wrednaPaula/PaulaLuxuryEroticShow/NajbrzydszaWeWsi

Dział na temat naszych pań z showup-a, które robią pokazy dla dorosłych
Regulamin forum
Aby brać udział w konkursach należy dodawać linki do profili i transmisji w postach o naszych Dziewczynach z ShowUp.tv


hardrockcaffe696 pisze:Jeszcze jedno jak liczycie na to ze zacznę tu na nią wylewać wiadra pomyj tylko dla tego że się poróżniliśmy to nie liczcie na nić :!:
Od dłuższego czasu albo o niej dobrze albo wcale :!:


Dla mnie jeden huj. Czy przez następne 10 stron będziesz po niej jechał od zezowatych kurew czy ją błagał o przebaczenie będzie z tego beka w huj tak czy tak.

https://showup24.tv/NajbrzydszaWeWsi
https://showup24.tv/profile/NajbrzydszaWeWsi
Awatar użytkownika
sirpsychosexy
SU-holik
SU-holik
Posty: 130
Rejestracja: 08 lis 2015, 10:30
Podziękował: 2 razy
Podziękowano mu: 9 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Nie no kurwa,, po prostu NIE :D:D ja pierdole :D nawet ja nie poteafie tyle wypic zeby cie ogarnac HRC, a kurwa moge DUUUZO wypic ......



Obrazek
zycie to dziwka




hardrockcaffe696 pisze:Słyszałem że chcesz nas na jakiś czas opuścić to pozwól mi chociaż spędzić razem z Tobą to jeszcze kilka miłych i radosnych chwil.
Czy o tak dużo Ciebie proszę????


No tak dawno nie było "wielkiego odejścia",
ostatniej transmisji, ostatniego konkursu z cyklu "zostań liderem ostatniej trans",
"wygraj ostatniego wprivka" i całego tego gówna.

Hard nie peniaj znajdziesz sobie nowego Koliberka :laughingnew:

wrednaPaula (NajbrzydszaWeWsi) pisze:
Hard wypierdalaj z tego tematu! Chcesz dalej robić z siebie pośmiewisko? Proszę bardzo, ale kurwa z łaski swojej idź robić syf gdzieś indziej!
Showus.org 22 wrz 2018, 16:51
Awatar użytkownika
Robinek29
Sponsor
Sponsor
Posty: 365
Rejestracja: 06 gru 2017, 23:51
Podziękował: 18 razy
Podziękowano mu: 31 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Dawno_odeszła
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Robinek29




hardrockcaffe696 pisze:Ale żeby aż tak przejmować się jakimiś starymi postami które napisałem do tego idioty ponad rok temu.
No cóż.......


Posty z zeszłego roku? pisane z konta które założyłeś w Lutym. W jakim byłeś stanie to pisząc nie wnikam, ale aż tak ściemniać? nie rób ze wszystkich dookoła debili.

hardrockcaffe696 pisze:I jak będzie trzeba to mogę tu co godzinę pisać bo tak mi na Tobie zależy.


Przecież i tak piszesz tu codziennie, jesteś tak uzależniony że nawet zapewniając że odchodzisz, nawet jak Paula poprosiła żebyś dał sobie na wstrzymanie na forum kilka dni temu, to wytrzymałeś kilka godzin tylko więc to chyba żadna pokuta z Twojej strony.

Proponuję inny sposób odbudowania zaufania do Pauli który nie będzie polegał na kopiowaniu kwiatków i zaśmiecaniu forum.

Paula może jak to przeczyta i jeszcze postanowi dać Ci szasnę to też stwierdzi ze takie katharsis dobrze by Ci zrobiło i pokazało Twoje zaangażowanie i zdolność do poświęcenia dla niej.

Nie pisz nic na forum przez 100 dni , w żadnym temacie, i nie wchodź na SU przez 100 dni, to pokaże Pauli że jednak jesteś zdolny do dużego poświęcenia dla niej (bo do dla Ciebie ogromne poświęcenie) a może i Ciebie to naprawi choć trochę , i za te 100 dni stwierdzisz że życie poza komputerem jest zajebiste i już sam tu nie wrócisz?
Awatar użytkownika
tomoxx
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 219
Rejestracja: 27 maja 2018, 08:19
Podziękował: 7 razy
Podziękowano mu: 36 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: tomoxx1




poprzedniego nie mogę już wyedytować to muszę napisać drugi
Przypomnę Ci Hard mniej więcej kiedy pisałeś.
hardrockcaffe696 pisze:A to było tak dawno że tego nawet już nie pamiętam.


BYło to najpóźniej 12 Czerwca bo taką ma Spikel datę rejestracji na forum przy avatarze, zresztą sam to też w swoim wklejonym obrazku masz , więc jak chciałeś napisać że to było rok temu, albo tak dawno że nie pamiętasz, to masz bardzo krótką pamięć . To pisałeś ok 3 miesięcy temu, więc pewnie wcale nie tak dawno, zakładam że poźniej nawet, bo nie wydaje mi się żebyś pierwszego dnia jak tylko się Spikel na tym koncie pojawił mu to napisał. Więc to są całkiem świeże Twoje przemyślenia. Nie wiem czy pisałeś to bo byłeś zły na Paulę czy raczej z powodu obsesji na jej punkcie, bo wygląda to tak jakbyś chciał odrzucić od niej jej najbardziej szczodrego fana a jednocześnie Twoją największą konkurencję (w Twoim odczuciu oczywiście ) a to chyba jeszcze gorzej że jesteś wstanie ją zwyzywać i wylać do rynsztoka tylko po to żeby jak psychopata mieć ją potem dla siebie. Bo rozumiem że taki masz plan aby na koniec była tylko z Tobą i wszystkich stałych widzów kopnęła w dupę.
No i ponoć nie szukasz tu miłości, a już któryś raz piszesz że ją kochasz. Coś tu się nie składa to kupy, albo zauważyłeś że dałeś dupy i robisz wszystko żeby jeszcze mieć szansę, albo pisałeś to najebany i wychodzi zasada "trzeźwy pomyśli, pijany powie"
Awatar użytkownika
tomoxx
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 219
Rejestracja: 27 maja 2018, 08:19
Podziękował: 7 razy
Podziękowano mu: 36 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: tomoxx1




A tu tak na odświeżenie waszej pamięci co ten jebany jej adorator pisał jeszcze chwilkę temu.
Przy tym to co ja napisałem to jest poezja.
Co za język te obelgi te wyzwiska te pomówienia .
Istny rynsztok!!!!
Obrazek
Obrazek
Obrazek
To jego powinnaś posłać w pizdu a nie mnie :!:
No cóż .. reszta jest milczeniem :!: :!: :!: :!:
Awatar użytkownika
hardrockcaffe696
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1227
Rejestracja: 02 lut 2018, 16:56
Podziękował: 32 razy
Podziękowano mu: 40 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ................
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: hardrockcaffe666




to nie zmiena faktu , ze jestes starym , odpychajacym czlowiekiem ... ale tobie juz nic nie pomoze




Obrazek
Awatar użytkownika
Mokra
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 24
Rejestracja: 30 lip 2017, 12:20
Podziękował: 5 razy
Podziękowano mu: 15 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




A kogo to gowno interesuje? Probujesz sie wybielic glupi bencwale? Jak w przedszkolu, ja krzyczalem ale on przeklinal psze pani, wiec trzeba ukarac go bardziej. Zaraz pewnie wleca screeny z 2k15 gdzies ktos napisal ze Paula jest zla, ale mezny hard aka zjeb genetyczny ja bronil... wezcie go zbanujcie w pizdu w koncu i skonczcie ta szopke.

https://showup24.tv/NajbrzydszaWeWsi
https://showup24.tv/profile/NajbrzydszaWeWsi
Awatar użytkownika
g0wniarz
SU-ciekawy
SU-ciekawy
Posty: 4
Rejestracja: 15 wrz 2018, 00:44
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Narazie zadna
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: g0wniarz




Andrzej Qrwa.... czego nie zrozumiales z ponizszych slow???
wrednaPaula pisze:Ja pierdole Hard...
Z Ciebie to jest jednak jebana kurwa!
Tfu!


wrednaPaula pisze:Hard weź już lepiej z łaski swojej nie kieruj do mnie żadnych słów, bo nie mam z Tobą o czym dyskutować!
Żegnam!


Dodatkowo, przypominam ze w tym miesiacu przejebales juz rente na inna.
Awatar użytkownika
komin
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1105
Rejestracja: 08 lis 2015, 16:48
Podziękował: 203 razy
Podziękowano mu: 295 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: jakaś chuda z małym cycem
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: man-dag




Widzisz hard z ta różnica ze jestes dwulicowa kurwa bo do kazdego piszesz cos innego . Wszyscy są winni tylko nie ty i pokrzywdzony. Moze monti niech pokaze co pisałeś o Pauli to zobaczymy jakim chujem jestes. Za żetony od montiego które dostawałeś to jechałeś po Pauli ostro a pw.

Wiec jestes największa kurwa jaka swiat widział
Spikel20




Jeszcze mógł bym zacząć tu przytaczać co ty o niej mówiłeś montiemu ale już mam dosyć tego miejsca
Paulino uwierz mi to nie było nic miłego :!:
Jak to ponoć dupcyłeś ją w hotelu i porównywałeś ja do dziwki która ponoć ci robiła loda... masakra :shock2:
Co gnido pewno tego już nie pamiętasz :!:
To tyle :!: :!: :!: :!:
Ps z tego ci mi wiadomo to monti byl twoim tu '' przyjacielem'' z który tak chętnie pisałeś i o którego często pytałeś.
Awatar użytkownika
hardrockcaffe696
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1227
Rejestracja: 02 lut 2018, 16:56
Podziękował: 32 razy
Podziękowano mu: 40 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ................
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: hardrockcaffe666




Hard ale powiedz szczerze po co ty to piszesz? Wszyscy te posty czytali. Zamieszczenie ich tutaj nie zmieni w niczym faktu ze jesteś nienormalny i ubzdurałes sobie jakieś głębsze relacje z kobieta poznana przez internet. Żeby utrzymać te realcje posunales sie juz nie mial do wszystkich zachowań cechujących psychopatę i stalkera. Kłamstwa, nieudolne próby manipulacji, oczernianie innych, dwulicowość (podejzewam ze robiłeś to żeby zdobyć o niej więcej informacji które mógłbyś potem obrócić przeciw niej), napady miłości i nienawiści itd. itp. Juz obcy ludzie ci mówią ze nie ma żadnej relacji, ba! znajomi Pauli ci mówią ze nie ma żadnej relacji a ty dalej swoje. Zrozum w końcu ze byłeś, jesteś i będziesz dla niej klientem i właśnie przez swoje zachowanie ona wywiesiła kartkę „Tego pana nie obsługujemy”. Im szybciej sie z tym pogodzisz tym lepiej dla ciebie.
"Ale to miłe z strony Niemców że byli na pogrzebie marszałka.
Pewno nie bez znaczenia był tu fakt że pokonał on bolszewików w 1920 roku." - Hardrockcaffe696 wybitny znawca historii i dziejów XX wieku o obecności nazistowskiej delegacji pod przywództwem Adolfa Hitler na pogrzebie Marszałka Józefa Piłsudskiego.
Awatar użytkownika
jakim
SU-holik
SU-holik
Posty: 92
Rejestracja: 12 sie 2016, 12:43
Podziękował: 3 razy
Podziękowano mu: 39 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




hardrockcaffe696 pisze:Jeszcze mógł bym zacząć tu przytaczać co ty o niej mówiłeś montiemu ale już mam dosyć tego miejsca
Paulino uwierz mi to nie było nic miłego :!:
Jak to ponoć dupcyłeś ją w hotelu i porównywałeś ja do dziwki która ponoć ci robiła loda... masakra :shock2:
Co gnido pewno tego już nie pamiętasz :!:
To tyle :!: :!: :!: :!:


Ty już hard naprawdę masz jakaś obsesje. Piszesz jakies głupoty które nie maja miejsca wymyślasz żeby tylko sie wybielić . Jestes tak żałosnym starym dziadem ze swiat tego nie widział. Monti sie pojawi to napisze co pisałeś jemu to zobaczysz dwulicowa świnio . Wydziaranej co pisałeś o Pauli i rożnem innym dziewczyna moze niech tu napiszą szujo złamana

https://showup24.tv/NajbrzydszaWeWsi
https://showup24.tv/profile/NajbrzydszaWeWsi
Spikel20




Spikel20 pisze:
hardrockcaffe696 pisze:Jeszcze mógł bym zacząć tu przytaczać co ty o niej mówiłeś montiemu ale już mam dosyć tego miejsca
Paulino uwierz mi to nie było nic miłego :!:
Jak to ponoć dupcyłeś ją w hotelu i porównywałeś ja do dziwki która ponoć ci robiła loda... masakra :shock2:
Co gnido pewno tego już nie pamiętasz :!:
To tyle :!: :!: :!: :!:


Ty już hard naprawdę masz jakaś obsesje. Piszesz jakies głupoty które nie maja miejsca wymyślasz żeby tylko sie wybielić . Jestes tak żałosnym starym dziadem ze swiat tego nie widział. Monti sie pojawi to napisze co pisałeś jemu to zobaczysz dwulicowa świnio . Wydziaranej co pisałeś o Pauli i rożnem innym dziewczyna moze niech tu napiszą szujo złamana

Spierdalaj tle ci napiszę!!!
Awatar użytkownika
hardrockcaffe696
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1227
Rejestracja: 02 lut 2018, 16:56
Podziękował: 32 razy
Podziękowano mu: 40 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ................
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: hardrockcaffe666




Hard, ale Spikel to napisał na forum, nie musisz tego przypominać , my to mamy w dupie, Paula to pewnie też przeczytała bo było dostępne i jak ona na to zareagowała to już jest ich sprawa, Ty to robiłeś za jej plecami, nawet zacytowanie całego forum Ci nie pomoże , nie wybielisz się na zasadzie ja jestem zły ale ktoś inny jest jeszcze gorszy, to nie uczyni Cię lepszym.
Dałeś dupy, teraz przepraszanie i odwracanie kota ogonem nic Ci nie da, nie ważne co ktoś inny napisał tu chodzi o Ciebie i o to co pisałeś jak konfident po cichu. Zawaliłeś pogódź się z tym, przegrałeś wygrał ktoś inny, odpuść.
I przestań sobie wkręcać relację z kimś z wirtuala. Im szybciej to ogarniesz tym lepiej. Naprawdę polecam Ci 100 dni odwyku od forum i SU.
Awatar użytkownika
tomoxx
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 219
Rejestracja: 27 maja 2018, 08:19
Podziękował: 7 razy
Podziękowano mu: 36 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: tomoxx1




Hard a zobacz co ty pisales:
hardrockcaffe696 pisze:I tak może już na sam koniec tej jebanej farsy życzenia dla wszystkich.
Paulinko tobie życzę udanego powrotu do zawodu.Wielu obfitych połyków oczywiście bezgumy i chuj wiej co tam jeszcze
Spajki tobie życzę niech ci chuj drygnie bo sobie chyba zasłużyłeś ( 5 lat czekania, tysiące utopionych żetonków no i kotek setki upodleń, przepraszań i błagań na kolanach).
Aha tylko pamiętaj że jesteś tylko niczym więcej jak kolejnym jej klientem tylko inne otoczenia ale na to samo wychodzi.
W przerwie niech ci opowie jak to pewien stary parch po 60 wpadł do niej na szybki numerek ( ja znam to historyjkę)
BAWCIE SIĘ DOBRZE MOI KOCHANI :!: :!: :!: :!:

:dance3: :dance3: :dance3: :dance3:
... tylko ten lewy pośladek. :laugh3:
hardrockcaffe696 pisze:[ Obrazek ]
Paulino gdzie masz Spjakiego??
Jak to gdzie.. poszedł do bankomatu tu nic nie ma za darmo.
Ceny stałe 300 - godzinka, nocka 1500
A gdzie są uczucia??
Jakie znowu uczucia to tylko robota ot tyle. :!: :!: :!: :!:
hardrockcaffe696 pisze:Powiedziałaś dzisiaj na trans że mam bana bo nazwałem cię zezowata kurwą.. czy się myliłem no chyba nie .Czyż byś zeza nie miała i nie była kurwą.To w czym problem .Inni to magą ci ubliżać bo co ba maja żetonki.Ty dobrze wiesz że ja mam kasę 20 każdego miesiąca i to nie tak dużo jak reszta tych jebanych idiotów.
A skoro nie możesz ode mnie zbyt wiele dostać to też tak mnie traktujesz No i co by powiedział ten twój impotent .. przypupas spajki jak by mnie zobaczył na trans Mógł by się wkurwić i zakręcić kureczek z kasą choć i tak nie a długo..
Kolejny przykład na to kim jesteś i co tu sobą reprezentujesz. :!: :!: :!: :!:
A tu przykłady co pewien kretyn u niej wypisuje.. masakra.
[ Obrazek ]
[ Obrazek ]
[ Obrazek ]
[ Obrazek ]
[ Obrazek ]
Awatar użytkownika
AvenumDostarce
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 215
Rejestracja: 05 cze 2018, 12:24
Podziękował: 13 razy
Podziękowano mu: 41 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: SSIJKA
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




hardrockcaffe696 pisze:
Spikel20 pisze:
hardrockcaffe696 pisze:Jeszcze mógł bym zacząć tu przytaczać co ty o niej mówiłeś montiemu ale już mam dosyć tego miejsca
Paulino uwierz mi to nie było nic miłego :!:
Jak to ponoć dupcyłeś ją w hotelu i porównywałeś ja do dziwki która ponoć ci robiła loda... masakra :shock2:
Co gnido pewno tego już nie pamiętasz :!:
To tyle :!: :!: :!: :!:


Ty już hard naprawdę masz jakaś obsesje. Piszesz jakies głupoty które nie maja miejsca wymyślasz żeby tylko sie wybielić . Jestes tak żałosnym starym dziadem ze swiat tego nie widział. Monti sie pojawi to napisze co pisałeś jemu to zobaczysz dwulicowa świnio . Wydziaranej co pisałeś o Pauli i rożnem innym dziewczyna moze niech tu napiszą szujo złamana

Spierdalaj tle ci napiszę!!!
Ty kurwa coraz bardziej się pogrązasz... serio radzę ci odpocznij od tego miejsca, znów atakujesz próbując odwrócić temat a sam się pogrążasz coraz bardziej dwulicowy dziadzie...

https://showup24.tv/NajbrzydszaWeWsi
https://showup24.tv/profile/NajbrzydszaWeWsi
Awatar użytkownika
AvenumDostarce
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 215
Rejestracja: 05 cze 2018, 12:24
Podziękował: 13 razy
Podziękowano mu: 41 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: SSIJKA
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Avenum ale to byla chwila slabosci Andrzejka za ktora chcial przeprosic ale mu nie pyklo :( a tak serio to Pekalski juz chyba mniejszy zjeb w pewnych momentach od niego .... to tyle w temacie
Awatar użytkownika
blebluch123
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 318
Rejestracja: 06 sie 2016, 00:13
Podziękował: 6 razy
Podziękowano mu: 6 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: brak






dziadek licytowaniem się na różnicę łajdactw ze spikielem, montim, robinkiem i chuj wie kim jeszcze, pauli nie zdobędziesz, jak chcesz żeby piszczała na twój widok to się weź za robotę najlepiej w Norwegii czy Liechtensteinie i wtedy możesz do niej startować bo ta twoja renta to nawet na waciki nie starczy :D



www.ShowUp.blog
Awatar użytkownika
jay
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 798
Rejestracja: 08 sty 2016, 19:30
Podziękował: 17 razy
Podziękowano mu: 71 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


PoprzedniaNastępna

  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do Kobiety - Pokazy 18+


Użytkownicy przeglądający to forum: blebluch123 i 25 gości