, sama ze sobą chce szybko dojść to tylko wibro do łechtaczki na pełnych obrotach, 2 minuty i po krzyku. Bez jęków, ruchów i niczego co widzieliście na filmach czy pokazach.

Co do wspomnianych przez Ciebie materiałów... dasz sobie rękę uciąć, że laska nie udaje? ;)

BTW: panowie, nie możecie się powyzywać na pw? Dorośli faceci, a robicie tu piaskownice.
Oko za oko, ząb za ząb, dupa za pieniądze. #NieMaLipy #ByłPrzelew #ShowMustGoOn!
Obrazek
Awatar użytkownika
Biustwo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 470
Rejestracja: 23 cze 2017, 02:35
Lokalizacja: trzecia planeta od Słońca
Podziękował: 46 razy
Podziękowano mu: 113 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: chwilowo brak
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: Biustwo




Biustwo pisze:nobody69, czasem się zastanawiam czy ja tak nieprecyzyjnie się wypowiadam czy Ty udajesz, że nigdy nie wiesz o co mi chodzi :P

Ja nie twierdzę, że orgazm nie jest sexy. Chodziło mi o to, że przed kam staramy się to zrobić ładnie. A jak w domu, sama ze sobą chce szybko dojść to tylko wibro do łechtaczki na pełnych obrotach, 2 minuty i po krzyku. Bez jęków, ruchów i niczego co widzieliście na filmach czy pokazach.

Co do wspomnianych przez Ciebie materiałów... dasz sobie rękę uciąć, że laska nie udaje? ;)

BTW: panowie, nie możecie się powyzywać na pw? Dorośli faceci, a robicie tu piaskownice.

A nie nie, teraz to Ty nie zrozumiałaś. Wiem o co Ci chodziło, po prostu tamto zacytowane zdanie zainspirowało mnie do takiej dygresji i tyle ;) Zastanawiam się tylko czy ktoś jeszcze uważa że to, co w orgazmach najlepsze i najpiękniejsze, jest wypisane właśnie na twarzy ;)
#teamBadam
Awatar użytkownika
nobody69
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 404
Rejestracja: 08 gru 2016, 22:33
Podziękował: 3 razy
Podziękowano mu: 35 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Badam :*
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:




Biustwo pisze:BTW: panowie, nie możecie się powyzywać na pw? Dorośli faceci, a robicie tu piaskownice.

Nie wiem czy to wyszukana ironia, zamroczenie czy tez kuruazyjny Mt. Everest, ale nazwac harda w jednym zdaniu i "doroslym" i "facetem" to rzeczywiscie fascynujacy splot wyrazow. Tego debila prosze jedynie o nieudzialanie sie w tematach, ktore go przerastaja ze wzgledu na doswiadczenia i intelektualnie, wiec wlasciwie niech trzyma sie watkow, w ktorych ma cos do powiedzenia, czyli kontynuuje wklejanie nutek z yt z komentarzem ograniczajacym sie do emotki. Temat nie ucierpi, bo dziad poza tym jak ugniatac puszki po piwie nie ma zbyt wiele do powiedzenia, a bedzie wygladal estetyczniej nie przeplatany hardyzmami typu "laseczki" i opisami jak zule lubia sie zabawiac i co widziec na twarzy kobiety podczas orgazmu.
Awatar użytkownika
maq
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 205
Rejestracja: 27 lip 2015, 13:19
Podziękował: 41 razy
Podziękowano mu: 49 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




nobody69 pisze:
Biustwo pisze:Już kiedyś beznadzieja trafnie napisała, że żaden z Was raczej nie jarałby się tym jak na serio wygląda nasz orgazm i jak do niego dochodzimy.

Jak to przeczytałem od razu przyszła mi na myśl jedna rzecz.
Znacie może taką stronę Beautiful Agony? Filmiki pokazujące tylko twarz masturbującej się laski... i wiecie co? Coś takiego chyba jara mnie równie mocno, jeśli nie bardziej, niż widok całościowy, że tak to ujmę ;) Obserwowanie wyrazu twarzy, emocji na niej wypisanych w momencie najwyższego uniesienia. Jestem ciekaw, czy takie pokazy sprawdziłyby się na szołapie, czy znaleźli by się amatorzy.


Są osoby na SU które to jara, nie liczne ale są :) nie raz przed wzięciem Priv pytają się czy mogę inaczej ustawić kam by nie było widać co robię tylko twarz, także nie jesteś sam :p
blacklayers
SU-holik
SU-holik
Posty: 143
Rejestracja: 25 lip 2016, 00:28
Podziękował: 7 razy
Podziękowano mu: 12 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: imagine_cherry
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: _CuteLady_




Czy tylko anonimowe profile mogą dodawać swoje wyznania??:-) :D :)
Awatar użytkownika
MokraMisia22
SU-ciekawy
SU-ciekawy
Posty: 2
Rejestracja: 03 lis 2018, 18:11
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Koko21
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: MokraMisia22




Teraz krótko i na temat.
Na kobiecej twarzy można w całej okazałości zobaczyć piękno i niewątpliwy urok jaki towarzyszy orgazmowi.
Można wtedy z niej czytać jak z otwartej księgi.
Awatar użytkownika
hardrockcaffe696
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1228
Rejestracja: 02 lut 2018, 16:56
Podziękował: 32 razy
Podziękowano mu: 40 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ................
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: hardrockcaffe666




hardrockcaffe696 pisze:Teraz krótko i na temat.
Na kobiecej twarzy można w całej okazałości zobaczyć piękno i niewątpliwy urok jaki towarzyszy orgazmowi.
Można wtedy z niej czytać jak z otwartej księgi.


Np z Księgi Hioba
Dziekuję
Do widzenia
Awatar użytkownika
HenryChinaski1
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 798
Rejestracja: 14 sie 2016, 19:57
Podziękował: 31 razy
Podziękowano mu: 146 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: HenryChinaski




Witam po świątecznie, cytatów nie wrzucam bo się post za długi zrobi :) postaram się na bierząco.

Udawanie na SU, ja jestem tego w 100% świadomy że (tak mi się wydaje ) większość nadających na SU koloryzuje, ale to ma sens nawet z ekonomicznego punktu widzenia, wg mnie dużo oglądających to osoby które mogą mieć problemy na żywo aby nawiązać relację z płcią przeciwną z różnych powodów. Zakładam gdzieś że niektórzy Wasi (tu do kobiet) oglądający jak włączą kamerkę to same możecie mieć pierwsze wrażenie że tu szuka tego czego nie może znaleźć w życiu bo (upraszczając) nie ma zębów, 50kg nadwagi, po prostu brzydki, zapity, brudny itp. Tacy im bardziej kobieta się mu odda i pokaże jak bardzo on na nią działa, tym więcej potencjalnie w żetonach może zyskać. Z drugiej strony też wiem że jak kobieta chce tego orgazmu to jest w stanie na transmisji z kimś kto jej będzie pasował dojść i czerpać z tego dużą przyjemność.
Tacy zawsze będą ślepo wierzyć że kobieta to robi naprawdę , te orgazmy i spazmy są dla niego albo będzie wypierał myśl że tak może nie być. Oni nigdy nie spojrzą na ShowUp jak na Show.
Łatwiej mają Ci którzy nie szukają na SU zaspokojenia erotycznego. Fajnie tu sobie wejść i z kimś pogadać itp, na różne tematy, wejść na priv itp. to wszystko powinno jednak być dodatkiem do życia realnego a nie zamiast, ale niestety niektórym to zamiast wystarczy bo są na tyle nieambitni, lub wycofani że te realne życie nawet nie walczą, i dla tej grupy te wszystkie przesadzone transmisje muszą być. Na takie prawdziwe głębsze rozmowy z nadającymi, normalne orgazmy bez skakania po ścianach nawet by nie wieszli, a to oni są głównym nurtem zasilającym SU.

LUSH. Nie, nie mam punktu G, to co tu napisałem to są opinie jednej z dziewczyn która ma inne zabawki i kupiła też lusha, i stwierdziła że w porównaniu z innymi, nie jest to nic na tyle przełomowego aby tak wariować. Do technik tego jak się powina masturbować masturbować kobieta poruszonych przez mężczyzn nie będę się odnosił, bo o ile mi wiadomo to każda z kobiet ma inaczej.

Kobiety nie dochodzące z mężczyznami podczas stosunku znam dwie, i o ile mówiłyście tu o orgazmie pochwowym, to ten odsetek Kobiet nie doświadczających go przy stosunku jest wcale nie taki mały z tego co się orientuję.
Awatar użytkownika
tomoxx
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 229
Rejestracja: 27 maja 2018, 08:19
Podziękował: 7 razy
Podziękowano mu: 37 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: tomoxx1




hardrockcaffe696, nie chcę wchodzić tu z Tobą w polemikę, obrzucać się błotem itp, to nie jest post mający zachęcić Cię do dyskusji tylko chciałbym uświadomić Ci niektóre rzeczy.

Na początek się przyznaję że to ja jeden z Twoich wątków zgłosiłem i został oznaczony jako SPAM, nie chciałem go usuwać żebym nie być autocenzorem.
Spodziewałem się że kwestią czasu będzie kiedy się tu pojawisz, ja rozumiem że szukasz atencji i musisz być tam gdzie coś się dzieje, ale proszę Cię z tego miejsca, zostań w sowich muzycznych i sportowych tematach, już nawet u Pauli wróć do pisania tylko zostaw nam temat który się tak fajnie rozwijał do czasu aż się nie pojawiłeś. Czy na prawdę dorosłemu facetowi zrozumieć że może nie każdy chce czytać co masz do powiedzenia. Twoje wątki są pisane w ten sam infantylny sposób, te pogrubione czcionki, setki emotek, my tu tego nie chcemy. Musiałeś tu na dzień dobry w domyśle pochwalić Paule jak to ona robi show z Lushem. Piszesz potem o tym jak powinna masturbować się kobieta, to one jak będą chciały to mogą się tym podzielić bo są kobietami, i o ile mi wiadomo to każda ma inne sposoby i potrzeby. Następnie opisujesz coś co można odczytać jako streszczenie Twojego orgazmu, sorry, ale to nie tu. To nie jest temat żeby wrzucać tu takie wątki. Mylisz fora.

Nie chcę wyszukiwać powodów dla których Twoje posty tu nie pasują i zawracać dupy Adminowi z prośbą o ich moderowanie. Myślałem nawet mocno nad tym czy nie poprosić Admina o to aby w tym wątku zablokował Ci dostęp, ale nie chcę podejmować tej decyzji za piszących w tym temacie bo może komuś to nie przeszkadza a mamy na szczęście demokrację.

PS. nie traktuj tego posta jako ataku na Ciebie, chciałbym po porostu żebyś zachował się raz jak facet i nie pchał się tam gdzie Cię nie chcą. Pogódź się z tym że nie wszędzie gdzie jest fajny wątek to musisz się pojawiać, ten wątek dlatego jest (był) taki fajny bo Ciebie w nim nie ma (było). Wystarczy że się udzieliłeś a już się zaczęły wpisy nawiązujące tylko do Ciebie a nie do tematu, czy to na prawdę nie daje Ci do myślenia , tu nikt Cię nie chce.

PS2. Osobiście uważam że nie powinieneś się tu udzielać, bo Twoja obecność akurat w tym wątku nie wnosi tu nic wartościowego, w mojej opinie jest tylko potrzebą pokazania się na forum i przypomnienia o swojej osobie. I jeśli się tu pojawiać będziesz przy podobnych odczuciach innych w tym temacie, będę się starał Ciebie z tego wątku usunąć.
Awatar użytkownika
tomoxx
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 229
Rejestracja: 27 maja 2018, 08:19
Podziękował: 7 razy
Podziękowano mu: 37 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: tomoxx1




MokraMisia22, możesz pisać wyznania śmialo ;)
tomoxx, jak facet odpala swoją kamerkę to widzialam i takich z malymi pindolkami i z wielkimi murzynskimi kutangami . Ladne twarze, średnie twarze i dramatyczne twarze .Ta sama skala dotyczy ciał . Jedna jedyna rzecz ,która ich łączy to podniecenie . Faceci chcą się zabawić , chcą żeby kobieta ich podniecała na takim privie ,więc po pierwsze ja ma zrobić priv zgodnie z opisem a po drugie dać mu to szczęście i możliwośc i podniecania i fantazjowania na mój temat. Wyniesienia go na wyżyny ekscytacji . To oni chcą oglądać ,mało który chce wchodzić z głębsze dyskusje , mało który w ogole chce gadać .Oni chcą patrzeć i się pieścić ,a moim zdaniem jest zrobić dla nich fajne show . Więc ich wizerunek realny ma tutaj niewielkie znaczenie , bo średnio mnie on interesuje ,chociaż nie powiem sa tacy Panowie, których jak widzę w kamerce to chętnie zakolegowałabym się realnie :D Niestety nie ma tak łatwo ,cały czas to jest biznes przez szkło .
go hard or go home . #niemalipy #dzikitrener #lepiejmnieniewkurwiaj

Przepraszam za kropki i przecinki po spacji. Obiecuję poprawę :D
Awatar użytkownika
beznadzieja
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 419
Rejestracja: 23 paź 2016, 10:28
Podziękował: 62 razy
Podziękowano mu: 126 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: xd
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:




beznadzieja pisze:chociaż nie powiem sa tacy Panowie, których jak widzę w kamerce to chętnie zakolegowałabym się realnie :D Niestety nie ma tak łatwo ,cały czas to jest biznes przez szkło .


nie wiem czy łatwo, czy nie, ale tą "szybę" w tym wypadku sama stawiasz, i tylko od Ciebie zależy czy i kiedy ją wyjmiesz ;)
Awatar użytkownika
tomoxx
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 229
Rejestracja: 27 maja 2018, 08:19
Podziękował: 7 razy
Podziękowano mu: 37 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: tomoxx1




Ja mam zupełnie inne doświadczenia niż beznadzieja. Oczywiście wielu panów wchodzi tylko zaspokoić potrzebę fizjologiczną, ale są dni kiedy więcej zarabiam na pisaniu wiadomości niż na privach. Wielu lubi niegrzeczne rozmowy, ale najczęściej są to pogaduszki o wszystkim i o niczym. Może minęłam się z powołaniem i powinnam zostać psycholożką ;)



www.ShowUp.blog
Oko za oko, ząb za ząb, dupa za pieniądze. #NieMaLipy #ByłPrzelew #ShowMustGoOn!
Obrazek
Awatar użytkownika
Biustwo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 470
Rejestracja: 23 cze 2017, 02:35
Lokalizacja: trzecia planeta od Słońca
Podziękował: 46 razy
Podziękowano mu: 113 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: chwilowo brak
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: Biustwo




beznadzieja pisze:Wyniesienia go na wyżyny ekscytacji . To oni chcą oglądać ,mało który chce wchodzić z głębsze dyskusje , mało który w ogole chce gadać .Oni chcą patrzeć i się pieścić

i w sumie w pewnym sensie Biustwo odpowiedziala:
Biustwo pisze:Ja mam zupełnie inne doświadczenia niż beznadzieja.

Bo ja tez... i pewnie kilka osob uzna ze mnie poyebalo a kilka uzna ze wale scieme, ale sprobujcie uwierzyc... jak jestem na SU od niemal samego poczatku i zdazylem wydac fchuj pieniedzy to NIGDY, ani raz w zyciu nie zwalilem sobie pod transmisje, niewazne czy priv czy ogol... To nie ze nie wejde na priva pt. orgazm palcowka czy cokolwiek, owszem wejde, popatrze, ocenie sobie po swojemu dziewczyne ale jakos ten kiepski obraz, nawet przy najlepszej modelce nie jest w stanie nakrecic mnie do tego stopnia zebym chcial sobie ulzyc... juz nie mowiac zeby ktoras dziewczyna swoim pokazem potrafila jak pisze beznadzieja "wyniesc mnie na wyzyny ekscytacji"... az napisze LOL ;) bo Panie, takie rzeczy to chyba tylko na zywo... albo ja moze troche dziwny jestem :scratch_one-s_head:

Z innej beczki.... na pare dni Was zostawilem ;) i Hard zostal ekspertem od kobiecych orgazmow :good3: :D a tak serio... po tym co napisal w tym watku to i tak widze ze jak na niego to wzbil sie na wyzyny swoich mozliwosci i chyba naprawde sie bardzo staral, ale niestetyhardrockcaffe696 opinie juz sobie wyrobil i kazde jego slowo bedzie traktowane przez pryzmat dotychczasowych osiagniec.
Nawet jesli postara sie jeszcze bardziej to bedziemy te jego wpisy potrzegac tak jak maq czy tomoxx. Takze sorry Panie Andrzeju...

Offtop:
blacklayers pisze:czy mogę inaczej ustawić kam by nie było widać co robię tylko twarz

to ja tez tak raz poprosze ;) do tego frytki i srednia cola ;)
Awatar użytkownika
komin
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1115
Rejestracja: 08 lis 2015, 16:48
Podziękował: 205 razy
Podziękowano mu: 297 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: jakaś chuda z małym cycem
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: man-dag




A ja mam takie odczucia, że są tutaj faceci z którymi mogłabym spotkać się realnie. I nie chodzi mi tutaj o sex-spotkanie. Mój mąż nie raz gadał z widzami tutaj i też był tego samego zdania. Wiadomo, że to jest samo życie, są ludzie i taborety :D Robiliśmy transmisje po których mieliśmy ochotę spotkać się z niektórymi widzami tak poprostu wypić piwo, zrobić grilla, porozmawiać.
Awatar użytkownika
MokraMisia22
SU-ciekawy
SU-ciekawy
Posty: 2
Rejestracja: 03 lis 2018, 18:11
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Koko21
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: MokraMisia22


PoprzedniaNastępna

  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do ShowUp od zaplecza


Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości