Płynność wypłat z SU

Dział poświęcony specjalnie dla żetonów i wypłat.
Regulamin forum
Aby brać udział w konkursach należy dodawać linki do profili i transmisji w postach o naszych Dziewczynach z ShowUp.tv
Re: Płynność wypłat z SU
15 kwie 2019, 16:24
Lenka25 pisze:a próbował może ktoś wypłacać ? nie ma mnie teraz w domu a niestety zapomniałam hasła do konta żeby móc się zalogować przez telefon. Albo ktoś moze pisał i ma jakąś świeżą odpowiedz ? :beg:




Czekamy dalej :wild:
Awatar użytkownika
Selekcjonerka
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 33
Rejestracja: 08 kwie 2019, 16:47
Podziękował: 27 razy
Podziękowano mu: 1 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Selekcjonerka


Re: Płynność wypłat z SU
15 kwie 2019, 16:35
Sslodka pisze:„Witam przelewy na pewno ruszą w tym tygodniu
Pozdrawiam”
To odpisali


A co do wypłacania to nadal się nie da :to_take_umbrage:


No przeciez na pewno mialy ruszyc w pierwszej polowie nowego tygodnia- o ktorym nowym tygodniu nie bylo mowy, a teraz na pewno rusza w tym tygodniu Ci napisali, ewidentne kpiny z ich strony.
dziewczyny nadal pracuja kasa nadal naplywa do nich, nic od niestety nie wyplacaja z tego co widac.
czego sie spodziewacie?
przestancie w koncu robic te wasze seks pokazy.
moze wtedy zaczna placic bo zrozumieja ze skonczylo sie nabijanie ich konta.

i nie buntuje zadnej z was.
to wasza osobista sprawa i wasze pieniadze.
tylko pytanie po co maja wam wyplacac skoro i tak pracujecie dalej?
Awatar użytkownika
Dalli140183
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 41
Rejestracja: 05 kwie 2019, 18:36
Podziękował: 6 razy
Podziękowano mu: 9 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: wiele


Re: Płynność wypłat z SU
15 kwie 2019, 16:46
Te co zostały na tonącym statku i zapierdalają są w grupie tych, które wyznają zasadę " żeton się nie liczy " liczy się tylko przyjemność :mocking:
Inaczej wytłumaczyć się tego nie da :sarcastic:
Awatar użytkownika
Tymi
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 275
Rejestracja: 05 lis 2015, 13:14
Lokalizacja: POLSKA
Podziękował: 9 razy
Podziękowano mu: 29 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: caprice.
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Płynność wypłat z SU
15 kwie 2019, 16:47
Napisałam czy przelewy ruszą w tym tygodniu czy raczej nie, odpisali ze na pewno ruszą. Wiec pozostaje nam tylko czekać :sad2:
A co do robienia trans, od 2 tygodni nie robię, nie ma wypłat nie ma transmisji :roll:
A dziewczyny tylko nabijają im kasę a oni lecą w kulki i przeciągają ile się da
Awatar użytkownika
Sslodka
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 15
Rejestracja: 09 kwie 2019, 15:36
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 1 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ...
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Płynność wypłat z SU
15 kwie 2019, 17:01
Ja transmituję bo zwyczajnie mi się nudzi haha choć też uważam, że gdyby dziewczyny się zawzięły i zaprzestały choć na jeden dzień, może by się kurwa tam w końcu otrząsnęli i wzięli się do roboty -.- to są jakieś kpiny :evil:
Awatar użytkownika
coca-cola69
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 15
Rejestracja: 10 kwie 2019, 23:30
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 6 razy
Podziękowano mu: 5 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Każda
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Płynność wypłat z SU
15 kwie 2019, 17:14
Przecież pisze jasno w komunikacie na SU - "wypłaty ruszą na początku NOWEGO tygodnia" - czyli za tydzień xDDD
Awatar użytkownika
XaXa
SU-holik
SU-holik
Posty: 88
Rejestracja: 08 kwie 2019, 10:19
Podziękował: 7 razy
Podziękowano mu: 9 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Domyśl się
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Płynność wypłat z SU
15 kwie 2019, 17:17
tez dzis juz nie robilam transmisji ...
Awatar użytkownika
Lenka25
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 28
Rejestracja: 12 kwie 2019, 18:54
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 3 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Lena25 ;p
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Lena25


Re: Płynność wypłat z SU
15 kwie 2019, 17:20
Ten komunikat wisi już od tygodnia
Miejmy nadzieję, że jednak zlitują się nad nami i puszczą jeszcze przed świętami
Awatar użytkownika
Sslodka
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 15
Rejestracja: 09 kwie 2019, 15:36
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 1 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ...
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Płynność wypłat z SU
15 kwie 2019, 17:20
Ja nie robię od 3 tygodni pokazów i koniec. Najgorsze jest to, że większość dziewczyn - szczególnie tych co są na SU od nie dawna, robią. Te ich komunikaty o tym, że przelewy ruszą niebawem są żałosne. Przesuwali termin 4 razy, a aktualnie ich informacja jest tak sprytnie napisana, że z tego tygodnia zrobi się kolejny tydzień. Ja od samego początku obstawiam, że przelewy puszczą - o ile puszczą - dopiero po 6 maja. Na konkurencyjnym portalu jakiś czas temu była taka sama sytuacja. I tam dziewczyny w ciągi paru dni przestały nadawać. Na średnio 100 nadających regularnie nadawało może 10-15. Przelewy puścili po paru dniach strajku. Na SU wodzą dziewczyny za nos jak im się podoba bo wiedzą, że one i tak będą nadawać :laugh3: Nic sobie nie robią z Waszych próśb, pytań i marudzenia. Nie będzie przelewów i na pewno nie puszczą ich w tym tygodniu. Także nie macie się co łudzić. Ja będę transmitować jak oddają mi moje zarobione 8 tysięcy. Bo tyle zarobiłam w ciągu trzech tygodni "od awarii".
Awatar użytkownika
kasia85
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 42
Rejestracja: 08 kwie 2019, 05:17
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 12 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Płynność wypłat z SU
15 kwie 2019, 17:35
kasia85 pisze:Ja nie robię od 3 tygodni pokazów i koniec. Najgorsze jest to, że większość dziewczyn - szczególnie tych co są na SU od nie dawna, robią


To są laski co pierdolą hajs, robią to co lubią/kochają, coś jak nimfomanki.
No a jak jeszcze jakiś hajs za to wpadnie to też im będzie miło, a jak nic nie wpadnie, to pewnie nie ucierpią, bo nie żyją tylko z SU.
- każdy z nas jest po części hipokrytą i kłamcą.
Awatar użytkownika
msn
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 3102
Rejestracja: 05 lis 2015, 20:35
Podziękował: 52 razy
Podziękowano mu: 75 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: EwaKopacz
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: kliknij tutaj


Re: Płynność wypłat z SU
15 kwie 2019, 17:40
msn pisze:
kasia85 pisze:Ja nie robię od 3 tygodni pokazów i koniec. Najgorsze jest to, że większość dziewczyn - szczególnie tych co są na SU od nie dawna, robią


To są laski co pierdolą hajs, robią to co lubią/kochają, coś jak nimfomanki.
No a jak jeszcze jakiś hajs za to wpadnie to też im będzie miło, a jak nic nie wpadnie, to pewnie nie ucierpią, bo nie żyją tylko z SU.

ona nie robi od 3 tygodni i koniec a zarobila 8tys w 3 tygodnie od awari, ile trwa awaria? zauwazyles to? xD
Awatar użytkownika
Dalli140183
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 41
Rejestracja: 05 kwie 2019, 18:36
Podziękował: 6 razy
Podziękowano mu: 9 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: wiele


Re: Płynność wypłat z SU
15 kwie 2019, 17:42
msn pisze:
kasia85 pisze:Ja nie robię od 3 tygodni pokazów i koniec. Najgorsze jest to, że większość dziewczyn - szczególnie tych co są na SU od nie dawna, robią


To są laski co pierdolą hajs, robią to co lubią/kochają, coś jak nimfomanki.
No a jak jeszcze jakiś hajs za to wpadnie to też im będzie miło, a jak nic nie wpadnie, to pewnie nie ucierpią, bo nie żyją tylko z SU.



xddeeee serio?:D
Awatar użytkownika
beznadzieja
SU-holik
SU-holik
Posty: 193
Rejestracja: 23 paź 2016, 11:28
Podziękował: 38 razy
Podziękowano mu: 59 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: xd
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Re: Płynność wypłat z SU
15 kwie 2019, 17:42
Napisałam do nich dlaczego nie zmienią komunikatu, że przelewy ruszą w tym tygodniu czyli 15-20.04.2019, a oni na to, że "napewno przelewy ruszą"
Awatar użytkownika
XaXa
SU-holik
SU-holik
Posty: 88
Rejestracja: 08 kwie 2019, 10:19
Podziękował: 7 razy
Podziękowano mu: 9 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Domyśl się
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Płynność wypłat z SU
15 kwie 2019, 17:46
kasia85 pisze:Na SU wodzą dziewczyny za nos

Ale kto wodzi za nos? Przeciez nadawanie na SU opiera sie na "wierze" ze bedzie wyplata. SU nikomu lufy do glowy nie przystawia i najwyrazniej nadają tylko "wierzące"
Inna sprawa ze powstala teoria jakoby niestrajkujace zabieraly klientow tym strajkujacym i dzieki temu maja wincyj piniondzow i tlumy klientow na nastepne dziesieciolecia ...no przynajmniej teoretycznie maja...

msn pisze:To są laski co pierdolą hajs, robią to co lubią/kochają, coś jak nimfomanki.

Nom. modelki "z powolania" :biggrin:
Awatar użytkownika
komin
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 802
Rejestracja: 08 lis 2015, 17:48
Podziękował: 178 razy
Podziękowano mu: 199 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ***
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Re: Płynność wypłat z SU
15 kwie 2019, 17:48
beznadzieja pisze:
msn pisze:
kasia85 pisze:Ja nie robię od 3 tygodni pokazów i koniec. Najgorsze jest to, że większość dziewczyn - szczególnie tych co są na SU od nie dawna, robią


To są laski co pierdolą hajs, robią to co lubią/kochają, coś jak nimfomanki.
No a jak jeszcze jakiś hajs za to wpadnie to też im będzie miło, a jak nic nie wpadnie, to pewnie nie ucierpią, bo nie żyją tylko z SU.



xddeeee serio?:D



ja tez nie zyje tylko z SU, raczej z moją leniwą dupą długo bym nie pożyła ;p. Mam normalny etat ale jeśli coś tam sobie uskubałam na te przysłowiowe waciki w moim wypadku, to czemu mam to olać? Nie mam w zwyczaju wyrzucać pieniędzy , a tak zaczynam sie czuć, zwyczajnie stresująca sytuacja. Nie wierze, ze te co transmitują mają to głęboko w poważaniu :(
Awatar użytkownika
Lenka25
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 28
Rejestracja: 12 kwie 2019, 18:54
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 3 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Lena25 ;p
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Lena25


Re: Płynność wypłat z SU
15 kwie 2019, 17:59
Lenka25, no szkoda, że was tak przetrzymują, bo niektóre nie mają lekko, a różne sprawy nie poczekają. Ale ja jestem przekonany, że wszystko ruszy, tylko teraz jeszcze te święta... i mogą się nie wyrobić...
- każdy z nas jest po części hipokrytą i kłamcą.
Awatar użytkownika
msn
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 3102
Rejestracja: 05 lis 2015, 20:35
Podziękował: 52 razy
Podziękowano mu: 75 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: EwaKopacz
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: kliknij tutaj


Re: Płynność wypłat z SU
15 kwie 2019, 18:22
Obrazek
Awatar użytkownika
komin
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 802
Rejestracja: 08 lis 2015, 17:48
Podziękował: 178 razy
Podziękowano mu: 199 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ***
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Re: Płynność wypłat z SU
15 kwie 2019, 19:17
kasia85 pisze:Ja nie robię od 3 tygodni pokazów i koniec. Najgorsze jest to, że większość dziewczyn - szczególnie tych co są na SU od nie dawna, robią.
- Sory ale nowych jest mało więcej widuje stałe transmitujace

Te ich komunikaty o tym, że przelewy ruszą niebawem są żałosne. Przesuwali termin 4 razy, a aktualnie ich informacja jest tak sprytnie napisana, że z tego tygodnia zrobi się kolejny tydzień. Ja od samego początku obstawiam, że przelewy puszczą - o ile puszczą - dopiero po 6 maja.
-Jeszcze bardziej jest żałosne są płaczę i lament które nic nie przyspieszą

Na konkurencyjnym portalu jakiś czas temu była taka sama sytuacja. I tam dziewczyny w ciągi paru dni przestały nadawać. Na średnio 100 nadających regularnie nadawało może 10-15. Przelewy puścili po paru dniach strajku.
-proboj robić rewolucję też kiedyś próbowałam i nic to nie dało

Na SU wodzą dziewczyny za nos jak im się podoba bo wiedzą, że one i tak będą nadawać :laugh3: Nic sobie nie robią z Waszych próśb, pytań i marudzenia.
-najwięcej płaczą i marudzą "strajkujace"

Nie będzie przelewów i na pewno nie puszczą ich w tym tygodniu.
- a jakie masz źródło informacji??

Także nie macie się co łudzić. Ja będę transmitować jak oddają mi moje zarobione 8 tysięcy. Bo tyle zarobiłam w ciągu trzech tygodni "od awarii".

-zrobiłaś nie transmitując??? Gubisz się w zeznaniach
Awatar użytkownika
Przyjazna
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 339
Rejestracja: 30 sie 2016, 08:16
Podziękował: 8 razy
Podziękowano mu: 86 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Wpisz nick
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Płynność wypłat z SU
15 kwie 2019, 19:43
8 tysięcy zrobiłam do 23 marca. Od tego czasu jak zobaczyłam komunikat to dałam sobie siana bo wiedziałam, że będzie ta sama sytuacja co 3 lata temu :) Nie gubię się w zeznaniach. To Ty czytasz nieuważnie.
Awatar użytkownika
kasia85
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 42
Rejestracja: 08 kwie 2019, 05:17
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 12 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: Płynność wypłat z SU
15 kwie 2019, 20:00
Także nie macie się co łudzić. Ja będę transmitować jak oddają mi moje zarobione 8 tysięcy. Bo tyle zarobiłam w ciągu trzech tygodni "od awarii".
Napisane tyle zrobiłam w ciągu 3tygodni OD AWARII więc czytam ze zrozumieniem
Awatar użytkownika
Przyjazna
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 339
Rejestracja: 30 sie 2016, 08:16
Podziękował: 8 razy
Podziękowano mu: 86 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Wpisz nick
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


PoprzedniaNastępna

  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do Żetony i wypłaty



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości