Sara00/666Angela/Sarenka777

Dyskusja na temat transmitujących którzy zakończyli karierę na szołap.
Regulamin forum
Aby brać udział w konkursach należy dodawać linki do profili i transmisji w postach o naszych Dziewczynach z ShowUp.tv
Sara00/666Angela/Sarenka777
14 maja 2017, 13:24
Awatar użytkownika
biuletyn
SU-holik
SU-holik
Posty: 78
Rejestracja: 27 kwie 2017, 17:29
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: sara00
03 cze 2017, 16:01
Laska ma mega ciało. ;) Duże, naturalne piersi, świetne nogi i tyłek. Trzeba jej sypnąć trochę żetonów, żeby coś podziałała i pokusiła. Zna się na tym. ;) Krótko i na temat: 10/10.
Awatar użytkownika
SCV
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 16
Rejestracja: 08 gru 2015, 23:53
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Sara00
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: sara00
04 cze 2017, 12:40
Potwierdzam, zaryzykowałem privka i jak najbardziej ok.
Awatar użytkownika
biuletyn
SU-holik
SU-holik
Posty: 78
Rejestracja: 27 kwie 2017, 17:29
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: sara00
24 sie 2017, 18:49
Widziałem jej piersi na priv - duże, naturalne, ale chyba w staniku wyglądają lepiej, wiadomo grawitacja :winkextra:
Ogólnie laska do polecenia, można się dogadać, świetne ciało

https://showup24.tv/Sara00
https://showup24.tv/profile/Sara00
Awatar użytkownika
zryt66
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 10
Rejestracja: 22 lip 2015, 21:14
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Prywatne
Twoja ulubienica z SU:
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: sara00
15 mar 2018, 19:16
:heart: :heart: JA WAS TEZ :D
Awatar użytkownika
Sara00
SU-ciekawy
SU-ciekawy
Posty: 1
Rejestracja: 15 mar 2018, 19:07
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: annpearl
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


To chyba jej nowe konto:

https://showup24.tv/Sarenka777
https://showup24.tv/profile/Sarenka777

Uzupełniam brakujące posty:

Fapka pisze:DJ Shog - Another World

macius167 pisze:Nie znam dziewczyny, warta uwagi?

Fapka pisze:@up
Oczywiście. Jednakże ciężko stwierdzić po tak krótkiej wypowiedzi czego szukasz :D
Sara to bardzo sympatyczna osoba. Prawie... tak jakby... w konkretnych warunkach xD

GumowyWonsz pisze:Sara spoko dupsko, miło mi sie z nią pisze. Jak będę bogaty to kiedyś pójdę do niej na priv ;d

Fapka pisze:https://showup24.tv/666Angela
profil pusty póki co

Papaj pisze:Myślałem,że to jakaś nowa :P

Źródło: http://archive.fo/97zUv
Awatar użytkownika
e-Laski
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1637
Rejestracja: 21 lip 2015, 23:01
Lokalizacja: Polska
Podziękował: 12 razy
Podziękowano mu: 119 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Energia93
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Laski ShowUp


Jakiś aktualny link do niej ?
Awatar użytkownika
saferol
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 17
Rejestracja: 08 paź 2020, 20:43
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 1 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:



Wróć do Nieobecni



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości