Lovense Lush - temat zbiorczy

Jak korzystać z portalu? Problemy dotyczące forum? Napisz tutaj co Ci sprawia trudność.
Regulamin forum
Aby brać udział w konkursach należy dodawać linki do profili i transmisji w postach o naszych Dziewczynach z ShowUp.tv


Temat z "przydatną" wiedzą zniknął, mała rekonstrukcja tutaj.

Zabawki Lovense nie mają integracji z Showupem, ogarnijcie się...
nowa_ona pisze:No sorry w instrukcji obslugi nie ma nic o tym

Wchodzimy na https://lovense.com
Klikamy "camming" => about => https://www.lovense.com/cam-model
Czytamy... czytamy...
I dowiadujemy się, że na szołapy to nie działa.

Potrzebujecie tego... https://www.lovense.com/developer/docs/lanlevel
Ale nikt z Was, kobietek nadających, pewnie nie rozumie co ta strona w sobie ma (a swoją drogą, tam trzeba się najpierw zalogować)... więc wybieracie łatwiejsze rozwiązania - udawanie :-)
Hehe, w końcu żaden facet prawie tego nie ogarnia, wystarczy byle co odpowiedzieć i wierzą wam na słowo.

Istnieje jakiś drobny % szansy, że nie ma się czegoś co jest na tych skrinach poniżej (był taki przypadek, jak pani miała "jabłkofon").
https://i.imgur.com/j0x7vMF.jpg
https://i.imgur.com/ojH7S7r.png
Chodzi o pasek czułości - jego brak uniemożliwia określenie "poziomu" dźwięku na który reaguje, bądź nie.

Przecież wibruje Ci na dźwięk! Do kurły nędzy.
Wszystkie łase laski kupują tego Lusha i oczekują magicznego działania, że wszystko samo się zrobi xddd
A widząc że tyle osób nadaje, to przecież musi być banalne? Bez problemów wszystko każda sobie zrobiła, czyż nie? :dontknow:

kropelka pisze:Na stronach typu cb, mfc masz specjalną aplikację, dzięki czemu wysokość napiwku wpływa na siłę i długość drgań.
Na SU każdy napiwek to taki sam dźwięk... więc to trochę niepełne wykorzystanie potencjału zabawki, ale nie sądzę żebyśmy się kiedykolwiek dorobili takiego gadżetu na SU :P

biustwo pisze:
Fapka pisze:Bardzo trudno jest uzyskać ustawienie głośnika, mikrofonu, telefonu, odległości transmitującej (z zabawką w piździe), by reagowało wyłącznie na dźwięk napiwku.
Wszystko za sprawą chujowego paska czułości.

Wymagało to trochę zachodu, ale udało mi się! Głośniki i telefon zamykam w szafie, jakieś pół metra ode mnie. Tylko trochę to upierdliwe. Jak ktoś chce sterować na PRIV (za każdym razem trzeba ruszyć dupę po telefon :P) albo jak zgubi zasięg i wibruje jak szalony.


Niech mi ktoś wytłumaczy, czemu wszyscy chcą mieć na dźwięk? To idiotyczne.
Powiedz coś = wibruje.
Leci muzyka = wibruje.
Pralka zacznie wyższe obroty = wibruje.
Puścisz bąka = wibruje.
Dmuchniesz w mikrofon = wibruje.
To takie dziwne? xd
A wyżej są dwa fajne obrazki (skriny) ode mnie przedstawiające problem... ale widzę to zbyt łatwe na Twój umysł. Podejdźmy bardziej naukowo...

Wiecie w ogóle czym jest dźwięk? Albo skąd telefon wie kiedy jest jakiś dźwięk?
Aplikacja Lovense'a jest ułomna, bo zbiera dźwięki o bardzo niskiej głośności, a właściwie to fale dźwiękowe o różnych wartościach amplitudy dla całej gamy częstotliwości. Można to przedstawić np. transformatą Fouriera w sposób taki jak poniżej.
Po lewej stronie wykres FFT tego co zbiera mikrofon gdy nie było żadnych dźwięków. Może tylko "buczenie" komputera".
Po prawej stronie natomiast wykres FFT przedstawia jakiś konkretny moment z mojego powtarzania w kółko na głos "tralala".
Zarówno z lewej jak i z prawej strony wykres nie jest równy zero. Ale chwila... tam są minusy na lewej osi =) Żadne nie osiąga minimum.
Tam gdzie mówię ja to jest żółty pasek wyżej (żółty oznacza aktualne wskazania). Czerwony to obwiednia oznaczająca maksymalne wartości chwilowe.
W tym przypadku wszystko jedno na co patrzymy, ważne jest, że jak ja mówię to jest po prostu dźwięk jakiś tak? Według Was tak... xd
A właściwie jest po prostu "więcej dźwięku". Bo mój głos ma inne "decybele". (Do tego widać po wykresie czasowym na dole, że mówię "tralala" i robię przerwę).
https://i.imgur.com/sHMAYrq.png
https://i.imgur.com/2qyAa1I.png
Mam nadzieje że wyjaśniłem :laugh3:


A i jeszcze aferka była o szpiegowanie: https://www.focus.pl/artykul/seks-zabawka-szpiegowala-uzytkownikow-producent-sie-przyznal-171114102447
[color=#0080FF]Legginsomaniak, wielbiciel lodzików, samozwańczy ekspert do spraw Lusha ;x
Słuchacz muzyki trance, fan WWE (wrestlingu), pornosów z Brazzers i NaughtyAmerica oraz nałogowy gracz (PC/PS3/PS2)
:gamer1: :gamer2: :gamer3: :gamer4:
THE END.
Awatar użytkownika
Fapka
Night's Watch
Night's Watch
Posty: 1229
Rejestracja: 04 mar 2017, 12:09
Lokalizacja: śląskie
Podziękował: 57 razy
Podziękowano mu: 42 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Google-Banned
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: (jestem zbanowany)




Ostrzegam przed tym panem . Jego metody nie są profesjonalne. Pod żadnym pozorem nie podawać danych dostępowych.
Awatar użytkownika
sexdedektyw
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 25
Rejestracja: 06 kwie 2019, 13:22
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 2 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




sexdedektyw pisze:Ostrzegam przed tym panem . Jego metody nie są profesjonalne. Pod żadnym pozorem nie podawać danych dostępowych.

a) Co to są dane dostępowe?
b) A metody szołapa są profesjonalne? Po 6 miesiącach od mini-zapowiedzi nadal brak obsługi.
Inny gość w temacie pisał, że zrobił to w kilka godzin (przez cofkę forum nie ma tego postu).

Nie muszą korzystać z moich usług, niech korzystają z kompletnych randomów i narażają się na niebezpieczeństwo.
Do tego sexdedektyw wszystkim pomoże - w końcu on "ma" wiedzę na temat programowania.
[color=#0080FF]Legginsomaniak, wielbiciel lodzików, samozwańczy ekspert do spraw Lusha ;x
Słuchacz muzyki trance, fan WWE (wrestlingu), pornosów z Brazzers i NaughtyAmerica oraz nałogowy gracz (PC/PS3/PS2)
:gamer1: :gamer2: :gamer3: :gamer4:
THE END.
Awatar użytkownika
Fapka
Night's Watch
Night's Watch
Posty: 1229
Rejestracja: 04 mar 2017, 12:09
Lokalizacja: śląskie
Podziękował: 57 razy
Podziękowano mu: 42 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Google-Banned
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: (jestem zbanowany)




Fapka pisze:- w końcu on "ma" wiedzę na temat programowania.


Twoja wiedza to komputer świat i to forum.

Skończ swoją działalność "nadwornego technicznego".
Słyszałem,że ostatnio wziąłeś się za menadzerke jakiejs małolaty.

Ale dziewczę starzy nakryli i masz przejebane.
Awatar użytkownika
sexdedektyw
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 25
Rejestracja: 06 kwie 2019, 13:22
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 2 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Obrazek
Awatar użytkownika
ragazzo_fresco
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3300
Rejestracja: 24 lut 2016, 18:47
Podziękował: 31 razy
Podziękowano mu: 22 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: KOCURELLA272
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: ragazzo_fresco




Witam,

pomimo przeczytania całej dyskusji plus informacji z linku 'Częściowe przypomnienie dyskuji' nie wiem jak ustawić wibracje w zależności od liczby przesłanych żetonów na moim lushu. Rzeczywiście wchodząc na lush browser, logując się nie ma w dalszej części możliwości wyboru 'showup.tv'. Czy któs mógłby napisac jakiś manual/instrukcje jak to ustawić?
Awatar użytkownika
aniela.an
SU-ciekawy
SU-ciekawy
Posty: 5
Rejestracja: 21 kwie 2019, 13:34
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




@aniela.an, gdybyś przeczytała to ze zrozumieniem wiedziałabyś, że nie da rady tego ustawić bez pomocy Fapki. Znaczy da się, ale trzeba napisać sobie skrypt do tego. A na razie raczej nikt poza Fapką się niczym takim nie chwalił, więc zakładam, że nikt nie potrafi xd
ShowUp.tv

Mówią o mnie na mieście, że ponoć to spoko typ, dużo pije, ale spoko typ.

#DżozefNaModa #JebaćHarda #JebaćMano #JebaćRonina #NoHomo #xd

Jak pobierać streamy z CB
Awatar użytkownika
Sadistik
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1253
Rejestracja: 23 gru 2015, 03:45
Podziękował: 23 razy
Podziękowano mu: 34 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: .
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: NBMTM




Czyli rozumiem, że wszystkie dziewczyny transmitujące z lushem mają to ustawione przez Fapke? Nie ma jakiejś prostszej drogi bez pisania tego skryptu?
Awatar użytkownika
aniela.an
SU-ciekawy
SU-ciekawy
Posty: 5
Rejestracja: 21 kwie 2019, 13:34
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




aniela.an pisze:pomimo przeczytania całej dyskusji
:laugh3:
aniela.an pisze:Czy któs mógłby napisac jakiś manual/instrukcje jak to ustawić?

Fapka pisze:Wchodzimy na https://lovense.com
Klikamy "camming" => about => https://www.lovense.com/cam-model
Czytamy... czytamy...
I dowiadujemy się, że na szołapy to nie działa.


@aniela.an
Fapka pisze:Potrzebujecie tego... https://www.lovense.com/developer/docs/lanlevel
Ale nikt z Was, kobietek nadających, pewnie nie rozumie co ta strona w sobie ma (a swoją drogą, tam trzeba się najpierw zalogować)...

Swoją drogą, jestem tak dobry, że daję Wam link do treści bez zalogowania się w formie obrazka:
https://i.imgur.com/xYazu87.png (obrazek jest duży rozmiarowo, dlatego daję link do niego)
[color=#0080FF]Legginsomaniak, wielbiciel lodzików, samozwańczy ekspert do spraw Lusha ;x
Słuchacz muzyki trance, fan WWE (wrestlingu), pornosów z Brazzers i NaughtyAmerica oraz nałogowy gracz (PC/PS3/PS2)
:gamer1: :gamer2: :gamer3: :gamer4:
THE END.
Awatar użytkownika
Fapka
Night's Watch
Night's Watch
Posty: 1229
Rejestracja: 04 mar 2017, 12:09
Lokalizacja: śląskie
Podziękował: 57 razy
Podziękowano mu: 42 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Google-Banned
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: (jestem zbanowany)




aniela.an pisze:Czyli rozumiem, że wszystkie dziewczyny transmitujące z lushem mają to ustawione przez Fapke? Nie ma jakiejś prostszej drogi bez pisania tego skryptu?

Zle rozumiesz... wiekszosc dziewczyn na SU transmitujacych z lushem po prostu wali scieme ze to dziala tak jak powinno. Jesli chcesz zeby dzialal tak jak np na CB to mozesz sobie znalezc jakies niezbyt wybitnego "informatyka" ktory sie w to wgryzie i strzeli Ci skrypta. Tudziez mozesz zalatwic to z Fapka ktory ten skrypt juz ma gotowy i pomoze Ci go ustawic. Jesli zdecydujesz sie na Fapke to musisz tylko wiedziec ze o ile skrypt jest raczej latwy w obsludze (domyslam sie) to sam Fapka juz troche mniej... :biggrin: (tez sie domyslam)
Awatar użytkownika
komin
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 762
Rejestracja: 08 lis 2015, 17:48
Podziękował: 154 razy
Podziękowano mu: 174 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ***
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:




komin pisze:
aniela.an pisze:Czyli rozumiem, że wszystkie dziewczyny transmitujące z lushem mają to ustawione przez Fapke? Nie ma jakiejś prostszej drogi bez pisania tego skryptu?

Zle rozumiesz... wiekszosc dziewczyn na SU transmitujacych z lushem po prostu wali scieme ze to dziala tak jak powinno. Jesli chcesz zeby dzialal tak jak np na CB to mozesz sobie znalezc jakies niezbyt wybitnego "informatyka" ktory sie w to wgryzie i strzeli Ci skrypta.
@komin Dzięki, że jej odpowiedziałeś. Nie wiem czemu podczas pisania swojej odpowiedzi nie widziałem jej postu :blink:

a) Pominąwszy, że większość leci w chuja to...
Nie wszystkie mają przez Fapkę. Jedna dziewczyna, o której wiem, ma ustawione przez swojego znajomego.
Kiedyś tu był pan co twierdził, że też może to zrobić, jednak słuch po nim zaginął...

b) Jest prostsza droga w postaci wykorzystywania dźwięków napiwków, ale jest to daremne, o czym mówi w większości pierwszy post tego tematu...
Część osób wykorzystuje skrypt na własne dźwięki* na określone przez siebie napiwki, ponieważ jest to starsze rozwiązanie, jeszcze gdy ShowUp nie miał dźwięków przy napiwkach.
* - również mojego autorstwa, chociaż niektórzy sprytniejsi dawali obcym ludziom do przeróbki...
Ale powtórzę: SU bez dodatków nie obsługuje zabawek Lovense.
Można jednak sobie zrobić sterowanie w dowolny sposób, w dowolnym miejscu, używając odpowiednio napisanego programu/skryptu.




d) Nie musi być to skrypt przeglądarkowy, może być aplikacja, która będzie nawiązywała połączenia z Twoim telefonem w sieci lokalnej.
Ludzie się już przyzwyczaili do słowa "skrypt", który w sumie oznacza tyle co kod programu...
A skompilowany program (kod) ma do siebie to, że zazwyczaj nie można go odczytać...

komin pisze:Tudziez mozesz zalatwic to z Fapka ktory ten skrypt juz ma gotowy i pomoze Ci go ustawic.
Moja znienawidzona część tego to osoby przychodzą bez pomysłu jakie napiwki chcą i każą dać sobie "to co mają wszystkie" :laugh3:
I czasami przez to się dużo czasu traci, ale cóż... ja zawsze wypunktuję jak ktoś daje absurdalne napiwki, np. 10 żet - 3 sekundy, 100 żet - 6 sekund. Kto zapłaci 10x tyle za 2x większy czas? :D

komin pisze: Jesli zdecydujesz sie na Fapke to musisz tylko wiedziec ze o ile skrypt jest raczej latwy w obsludze (domyslam sie) to sam Fapka juz troche mniej... :biggrin: (tez sie domyslam)
Sądzę, że włączenie Lusha nie jest problemem, wystarczy jeden przycisk na ekranie...
To samo doprowadzenie do działania za pierwszym razem jest trochę koślawe, instalacja paru rzeczy i nauczenie się, że pewne rzeczy muszą być zachowane (np. włączenie GPSa podczas parowania zabawki na Androidach 6.0 i nowszych).


Edit: Ten przycisk na prawo, na górze na tym obrazku jest również elementem tego :P
Dokładnego opisu jednak tu nie podam.
[color=#0080FF]Legginsomaniak, wielbiciel lodzików, samozwańczy ekspert do spraw Lusha ;x
Słuchacz muzyki trance, fan WWE (wrestlingu), pornosów z Brazzers i NaughtyAmerica oraz nałogowy gracz (PC/PS3/PS2)
:gamer1: :gamer2: :gamer3: :gamer4:
THE END.
Awatar użytkownika
Fapka
Night's Watch
Night's Watch
Posty: 1229
Rejestracja: 04 mar 2017, 12:09
Lokalizacja: śląskie
Podziękował: 57 razy
Podziękowano mu: 42 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Google-Banned
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: (jestem zbanowany)



  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do Dział Techniczny



Użytkownicy przeglądający to forum: Niby i 4 gości