wrednaPaula/PaulaLuxuryEroticShow/NajbrzydszaWeWsi

Dział na temat naszych pań z showup-a, które robią pokazy dla dorosłych
Regulamin forum
Aby brać udział w konkursach należy dodawać linki do profili i transmisji w postach o naszych Dziewczynach z ShowUp.tv


Rzeżączka
20 cm osobowości
Awatar użytkownika
ruger44
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 2874
Rejestracja: 08 lis 2015, 08:42
Lokalizacja: Mielec, Polska B
Podziękował: 376 razy
Podziękowano mu: 130 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Twarz 10/10, do 65 kilo
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: Arial_Heartame




Syfilis, nie no przesadziłem, nie będę taki brutalny,
świerzb na jajach wystarczy cholernie upierdliwy on a szkody w sumie wielkiej nie przynosi dla organizmu.

www.ShowUp.blog
Awatar użytkownika
od_taaki
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 433
Rejestracja: 10 paź 2017, 14:30
Podziękował: 349 razy
Podziękowano mu: 73 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ;)
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Hemoroidy
Awatar użytkownika
sirpsychosexy
SU-holik
SU-holik
Posty: 136
Rejestracja: 08 lis 2015, 10:30
Podziękował: 2 razy
Podziękowano mu: 9 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




I tak oto chlopaki wymienili wszystkie choroby jakimi sie zarazi hard bedac z zezi :laughingnew:
Awatar użytkownika
B L A C K E D $
SU-holik
SU-holik
Posty: 141
Rejestracja: 30 sty 2018, 19:19
Podziękował: 1 razy
Podziękowano mu: 5 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: nick.
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Żeby zdo­być ko­bietę, trze­ba jej rzu­cić do stóp cały świat, a nie pół.
Awatar użytkownika
gracjano
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 232
Rejestracja: 24 lut 2017, 07:31
Lokalizacja: okolice Wa-wy
Podziękował: 53 razy
Podziękowano mu: 36 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: brak takowej
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: tajne/poufne




Katar
Awatar użytkownika
GumowyWonsz
Night's Watch
Night's Watch
Posty: 107
Rejestracja: 10 lis 2018, 15:46
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 12 razy
Co masz w Majtkach?: Prywatne
Twoja ulubienica z SU:
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




B L A C K E D $ pisze:I tak oto chlopaki wymienili wszystkie choroby jakimi sie zarazi hard bedac z zezi :laughingnew:


Chyba prędzej Wredna się tym zarazi od dziada.... I jeszcze biedą.... tą umysłową też.

Dziadu teraz ze trzy dni nic nie napisze bo listonosz dzisiaj zasiłek przyniósł i będzie chlał ruski spirol bo go stać.
"Moze i Paula byla dziwką i daj jej Buku zdrowie ale na bank to Hard jest kurwą." ~~ Komin z Forum
Awatar użytkownika
parostatek
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 492
Rejestracja: 19 wrz 2017, 19:01
Podziękował: 71 razy
Podziękowano mu: 102 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ...
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:




Serio, potraficie obrzydzic WSZYSTKO :D, szczegolnie ten katar!!!!, jak mam katar to umieram przez kilka dni i zawsze pod reka mam telefon zeby dzwonic po karetke!. To nie jest smieszne, jak masz katar to mzoe byc grypa a jak grypa to praktycznie wiekszosc facetow od razu umiera. Widzial ktos umierajacego od HPV czy rzezaczki? Ja sie nie spotkalem, wystarczy kilka zastrzykow i temat zamieciony, ale KATAR? no tutaj to juz dramat. Swoja droga najechaliscie na biednego HRC a on po prostu kocha koliberka i tyle z niego. Niech pierwszy rzuci kamieniem co sie nie zakochal w " modelce" :D
zycie to dziwka




Na HPV może nie (bo mężczyźni są odporni na większośc odmian i po 3 miesiącach układ odpornościowy sam zwalacza wirusa) ale na powikłania po nim - zdarza się umrzeć (często nieświadomie), gdyż wybroczyny po chorobie (te jasne "kalafiorki") powstają czasami wewnątrz ciała i są zalążkiem chorób zapalnych skóry a potem w konsekwencji raka. U kobiet to temat rzeka gdyż one nie są w ogóle odporne na HPV i wirus bardzo często atakuje "od środka" narządy rozrodcze kobiece powodując raka. Na syfilis zmarła cała plejada znanych osobistości a w XXI wieku wciąż zdarzają się nieleczone śmiertelne przypadki choroby (głownie w krajach Trzeciego Świata ale jednak).
20 cm osobowości
Awatar użytkownika
ruger44
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 2874
Rejestracja: 08 lis 2015, 08:42
Lokalizacja: Mielec, Polska B
Podziękował: 376 razy
Podziękowano mu: 130 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Twarz 10/10, do 65 kilo
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: Arial_Heartame




Oj tam, na dziada nic nie działa skoro potrafi trzymać w pysku frisbee, które wcześniej oślinił Zygi, który to wcześniej lizał swoje jaja i dupe oraz wąchał a może i próbował gówna zostawione w parku przez inne psy, ruski spiryt dezynfekuje skutecznie tylko wypala mózg czego przykładem jest Hardzik.
Żeby zdo­być ko­bietę, trze­ba jej rzu­cić do stóp cały świat, a nie pół.
Awatar użytkownika
gracjano
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 232
Rejestracja: 24 lut 2017, 07:31
Lokalizacja: okolice Wa-wy
Podziękował: 53 razy
Podziękowano mu: 36 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: brak takowej
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: tajne/poufne




ruger44 pisze:Na HPV może nie (bo mężczyźni są odporni na większośc odmian i po 3 miesiącach układ odpornościowy sam zwalacza wirusa) ale na powikłania po nim - zdarza się umrzeć (często nieświadomie), gdyż wybroczyny po chorobie (te jasne "kalafiorki") powstają czasami wewnątrz ciała i są zalążkiem chorób zapalnych skóry a potem w konsekwencji raka. U kobiet to temat rzeka gdyż one nie są w ogóle odporne na HPV i wirus bardzo często atakuje "od środka" narządy rozrodcze kobiece powodując raka. Na syfilis zmarła cała plejada znanych osobistości a w XXI wieku wciąż zdarzają się nieleczone śmiertelne przypadki choroby (głownie w krajach Trzeciego Świata ale jednak).


spokojnie Ruger wykazales sie :D Ale proponuje ciut dystansu kurwa :d Serio nie ogranales INRONII? , jak widze nei do konca, czyli jednak z ciebie chujowy polonsita i juz wiadomo czemu jebiesz za 2500 na reke jak zwykla dziwka :SD. Nie przejmuj sien ie ty pierwszy i nie ostatni :D. Teraz HRC musi miec niezla beke bo w sumie sie okazuje ze jestescie na podobnym poziomie :D, jeden zakochany w koliberku i majacy gowno w glowie, a drugi biaracy wszystko na serio z kutasem co nei staje , pracujacay chuj wie gdzie za grosze :D Widzisz podobienstwa? ja widze :D obaj jestescie s iebie warci czyl chuja warci , podziekuj ze nie pisalem ironicznie to moze to do ciebie doleci :D
zycie to dziwka




U mnie to była akurat kontr-ironia na zasadzie wzięcia na serio posta by wyszło humorystycznie ale widze nie wyłapałeś więc może wróć do budowania swoich zamków z piasku i hodowania dachowców na pełnoprawne lwy ogrodowe :-P Za bardzo chyba to foro bierzesz do siebie ziomek, weź sobie na wstrzymanie bo skończysz jak Hard :-P


www.ShowUp.blog
20 cm osobowości
Awatar użytkownika
ruger44
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 2874
Rejestracja: 08 lis 2015, 08:42
Lokalizacja: Mielec, Polska B
Podziękował: 376 razy
Podziękowano mu: 130 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Twarz 10/10, do 65 kilo
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: Arial_Heartame




ruger44 pisze:U mnie to była akurat kontr-ironia na zasadzie wzięcia na serio posta by wyszło humorystycznie ale widze nie wyłapałeś więc może wróć do budowania swoich zamków z piasku i hodowania dachowców na pełnoprawne lwy ogrodowe :-P Za bardzo chyba to foro bierzesz do siebie ziomek, weź sobie na wstrzymanie bo skończysz jak Hard :-P


oj tam oj tam, twoje ironiczne posty sam doc malo... ironiczne :D. Czemu odnosze wrwazenie jak ktos cie przypalie na ty ze napisales co czujesz to od razu probojesz udawac ze biale jest czarne?
Glupi nie jestes, ale jakos mega ogarniety tez nie do konca ;) . Sam wiesz najlepiej jak jest bo wkoncu jaki geniusz pracuje za psi grosz? Pozdrawiam i wiecej luzu forumowy trygrysie :)
zycie to dziwka




Koliberku!!!
Ponieważ kolejny dzień nie nadajesz to zacząłem się martwić czy aby u Ciebie wszystko jest porządku.
A ponieważ nie mam jak Cie o to spytać to zwróciłem się z tym pytaniem do swoje największego tu wroga.
Tak, tak jestem zdolny nawet i do tego aby tylko się trochę uspokoić...
A tu na potwierdzenie moich słów...
Obrazek
I co on mi odpisał na to że nie utrzymuje z Tobą od niedzieli kontaktu i zasugerował że ma na to wyjebane :shock2:
Czy tak postępuje ktoś kto ponoć cie kocha i chce dla ciebie dobrze.. no nie za bardzo.
To ja człowiek który niestety nie jest tak blisko Ciebie jest bardziej tym przejęty niż on.
I co jestem dwulicowym kłamliwą mendą czy może jednak tak mężczyzną wrażliwym i troskliwym.
Oceń to sama :!:
Aha rozmowa na tym się nie zakończyła ale tych obelg i bluzgów które później padły pod moim adresem wolałem już tu nie publikować.
To tyle :bye: :bye: :bye: :bye:
Awatar użytkownika
hardrockcaffe696
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1278
Rejestracja: 02 lut 2018, 16:56
Podziękował: 32 razy
Podziękowano mu: 57 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ................
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: hardrockcaffe666




A tu ode mnie coś extra dla Ciebie wiem że te kwiatuszki lubisz
Tym razem tylko jeden ale nie liczy się ilość ale kto i z jakich powodów go wręcza
Obrazek
Obrazek
:air_kiss: :heart: Paulina :heart: :air_kiss:
Awatar użytkownika
hardrockcaffe696
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1278
Rejestracja: 02 lut 2018, 16:56
Podziękował: 32 razy
Podziękowano mu: 57 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ................
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: hardrockcaffe666




hardrockcaffe696 pisze:Koliberku!!!
Ponieważ kolejny dzień nie nadajesz to zacząłem się martwić czy aby u Ciebie wszystko jest porządku.
A ponieważ nie mam jak Cie o to spytać to zwróciłem się z tym pytaniem do swoje największego tu wroga.
Tak, tak jestem zdolny nawet i do tego aby tylko się trochę uspokoić...
A tu na potwierdzenie moich słów...
[ Obrazek ]
I co on mi odpisał na to że nie utrzymuje z Tobą od niedzieli kontaktu i zasugerował że ma na to wyjebane :shock2:
Czy tak postępuje ktoś kto ponoć cie kocha i chce dla ciebie dobrze.. no nie za bardzo.
To ja człowiek który niestety nie jest tak blisko Ciebie jest bardziej tym przejęty niż on.
I co jestem dwulicowym kłamliwą mendą czy może jednak tak mężczyzną wrażliwym i troskliwym.
Oceń to sama :!:
Aha rozmowa na tym się nie zakończyła ale tych obelg i bluzgów które później padły pod moim adresem wolałem już tu nie publikować.
To tyle :bye: :bye: :bye: :bye:


A czy Tobie błaźnie, nie przyszło do głowy, że Twój Koliberek, albo jak wolisz (bo tak Ją nazwałeś) "Zezowata kurwa"
ma też swoje życie prywatne? A może odpoczywa w ramionach swojego faceta?
Lub na łonie natury odpoczywa delektując się butelką wytrawnego wina za Twoje pieniądze
i lekko krzywiąc się na myśl o Tobie wypija kolejny kieliszek?

A może poleciała do Spikla po obiecany sex, a Ty im przeszkadzasz?
A może z Montim bawi się w ulongowanie?
A może po prostu opierdala komuś loda?

Czy Ty dziadu myślisz, że Ona w ogóle myśli o Tobie?
Że Twoja osoba ma jakieś znaczenie dla niej?
Byłeś, jesteś i będziesz tylko Jej zabawką którą już wyjebała do śmietnika!
A Ty i tak prędzej czy później oddasz Jej rentę i 500+ będzie!

Weź Ty się debilu za jakąś pracę, a nie czekasz na kogoś kto olewa cię ciepłym moczem,
a Ty czekasz by oddać jej ostatnie grosze...

KOLIBERKU.... :laugh3: :taunt.: :rofl: :lol2: :haha: :laughingnew:

wrednaPaula (NajbrzydszaWeWsi) pisze:
Hard wypierdalaj z tego tematu! Chcesz dalej robić z siebie pośmiewisko? Proszę bardzo, ale kurwa z łaski swojej idź robić syf gdzieś indziej!
Showus.org 22 wrz 2018, 16:51
Awatar użytkownika
Robinek29
Sponsor
Sponsor
Posty: 409
Rejestracja: 06 gru 2017, 23:51
Podziękował: 19 razy
Podziękowano mu: 41 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Dawno_odeszła
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Robinek29




Po za tym Hardzik jakbyś miał jej numer telefonu jak reszta to byś mógł przedzwonić ale ty jesteś dla niej nikim i nie możesz się doprosić przez tyle lat nawet wpisu na profil a co tu mówić o numerze telefonu haha
Awatar użytkownika
sirpsychosexy
SU-holik
SU-holik
Posty: 136
Rejestracja: 08 lis 2015, 10:30
Podziękował: 2 razy
Podziękowano mu: 9 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Komentarz, numer telefonu... Buahahahaha! W życiu się nie doczeka na to! Jedyne co Hard dostał od Pauli to blokada na pisanie :)



www.ShowUp.blog
20 cm osobowości
Awatar użytkownika
ruger44
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 2874
Rejestracja: 08 lis 2015, 08:42
Lokalizacja: Mielec, Polska B
Podziękował: 376 razy
Podziękowano mu: 130 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Twarz 10/10, do 65 kilo
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: Arial_Heartame




Co za kurwa dwulicowa pisze do mnie jakieś swoje dyrdymały stary pedofil jeden i jeszcze bedzie tu publiował tresci ktore jemu podchodza a moze pokaze chlopaka jak blagales o zetony. Tak samo jak z montim pisal pokazuje tylko to co mu pasuje. Jebany oszust . A mu chyba rente odebrali po patrzcie co pisze

Wysłano: 20 wrz 2018, 21:25
Od: hardrockcaffe696
Do: Spikel20

cheba przez swoje zachowanie jak juz albo kuswa nie mam zetkow eby jej pw wyslac jak ci zalezy co u niej slychac to wyslij mii kilka

Wysłano: 20 wrz 2018, 21:31
Od: hardrockcaffe696
Do: Spikel20

kuswa jak bym mial to bym cie nie prosil


hej
Wysłano: 20 wrz 2018, 21:59
Od: hardrockcaffe696
Do: Spikel20

zaluje ze pisal;em do ciebie ..mam nadzieje tylko ze juz nie zobacze wiecej twojego parszywego nicku u niej na transmisji

Paula chyba cos tobie juz napisala idz sie lecz i odpierdol od niej. I mnie nie mieszaj w swoje zjebanie !!!!!!!!!!!!!!
Bana nie dostales dwulicowa swinio?
Jestes chory psychicznie idz na terapie hard. Do montiego sam pisales pierwszy i to nie pierwszy raz.
Zebrales o jego zetony ty dwulicowa menda a teraz bedziesz sie wybielal.
Ale najwazniejsze ze w koncu zasilek odebrali i juz nie ma 20
Spikel20




Spajkuś po twojej nerwowej reakcji widzę że cie zabolało co tu o tobie napisałem.. niech boli .. ma boleć :!:
I jeszcze tylko to dopiszę niech ona się po raz kolejny dowie kim ty na prawdę jesteś.
I ty jesteś ponoć w niej po uszy zakochany :mocking:
Twoja chora miłość to nic więcej niż tylko chęć jej posiadania na wyłączność :!:
Przypominam ci jebany złamasie że to nie jet rzecz tylko żywa istota i nigdy nie będzie twoją własnością bo na szczęście ma swój rozum
A jak chcesz mieć jakąś kobietę na własność to polecam ci gumowe lalki.
Ona maja małe wymagania, wystarczy je tylko nadmuchać a może i od czasu do czasu jak ci nędzna twoja fujara stanie na wysokości swojego zadania to i da odrobinę przyjemności :laughingnew:
To tyle i nie licz że ci odpisze na twój kolejny post bo i tak już dla ciebie poświeciłem zbyt wiele czasu to pisząc. :!: :!: :!: :!:
Ps a ciebie tylko po to prosiłem o żetony bo widocznie bardzo mi zależało by się dowiedzieć co u miej słychać i czy u niej wszystko w porządku.
Ale ty swoja odmową mam nadzieje że dałeś jej dużo do myślenia.
I tak naprawdę nic nie jesteś wart :!:
Awatar użytkownika
hardrockcaffe696
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1278
Rejestracja: 02 lut 2018, 16:56
Podziękował: 32 razy
Podziękowano mu: 57 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ................
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: hardrockcaffe666


PoprzedniaNastępna

  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do Kobiety - Pokazy 18+


Użytkownicy przeglądający to forum: Kutaka91, sz_sz i 55 gości