Płynność wypłat z SU

Dział poświęcony specjalnie dla żetonów i wypłat.
Regulamin forum
Aby brać udział w konkursach należy dodawać linki do profili i transmisji w postach o naszych Dziewczynach z ShowUp.tv
Re: Płynność wypłat z SU
26 kwie 2019, 13:36


sisis25 pisze:no nie znam zycia ja wy ... ktos wczesniej napisal ze nie znam zycia wiec mloda


jak się dowiem jaki masz nick to z czystej ciekawości do Ciebie wejdę po weekendzie :)
Awatar użytkownika
tomoxx
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 235
Rejestracja: 07 kwie 2019, 07:55
Podziękował: 24 razy
Podziękowano mu: 90 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: tomoxx1


Re: Płynność wypłat z SU
26 kwie 2019, 13:36


sisis25 pisze:
KaFka pisze:
sisis25 pisze:
wieczna chcica pisze:sisis25 :prankster: :facepalm:

o co chodzi?

O to chodzi,że tematy inne znajdują się na innych piętrach;)


o tej dziewczynie z krakowa tez jest ?

Nie licz na gotowca :!:
Sa tematy to sobie szukaj :drag:
A tego watku nie zasmiecaj bzdurami :wild:
Awatar użytkownika
wieczna chcica
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 223
Rejestracja: 24 lut 2016, 12:41
Podziękował: 8 razy
Podziękowano mu: 13 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Płynność wypłat z SU
26 kwie 2019, 13:39


su1991su pisze:Przelewy oczekujące na realizację
wartość data zlecenia
98332 żet. | 9833.2 PLN 2019-04-25 02:25:46



dalej nie puscili.


dalej nic.


wczoraj zlecony puścili wg nich dziś o 8:25, więc chyba idą losowo, albo bankami może ?
Awatar użytkownika
tomoxx
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 235
Rejestracja: 07 kwie 2019, 07:55
Podziękował: 24 razy
Podziękowano mu: 90 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: tomoxx1


Re: Płynność wypłat z SU
26 kwie 2019, 13:40


minelo ponad 35h. dalej nie jest zlecony wiec nie mam pojecia o co moze chodzic. wyplacam zawsze na ten sam rachunek i podaje prawdziwe dane.
Awatar użytkownika
su1991su
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 24
Rejestracja: 16 kwie 2019, 22:44
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 8 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Wpiszidi nick.
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: giotl


Re: Płynność wypłat z SU
26 kwie 2019, 13:42


Ale wy jestescie naiwne skad ta plota ze to ten bank co piszecie od. ,7 lat siedze na SU i nigdy w przelewie nie mieliscie podanego banku idzie przelew kodem i nawet nazwy strony nie ma jak robiliscie przelew na SU nie czytalyscie co bedzie w tytule napisane boze dramat z wami :meeting: :heart:
Awatar użytkownika
SzczupakLepszyNizTupak
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 12
Rejestracja: 15 kwie 2019, 22:25
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 5 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Ashantee
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: SzczupakLepszyNizTupak


Re: Płynność wypłat z SU
26 kwie 2019, 13:42


su1991su pisze:minelo ponad 35h. dalej nie jest zlecony wiec nie mam pojecia o co moze chodzic. wyplacam zawsze na ten sam rachunek i podaje prawdziwe dane.

A wiesz o istnieniu takiego czegos jak 7 dni?
Maja czas :!:
Awatar użytkownika
wieczna chcica
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 223
Rejestracja: 24 lut 2016, 12:41
Podziękował: 8 razy
Podziękowano mu: 13 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Płynność wypłat z SU
26 kwie 2019, 13:45


wieczna chcica - zawsze puszczali po paru godzinach i dochodzil w ten sam dzien co puscili lub max na nastepny

bank ing
Awatar użytkownika
su1991su
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 24
Rejestracja: 16 kwie 2019, 22:44
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 8 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Wpiszidi nick.
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: giotl


Re: Płynność wypłat z SU
26 kwie 2019, 13:45


su1991su pisze:Przelewy oczekujące na realizację
wartość data zlecenia
98332 żet. | 9833.2 PLN 2019-04-25 02:25:46



dalej nie puscili.


dalej nic.

wezcie nie piszcie juz tych sum bo faceci was zaraz zjedza i tylko mysla i glowy im paruja jak podpierodlic zeby rzad z was mial kase
Awatar użytkownika
sisis25
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 28
Rejestracja: 25 kwie 2019, 16:47
Podziękował: 3 razy
Podziękowano mu: 8 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Płynność wypłat z SU
26 kwie 2019, 13:45


Mi zlecili dzisiaj po 8:30
Awatar użytkownika
modlicha
SU-holik
SU-holik
Posty: 55
Rejestracja: 06 lis 2016, 20:29
Podziękował: 1 razy
Podziękowano mu: 17 razy
Co masz w Majtkach?: Prywatne
Twoja ulubienica z SU:
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Płynność wypłat z SU
26 kwie 2019, 13:45


SzczupakLepszyNizTupak pisze:Ale wy jestescie naiwne skad ta plota ze to ten bank co piszecie od. ,7 lat siedze na SU i nigdy w przelewie nie mieliscie podanego banku idzie przelew kodem i nawet nazwy strony nie ma jak robiliscie przelew na SU nie czytalyscie co bedzie w tytule napisane boze dramat z wami :meeting: :heart:




wystarczy nr konta wkleić na odpowiedniej stronie i wyskakuje
Awatar użytkownika
Ciekawa
SU-holik
SU-holik
Posty: 98
Rejestracja: 28 gru 2017, 23:03
Podziękował: 11 razy
Podziękowano mu: 25 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Płynność wypłat z SU
26 kwie 2019, 13:46


su1991su pisze:minelo ponad 35h. dalej nie jest zlecony wiec nie mam pojecia o co moze chodzic. wyplacam zawsze na ten sam rachunek i podaje prawdziwe dane.


O to chodzi, że mają na to 7 dni roboczych. Także przelew może być zrealizowany nawet po majówce i nie ma w tym nic dziwnego.
Awatar użytkownika
Lenka
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 20
Rejestracja: 17 maja 2017, 13:48
Podziękował: 3 razy
Podziękowano mu: 3 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Płynność wypłat z SU
26 kwie 2019, 13:48


Armin mógłby zmienić nazwę tego tematu na "gorąca linia" xd
serio lubię ten temat, wszystkie tematy wjebane w jednym temacie, codziennie po 30stron przybywa.
#szanuję #bez-ironii
- każdy z nas jest po części hipokrytą i kłamcą.
Awatar użytkownika
msn
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 3070
Rejestracja: 05 lis 2015, 20:35
Podziękował: 45 razy
Podziękowano mu: 65 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: EwaKopacz
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: kliknij tutaj


Re: Płynność wypłat z SU
26 kwie 2019, 13:50


Lenka wiem ale nigdy tak nie bylo. pozyjemy zobaczymy
Awatar użytkownika
su1991su
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 24
Rejestracja: 16 kwie 2019, 22:44
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 8 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Wpiszidi nick.
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: giotl


Re: Płynność wypłat z SU
26 kwie 2019, 13:50


SzczupakLepszyNizTupak pisze:Ale wy jestescie naiwne skad ta plota ze to ten bank co piszecie od. ,7 lat siedze na SU i nigdy w przelewie nie mieliscie podanego banku idzie przelew kodem i nawet nazwy strony nie ma jak robiliscie przelew na SU nie czytalyscie co bedzie w tytule napisane boze dramat z wami :meeting: :heart:

Co Ty za bzdury opowiadasz???? Zawsze jest na przelewie info...kuźwa skąd się urwałeś ?;)
Awatar użytkownika
KaFka
SU-holik
SU-holik
Posty: 76
Rejestracja: 28 gru 2017, 16:24
Podziękował: 22 razy
Podziękowano mu: 31 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ;)
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Płynność wypłat z SU
26 kwie 2019, 13:59


No i co, że tak nie było?
Mi zawsze zlecali tego samego dnia, ale było kilka wyjątków, gdzie musiałam czekać te siedem dni. Mają do tego prawo, więc nie rozumiem od razu kolejnego ataku paniki. I to się tyczy większości dziewczyn piszących w tym wątku.
Przetrwałyście miesiąc, to i jeszcze kilka dni przetrwacie. Ważne, że w ogóle puścili pierwsze przelewy, które rzeczywiście dotarły.
Awatar użytkownika
Lenka
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 20
Rejestracja: 17 maja 2017, 13:48
Podziękował: 3 razy
Podziękowano mu: 3 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Płynność wypłat z SU
26 kwie 2019, 14:06


a dlaczego oni teraz sobie zycza prawdziwe imie i nazwisko musi byc .? z czego to wynika ? z banku ? bo kiedys przelewy z banku dochodzily jak nie koniecznie bylo to samo imie i nazwisko co wlascieciela konta.
Awatar użytkownika
sisis25
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 28
Rejestracja: 25 kwie 2019, 16:47
Podziękował: 3 razy
Podziękowano mu: 8 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Płynność wypłat z SU
26 kwie 2019, 14:09


Pewne źródło. Puszczają przelewy i to na wyższe kwoty niż 6k.
Pewne info nie tylko ode mnie.
Nie siejcie zbędnej paniki. Mają na to 7dni roboczych. Najważniejsze, że panel działa i dużo osób potwierdza, że ma już swoje pieniądze na koncie. Odkąd jestem na SU zlecając przelew o 8 30 miałam tego samego dnia na 15. Natomiast teraz zaszły duże zmiany więc być może już nigdy nie będzie tak samo.
Cierpliwość i jeszcze raz cierpliwość. Dziewczynki ;)
Awatar użytkownika
modlicha
SU-holik
SU-holik
Posty: 55
Rejestracja: 06 lis 2016, 20:29
Podziękował: 1 razy
Podziękowano mu: 17 razy
Co masz w Majtkach?: Prywatne
Twoja ulubienica z SU:
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Płynność wypłat z SU
26 kwie 2019, 14:11


sisis25 pisze:a dlaczego oni teraz sobie zycza prawdziwe imie i nazwisko musi byc .? z czego to wynika ? z banku ? bo kiedys przelewy z banku dochodzily jak nie koniecznie bylo to samo imie i nazwisko co wlascieciela konta.

JPDL ales ty madra :facepalm: https://showup24.tv/site/regulations tylko czytaj ze zrozumieniem :!:
Awatar użytkownika
wieczna chcica
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 223
Rejestracja: 24 lut 2016, 12:41
Podziękował: 8 razy
Podziękowano mu: 13 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Płynność wypłat z SU
26 kwie 2019, 14:13


wieczna chcica pisze:
sisis25 pisze:a dlaczego oni teraz sobie zycza prawdziwe imie i nazwisko musi byc .? z czego to wynika ? z banku ? bo kiedys przelewy z banku dochodzily jak nie koniecznie bylo to samo imie i nazwisko co wlascieciela konta.

JPDL ales ty madra :facepalm: https://showup24.tv/site/regulations tylko czytaj ze zrozumieniem :!:

Kuźwa od roku to już obowiązuje...teraz się doczytałaś ?;)
Awatar użytkownika
KaFka
SU-holik
SU-holik
Posty: 76
Rejestracja: 28 gru 2017, 16:24
Podziękował: 22 razy
Podziękowano mu: 31 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ;)
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Płynność wypłat z SU
26 kwie 2019, 14:14


sisis25, a nie kcesz byc mojom dziewczynom? mam dórzo piniendzy i lajkow na forumie i wogole jestem fajny i szukam takiej mondrej i zaradnej dziewczyny jak Ty tez by bylo fajnie jak bys byla troche ladna ale niemusisz tak byc ze super ze od razu z topki wystarczy nawet rzebys niebyla bardzo jakas brzydka ale w sumie jakbys byla to tez spoko bo najwarzniejsze ze jestes mondra i nie dajesz sie dymac w dupe skarbówce bo ja tez sie nie dajem ale fajnie by tez bylo jakbys jednak dawala sie dymac w dupe oczywiscie nie skarbówce tylko mi no bo lubie tak tez sobie urozmaicac takze daj znac jak bendziesz zdecydowana i tez bys dala znac ze masz male cycki bo lubie male cycki no ale jak masz duze to trudno mysle ze jakos damy rade takze czekam na wiadomos od ciebie
Awatar użytkownika
komin
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 760
Rejestracja: 08 lis 2015, 17:48
Podziękował: 151 razy
Podziękowano mu: 173 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ***
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


PoprzedniaNastępna

  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do Żetony i wypłaty



Użytkownicy przeglądający to forum: Leila87, Malamala000 i 11 gości