le_petite

Dyskusja na temat transmitujących którzy zakończyli karierę na szołap.
Regulamin forum
Aby brać udział w konkursach należy dodawać linki do profili i transmisji w postach o naszych Dziewczynach z ShowUp.tv
le_petite
05 sty 2016, 18:38


https://showup24.tv/profile/le_petite
https://showup24.tv/le_petite
Jest chyba nowa, pojawia się głównie w godzinach nocnych, po północy. IMHO ładna i wydaje się być inteligentna. Wszedłem raz na całkiem przyjemny priv za 200żet, gdzie nie miała problemów z rozebraniem się i odrobiną zabawy. Myślę, że ma potencjał :)
Awatar użytkownika
dsup
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 11
Rejestracja: 05 sty 2016, 18:16
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: sweety
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


le_petite
20 sty 2016, 16:25


Komentarz do opinii: viewtopic.php?f=24&t=1395

feakfm pisze: https://showup24.tv/le_petite?
https://showup24.tv/profile/le_petite?

Mega zmysłowa dziewczyna...
ciało baba, wyposażenie szafy jeszcze lepsze... uśmiech..
czasem wystepuje z "siostrą" siostrami... raczej wtedy nie polecam

ale jak jest sama .. naprawdę fajna dziewczyna i do tańca i do różańca

Panna 8/10
Twarz?
Uśmiech 10/10
Cycki 10/10
Tyłeczek 10/10
Współczynnik żetoniarstwa 5/10
Jakoś transmisji 9/10
Zgodność z opisem priva 8/10

Współczynnik żetoniarstwa 5/10 - dawno mnie nic tak nie rozbawiło:P :good3: ciekawe jaki ja mam, albo nie, nie chce wiedziec:D
madamebutterflyy


Re: le_petite
20 sty 2016, 16:51


madamebutterflyy pisze:Współczynnik żetoniarstwa 5/10 - dawno mnie nic tak nie rozbawiło:P :good3: ciekawe jaki ja mam, albo nie, nie chce wiedziec:D

Jeszcze trzeba ustalić, czy 10/10 to dobrze czy źle :dontknow:
Awatar użytkownika
e-Laski.pl
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 848
Rejestracja: 22 lip 2015, 00:01
Lokalizacja: Polska
Podziękował: 14 razy
Podziękowano mu: 13 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Licealistka
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Laski ShowUp


Re: le_petite
20 sty 2016, 17:44


i co do tego 'zetoniarstwa' to też kolejna sprawa = czy nie lecą w kulki, bo ogólnie dziewczyny bez zarzutu, bardzo skoczne, widać, że je swędzi i wiedzą jak się kusi na takich portalach.
ale wczoraj np. były, i miały cel - lider wygrywa, no i było tak jak kiedyś tez się zdarzało na SU, że ktoś dał 100 zet, a po sekundzie już jakiś 'tajemniczy osobnik' też 100 zet, ktoś dał 200, i znowu ten tajemniczy osobnik 200, i wkoncu doleciały do 2k chyba no i tamten tajemniczy wygrał, choć i tak odliczanie od 10 do 0 trwało kilka minut, ale to już mozna pominąc....
generalnie nie można być też zbytnio podstepnym, ale takie różne śmieszne akcje na żetony od widzów, to już były na SU niejeden raz... ogólnie niektórzy chyba myślą, że publika to totalni idioci. Ale tak jak mówię, może to było wiarygodne, choć śmiesznie wyglądało takie wyłanianie i wyścigi na lidera.
- każdy z nas jest po części hipokrytą i kłamcą.

Awatar użytkownika
msn
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 3210
Rejestracja: 05 lis 2015, 20:35
Podziękował: 47 razy
Podziękowano mu: 53 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: EwaKopacz
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: kliknij tutaj


Re: le_petite
20 sty 2016, 18:43


Bardzo mega zajebiście fajna......wesoła,zabawna,zmysłowa i o to chodzi. Żetoniarstwo? No chyba tak działa ten portal.....chcesz potrzepač patrząc na fajną łaskę? Płać. Pozdrawiam petitkę .......i siostry
Awatar użytkownika
mastercard
SU-holik
SU-holik
Posty: 74
Rejestracja: 18 sie 2015, 17:22
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: MokraMisia
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: le_petite
20 sty 2016, 18:49


mastercard pisze:Bardzo mega zajebiście fajna......wesoła,zabawna,zmysłowa i o to chodzi. Żetoniarstwo? No chyba tak działa ten portal.....chcesz potrzepač patrząc na fajną łaskę? Płać. Pozdrawiam petitkę .......i siostry



tak, o to właśnie chodzi, aby wilk był syty i owca cała.

ale gorzej jak ktoś zostaje wychuchany, da gruby zeton - a gówno zobaczy.
- każdy z nas jest po części hipokrytą i kłamcą.

Awatar użytkownika
msn
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 3210
Rejestracja: 05 lis 2015, 20:35
Podziękował: 47 razy
Podziękowano mu: 53 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: EwaKopacz
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: kliknij tutaj


Re: le_petite
22 sty 2016, 00:12


Fakt, że jest ładna. Czaję się na priva u niej i bardzo możliwe, że nie długo wezmę takiego:)


Na pewno dziewczynie nie można odmówić urody:)
Awatar użytkownika
Sensei
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 22
Rejestracja: 03 gru 2015, 00:10
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: le_petite
22 sty 2016, 02:26


a gdzie autor watku? post znikl i ktos moze myslec ze to moja opinia:Paz taka madra nie jestem, y wymyslec wspolczynnik zetoniarstwa:P
madamebutterflyy


Re: le_petite
23 sty 2016, 02:11


madamebutterflyy pisze:a gdzie autor watku? post znikl i ktos moze myslec ze to moja opinia:Paz taka madra nie jestem, y wymyslec wspolczynnik zetoniarstwa:P

Autor stchórzył i spierdolił.....pozdrawiam madame.. :D
Awatar użytkownika
mastercard
SU-holik
SU-holik
Posty: 74
Rejestracja: 18 sie 2015, 17:22
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: MokraMisia
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: le_petite
20 lut 2016, 23:33


jestem cały czas.. ale raczej wydaje opinie niż ciągne temat. za czesto mnie tu nie ma. Co do żetoniarstwa to niestety dla mnie to jest zmora tego portalu .. bo nieraz jak trafisz to wydasz 1000 zetów wciagu wieczora i bedziesz rozczarowany, a nie raz jest tak ze za 100 czujesz się jak w niebie. Petit jest pod tym względem ok... ale jej "siostry" duuuze rozaczrowanie
Awatar użytkownika
feakfm
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 11
Rejestracja: 16 gru 2015, 05:05
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Tymbarkowa_lena
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: le_petite
13 kwie 2016, 23:03


fajna dupeczka, jednak najbardziej lubie wystepy w duecie:D
:fap:
Suivalus


Re: le_petite
10 maja 2016, 01:25


teraz ma nowy nick :fap: https://showup24.tv/ola_laa i zmieniła kolor włosów :yes4:
Awatar użytkownika
Papaj
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 944
Rejestracja: 20 lis 2015, 15:35
Podziękował: 5 razy
Podziękowano mu: 2 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Re: le_petite
28 sty 2017, 01:57


Konto już usunięte .
Awatar użytkownika
BasiazLodzikowa
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1451
Rejestracja: 18 lis 2015, 22:40
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: annpearl
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:



Wróć do Nieobecni

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości