Płynność wypłat z SU

Dział poświęcony specjalnie dla żetonów i wypłat.
Regulamin forum
Aby brać udział w konkursach należy dodawać linki do profili i transmisji w postach o naszych Dziewczynach z ShowUp.tv
Re: Płynność wypłat z SU
15 kwie 2019, 20:00


Przelew przyjdzie w Wielki Piątek haha :D :yes4: :derisive:



Jak jutro nie beda realizowac to juz daje sobie siana z czekaniem
Awatar użytkownika
Selekcjonerka
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 32
Rejestracja: 08 kwie 2019, 16:47
Podziękował: 27 razy
Podziękowano mu: 1 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Selekcjonerka


Re: Płynność wypłat z SU
15 kwie 2019, 20:02


kurcze, jestem na SU od 5 lat, ale nie przypominam sobie podobnej sytuacji... no za chiny ludowe :unsure:
Dziewczyny dalej ten sam komunikat? bo nie mam jeszcze dojscia do lapka
Awatar użytkownika
Lenka25
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 28
Rejestracja: 12 kwie 2019, 18:54
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 3 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Lena25 ;p
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Lena25


Re: Płynność wypłat z SU
15 kwie 2019, 20:10


Lenka25 pisze:kurcze, jestem na SU od 5 lat, ale nie przypominam sobie podobnej sytuacji... no za chiny ludowe :unsure:
Dziewczyny dalej ten sam komunikat? bo nie mam jeszcze dojscia do lapka


Nic się nie zmieniło poza coraz to większym wkurwieniem
Awatar użytkownika
XaXa
SU-holik
SU-holik
Posty: 60
Rejestracja: 08 kwie 2019, 10:19
Podziękował: 6 razy
Podziękowano mu: 9 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Domyśl się
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Płynność wypłat z SU
15 kwie 2019, 20:15


no to powiem szczerze - nie wierze... zaczynam obawiac sie "ciągudalszegodramatutego " serio serio :shock2:
Awatar użytkownika
Lenka25
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 28
Rejestracja: 12 kwie 2019, 18:54
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 3 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Lena25 ;p
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Lena25


Re: Płynność wypłat z SU
15 kwie 2019, 20:21


hejka,mnie wkurwi...to że zamiast napisać jakieś konkrety to tylko każdemu przesyłają tą samą śpiewkę że: " przelewy będą na pewno w tym tyg bla bla bla" :wild: :wild: :wild:
Awatar użytkownika
kf82
SU-ciekawy
SU-ciekawy
Posty: 9
Rejestracja: 15 kwie 2019, 10:34
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: brak
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Płynność wypłat z SU
15 kwie 2019, 20:26


Lenka25 pisze:kurcze, jestem na SU od 5 lat, ale nie przypominam sobie podobnej sytuacji... no za chiny ludowe :unsure:
Dziewczyny dalej ten sam komunikat? bo nie mam jeszcze dojscia do lapka

Były 3 razy jestem ponad 5
Przewiń wątek do strony 70 tam była jazda z wypłatami
Awatar użytkownika
Przyjazna
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 339
Rejestracja: 30 sie 2016, 08:16
Podziękował: 8 razy
Podziękowano mu: 86 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Wpisz nick
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Płynność wypłat z SU
15 kwie 2019, 20:29


Początek tygodnia jeszcze się nie skończył więc co panikujecie. Jeszcze jutro jest dzień który bądź co bądź jest początkiem tygodnia. No jak już jutro to nie ruszy to seryjnie będzie big wał :hypnotized: Poczekajcie z osądami do jutra.
Awatar użytkownika
Tymi
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 273
Rejestracja: 05 lis 2015, 13:14
Lokalizacja: POLSKA
Podziękował: 9 razy
Podziękowano mu: 28 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: caprice.
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Płynność wypłat z SU
15 kwie 2019, 20:29


Wyobraźcie sobie co sie będzie działo w tym temacie po tym jak już wypłacą zaległą kasę xd
Pytania: "WYPŁACALI DZISIAJ??", będą się pojawiać chyba co godzinę ;)
Awatar użytkownika
Jamulin
SU-holik
SU-holik
Posty: 146
Rejestracja: 20 lis 2015, 22:38
Podziękował: 1 razy
Podziękowano mu: 4 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Płynność wypłat z SU
15 kwie 2019, 20:30


Przyjazna pisze:
Lenka25 pisze:kurcze, jestem na SU od 5 lat, ale nie przypominam sobie podobnej sytuacji... no za chiny ludowe :unsure:
Dziewczyny dalej ten sam komunikat? bo nie mam jeszcze dojscia do lapka

Były 3 razy jestem ponad 5
Przewiń wątek do strony 70 tam była jazda z wypłatami

Jakies byly przerwy ale krotkie . Ja pamietam 2 lata temu chwile przed majowka bana dostalam nawet nie wiem za co .. wchodze z 2 dni po majowce - normalnie już odblokowane
Awatar użytkownika
Selekcjonerka
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 32
Rejestracja: 08 kwie 2019, 16:47
Podziękował: 27 razy
Podziękowano mu: 1 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Selekcjonerka


Re: Płynność wypłat z SU
15 kwie 2019, 20:37


Jamulin pisze:Wyobraźcie sobie co sie będzie działo w tym temacie po tym jak już wypłacą zaległą kasę xd
Pytania: "WYPŁACALI DZISIAJ??", będą się pojawiać chyba co godzinę ;)

a będzie taki moment? :mocking:
Awatar użytkownika
Tymi
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 273
Rejestracja: 05 lis 2015, 13:14
Lokalizacja: POLSKA
Podziękował: 9 razy
Podziękowano mu: 28 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: caprice.
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Płynność wypłat z SU
15 kwie 2019, 20:55


No właśnie, przerwy musiały być krótkie skoro nie zapadły mi szczególnie w pamięć. No chyba, że mam taką sklerozę, co też jest możliwe ;p
Wtorek, środa, wszystko to jest początkiem tygodnia. Dla czekającego z nadzieją, nawet czwartek jeszcze nim będzie. Nie wiem, który to juz raz będę czekała na północ niczym w sylwestra. Tylko żeby w końcu fajerwerki były :laugh3:
Awatar użytkownika
Lenka25
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 28
Rejestracja: 12 kwie 2019, 18:54
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 3 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Lena25 ;p
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Lena25


Re: Płynność wypłat z SU
15 kwie 2019, 20:55


Selekcjonerka pisze:
Przyjazna pisze:
Lenka25 pisze:kurcze, jestem na SU od 5 lat, ale nie przypominam sobie podobnej sytuacji... no za chiny ludowe :unsure:
Dziewczyny dalej ten sam komunikat? bo nie mam jeszcze dojscia do lapka

Były 3 razy jestem ponad 5
Przewiń wątek do strony 70 tam była jazda z wypłatami

Jakies byly przerwy ale krotkie . Ja pamietam 2 lata temu chwile przed majowka bana dostalam nawet nie wiem za co .. wchodze z 2 dni po majowce - normalnie już odblokowane

Krótkie 4tygodnie przewińcie dziewczyny temat pamiętam dokładnie bo wtedy byłam w czarnej dupie a to w maju miało miejsce 2tygodnie. Potwierdzenie macie w tym temacie od stron 60/70 i dalej nie chce mi się przewijac ale mogę udowodnić
Awatar użytkownika
Przyjazna
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 339
Rejestracja: 30 sie 2016, 08:16
Podziękował: 8 razy
Podziękowano mu: 86 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Wpisz nick
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Płynność wypłat z SU
15 kwie 2019, 21:01


Cześć :D
krótko jestem na SU i nawet korci mnie, żeby transmitować, bo jednak wierzę, że te wypłaty będą, to obserwując ten thread od razu stwierdzam, że nie wykruszę się i nie będę transmitować dopóki nie zobaczę kasy, solidarnosc xd
Awatar użytkownika
soleil
SU-ciekawy
SU-ciekawy
Posty: 4
Rejestracja: 15 kwie 2019, 20:55
Podziękował: 1 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Płynność wypłat z SU
15 kwie 2019, 21:08


No ale ten durny komunikat mogliby zmienić, bo teraz to wychodzi na to, że w przyszłym tygodniu będzie kesz i tak w kółko
Awatar użytkownika
XaXa
SU-holik
SU-holik
Posty: 60
Rejestracja: 08 kwie 2019, 10:19
Podziękował: 6 razy
Podziękowano mu: 9 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Domyśl się
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Płynność wypłat z SU
15 kwie 2019, 21:13


Ale kolezanka Elizabeth troche chyba poleciała w chuja z tym niby przelewem od showup.tv...
Nieładnie Elizabeth.. a pamietam jak sie obruszałaŚ na jedną panią modelkę, Że niby na lek zbiera a sa tansze zamienniki.. czy jakas drama w tym stylu....
taka jestes correct i prawilna a kolezanki po fachu, które tu siedza jak na rogrzanych weglach i gapią sie w ten temat jak szpak w gnat wyczekując własnie takiego info.. to zrobiłaś w ciula...
Wstyd
Prawie żaden chłop tak nie strollował... zresztą zadnemu by chyba nie uwierzyły :D
PÓJDZIESZ DO PIEKŁA ELIZABETH!!!!!
Awatar użytkownika
HenryChinaski1
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 607
Rejestracja: 14 sie 2016, 20:57
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 25 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: HenryChinaski


Re: Płynność wypłat z SU
15 kwie 2019, 21:28


Skoro piszą, że na pewno w tym tygodniu, to podejrzewam, że albo wypłacą do piątku, albo wcale.

Swoją drogą wątpię, że Showup ma problemy finansowe. W ostatnim czasie transmituje mniej kobiet, niż zwykle. Jeśli chcieliby porobić ludzi w wała to daliby możliwość zlecania przelewów, ale wisiałyby one w oczekujących dużo czasu i zmyśliliby, że coś im z bankami nie gra. A tak to nikt nic nie wie, przez co wygląda to bardzo słabo i nieprofesjonalnie, a co za tym idzie - jest mniej transmitujących.
Zobaczycie co będzie za kilka dni, jak już ruszą przelewy i każda będzie chciała odrobić straty. Oby tylko servery nie padły. :beee:
Awatar użytkownika
pusheen
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 17
Rejestracja: 08 kwie 2019, 01:57
Podziękował: 2 razy
Podziękowano mu: 7 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Re: Płynność wypłat z SU
15 kwie 2019, 21:33


XaXa pisze:No ale ten durny komunikat mogliby zmienić, bo teraz to wychodzi na to, że w przyszłym tygodniu będzie kesz i tak w kółko

no komuś tam główka pracuje :D
Awatar użytkownika
®®®
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 698
Rejestracja: 08 sty 2016, 20:30
Podziękował: 16 razy
Podziękowano mu: 39 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Ⓚ㊁㊆㊁
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Płynność wypłat z SU
15 kwie 2019, 21:40


jay pisze:
XaXa pisze:No ale ten durny komunikat mogliby zmienić, bo teraz to wychodzi na to, że w przyszłym tygodniu będzie kesz i tak w kółko

no komuś tam główka pracuje :D


Dla Twojej informacji - ja po prostu stwierdziłam, że poraz ostatni dam im szanse z nadzieją, że dnia 15.04 zmienią komunikat na bardziej szczegółowy, lub po prostu wypłacą kase, dlatego przymrużyłam na to oko - jak widać nie warto
Awatar użytkownika
XaXa
SU-holik
SU-holik
Posty: 60
Rejestracja: 08 kwie 2019, 10:19
Podziękował: 6 razy
Podziękowano mu: 9 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Domyśl się
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Płynność wypłat z SU
15 kwie 2019, 21:49


Obrazek :drag:
Awatar użytkownika
wieczna chcica
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 223
Rejestracja: 24 lut 2016, 12:41
Podziękował: 8 razy
Podziękowano mu: 13 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Płynność wypłat z SU
15 kwie 2019, 22:12


Tymi, a coś Ty się nagle taki przejęty zrobił w tym temacie? chyba cie mocno chuj piecze w kwestii "wypłat"...
Typa nie było miliard lat na forum a nagle jak jest problem z wypłatami, to typ z karetką w avaku się uaktywnił i cos pierdoli, i ciągle jakieś marne podśmiechujki serwuje... schowaj się gościu.
- każdy z nas jest po części hipokrytą i kłamcą.
Awatar użytkownika
msn
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 3070
Rejestracja: 05 lis 2015, 20:35
Podziękował: 45 razy
Podziękowano mu: 65 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: EwaKopacz
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: kliknij tutaj


PoprzedniaNastępna

  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do Żetony i wypłaty



Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości