wrednaPaula/PaulaLuxuryEroticShow/NajbrzydszaWeWsi

Dział na temat naszych pań z showup-a, które robią pokazy dla dorosłych
Regulamin forum
Aby brać udział w konkursach należy dodawać linki do profili i transmisji w postach o naszych Dziewczynach z ShowUp.tv


Wy jesteście wszyscy pierdolnieci :lol: Spike ty niby sie z ta laska widziałeś w realu i dopiero teraz to publikujesz? :lol: Przecież ta drama to reżyserka jak ja pierdole. Wy sie serio wszyscy idźcie leczyć. Bo teraz nie wiem kto z kim w zmowie działa a kogo sie wkręca.



www.ShowUp.blog
"Ale to miłe z strony Niemców że byli na pogrzebie marszałka.
Pewno nie bez znaczenia był tu fakt że pokonał on bolszewików w 1920 roku." - Hardrockcaffe696 wybitny znawca historii i dziejów XX wieku o obecności nazistowskiej delegacji pod przywództwem Adolfa Hitler na pogrzebie Marszałka Józefa Piłsudskiego.
Awatar użytkownika
jakim
SU-holik
SU-holik
Posty: 92
Rejestracja: 12 sie 2016, 12:43
Podziękował: 3 razy
Podziękowano mu: 39 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Bo kurwa jak sie z paula widze nie bede rozmawiać o tym starym złamanym konfidencie dziadku co pisze. Ja tylko Pauli powiedziałem co o tym myśle i co o nim sadze . A jak ta kurwa pokazuje co pisze to niech ma
Spikel20




wrednaPaula pisze:Ja pierdole Hard...
Z Ciebie to jest jednak jebana kurwa!
A ja Ciebie broniłam przed wszystkimi....
Tfu!


Hard: KTO MIECZEM WOJUJE TO .................. :)

Czyż nie mówiłem Pauletta :)

A to mały skrawek, jakbyś zebrała od wszystkich całość to książkę by można było wydać :)
Awatar użytkownika
AvenumDostarce
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 215
Rejestracja: 05 cze 2018, 12:24
Podziękował: 13 razy
Podziękowano mu: 41 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: SSIJKA
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Znam "historie" prawie wszystkich "wasznyh" nicków na forum.Bywałem tu w czasach kiedy @parostatek był jeszcze kajakiem,@jose nie jadł gówna,a @Mano,po pierwszej wizycie u fasolki pomyślał-O,fajna laska,na pewno zostaniemy przyjaciółmi :D Dlatego jak czytałem niektóre komentarze to słowo hipokryzja czy żałosny nabierają nowego znaczenia...Pamiętam jak @ruger44 latał za @sweeet,czy innymi PanciamiMilenkam,i jak odrzucany,wyśmiewany robił z siebie idiotę na poziomie nieosiągalnym nawet dla harda.A @maq?Nasz kochany stolarz z chorobą alkoholową,większą niż u dziada?Ile to 2,3 miesiące temu jak latałeś po znajomych dziewczynach z SU,błagając aby weszły w twoim imieniu do zezi i załatwiły Ci odbana?I nie robiłeś tego dyskretnie,na pw,tylko poniżałeś się na ogóle, przed dziesiątkami sępów i setkami ulungów...Poważnie,chyba jedyne zdrowe podejście do lasek na SU to ma @komin i jemu podobni...
Lepiej być typem,który przepuścił 50tyś pln na SU,niż gościem,który pisze,że jakby MIAŁ 50tyś,toby nie przepuścił...
Awatar użytkownika
SokratesNauczycielPlatona
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 35
Rejestracja: 21 wrz 2018, 17:24
Podziękował: 30 razy
Podziękowano mu: 29 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Harda nikt nie lubi....a nawet jak ktoś lubi - to i tak znienawidzi...kwestia czasu:P



www.ShowUp.blog
Awatar użytkownika
maq
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 205
Rejestracja: 27 lip 2015, 13:19
Podziękował: 40 razy
Podziękowano mu: 49 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




AvenumDostarce pisze:Hard: KTO MIECZEM WOJUJE TO .................. :)

Kto mieczem wojuje ten gwałci niewierne. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
"Moze i Paula byla dziwką i daj jej Buku zdrowie ale na bank to Hard jest kurwą." ~~ Komin z Forum
Awatar użytkownika
parostatek
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 492
Rejestracja: 19 wrz 2017, 19:01
Podziękował: 72 razy
Podziękowano mu: 101 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ...
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:




No i sie wylało wiadro z gownem HRC, sam nie wiem ty kurwa od razu bociana + providenta ogarniaj i moze od razu nerke opierdol o ile sie znajdzie chetny na zakup :D
Tos sie chlopie nagrabil u koliberka :hi:

ps W razie jakbys nie wiedzial jak przeprosic to uzyj swojego slynnego cytatu" ............a moze nie jestes............. itd.." mysle ze pamietasz go doskonale :mocking:
zycie to dziwka




wrednaPaula pisze:Ja pierdole Hard...
Z Ciebie to jest jednak jebana kurwa!
A ja Ciebie broniłam przed wszystkimi....
Tfu!

Chciałem Ci tylko przypomnieć o datach tych postów kiedyś tak może i pisałem bo byliśmy wtedy pokłóceni.
To był bardzo dawno z tego co pamiętam
Wiec skąd te twoje pretensje do mnie. :!: :!: :!: :!:
Ale ten jebany skurwysyn stara się to znowu tu wykorzystać i mnie oczernić w twoich oczach.
Proszę Cię jeszcze raz serdecznie aby przemyślała kroku które chcesz podjąć.
Awatar użytkownika
hardrockcaffe696
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1227
Rejestracja: 02 lut 2018, 16:56
Podziękował: 32 razy
Podziękowano mu: 40 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ................
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: hardrockcaffe666




widze, że Paulince w to graj temat o niej okazja do pochwalenia się jaka to ona bogata jak to sobie świetnie radzi a my jesteśmy biednymi stulejarzami :D Żyj, zarabiaj tylko ucisz tę kurwę Harda, i w Twoim temacie zapanuje spokój będą same posty pochwalne a nie wyzwiska pomiędzy spikelem i dziadem.
Żeby zdo­być ko­bietę, trze­ba jej rzu­cić do stóp cały świat, a nie pół.
Awatar użytkownika
gracjano
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 219
Rejestracja: 24 lut 2017, 07:31
Lokalizacja: okolice Wa-wy
Podziękował: 47 razy
Podziękowano mu: 32 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: brak takowej
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: tajne/poufne




Obrazek
Paulino zwracam uwagę na daty tych postów które to celowo został tu usunięte w jaki celu tego chyba nie muszę Ci tłumaczyć.
Zrobił to nieudolnie i w pośpiechu co by tak wyglądało że są to może jakieś moje nowe posty do niego.
Masz chyba swój rozum i do czasu wyjaśnienia całego tego nieporozumienia nie będę pojawił się u Ciebie na czacie.
Ps Tą bitwę spajki może i wygrałeś ale wojen nie wygrywa się pojedynczymi bitwami.
Awatar użytkownika
hardrockcaffe696
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1227
Rejestracja: 02 lut 2018, 16:56
Podziękował: 32 razy
Podziękowano mu: 40 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ................
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: hardrockcaffe666




Daty pizdo nie mają żadnego znaczenia tylko pokazują w całej okazałości twój parszywy charakter.



www.ShowUp.blog
Awatar użytkownika
maq
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 205
Rejestracja: 27 lip 2015, 13:19
Podziękował: 40 razy
Podziękowano mu: 49 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Kogo obchodzi jakiego to dnia było wysłane, czy było to przed fochami na Paule, po czy w trakcie, czy to był piątek czy sobota czy niedziela, czy było jasno czy może noc, czy słońce świeciło czy padał deszcz - liczą się intencje a te są jak to u Dziada - parszywe i dwulicowe

"Masz chyba swój rozum i do czasu wyjaśnienia całego tego nieporozumienia nie będę pojawił się u Ciebie na czacie." tępy chuju nie bedziesz się pojawiał u niej na czacie BO MASZ BANA. I to nie Ty zdecydujesz kiedy on zostanie zdjęty tylko data przelewu żetonów na konto Pauli - bez tego nie masz nawet co marzyć o odbanowaniu
"Hard potrafi zbałamucić kobietę, on ma ten swój zwierzęcy magnetyzm... szkoda tylko, że tym zwierzęciem jest Bocian"
Awatar użytkownika
ruger44
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 2778
Rejestracja: 08 lis 2015, 08:42
Lokalizacja: Mielec, Polska B
Podziękował: 323 razy
Podziękowano mu: 116 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Kiniuś :-*
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: Arial_Heartame




Hard cos tam stękałeś ostatnio, że...

wrednaPaula (NajbrzydszaWeWsi) pisze:
Hard wypierdalaj z tego tematu! Chcesz dalej robić z siebie pośmiewisko? Proszę bardzo, ale kurwa z łaski swojej idź robić syf gdzieś indziej!
Showus.org 22 wrz 2018, 16:51
Awatar użytkownika
Robinek29
Sponsor
Sponsor
Posty: 365
Rejestracja: 06 gru 2017, 23:51
Podziękował: 18 razy
Podziękowano mu: 31 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Dawno_odeszła
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Robinek29




Jak tak upubliczniamy prywatną korespondencje z dziadem to ja też wrzucę coś co mi pisał....

Obrazek

hard jesteś obleśny!
"Moze i Paula byla dziwką i daj jej Buku zdrowie ale na bank to Hard jest kurwą." ~~ Komin z Forum
Awatar użytkownika
parostatek
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 492
Rejestracja: 19 wrz 2017, 19:01
Podziękował: 72 razy
Podziękowano mu: 101 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ...
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:




Paulino tak tak przez moja tu znajomość z Tobą bywały gorsze i lepsze chwile.. jak to w życiu.
Ale w tych kilku gorszych pisałem kiedyś do spajka słowa których teraz żałuje.
To było dawno i myślałem że tamten rozdział naszej znajomości ju dawno mamy tu za sobą ale tej skurwysyn umieścił tu te moje stare post tylko w jednym celu.
Żeby tak pozbyć się z twojego otoczenia jednej z osób które najbardziej tu chyba cenią,kochają i szanują.
A ty chyba myślisz że ja to pisałem może to nie tak dawno
A to było tak dawno że tego nawet już nie pamiętam.
Ale zrobisz jak zechcesz jak ma triumfować zło i niesprawiedliwość to niech i tak będzie.
Aha nie poddam sie tu tak łatwo i będę nadal o znajomość z Toba walczył.
Awatar użytkownika
hardrockcaffe696
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1227
Rejestracja: 02 lut 2018, 16:56
Podziękował: 32 razy
Podziękowano mu: 40 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ................
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: hardrockcaffe666




parostatek pisze:Jak tak upubliczniamy prywatną korespondencje z dziadem to ja też wrzucę coś co mi pisał....

[ Obrazek ]

hard jesteś obleśny!

niezły fotomontaż wypierdalaj złamasie
Paulino czy tu nie widzisz o co im tu chodzi na rany boskie
Awatar użytkownika
hardrockcaffe696
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1227
Rejestracja: 02 lut 2018, 16:56
Podziękował: 32 razy
Podziękowano mu: 40 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ................
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: hardrockcaffe666




hardrockcaffe696 pisze:Paulino tak tak przez moja tu znajomość z Tobą bywały gorsze i lepsze chwile.. jak to w życiu.
Ale w tych kilku gorszych pisałem kiedyś do spajka słowa których teraz żałuje.
To było dawno i myślałem że tamten rozdział naszej znajomości ju dawno mamy tu za sobą ale tej skurwysyn umieścił tu te moje stare post tylko w jednym celu.
Żeby tak pozbyć się z twojego otoczenia jednej z osób które najbardziej tu chyba cenią,kochają i szanują.
A ty chyba myślisz że ja to pisałem może to nie tak dawno
A to było tak dawno że tego nawet już nie pamiętam.
Ale zrobisz jak zechcesz jak ma triumfować zło i niesprawiedliwość to niech i tak będzie.
Aha nie poddam sie tu tak łatwo i będę nadal o znajomość z Toba walczył.


Już to zapewne słyszałeś, ale przypomnę Ci Twoje słowa, te o szacunku:
"Powiedziałaś dzisiaj na trans że mam bana bo nazwałem cię zezowata kurwą.. czy się myliłem no chyba nie .Czyż byś zeza nie miała i nie była kurwą.To w czym problem .Inni to magą ci ubliżać bo co ba maja żetonki.Ty dobrze wiesz że ja mam kasę 20 każdego miesiąca i to nie tak dużo jak reszta tych jebanych idiotów."

wrednaPaula (NajbrzydszaWeWsi) pisze:
Hard wypierdalaj z tego tematu! Chcesz dalej robić z siebie pośmiewisko? Proszę bardzo, ale kurwa z łaski swojej idź robić syf gdzieś indziej!
Showus.org 22 wrz 2018, 16:51
Awatar użytkownika
Robinek29
Sponsor
Sponsor
Posty: 365
Rejestracja: 06 gru 2017, 23:51
Podziękował: 18 razy
Podziękowano mu: 31 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Dawno_odeszła
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Robinek29




hardrockcaffe696 pisze:Paulino tak tak przez moja tu znajomość z Tobą bywały gorsze i lepsze chwile.. jak to w życiu.
Ale w tych kilku gorszych pisałem kiedyś do spajka słowa których teraz żałuje.
To było dawno i myślałem że tamten rozdział naszej znajomości ju dawno mamy tu za sobą ale tej skurwysyn umieścił tu te moje stare post tylko w jednym celu.
Żeby tak pozbyć się z twojego otoczenia jednej z osób które najbardziej tu chyba cenią,kochają i szanują.
A ty chyba myślisz że ja to pisałem może to nie tak dawno
A to było tak dawno że tego nawet już nie pamiętam.
Ale zrobisz jak zechcesz jak ma triumfować zło i niesprawiedliwość to niech i tak będzie.
Aha nie poddam sie tu tak łatwo i będę nadal o znajomość z Toba walczył.


Ty masz ją za idiotkę, która sama nie potrafi wyciągnąć wniosków myślisz że jak wyjaśnisz i napisz jak byś chciał aby to wyglądało to ona jest na tyle głupia, że zgodzi się z twoim tokiem rozumowania i wybaczy.
Żeby zdo­być ko­bietę, trze­ba jej rzu­cić do stóp cały świat, a nie pół.
Awatar użytkownika
gracjano
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 219
Rejestracja: 24 lut 2017, 07:31
Lokalizacja: okolice Wa-wy
Podziękował: 47 razy
Podziękowano mu: 32 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: brak takowej
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: tajne/poufne




Hard weź już lepiej z łaski swojej nie kieruj do mnie żadnych słów, bo nie mam z Tobą o czym dyskutować!
Żegnam!
Awatar użytkownika
wrednaPaula
SU-holik
SU-holik
Posty: 51
Rejestracja: 03 sie 2016, 11:11
Podziękował: 1 razy
Podziękowano mu: 75 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: NajbrzydszaWeWsi




wrednaPaula pisze:Hard weź już lepiej z łaski swojej nie kieruj do mnie żadnych słów, bo nie mam z Tobą o czym dyskutować!
Żegnam!


A renta?
Co On teraz zrobi z takim hajsem?
Zapije się na śmierć :laughingnew:

wrednaPaula (NajbrzydszaWeWsi) pisze:
Hard wypierdalaj z tego tematu! Chcesz dalej robić z siebie pośmiewisko? Proszę bardzo, ale kurwa z łaski swojej idź robić syf gdzieś indziej!
Showus.org 22 wrz 2018, 16:51
Awatar użytkownika
Robinek29
Sponsor
Sponsor
Posty: 365
Rejestracja: 06 gru 2017, 23:51
Podziękował: 18 razy
Podziękowano mu: 31 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Dawno_odeszła
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Robinek29


PoprzedniaNastępna

  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do Kobiety - Pokazy 18+


Użytkownicy przeglądający to forum: tomoxx i 22 gości