Płynność wypłat z SU

Dział poświęcony specjalnie dla żetonów i wypłat.
Regulamin forum
Aby brać udział w konkursach należy dodawać linki do profili i transmisji w postach o naszych Dziewczynach z ShowUp.tv
Re: Płynność wypłat z SU
23 kwie 2019, 19:34


:facepalm: :lol_sign:
Żeby zdo­być ko­bietę, trze­ba jej rzu­cić do stóp cały świat, a nie pół.
Awatar użytkownika
gracjano
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 226
Rejestracja: 24 lut 2017, 08:31
Lokalizacja: World
Podziękował: 64 razy
Podziękowano mu: 87 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ;)
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: wiele


Re: Płynność wypłat z SU
23 kwie 2019, 19:35


Muj Borze..
Fakt, że mnie tego typu problemy (już) nie dotyczą, ale nikt (jeszcze) nie zabronił się wypowiadać (nie dotyczy cenzurowanego tematu plastikowej "gwiazdy"), więc korzystając ze sposobności:
Kobiety, Dziewczęta, Starsze Panie, i te z innych kategorii modelek, dlaczego? Dlaczego to robicie? Gdy się was czyta, to szczękościsku mozna dostać. Rozumiem wkurwienie, rozżalenie, atak szału czy inne próby samobójcze poprzez zalushowanie się na śmierć streamując za free, ale litości, takich bredni to nawet w TVPInfo ze świecą szukać. Jedna drugą chce przegonić w ilości postów z anala wysłanych w eter. Po grzyba?
Wejdź, przeczytaj temat i idź w świat! Zastrajkuj wraz z nauczycielami z kneblem w parówkowych ustach! Wywieś na maszcie żółte stringi! Albo.. albo idź... no idź, bo cellulit sam sobie nie pójdzie. Tyle możliwości..
A tu lipa, chujnia z grzybnią, spiski, spekulacje, i wróżki. Hue hue... płacz i zgrzytanie zębów. Nie dziwi mnie już niestety pogląd, że kobieta do garów albo na kolana.

Żeby nie było. Nie, nie ma wytłumaczenia dla szołapa. Sorry, jak się chce, to można wiele. Mogli uprzedzić żeby wypłacić $? Mogli, ale nie chcieli.

P.S.
WYBÓR KAŻDEJ Z WAS Z OSOBNA-
jedna wierzy w rychłe wypłaty, to transmituje, inna się buntuje też mając do tego prawo.
Tylko przestańcie pieprzyć tu strona po stronie, bo to uwłacza... modelkom :)

P.S.2
Strach pomyśleć co piszecie w PW czy @, bo tu to zapewne ułamek tego wszystkiego.
Awatar użytkownika
Kiedysl
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 22
Rejestracja: 05 lis 2015, 23:37
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 6 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Płynność wypłat z SU
23 kwie 2019, 19:38


Kiedysl pisze:Muj Borze..
Fakt, że mnie tego typu problemy (już) nie dotyczą, ale nikt (jeszcze) nie zabronił się wypowiadać (nie dotyczy cenzurowanego tematu plastikowej "gwiazdy"), więc korzystając ze sposobności:
Kobiety, Dziewczęta, Starsze Panie, i te z innych kategorii modelek, dlaczego? Dlaczego to robicie? Gdy się was czyta, to szczękościsku mozna dostać. Rozumiem wkurwienie, rozżalenie, atak szału czy inne próby samobójcze poprzez zalushowanie się na śmierć streamując za free, ale litości, takich bredni to nawet w TVPInfo ze świecą szukać. Jedna drugą chce przegonić w ilości postów z anala wysłanych w eter. Po grzyba?
Wejdź, przeczytaj temat i idź w świat! Zastrajkuj wraz z nauczycielami z kneblem w parówkowych ustach! Wywieś na maszcie żółte stringi! Albo.. albo idź... no idź, bo cellulit sam sobie nie pójdzie. Tyle możliwości..
A tu lipa, chujnia z grzybnią, spiski, spekulacje, i wróżki. Hue hue... płacz i zgrzytanie zębów. Nie dziwi mnie już niestety pogląd, że kobieta do garów albo na kolana.

Żeby nie było. Nie, nie ma wytłumaczenia dla szołapa. Sorry, jak się chce, to można wiele. Mogli uprzedzić żeby wypłacić $? Mogli, ale nie chcieli.

P.S.
WYBÓR KAŻDEJ Z WAS Z OSOBNA-
jedna wierzy w rychłe wypłaty, to transmituje, inna się buntuje też mając do tego prawo.
Tylko przestańcie pieprzyć tu strona po stronie, bo to uwłacza... modelkom :)

P.S.2
Strach pomyśleć co piszecie w PW czy @, bo tu to zapewne ułamek tego wszystkiego.


MAMO MAMO NIE MAM NA BUŁKĘ :blush: :rofl:
Awatar użytkownika
Sexy_Lejdis
SU-holik
SU-holik
Posty: 141
Rejestracja: 16 kwie 2019, 19:54
Podziękował: 96 razy
Podziękowano mu: 54 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Płynność wypłat z SU
23 kwie 2019, 20:08


Po to jest forum. Ja tam wole poczytać i podebatowac . Jak Ciebie to nie dotyczy - nie czytaj.
Awatar użytkownika
ZmysłowaOna23
SU-holik
SU-holik
Posty: 98
Rejestracja: 08 kwie 2019, 03:57
Podziękował: 41 razy
Podziękowano mu: 28 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Killa
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Re: Płynność wypłat z SU
23 kwie 2019, 20:25


To nie jest debatowanie bo nie ma tutaj nic merytorycznego
Awatar użytkownika
stanior
SU-holik
SU-holik
Posty: 85
Rejestracja: 23 lip 2015, 11:41
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 1 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Dirasha nick.
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: staniorfp


Re: Płynność wypłat z SU
23 kwie 2019, 20:26


Kupiłam przed chwilą wróżbę na allegro i zadałam pytanie, babeczka mówi że w tym tyg nastąpi odblokowanie panelu i wypłaty :ok: :heart:
Mówi że widać spieniężenie przez kobiety - będą się czuły jak królowe życia :laugh3:

Ejj nie śmiejcie sie z mnie :D Jeszcze kasę wydaje na nas wszystkie XD
Chce dodać otuchy :)
Awatar użytkownika
Sexy_Lejdis
SU-holik
SU-holik
Posty: 141
Rejestracja: 16 kwie 2019, 19:54
Podziękował: 96 razy
Podziękowano mu: 54 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Płynność wypłat z SU
23 kwie 2019, 20:28


Sexy_Lejdis pisze:Kupiłam przed chwilą wróżbę na allegro i zadałam pytanie, babeczka mówi że w tym tyg nastąpi odblokowanie panelu i wypłaty :ok: :heart:
Mówi że widać spieniężenie przez kobiety - będą się czuły jak królowe życia :laugh3:

Ejj nie śmiejcie sie z mnie :D Jeszcze kasę wydaje na nas wszystkie XD
Chce dodać otuchy :)


Zazdroszczę Ci pozytywnego nastawienia wręcz urocze jest :) ja też cały czas miałam pozytywne myślenie ale cierpliwość jakoś się skończyła
Nie śmieje się no może troszkę uśmiecham ale jak się sprawdzi sama Ci wyślę na piwo czy wino może nawet złamie swoje "śluby" napije się alkoholu zagryzajac mięsem
Awatar użytkownika
Przyjazna
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 339
Rejestracja: 30 sie 2016, 08:16
Podziękował: 8 razy
Podziękowano mu: 86 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Wpisz nick
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Płynność wypłat z SU
23 kwie 2019, 20:34


Przyjazna pisze:
Sexy_Lejdis pisze:Kupiłam przed chwilą wróżbę na allegro i zadałam pytanie, babeczka mówi że w tym tyg nastąpi odblokowanie panelu i wypłaty :ok: :heart:
Mówi że widać spieniężenie przez kobiety - będą się czuły jak królowe życia :laugh3:

Ejj nie śmiejcie sie z mnie :D Jeszcze kasę wydaje na nas wszystkie XD
Chce dodać otuchy :)


Zazdroszczę Ci pozytywnego nastawienia wręcz urocze jest :) ja też cały czas miałam pozytywne myślenie ale cierpliwość jakoś się skończyła


Ohh dzięki :* No ja też już nie miałam cierpliwości wcześniej :D Ale uspokoiły mnie rozmowy z MODem SU :) I wróżki :cool3:
Awatar użytkownika
Sexy_Lejdis
SU-holik
SU-holik
Posty: 141
Rejestracja: 16 kwie 2019, 19:54
Podziękował: 96 razy
Podziękowano mu: 54 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Płynność wypłat z SU
23 kwie 2019, 20:34


Sexy_Lejdis pisze:Kupiłam przed chwilą wróżbę na allegro i zadałam pytanie, babeczka mówi że w tym tyg nastąpi odblokowanie panelu i wypłaty :ok: :heart:
Mówi że widać spieniężenie przez kobiety - będą się czuły jak królowe życia :laugh3:

Ejj nie śmiejcie sie z mnie :D Jeszcze kasę wydaje na nas wszystkie XD
Chce dodać otuchy :)


A to była ta sama wróżka co mówiła, że kasa będzie 8ego? Czy ta która mówiła, że na 100% będą 11ego :dance3:
20 cm osobowości
Awatar użytkownika
ruger44
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 2478
Rejestracja: 08 lis 2015, 09:42
Lokalizacja: Mielec
Podziękował: 184 razy
Podziękowano mu: 76 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Jakaś 10/10
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: Arial_heartame


Re: Płynność wypłat z SU
23 kwie 2019, 20:35


stanior pisze:To nie jest debatowanie bo nie ma tutaj nic merytorycznego

CZAS POKAŻE CO BYLO MERYTORYCZNE. BO MOZLIWE ZE CZWARTEK ROZWIEJE WĄTPLIWOŚCI
Awatar użytkownika
ZmysłowaOna23
SU-holik
SU-holik
Posty: 98
Rejestracja: 08 kwie 2019, 03:57
Podziękował: 41 razy
Podziękowano mu: 28 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Killa
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Re: Płynność wypłat z SU
23 kwie 2019, 20:36


ruger44 pisze:
Sexy_Lejdis pisze:Kupiłam przed chwilą wróżbę na allegro i zadałam pytanie, babeczka mówi że w tym tyg nastąpi odblokowanie panelu i wypłaty :ok: :heart:
Mówi że widać spieniężenie przez kobiety - będą się czuły jak królowe życia :laugh3:

Ejj nie śmiejcie sie z mnie :D Jeszcze kasę wydaje na nas wszystkie XD
Chce dodać otuchy :)


A to była ta sama wróżka co mówiła, że kasa będzie 8ego? Czy ta która mówiła, że na 100% będą 11ego :dance3:


Nie żadne z tych, korzystam tylko ze sprawdzonych osób - nie raz już musiałam - zawsze się sprawdzało i bardzo chętnie kupowałam wróżby : )
Awatar użytkownika
Sexy_Lejdis
SU-holik
SU-holik
Posty: 141
Rejestracja: 16 kwie 2019, 19:54
Podziękował: 96 razy
Podziękowano mu: 54 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Płynność wypłat z SU
23 kwie 2019, 20:47


Ja rowniez wierze w wróżki i swoją kobieca intuicje. Jesli to nie wypali to kasuje konto i zmieniam na inne kam.
Awatar użytkownika
ZmysłowaOna23
SU-holik
SU-holik
Posty: 98
Rejestracja: 08 kwie 2019, 03:57
Podziękował: 41 razy
Podziękowano mu: 28 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Killa
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Re: Płynność wypłat z SU
23 kwie 2019, 20:51


ZmysłowaOna23 pisze:Ja rowniez wierze w wróżki i swoją kobieca intuicje. Jesli to nie wypali to kasuje konto i zmieniam na inne kam.


To złożymy razem interes życia :lol: A ty długo jesteś już na SU? :air_kiss:
Awatar użytkownika
Sexy_Lejdis
SU-holik
SU-holik
Posty: 141
Rejestracja: 16 kwie 2019, 19:54
Podziękował: 96 razy
Podziękowano mu: 54 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Płynność wypłat z SU
23 kwie 2019, 20:58


Kiedysl pisze:Muj Borze..
Fakt, że mnie tego typu problemy (już) nie dotyczą, ale nikt (jeszcze) nie zabronił się wypowiadać (nie dotyczy cenzurowanego tematu plastikowej "gwiazdy"), więc korzystając ze sposobności:
Kobiety, Dziewczęta, Starsze Panie, i te z innych kategorii modelek, dlaczego? Dlaczego to robicie? Gdy się was czyta, to szczękościsku mozna dostać. Rozumiem wkurwienie, rozżalenie, atak szału czy inne próby samobójcze poprzez zalushowanie się na śmierć streamując za free, ale litości, takich bredni to nawet w TVPInfo ze świecą szukać. Jedna drugą chce przegonić w ilości postów z anala wysłanych w eter. Po grzyba?
Wejdź, przeczytaj temat i idź w świat! Zastrajkuj wraz z nauczycielami z kneblem w parówkowych ustach! Wywieś na maszcie żółte stringi! Albo.. albo idź... no idź, bo cellulit sam sobie nie pójdzie. Tyle możliwości..
A tu lipa, chujnia z grzybnią, spiski, spekulacje, i wróżki. Hue hue... płacz i zgrzytanie zębów. Nie dziwi mnie już niestety pogląd, że kobieta do garów albo na kolana.

Żeby nie było. Nie, nie ma wytłumaczenia dla szołapa. Sorry, jak się chce, to można wiele. Mogli uprzedzić żeby wypłacić $? Mogli, ale nie chcieli.

P.S.
WYBÓR KAŻDEJ Z WAS Z OSOBNA-
jedna wierzy w rychłe wypłaty, to transmituje, inna się buntuje też mając do tego prawo.
Tylko przestańcie pieprzyć tu strona po stronie, bo to uwłacza... modelkom :)

P.S.2
Strach pomyśleć co piszecie w PW czy @, bo tu to zapewne ułamek tego wszystkiego.

A co tam :D odniosę się do tego w końcu większość postów tutaj to naukowe rozważania grupy samców którzy spędzają dnie i noce nad zagadką ludzkości " czy sztuczne cyki to jeszcze cycki", ach my głupie modelki tylko o żetonach myślimy zdania poprawnego nie złożymy. Bo przecież jesteśmy w miejscu gdzie toczą się burzliwe dyskusje i i co dwudziesty post niesie ze sobą ułamek nowo zdobytej wiedzy dla ludzkości( recenzja priva :D) Fuuu tak bezproduktywnie klepać w klawisze zamiast tego powinnyśmy się zastanowić nad sobą iść na jakieś cachingowe spotkanie na temat " jak powstrzymać się od przelewania myśli w formę elektroniczna "
ale Ja tam na ten przykład zamiast wkładać sobie palce w cipkę wolę mieć uciechę z kolejnych żal postów ;)
Ave merytoryczne posty!
Awatar użytkownika
cipkozaurka
SU-holik
SU-holik
Posty: 61
Rejestracja: 28 sie 2017, 19:22
Podziękował: 49 razy
Podziękowano mu: 27 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Wszystkie:D
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Nie powiem


Re: Płynność wypłat z SU
23 kwie 2019, 21:01


Sexy_Lejdis pisze:
ZmysłowaOna23 pisze:Ja rowniez wierze w wróżki i swoją kobieca intuicje. Jesli to nie wypali to kasuje konto i zmieniam na inne kam.


To złożymy razem interes życia :lol: A ty długo jesteś już na SU? :air_kiss:

Juz jakis czas ale z przerwami. I nie bywam regularnie :p
Awatar użytkownika
ZmysłowaOna23
SU-holik
SU-holik
Posty: 98
Rejestracja: 08 kwie 2019, 03:57
Podziękował: 41 razy
Podziękowano mu: 28 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Killa
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Re: Płynność wypłat z SU
23 kwie 2019, 21:03


ZmysłowaOna23 pisze:Ja rowniez wierze w wróżki i swoją kobieca intuicje. Jesli to nie wypali to kasuje konto i zmieniam na inne kam.


Laski jak tak chodzicie pasjami do wróżek to zapytajcie którejś przy okazji "Czy ruger44 zaliczy cokolwiek w 2019 roku" bo to pytanie nurtuje mnie nawet bardziej niż to, czy będą wypłaty w 2019 roku :)
20 cm osobowości
Awatar użytkownika
ruger44
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 2478
Rejestracja: 08 lis 2015, 09:42
Lokalizacja: Mielec
Podziękował: 184 razy
Podziękowano mu: 76 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Jakaś 10/10
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: Arial_heartame


Re: Płynność wypłat z SU
23 kwie 2019, 21:06


ruger44 pisze:
ZmysłowaOna23 pisze:Ja rowniez wierze w wróżki i swoją kobieca intuicje. Jesli to nie wypali to kasuje konto i zmieniam na inne kam.


Laski jak tak chodzicie pasjami do wróżek to zapytajcie którejś przy okazji "Czy ruger44 zaliczy cokolwiek w 2019 roku" bo to pytanie nurtuje mnie nawet bardziej niż to, czy będą wypłaty w 2019 roku :)


Wróżka mówi że z takim nastawieniem jak ma ruger44 to na pewno nic nie zaliczy, dalej będzie walił na ręcznym w ukryciu :roll:
Awatar użytkownika
Sexy_Lejdis
SU-holik
SU-holik
Posty: 141
Rejestracja: 16 kwie 2019, 19:54
Podziękował: 96 razy
Podziękowano mu: 54 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Płynność wypłat z SU
23 kwie 2019, 21:07


ZmysłowaOna23 pisze:Ja rowniez wierze w wróżki i swoją kobieca intuicje. Jesli to nie wypali to kasuje konto i zmieniam na inne kam.


Boszzzz wierzyć komuś kto za pieniądze stosując różne techniki z dziedziny psychologii powie nam to co chcemy usłyszeć :P Ale widocznie za dużo pieniędzy macie i skoro to Wasze pieniądze to róbcie z nimi co chcecie - tak tylko napisałem swoją opinię bo to co tu wypisujecie jest fajną rozweselającą lekturą. Szybkich wypłat życzę:) Wróżbita Janek z pokoju bez klamek :D
Żeby zdo­być ko­bietę, trze­ba jej rzu­cić do stóp cały świat, a nie pół.
Awatar użytkownika
gracjano
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 226
Rejestracja: 24 lut 2017, 08:31
Lokalizacja: World
Podziękował: 64 razy
Podziękowano mu: 87 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ;)
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: wiele


Re: Płynność wypłat z SU
23 kwie 2019, 21:07


Jak byłem młody, wróżka przepowiedziała mi, że poznam w życiu wiele kobiet...I fakt, czasami mam aż 8 okienek otwartych...
Awatar użytkownika
SokratesNauczycielPlatona
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 43
Rejestracja: 06 kwie 2019, 10:12
Podziękował: 62 razy
Podziękowano mu: 44 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Płynność wypłat z SU
23 kwie 2019, 21:09


gracjano pisze:
ZmysłowaOna23 pisze:Ja rowniez wierze w wróżki i swoją kobieca intuicje. Jesli to nie wypali to kasuje konto i zmieniam na inne kam.


Boszzzz wierzyć komuś kto za pieniądze stosując różne techniki z dziedziny psychologii powie nam to co chcemy usłyszeć :P Ale widocznie za dużo pieniędzy macie i skoro to Wasze pieniądze to róbcie z nimi co chcecie - tak tylko napisałem swoją opinię bo to co tu wypisujecie jest fajną rozweselającą lekturą. Szybkich wypłat życzę:) Wróżbita Janek z pokoju bez klamek :D

Kazdy wierzy w co chce. Zobaczymy w czwartek czy wam do smiechu bedzie jak nam wyplaca zalegle duze sumki
Ps. Sexi_leydis najwyzej sie przeniesiemy do innei tv np polsat i bedziemy tam wróżyć obycia przed kamera nam nie braluje :laughingnew:
Awatar użytkownika
ZmysłowaOna23
SU-holik
SU-holik
Posty: 98
Rejestracja: 08 kwie 2019, 03:57
Podziękował: 41 razy
Podziękowano mu: 28 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Killa
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


PoprzedniaNastępna

  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do Żetony i wypłaty



Użytkownicy przeglądający to forum: Leila87, Malamala000 i 8 gości