wrednaPaula/PaulaLuxuryEroticShow/NajbrzydszaWeWsi

Dział na temat naszych pań z showup-a, które robią pokazy dla dorosłych
Regulamin forum
Aby brać udział w konkursach należy dodawać linki do profili i transmisji w postach o naszych Dziewczynach z ShowUp.tv


No tak ty jebany złamasie widzę że przyszedłeś tu .. no właśnie po chuja w ogóle się tu pojawiłeś. Pewno twoich rodziców nie stać było aby posłać cię na wczasy lub na kolnie dla trudnej młodzieży i przyszedłeś tu się wyżywać.No tak przebywanie na czacie zrobiło swoje wiec się nie ma co dziwić tonu w jakim, się tu o niej wypowiadasz.Pewno twoi koledzy są z ciebie dumni że mają kolejnego idiotę w swoich szeregach.
Tym wpisem pewno wzbudziłeś u nich podziw i szacunek po wieczne czasy.
Po raz kolejny mamy przykład że to forum oraz czat to tylko marna wylęgarnia dla różnego rodzaju idiotów i kretynów którzy nic innego nie potrafią robić jak tylko innych obrażać i dokuczać.
Dziwie się że tylko to tak długo czasu im zabrało .. może trafili na głupszego od siebie. :!: :!: :!: :!:
Awatar użytkownika
hardrockcaffe696
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1227
Rejestracja: 02 lut 2018, 16:56
Podziękował: 32 razy
Podziękowano mu: 40 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ................
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: hardrockcaffe666




hardrockcaffe696 pisze:No tak ty jebany złamasie widzę że przyszedłeś tu .. no właśnie po chuja w ogóle się tu pojawiłeś. Pewno twoich rodziców nie stać było aby posłać cię na wczasy lub na kolnie dla trudnej młodzieży i przyszedłeś tu się wyżywać.No tak przebywanie na czacie zrobiło swoje wiec się nie ma co dziwić tonu w jakim, się tu o niej wypowiadasz.Pewno twoi koledzy są z ciebie dumni że mają kolejnego idiotę w swoich szeregach.
Tym wpisem pewno wzbudziłeś u nich podziw i szacunek po wieczne czasy.
Po raz kolejny mamy przykład że to forum oraz czat to tylko marna wylęgarnia dla różnego rodzaju idiotów i kretynów którzy nic innego nie potrafią robić jak tylko innych obrażać i dokuczać.
Dziwie się że tylko to tak długo czasu im zabrało .. może trafili na głupszego od siebie. :!: :!: :!: :!:


Serio ogarnij chuja debilu.... :laughingnew: :laughingnew: :laughingnew: napaliles sie na szona na ktorego nigdy cie nie bedzie stac, zrozum to wreszcie, to jest bardzo potrzebujaca panna , potrzebujaca nie tyle twojego kutasa co mamony :D:D
ps.ps W kwestii moich rodzicow to ogarnij pizde bo ani ich nie znasz ani oni by w zyciu nie chceli poznac takiego balwana jak ty. Troche szacunku szmato ...
zycie to dziwka




Andrzejek wez sie troche wyluzuj bo ci hemoroidy popekaja :lol: Cos nerwowy dzis jestes... Wiem ze wtym miesiacu chyba za bardzo poszalales z tym VIPowaniem i teraz ani na vipka ani na amarenke niema... ale spokojnie... u Pauli przeciez wszystko dobrze no i w sierpniu tez bedzie 20sty... :D
Awatar użytkownika
komin
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1115
Rejestracja: 08 lis 2015, 16:48
Podziękował: 205 razy
Podziękowano mu: 297 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: jakaś chuda z małym cycem
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: man-dag




zycie to dziwka pisze:
hardrockcaffe696 pisze:No tak ty jebany złamasie widzę że przyszedłeś tu .. no właśnie po chuja w ogóle się tu pojawiłeś. Pewno twoich rodziców nie stać było aby posłać cię na wczasy lub na kolnie dla trudnej młodzieży i przyszedłeś tu się wyżywać.No tak przebywanie na czacie zrobiło swoje wiec się nie ma co dziwić tonu w jakim, się tu o niej wypowiadasz.Pewno twoi koledzy są z ciebie dumni że mają kolejnego idiotę w swoich szeregach.
Tym wpisem pewno wzbudziłeś u nich podziw i szacunek po wieczne czasy.
Po raz kolejny mamy przykład że to forum oraz czat to tylko marna wylęgarnia dla różnego rodzaju idiotów i kretynów którzy nic innego nie potrafią robić jak tylko innych obrażać i dokuczać.
Dziwie się że tylko to tak długo czasu im zabrało .. może trafili na głupszego od siebie. :!: :!: :!: :!:


Serio ogarnij chuja debilu.... :laughingnew: :laughingnew: :laughingnew: napaliles sie na szona na ktorego nigdy cie nie bedzie stac, zrozum to wreszcie, to jest bardzo potrzebujaca panna , potrzebujaca nie tyle twojego kutasa co mamony :D:D
ps.ps W kwestii moich rodzicow to ogarnij pizde bo ani ich nie znasz ani oni by w zyciu nie chceli poznac takiego balwana jak ty. Troche szacunku szmato ...


Aż się zalogowałem żeby ci dać lajka kolego za te wyliczenia :cheers0: Brawo :D
Ale jak widać do harda nadal to nie dociera że broni panne która w ciagu 4 lat objebała ponad 3k kutasów :facepalm: I nie, nie zmieniła się z tym że zmieniła opierdalanie berła na cyber sponsoring i dojenie naiwnych januszy :lol2:
I nie, nie jest inna osobą, pokazała to choćby na przykładzie tego przygłupa spikela i innych. Po prostu zmieniła sposób działania. Zamiast działać dupa zaczęła działać głową.
Co nie zmienia faktu że szon zostanie szonem i hard uświadom to sobie nigdy nie będziesz miał tyle hajsu żeby sobie wsadzić.
Serio życzę ci żeby trafił się ktoś kiedyś kto zaproponuje księżniczce taką sumę że da się się posunać na wizji. Może wtedy ci mnie.
"Ale to miłe z strony Niemców że byli na pogrzebie marszałka.
Pewno nie bez znaczenia był tu fakt że pokonał on bolszewików w 1920 roku." - Hardrockcaffe696 wybitny znawca historii i dziejów XX wieku o obecności nazistowskiej delegacji pod przywództwem Adolfa Hitler na pogrzebie Marszałka Józefa Piłsudskiego.
Awatar użytkownika
jakim
SU-holik
SU-holik
Posty: 92
Rejestracja: 12 sie 2016, 12:43
Podziękował: 3 razy
Podziękowano mu: 39 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




zycie to dziwka pisze:Hmm to moze przywolajmy krolowa nauk i slowa samej Pauli :;)
jak sama stwierdzila byla prostytutka TYLKO 4 lata czyli jakies 4 x 365= 1460 dni, zaokraglamy to na Jej korzysc do 1400 dni .
Dalej podazajac torem kazdej prostytutuki to juz od wielu lat wiadomo ze srednio prostytutka przyjmuje od 4 do 10 klientow dziennie, ale poniewaz nasza Paula nie jest rozjebana na wszystkie strony ZALOZMY ZE TO BYLO MAX 4 klientow dziennie ( czyli naprawde bardzo, bardzo, baaardzo dolna polka jak na prostytutke) Krotko mowiac mamy 1400 dni x 4 klientow dziennie to nam daje potencjalnie okolo 5600 klientow przez 4 lata. Zalozmy ze 50 % czasu NIE BYLO ZADNYCH KLIENTOW A TO JUZ BAARDZO NACIAGANA TEORIA. krotko mowiac wasza Paula swieta i w ogole super delikatna istotka przyjela w 4 lata MINIMUM 2800 CHUJOW W KAZDA DZIURE. Serio dalej sie bedziecie klocic o panne ktora wyjebalo w kazda dziure okolo 3000 obcych kolesi bo mieli te 100 czy 200 czy 300 pln w kieszenie w danym dniu? JA PIERDOLE :d:d.
Znajac zycie moje obliczenia byly baardzo ale to baardzo ZANIZONE .... , wiec znajac zycie spokojnie mozecie sobie doliczyc do minimalnego wyniku z 20-30% wiecej ... KLIENTOW...

ZYCZE milego wieczoru za kazdym razem jak ktos bedzie walic konia pod swieta ktora mialo MINIMUM + 3 TYSIACE KOLESI :d:d: Kurwa w sumie biorac matematyke pod uwage to Paule wyruchalo juz pewnie z pol Polski :D jesli liczyc te 3 k ludkow i ich partnerki;/ partnerow ... ja pierdole ...

ps Rozumiem dzis JEST INNA OSOBA :d , tylko czemu tutaj idealnym jest powiedzenie ze w kazdej kobiecie urwy 2/3 ?


Obrzydzające :bad: :bad:
Awatar użytkownika
Materialistka
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 27
Rejestracja: 31 maja 2018, 10:40
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 6 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Materialistka




zycie to dziwka pisze:Hmm to moze przywolajmy krolowa nauk i slowa samej Pauli :;)
jak sama stwierdzila byla prostytutka TYLKO 4 lata czyli jakies 4 x 365= 1460 dni, zaokraglamy to na Jej korzysc do 1400 dni .
Dalej podazajac torem kazdej prostytutuki to juz od wielu lat wiadomo ze srednio prostytutka przyjmuje od 4 do 10 klientow dziennie, ale poniewaz nasza Paula nie jest rozjebana na wszystkie strony ZALOZMY ZE TO BYLO MAX 4 klientow dziennie ( czyli naprawde bardzo, bardzo, baaardzo dolna polka jak na prostytutke) Krotko mowiac mamy 1400 dni x 4 klientow dziennie to nam daje potencjalnie okolo 5600 klientow przez 4 lata. Zalozmy ze 50 % czasu NIE BYLO ZADNYCH KLIENTOW A TO JUZ BAARDZO NACIAGANA TEORIA. krotko mowiac wasza Paula swieta i w ogole super delikatna istotka przyjela w 4 lata MINIMUM 2800 CHUJOW W KAZDA DZIURE. Serio dalej sie bedziecie klocic o panne ktora wyjebalo w kazda dziure okolo 3000 obcych kolesi bo mieli te 100 czy 200 czy 300 pln w kieszenie w danym dniu? JA PIERDOLE :d:d.
Znajac zycie moje obliczenia byly baardzo ale to baardzo ZANIZONE .... , wiec znajac zycie spokojnie mozecie sobie doliczyc do minimalnego wyniku z 20-30% wiecej ... KLIENTOW...

ZYCZE milego wieczoru za kazdym razem jak ktos bedzie walic konia pod swieta ktora mialo MINIMUM + 3 TYSIACE KOLESI :d:d: Kurwa w sumie biorac matematyke pod uwage to Paule wyruchalo juz pewnie z pol Polski :D jesli liczyc te 3 k ludkow i ich partnerki;/ partnerow ... ja pierdole ...

ps Rozumiem dzis JEST INNA OSOBA :d , tylko czemu tutaj idealnym jest powiedzenie ze w kazdej kobiecie urwy 2/3 ?


Niby każdy wie, że w tym zawodzie nie chodzi o spotkania modlitewne, ale takie twarde wyliczenia zadziwiają. Jest to w jakiś sposób ohydne. Ale co ja tam wiem.
Awatar użytkownika
antoni.czekailo
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 219
Rejestracja: 15 sie 2017, 17:11
Podziękował: 4 razy
Podziękowano mu: 14 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Anka92x
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: antoniczekailo




Przeżywacie jakby to była wasza dupa.Mnie to akurat mało interesuje czym się zajmowała wcześniej Paula.Rowniez mam gdzieś to czym się zajmuje teraz czy też będzie się zajmowała później.


https://showup24.tv/NajbrzydszaWeWsi
https://showup24.tv/profile/NajbrzydszaWeWsi
Awatar użytkownika
tomekkkk
SU-holik
SU-holik
Posty: 137
Rejestracja: 17 lis 2015, 16:03
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 1 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: tajemnica
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: tomekkk




Od przeżywania to jestem daleki, ale trudno sie nie zgodzić z tymi wyliczeniami.
Myślicie, że gwiazda tego tematu żyje tylko z SU ? "Umarłaby z głodu" licząc tylko na wpływy z kamerek. Połączyła dwie profesje zarobkowe i CIĄGNIE dalej starą profesję w połączeniu z nową. Ważne żeby zety się zgadzały
Awatar użytkownika
Hattrick
SU-holik
SU-holik
Posty: 53
Rejestracja: 20 lip 2018, 05:40
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 3 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Abotojedna
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




tomekkkk pisze:Przeżywacie jakby to była wasza dupa.Mnie to akurat mało interesuje czym się zajmowała wcześniej Paula.Rowniez mam gdzieś to czym się zajmuje teraz czy też będzie się zajmowała później.


Osobiscie mam to rowniez gdzies ale po prostu Hard sprowokowal te rozmowe. Jak dla mnie Wredna moze zostac i krolowa Anglii, a rownie dobrze moze sie zakochac bez pamieci i zrobic sobie z ukochanym i 20 dzieci.
Po prostu :dontknow: wydaje mi sie ze chyba najbardziej najczesniej odwiedzany temat na calym forumku wiec w sumie :yahoo:

ps.
Czasem ludzie maja taki i problem i lokuja swoje uczucia nie tam gdzie powinni, ale zakochanie sie prostytutce czy bylej prostytutce( o ile istnieje byla prostytutka) to tak naprawde dramat dla takiego faceta. Rozumiem ze to dla wiekszosci pan jest tylko praca ale od dawna zostalo wykazane ze podczas stosunku w mozgu kobiety wydzielaja sie zwiazki chemiczne ktore powoduja przywiaznie do partnera. Niestety wsrod osob ze tak to ujme mocno rozwiazlych sygnaly sa znieksztalcone poprzez zbyt duza ilosc sygnalow z przeszlosci. Co to oznacza w praktyce? Wlasiciwe to tyle ze kobiety uprawiajace prostytucje lub ktore w przeszlosci uprawialy zawod prostytuki maja olbrzymi bagaz zlych emocji i faktycznei nie potrafia sie zakochac w jednym mezczyznie. Zawsze bedac w zwiazku z prostytutka jestes narazony na skoki w bok ( nuda, brak zainteresowania, mozliwy lepszy/ bogatszy partner) i bedziesz porownywany do innych kochankow, nie wspominajac o tym ze wiekszosc prostytutek jest po prostu oziebla bo z automamu podczas stosunku wlacza jej sie tryb ze tak ujme" zawodowy" a jak wiadomo pro panie nie miewaja prawdziwych orgazmow tylko udawane. To wszystko czy sie komus podoba czy nie przenosi sie z " pracy" na zycie codzienne. Jedyne co moge dodac to zal mi sie Hard i tyle. Moj wczesniejszy wpis nie mial na celu obrazania kogokolwiek, tylko podalem smutne fakty jak to wyglada w przypadku wiekszosci prostytutek. Ludzie nie zdaja sobie sprawy lub po prostu nie przyjmuja do wiadomosci pewnych liczb bo od jakiegos numeru staje sie to dla nich abstrakcja. Mysle ze doklanie w takie bledne kolo wpadl nasz Hard...
zycie to dziwka




kolega matematyk wyliczył 3000 klientów więc liczmy dalej
3000 x 300 zł = 900 000 + 150 000 od spikela + 250 000 od montiego i + 500 od harda daje nam 1 350 500 zł to ja się pytam co ona z tym zrobiła :blink:
Awatar użytkownika
jay
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 799
Rejestracja: 08 sty 2016, 19:30
Podziękował: 17 razy
Podziękowano mu: 71 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




jay pisze:kolega matematyk wyliczył 3000 klientów więc liczmy dalej
3000 x 300 zł = 900 000 + 150 000 od spikela + 250 000 od montiego i + 500 od harda daje nam 1 350 500 zł to ja się pytam co ona z tym zrobiła :blink:



Znajac zycie to albo wiekszosc odlozyla, albo wiekszosc wydala. Kobiety tak maja, czyli roznie. Ty oczywiscie policzyles wszystko po max ale mysle ze prawidziwsze bedzie zalozenie w okolicach 20 tys pln miesiecznie, Tyle spokojnie wyciaga bez wiekszegp problemu prostytuka wygladajaca jak Paula wiec w sumie te 900 tys z samych klientow przez 4 lata jest jak najbardziej realna suma... Rozumiem ze to Cie moze dziwic ale prostytucja zawsze byla dochodowym zajeciem... Wystarczy popatrzec na Dubajskie " modelki".

ps Fakt gdyby nie te 500 od harda to pewnie by kobieta z glodu umierala :laughingnew: :laughingnew:

ps.ps Tutaj srednie dane po ankietach ktore wypelnilay panie pracujace w agencjach ;) https://kobieta.interia.pl/uczucia/news-jak-pracuja-prostytutki,nId,716253 Jak widac wyliczylem bezblednie SREDNIA a nawet ja dosc mocno zanizylem bo statystycznie wychodzi ze srednia tygodniowa obsluznych klientow to okolo 15 , biorac pod uwage ze 4 lata to 208 tygodni latwo sobie policzyc ze moje delikatne 2800 to byla naprawde dolna polka :laughingnew:. To nie jest tak ze ja Pule krytykuje , po prostu fajnie miec pelny obraz sytuacji jesli jeszcze ktokolwiek liczy na cokolwiek za posrednictwem kamerek
zycie to dziwka




Ten temat niedługo będzie miał 300 stron i Hard liczy, że jako pierwszy rozpocznie strone nr 300 i liczy również na to, że będzie pierwszym z kolejnych 3 tyś klientów. Pewnie zakodował sobie, że bycie 3001 to tak jakby posiąść dziewicę. Andrzeju nie idź tą drogą. :D
Żeby zdo­być ko­bietę, trze­ba jej rzu­cić do stóp cały świat, a nie pół.
Awatar użytkownika
gracjano
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 219
Rejestracja: 24 lut 2017, 07:31
Lokalizacja: okolice Wa-wy
Podziękował: 47 razy
Podziękowano mu: 32 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: brak takowej
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: tajne/poufne




Wiecie ale mi naprade szkoda Harda, swoja droga Paula jakby jej go bylo szkoda to nawet z litosci by mu dala to co tak bardzo potrzebuje i mzoe by sie odkochal, a mzoe w ogole by przeszedl na ciemna strone psychofanskiej milosci? Ktoz to wie :D
zycie to dziwka




Jakby Paula mu pozwoliła.....
Hard straciłby sens życia.
To byłoby barbarzyństwo.
Nieludzkie zachowanie.
Awatar użytkownika
HenryChinaski1
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 798
Rejestracja: 14 sie 2016, 19:57
Podziękował: 31 razy
Podziękowano mu: 146 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: HenryChinaski




ciekawe ilu takich hardów miała przez te 4 lata? pewnie jeden w tą czy tamtą nie zrobi jej różnicy tylko, że łączy ich więź emocjonalna to nie wiem jak by to było :D
Awatar użytkownika
jay
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 799
Rejestracja: 08 sty 2016, 19:30
Podziękował: 17 razy
Podziękowano mu: 71 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Ja wam napisze o co były te wszystkie wyliczenia.
Pojawił się tu po prostu kolejny idiota który chciał zaimponować tym postem i wkupić się już na stałe w łaski tych jebanych przegrywów z czata.
A ponieważ jak do tej pory nikt takich tu obliczeń jeszcze nie dokonał to ten cymbał wpadł na taki genialny pomysł jak by ja tu nam po raz kolejny obrzydzić.
I muszę wam tu napisać że mam wyjebane na te wszystkie liczby bo dla mnie nie ważne to kim się było ale kim się jest.
No ale co poniektórzy wykorzystują każda tylko nadarzającą się okazje żeby tylko jej tu dopierdolić.
Przecież to takie męskie dokuczać kobiecie. :!: :!: :!: :!:
Awatar użytkownika
hardrockcaffe696
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1227
Rejestracja: 02 lut 2018, 16:56
Podziękował: 32 razy
Podziękowano mu: 40 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ................
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: hardrockcaffe666




hardrockcaffe696 pisze:Przecież to takie męskie dokuczać kobiecie. :!: :!: :!: :!:


No tak... Bardziej męskie jest bycie kundlem wykorzystywanym przez "modelkę" :laughingnew:
Awatar użytkownika
radosny26
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 264
Rejestracja: 05 lis 2016, 22:22
Podziękował: 6 razy
Podziękowano mu: 13 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: .........




Obrazek
Kundelki to przecież takie miłe stworzonka :air_kiss: :air_kiss: :air_kiss: :air_kiss:

PS a co do bycia jej kundelkiem....to kundelki tak mają sporo pani jest dla nich miła, sympatyczna, potrafi nakarmić(przemiłą atmosferą i pięknymi widoczkami ) to czemu ja mam być dla niej inny i nie mam myrdać ogonkiem na jej widok. ;) ;) ;) ;)
A co do bycia przez nią wykorzystywanym to na boga wszyscy wiemy po co i do czego jest ten portal.
A to że od czasu do czasu dam jej kilka żetonów to niczego złego w tym nie widzę bo w pełni na to zasługuje.
Tyle w tym temacie. :!: :!: :!: :!:
Awatar użytkownika
hardrockcaffe696
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1227
Rejestracja: 02 lut 2018, 16:56
Podziękował: 32 razy
Podziękowano mu: 40 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ................
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: hardrockcaffe666




Trochę chyba złe te rachunki. Paula była mieszkaniówką(czyli stawki 150-300) i pracowała dla chłopców z miasta(czyli 50% zarobku dla nich). Na garsonierze szwagry nawet pisały, która to ekipa ma pod opieką te laski(w tym zezowatą).
Awatar użytkownika
_Kurier_
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 17
Rejestracja: 21 lut 2018, 16:20
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




hardrockcaffe696 pisze:Przecież to takie męskie dokuczać kobiecie. :!: :!: :!: :!:

Tutaj dziadu nikt Pauli nie dokucza, a nawet gdyby ktoś próbował to ona ma to głęboko w piździe, głębiej niż sięga twoja ręką do własnego odbytu - może jeszcze jakieś posty Spikela, Robinka czy FAJNEJprzedEMERYTURĄ mają dla niej jakieś nikłe znaczenie, ale reszta....
Tutaj od dobrych 150 stron każdy ciśnie tobie, nawet robiąc to pod przykrywką pocisków na Paulette i tak walą w ciebie - ale ty jesteś kuloodporny, nieśmiertelny.... wróć... jesteś śmiertelny, ale tak głupi, że nawet nie zauważasz jak ktoś ci widły w oczy wbija, po prostu ilość szarych komórek wystarcza ci na oddychanie i przepierdalanie ojcowskiej renty na P300... Już ci gdzieś pisałem, że nawet RAFATUS srając do miski przy siedmiu tysiącach ludzi miał więcej szacunku do samego siebie niż ty.

Co do wyliczeń kutasów przemierzających grotę Najbrzydszej to stety czy nie, trzeba stanąć i rzucić leekie światło na te wykresy. Może i prostytutka nie zlicza sobie dni pracujących do obowiązkowego urlopu pracowniczego, ale praktycznie żadna z kurw nie pracuje siedem dni w tygodniu - ogłoszenia wiszą z datami na 24/7, ale to raczej tylko dlatego, żeby w miarę możliwości zaliczyć złoty strzał... jak można zarobić to czemu nie, w końcu branżą usługowa bez gwarantowanej pensji. No i te 3K klientów≠3k unikalnych jednostek. Raczej większość to stałe szwagry. O ilości klientów na dzień to już nie będę pisał... Ale fakt jest taki, że łączną długość chuja w cipie Wrednej (oczywiście przemnożonej przez niewiadomą ilość pchnięć) można liczyć w milionach kilometrów, ale czy to ma jakieś znaczenie..... mi to nie robi nic.

hardrockcaffe696 pisze:A to że od czasu do czasu dam jej kilka żetonów to niczego złego w tym nie widzę bo w pełni na to zasługuje.

Dziadu...
"Moze i Paula byla dziwką i daj jej Buku zdrowie ale na bank to Hard jest kurwą." ~~ Komin z Forum
Awatar użytkownika
parostatek
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 492
Rejestracja: 19 wrz 2017, 19:01
Podziękował: 72 razy
Podziękowano mu: 101 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ...
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


PoprzedniaNastępna

  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do Kobiety - Pokazy 18+


Użytkownicy przeglądający to forum: maq i 6 gości