Diamonda/Avec_PIaisir

Dział na temat naszych pań z showup-a, które robią pokazy dla dorosłych
Regulamin forum
Aby brać udział w konkursach należy dodawać linki do profili i transmisji w postach o naszych Dziewczynach z ShowUp.tv
Re: Diamonda
11 maja 2018, 09:32


Sadistik pisze:Skoro się rozbiera to do rozbieralnych ją! xd

PS. Diami, wpadaj częściej na czata :P


Ja się rozbieram ??? :shock: :derisive:
Sadistick ja ciągle jestem na forum, tylko Ty o tym nie wiesz :lol:

swoją drogą, jak się nie DOCZEPIACIE do DOCZEPIANYCH :cool3: to znowu, że w złej kategorii jestem rozbieralna czy nie rozbieralna, mogę być i w kategorii Dziewice :good3: Czepiacie się pierdułek :shock2: Zamiast nie wiem np : no nawet to ładne a pazerne w uj, wredne, niemile, ciągle siedzi na Ogl nic nie robi itp :laugh3: :laugh3: :laugh3: znowu mnie zawiedliście :laughingnew: :o :laughingnew: :laughingnew:
„Rzeczy, które denerwują teriera, mogą nic nie znaczyć dla doga niemieckiego"



Nieuhonorowana stalkerka małych penisów
Awatar użytkownika
Diami
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 24
Rejestracja: 04 maja 2018, 15:22
Podziękował: 12 razy
Podziękowano mu: 1 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Diamonda.
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Diamonda


Re: Diamonda
11 maja 2018, 10:06


no nawet to ładne a pazerne w uj, wredne, niemile, ciągle siedzi na Ogl nic nie robi

https://showup24.tv/Diamonda
https://showup24.tv/profile/Diamonda
"Moze i Paula byla dziwką i daj jej Buku zdrowie ale na bank to Hard jest kurwą." ~~ Komin z Forum
Awatar użytkownika
parostatek
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 492
Rejestracja: 19 wrz 2017, 19:01
Podziękował: 72 razy
Podziękowano mu: 101 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ...
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Re: Diamonda
11 maja 2018, 14:31


Diami pisze:Ja się rozbieram ???

Ludzie mówią, że się rozbierasz na privach, więc tak napisałem. Jeśli się nie rozbierasz to sorry. Ale pewnie i tak zaczniesz niebawem xd


Diami pisze:Sadistick ja ciągle jestem na forum, tylko Ty o tym nie wiesz

Pisałem o czacie, nie o całym forum.
ShowUp.tv

Mówią o mnie na mieście, że ponoć to spoko typ, dużo pije, ale spoko typ.
Awatar użytkownika
Sadistik
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1380
Rejestracja: 23 gru 2015, 02:45
Podziękował: 55 razy
Podziękowano mu: 138 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: .
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Re: Diamonda
11 maja 2018, 14:39


Fajna i mila dziewczyna, milo by bylo jak by mozna bylo ja spotkac na forumowym czacie :)

https://showup24.tv/Diamonda
https://showup24.tv/profile/Diamonda
Awatar użytkownika
NoToTenTegoTen
SU-holik
SU-holik
Posty: 110
Rejestracja: 20 paź 2018, 10:26
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ..........
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Diamonda
11 maja 2018, 14:56


Sadistik pisze:
Diami pisze:Ja się rozbieram ???

Ludzie mówią, że się rozbierasz na privach, więc tak napisałem. Jeśli się nie rozbierasz to sorry. Ale pewnie i tak zaczniesz niebawem xd


Diami pisze:Sadistick ja ciągle jestem na forum, tylko Ty o tym nie wiesz

Pisałem o czacie, nie o całym forum.

Wiem sadistick :D aIE nie chiaIo mi sie już poprawiać :) tentegoten caIy czas jestem na czacie i was obserwuje :cool3: Sadistick chodź na piv to sam się przekonasz :) sIowo ironia nie jest mi obce :sarcastic_blum:

Nowy Blog ShowUp.tv
„Rzeczy, które denerwują teriera, mogą nic nie znaczyć dla doga niemieckiego"



Nieuhonorowana stalkerka małych penisów
Awatar użytkownika
Diami
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 24
Rejestracja: 04 maja 2018, 15:22
Podziękował: 12 razy
Podziękowano mu: 1 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Diamonda.
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Diamonda


Re: Diamonda
15 maja 2018, 05:52


Oooo Diami w końcu w rozbieralnych xd To mnie się podoba xd

Diami jest spoko, ale kurwa nie przesadzajcie z tą słodyczą co do niej na czacie, bo się rozbestwi I chuj wielki będzie z niej i jej transmisji xd
ShowUp.tv

Mówią o mnie na mieście, że ponoć to spoko typ, dużo pije, ale spoko typ.
Awatar użytkownika
Sadistik
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1380
Rejestracja: 23 gru 2015, 02:45
Podziękował: 55 razy
Podziękowano mu: 138 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: .
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Re: Diamonda
15 maja 2018, 07:56


Dzień dobry.
Mam na imię Henryk.
Posiadam drobne przedsiębiorstwo produkujące bambosze muzealne.
Mam stałe zlecenia, dobry zarobek, w miarę, ciut poniżej średniej krajowej, hmmm może więcej niż ciut, dwa ciuty, ale to zawsze coś.
I proponowałem Pani Diamondzie randkę w klubokawiarni "Kaprys" w Ciechocinku, potańcówkę....
I mówię i mówię i gadałem do Pani, a Pani ani, ani
Więc chciałem powiedzieć, ze mam nowe zlecenie od Domu Kultury w Pułtusku, co pozwoli przekroczyć mi średnia krajową.. brutto oczywiście.
Bo Pani Diamonda, to taka żona.. w domu posprząta, ugotuje, przy obejściu się zakrzątnie a i nową partię bamboszów pomoże wykończyć. I ładna i zgrabna i molto intelidżente.
Złota kobieta normalnie.
Monitoruje tez stale rynek muzealny. I są kolejne nadzieje na zlecenia nowe.
P. S mam dostęp do tanich ruskich fajek i energetyka z Białorusi po 70 groszy, który kopie jakby własnie wyszedł z turbiny w Elektrowni Kozienice.
Do widzenia
Awatar użytkownika
HenryChinaski1
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 798
Rejestracja: 14 sie 2016, 19:57
Podziękował: 31 razy
Podziękowano mu: 146 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: HenryChinaski


Re: Diamonda
15 maja 2018, 08:01


Słodziak. Ładna, apetyczna. Molto intelidżente Henry :good3:
Ostatnio się na mnie zdenerwowała w nocy, nieodpowiednio zinterpretowała moje pozytywne intencje.
Taki troszkę nerwusek z niej, choć stwarza pozory wyluzowanej.
Oby została na dłużej i nie obraziła się na czat.
Jest wyjątkowo interesująca.

https://showup24.tv/Diamonda
https://showup24.tv/profile/Diamonda
Awatar użytkownika
LoverOfCats
SU-holik
SU-holik
Posty: 108
Rejestracja: 01 sie 2015, 19:20
Lokalizacja: Kuweta
Podziękował: 2 razy
Podziękowano mu: 12 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Pussycat
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: ...


Re: Diamonda
15 maja 2018, 13:54


Fajna cipka, dobre pokazy :-)...
Awatar użytkownika
_Kurier_
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 17
Rejestracja: 21 lut 2018, 16:20
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Diamonda
30 maja 2018, 22:48


Awatar użytkownika
HenryChinaski1
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 798
Rejestracja: 14 sie 2016, 19:57
Podziękował: 31 razy
Podziękowano mu: 146 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: HenryChinaski


Re: Diamonda
31 maja 2018, 20:38


Bardzo nieszablonowa z niej niewiasta z dużym dystansem do siebie i językiem którym potrafi się posługiwać nie tylko w sypialni ;P
Można z nią pożartować na prawie każdy temat a na priv nacieszyć oczy pod warunkiem braku wyraźnej wady wzroku ;P
Na pewno jest w moim top 20 ;P a jak jest dla mnie miła i nie mówi że mam małego to nawet top 3 ;)

https://showup24.tv/Diamonda
https://showup24.tv/profile/Diamonda
Awatar użytkownika
festher
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 15
Rejestracja: 21 sie 2017, 01:05
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Goldgoddess
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: festher


Re: Diamonda
31 maja 2018, 23:24


Kurczę, słodziak z niej.
Siedzę sobie grzecznie w krzakach i filuję, widzę, że kilku moich zacnych znajomych u niej walczy o uznanie, od dawna taki sam gust mają ziomy :good3:
Przykuwa uwagę, śliczna jest, perełka na SU.
Zostanę u niej w krzach pomimo kleszczy, warto.

https://showup24.tv/Diamonda
https://showup24.tv/profile/Diamonda
Awatar użytkownika
LoverOfCats
SU-holik
SU-holik
Posty: 108
Rejestracja: 01 sie 2015, 19:20
Lokalizacja: Kuweta
Podziękował: 2 razy
Podziękowano mu: 12 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Pussycat
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: ...


Re: Diamonda
31 maja 2018, 23:30


nie ma dystansu wystarczyło jedno zdanie i afera gotowa po za tym bardzo wredna jak sie jej żetonów nie daje pozdrawiam hard
Awatar użytkownika
NoToTenTegoTen
SU-holik
SU-holik
Posty: 110
Rejestracja: 20 paź 2018, 10:26
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ..........
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Diamonda
31 maja 2018, 23:35


Pisałem o tym, że jest nerwuskiem powyżej, dwa tygodnie temu, po pierwszej rozmowie z nią na zacnym forumowym czacie.
Za bardzo bierze wszystko na serio.
A niepotrzebnie, bo śliczna, inteligentna i ma duże możliwości, chyba nie wierzy w siebie.
Awatar użytkownika
LoverOfCats
SU-holik
SU-holik
Posty: 108
Rejestracja: 01 sie 2015, 19:20
Lokalizacja: Kuweta
Podziękował: 2 razy
Podziękowano mu: 12 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Pussycat
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: ...


Re: Diamonda
01 cze 2018, 00:59


NoToTenTegoTen pisze:nie ma dystansu wystarczyło jedno zdanie i afera gotowa po za tym bardzo wredna jak sie jej żetonów nie daje pozdrawiam hard




To Ty mój drogi tentego rozkręciłeś gównoburze o to , że pow ze masz małego penisa. Ciebie to uraziło wiec nie pisz mi nic o dystansie. Bo na mojej transmisji jak i na forum zacząłeś robić aferę. Sorry nie jesteś cudem , ja również nie jestem. I nie obrażam się o to jak ktoś , coś źle o mnie napisze. To tylko SU nie realne życie. Pozdrawiam gorąca Gwiazdeczka SU :smoke:

https://showup24.tv/Diamonda
https://showup24.tv/profile/Diamonda
„Rzeczy, które denerwują teriera, mogą nic nie znaczyć dla doga niemieckiego"



Nieuhonorowana stalkerka małych penisów
Awatar użytkownika
Diami
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 24
Rejestracja: 04 maja 2018, 15:22
Podziękował: 12 razy
Podziękowano mu: 1 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Diamonda.
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Diamonda


Re: Diamonda
01 cze 2018, 01:04


Diami pisze:
NoToTenTegoTen pisze:nie ma dystansu wystarczyło jedno zdanie i afera gotowa po za tym bardzo wredna jak sie jej żetonów nie daje pozdrawiam hard




To Ty mój drogi tentego rozkręciłeś gównoburze o to , że pow ze masz małego penisa. Ciebie to uraziło wiec nie pisz mi nic o dystansie. Bo na mojej transmisji jak i na forum zacząłeś robić aferę. Sorry nie jesteś cudem , ja również nie jestem. I nie obrażam się o to jak ktoś , coś źle o mnie napisze. To tylko SU nie realne życie. Pozdrawiam gorąca Gwiazdeczka SU :smoke:

uderzyłaś w moje ego a ja zweryfikowałem Twój dystans do siebie nie masz go za bardzo Cie boli opinia innych a co do krytyki to chyba jeszcze nie spotkałaś sie z nią bo jak na SU to nawet ładna jesteś i zgrabna więc jeśli o to chodzi to na SU takie 9/10 ale w realnym świecie to bardziej 6/10 gwiazdeczko nasza nie odchodz pokaż że jednam masz dystans xD
Awatar użytkownika
NoToTenTegoTen
SU-holik
SU-holik
Posty: 110
Rejestracja: 20 paź 2018, 10:26
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ..........
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Diamonda
01 cze 2018, 01:09


Myszko moja kochana, o to chodzi ze wyrażenie mojej opini wygląda tu jak walka z wiatrakami :) po 1. Ok a gdzie jest Twój dystans skoro uraziłam Twoje ego ?
2. Spokojnie szybko schodząca gwiazda nie odejdzie przez coś takiego, poczeka aż znowu będziesz miły :)
3. Poza tym wytłumacz mi mój drogi co ma przyjmowanie opini od ludzi wirtualnych do realnego życia ? Nic :) także co byście nie zrobili , jak mnie nie potraktowali to będę tu tyle ile potrzebuje a mimo jakiejkolwiek opini i tak będę mieć swoje privy i tak :) także mi to bez różnicy :)
„Rzeczy, które denerwują teriera, mogą nic nie znaczyć dla doga niemieckiego"



Nieuhonorowana stalkerka małych penisów
Awatar użytkownika
Diami
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 24
Rejestracja: 04 maja 2018, 15:22
Podziękował: 12 razy
Podziękowano mu: 1 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Diamonda.
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Diamonda


Re: Diamonda
01 cze 2018, 01:14


widzisz Diami napisałaś co napisałaś bo myślałaś że zaczne Ci sypać jak innym żebyś pisała inaczej ale troche się przejechałaś to że jesteś ładna nie znaczy że od razu będziesz obsypywana prze mnie żetonami po za tym wiadomo kto wie ten wie gdzie szukać żeby nie płacić pozdrawiam hard xD

https://showup24.tv/Diamonda
https://showup24.tv/profile/Diamonda
Awatar użytkownika
NoToTenTegoTen
SU-holik
SU-holik
Posty: 110
Rejestracja: 20 paź 2018, 10:26
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ..........
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Diamonda
01 cze 2018, 01:20


Kto wie ten wie, myśle że już wszyscy wiedzą gdzie są filmiki dziewczyn z SU :)
Tentego Ty mylisz pojęcia xD nie chce być obsypywana Twoimi żetonami xD daj se spokój Ty serio uważasz ze wszystkie laski lecą na Twoje złoto ? Wiadomo fajnie dostać darmowy żeton ale weź nie rób ze mnie takiej osoby , która Ci specjalnie ciśnie żeby dostać Twoje żetony :lol2: :rofl: :lol2: ja na zetonki potrafię zapracować xD a Twoje do szczęści mi nie są potrzebne :) i znowu wyszło ze się tłumacze whhh albo ze nie mam dystansu do siebie xD ale wiem ze teraz będziesz na mnie psy wieszał i robił podśmiechujki za to ze uraziłam Twoje ego :smoke:
„Rzeczy, które denerwują teriera, mogą nic nie znaczyć dla doga niemieckiego"



Nieuhonorowana stalkerka małych penisów
Awatar użytkownika
Diami
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 24
Rejestracja: 04 maja 2018, 15:22
Podziękował: 12 razy
Podziękowano mu: 1 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Diamonda.
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Diamonda


Re: Diamonda
01 cze 2018, 01:26


Diamondo żyj sobie miło radośnie miej dużo bogatych szejków milionerów sypiących złotem diamentami platyną grafenem czy czym tam chcą pozdrawiam wszystkiego najlepszego w życiu

https://showup24.tv/Diamonda
https://showup24.tv/profile/Diamonda
Awatar użytkownika
NoToTenTegoTen
SU-holik
SU-holik
Posty: 110
Rejestracja: 20 paź 2018, 10:26
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ..........
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


PoprzedniaNastępna

Wróć do Kobiety - Pokazy 18+


Użytkownicy przeglądający to forum: Slodkamalolata1 i 16 gości