69nastolatka

Dyskusja na temat transmitujących którzy zakończyli karierę na szołap.
Regulamin forum
Aby brać udział w konkursach należy dodawać linki do profili i transmisji w postach o naszych Dziewczynach z ShowUp.tv
69nastolatka
23 lip 2015, 12:47
Bardzo sympatyczna dziewczyna - polecam.
Wkrótce będzie miała nowy Fan Page.
https://showup24.tv/profile/69nastolatka
Awatar użytkownika
e-Laski
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1111
Rejestracja: 22 lip 2015, 00:01
Lokalizacja: Polska
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 28 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Energia93
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Laski ShowUp


Re: 69nastolatka
23 lip 2015, 13:45
tej jeszcze nie widziałem :D
Awatar użytkownika
Robert
SU-holik
SU-holik
Posty: 168
Rejestracja: 22 lip 2015, 22:30
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: hehe
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Re: 69nastolatka
23 lip 2015, 14:11
Tu masz jej Fan Page http://69nastolatka.e-laski.pl
a na http://youtube.e-laski.pl zamieściłem krótki trailer 8-)
Awatar użytkownika
e-Laski
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1111
Rejestracja: 22 lip 2015, 00:01
Lokalizacja: Polska
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 28 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Energia93
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Laski ShowUp


Re: 69nastolatka
03 sie 2015, 10:28
Byłem kilka razy. Chyba nawet miałem okazję oglądać ją pod prysznicem :D Laska ok.
Nieaktywne konto od 14.02.2016
Awatar użytkownika
...:::Bobek:::...
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1027
Rejestracja: 22 lip 2015, 10:11
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: .
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: 69nastolatka
13 sie 2015, 14:59
Teraz znowu jest częściej :D
Awatar użytkownika
e-Laski
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1111
Rejestracja: 22 lip 2015, 00:01
Lokalizacja: Polska
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 28 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Energia93
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Laski ShowUp


Re: 69nastolatka
18 sie 2015, 23:47
Cudeńko.Kochana mała dziewczynka.
Awatar użytkownika
mastercard
SU-holik
SU-holik
Posty: 74
Rejestracja: 18 sie 2015, 17:22
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: MokraMisia
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: 69nastolatka
19 sie 2015, 11:38
Polecam. Przeważnie jest ciekawie na transmisjach
Awatar użytkownika
Leo112
SU-holik
SU-holik
Posty: 89
Rejestracja: 16 sie 2015, 00:29
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: 69nastolatka
31 sie 2015, 20:14
Podbijam ;)

Niespotykana figura, blond włoski, usta i ten głosik <3<3<3
Cycuszki też jedne z najlepszych, jeśli Cię zaciekawiłem to wbijaj do niej :D
https://showup24.tv/profile/69nastolatka
Awatar użytkownika
e-Laski
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1111
Rejestracja: 22 lip 2015, 00:01
Lokalizacja: Polska
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 28 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Energia93
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Laski ShowUp


Re: 69nastolatka
24 wrz 2015, 23:16
♡ ♫ ♡ ♫ ♡ ♫ ♡ ♫ ♡ ♫ ♡ ♫ ♡ ♫ ♡ ♫ ♡ ♫ ♡ ♫ ♡ ♫ ♡ ♫ ♡ ♫ ♡ ♫ ♡ ♫ ♡ ♫ ♡

WITAM

KOCHANI dziś zabawa ZŁAP KRÓLICZKA PLAYBOYA
Zgarnij kupon na którym pisze 60min prv a otrzymasz zajebistego privka z twarza !
1 los 40 zet zapraszam do zabawy :)

♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥
♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥

Zabawa Literkowa
Regulamin zabawy -

- w zabawie nie biorą udziału nicki specjalnie utworzone pod zabawę
- możliwość wielokrotnej wygranej
- udział w zabawie nie biorą oczywiście polskie znaki
- zawarty cały alfabet bez polskich znaków (dwukrotnie)
- zawarte cyferki 0-9 (jednokrotnie)
- cyferki zwiększają szansę na wygraną tym, którzy w nicku posiadają cyferki
- nick który jest VIP em juz a nie posiada cyferek w nim - po wylosowaniu wówczas cyferki losujemy jeszcze raz :)

GOOD LUCK PANOWIE !

♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔

juz w sobote :)
kolejna zabawa losowa to
orzeł czy reszka ?
otóż możesz wygrać każdorazowo 2 minutki - wybierasz orzeł czy reszka - trafisz ? Zgarniasz 2 min za każdym razem :)
Jeśli okaże się że wygrałeś także nagrodę główną.. Nagrody się sumują ołłł jeeeaaahh :*

♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥
Awatar użytkownika
Admin
Administrator
Administrator
Posty: 741
Rejestracja: 21 sie 2015, 14:46
Lokalizacja: Forum ShowUp.tv
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 19 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: _HAPPINESS_
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Konto usunięte


Re: 69nastolatka
25 wrz 2015, 15:37
Przez 60 minut można zaliczyć 10 orgazmów, 2 prysznice i wspólną kolację przy świecach :) Chciałbym wygrać :)
Awatar użytkownika
showupfan
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 385
Rejestracja: 25 wrz 2015, 15:12
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Ona_w_sieci
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: 69nastolatka
25 wrz 2015, 16:00
W nocy widziałem ją przez chwilę :D Uczyła się czy coś :D Nie robiła privków.
Nieaktywne konto od 14.02.2016
Awatar użytkownika
...:::Bobek:::...
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1027
Rejestracja: 22 lip 2015, 10:11
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: .
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: 69nastolatka
25 wrz 2015, 17:08
Właśnie nadaje https://showup24.tv/69nastolatka? cel mrr olivka tam ? :p
Awatar użytkownika
_olek_
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 309
Rejestracja: 25 wrz 2015, 15:05
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 1 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ...
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: ...


Re: 69nastolatka
25 wrz 2015, 17:38
po wakacjach wróciła z nowymi pomysłami :D
szkoda tylko że wredna ukradła jej pomysł na króliczka playboya ;)
https://showup24.tv/69nastolatka?
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Awatar użytkownika
Admin
Administrator
Administrator
Posty: 741
Rejestracja: 21 sie 2015, 14:46
Lokalizacja: Forum ShowUp.tv
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 19 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: _HAPPINESS_
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Konto usunięte


Re: 69nastolatka
25 wrz 2015, 17:47
<3 Nasti na 1 miejscu :D
ale fajnie jej piersi prześwitują ;)
Awatar użytkownika
e-Laski
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1111
Rejestracja: 22 lip 2015, 00:01
Lokalizacja: Polska
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 28 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Energia93
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Laski ShowUp


Re: 69nastolatka
25 wrz 2015, 17:55
ciekawie opowiada co robiła na wakacjach :D
też się zakochałem <3 <3 <3

wariatka z przeziebieniem wczoraj biegać poszła
i jeszcze się chwali medalami ;)
Awatar użytkownika
Admin
Administrator
Administrator
Posty: 741
Rejestracja: 21 sie 2015, 14:46
Lokalizacja: Forum ShowUp.tv
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 19 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: _HAPPINESS_
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Konto usunięte


Re: 69nastolatka
25 wrz 2015, 18:24
Tego króliczka ma już kilka dziewczyn :D Między innymi https://showup24.tv/18naastka? która właśnie nadaje :D
Nieaktywne konto od 14.02.2016
Awatar użytkownika
...:::Bobek:::...
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1027
Rejestracja: 22 lip 2015, 10:11
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: .
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: 69nastolatka
05 lis 2015, 23:01
Kosmiczna dziewczyna :P
Awatar użytkownika
malyhanys
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 11
Rejestracja: 05 lis 2015, 22:21
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: 69nastolatka
06 lis 2015, 17:51
"BEZWSTYDNA ZAKONNICA WYGRAJ ORGAZM" :shock: https://showup24.tv/69nastolatka?
Nieaktywne konto od 14.02.2016
Awatar użytkownika
...:::Bobek:::...
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1027
Rejestracja: 22 lip 2015, 10:11
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: .
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: 69nastolatka
16 lis 2015, 17:22
A ona czasem na początku swojej kariery na SU nie transmitowała na ogólnym z buźką?
Awatar użytkownika
shelbynn
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 13
Rejestracja: 11 wrz 2015, 12:39
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Nicee7
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: 69nastolatka
16 lis 2015, 17:49
shelbynn pisze:A ona czasem na początku swojej kariery na ShowUp.tv nie transmitowała na ogólnym z buźką?

Nie :nea: to mądra dziewczyna :winkextra:
Awatar użytkownika
e-Laski
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1111
Rejestracja: 22 lip 2015, 00:01
Lokalizacja: Polska
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 28 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Energia93
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Laski ShowUp


Następna

Wróć do Nieobecni



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość