RudyKotek1 pisze:ufff myslalałam, że tylko ja mam ten problem, też sie nie moge zalogować !!!wszystko dobrze wpisuje, bana tez na pewno nie dostałam...ktos jeszcze ma problem z zalogowaniem?
nowy84 pisze:A czy u was tez transmisje sie przycinają? U mnie niektóre chodzą bez zarzutu a inne po 15 sekundach sie zacinają i musze odświeżać i tak w kółko
Barcelona90 pisze:nowy84 pisze:A czy u was tez transmisje sie przycinają? U mnie niektóre chodzą bez zarzutu a inne po 15 sekundach sie zacinają i musze odświeżać i tak w kółko
Oczywiście, że sie przycinają. A poza tym dodatkowo potrafi głos wyprzedzać obraz. Masakra...
Barcelona90 pisze:Robicie coś z tym?! Czy w dupie macie? :/
Sadistik pisze:Barcelona90 pisze:Robicie coś z tym?! Czy w dupie macie? :/
Takie pytania należy kierować do Szołapa pod tym linkiem https://showup24.tv/site/contact
To forum jest nieoficjalne.
viewtopic.php?f=20&p=111373#p111379nowy84 pisze:Czy administracja nic z tym nie robi, no oszalec mozna, kiedy oni to naprawia. Szkoda tez ze nie ma juz suwaka glosu tylko on lub off
Witam
Zmiana wykorzystywanej technologii video jest podyktowana faktem, iż już od początku 2019 roku przeglądarki takie jak m.in Google Chrome i Mozilla Firefox praktycznie zablokują możliwość korzystania z wtyczki Adobe Flash. Przed wprowadzeniem aktualnych zmian widzowie i nadający byli zmuszeni ręcznie zezwalać na uruchomienie owej wtyczki, natomiast od Stycznia 2019 taki komunikat nie będzie się w ogóle pojawiał. Pozostawienie tej kwestii bez interwencji oznaczałoby po prostu zamknięcie serwisu.
Na dzień dzisiejszy praktycznie zakończyliśmy proces wdrażania nowej technologii, która jest oparta m.in o WebRTC i WebSockets. Technologia ta ma większe wymagania względem specyfikacji sprzętowej komputera jak i łącza. Zapewnia jednak lepszą jakość video, audio, a także obsługuje urządzenia mobilne, co dotychczas nie było możliwe. Względem nadawania konieczne jest posiadanie minimum 1 Megabita uploadu (optymalnie ok. 3-4 Megabitów). Oczywiście zarówno przy nadawaniu jak i oglądaniu konieczne jest także zainstalowanie najnowszej wersji używanej przeglądarki internetowej. Warto zwrócić uwagę na fakt, iż większość firm nie wydaje już najnowszych wersji przeglądarek na systemy takie jak Windows XP czy Vista.
W przypadku problemów z oglądaniem zalecamy użytkownikom:
1. Aktualizację systemu operacyjnego do najnowszej wersji (Windows XP, Windows Vista nie są wspierane).
2. Aktualizację posiadanej przeglądarki internetowej do najnowszej wersji (zalecamy najnowszą wersję google chrome).
3. Upewnienie się, że żaden program antywirusowy czy firewall nie blokuje portów/połączeń z domenami showup.tv. (Najlepiej testowo wyłączyć na chwilę antywirusa i firewall).
4. Sprawdzenie czy łącze internetowe nie posiada zbyt niskiej prędkości pobierania (download)
W przypadku problemów z nadawaniem zalecamy użytkownikom:
1. Aktualizację systemu operacyjnego do najnowszej wersji (Windows XP, Windows Vista nie są wspierane).
2. Aktualizację przeglądarki internetowej do najnowszej wersji (zalecamy najnowszą wersję google chrome).
3. Upewnienie się, że żaden program antywirusowy czy firewall nie blokuje portów/połączeń z domenami showup.tv (Najlepiej testowo wyłączyć na chwilę antywirusa i firewall).
4. Wyłączenie (a najlepiej odinstalowanie programów typu AdBlock)
5. Zainstalowanie najnowszych sterowników do posiadanej kamerki Internetowej
6. Upewnienie się, że łącze Internetowe posiada minimum 1 Megabit uploadu (prędkość wysyłania)
7. Upewnienie się, że wybrane są właściwie urządzenia do nadawania obrazu i dźwięku (ikonka ustawień w kształcie zębatki na video)
Pozdrawiam
Kopipasta, wklejają każdemu kto ma zapytania o to "nowe SU". Wiem, bo jedna z osób przesłała mi fragment.bolo pisze:Napisałem do SU i dostałem taką odpowiedź.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości