sloneczko098/sloneczko098/czarna098

Dział na temat naszych pań z showup-a, które robią pokazy dla dorosłych
Regulamin forum
Aby brać udział w konkursach należy dodawać linki do profili i transmisji w postach o naszych Dziewczynach z ShowUp.tv
Re: sloneczko098
06 mar 2016, 21:12


Jeśli miałbym strzelać, to uważam że po prostu są na SU janusze , którzy sypią takie sumy i tyle. Ich pensja ich sprawa. Zresztą po ostatniej wpadce vikivu nie sądze by jakaś normalna laska chciała sie bawić w lewe obiegi.

https://showup24.tv/profile/sloneczko098
Awatar użytkownika
sliskiTroll
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 417
Rejestracja: 15 lis 2015, 04:23
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: sloneczko098
08 mar 2016, 03:52


sliskiTroll pisze:Jeśli miałbym strzelać, to uważam że po prostu są na ShowUp.tv janusze , którzy sypią takie sumy i tyle. Ich pensja ich sprawa. Zresztą po ostatniej wpadce vikivu nie sądze by jakaś normalna laska chciała sie bawić w lewe obiegi.

https://showup24.tv/profile/sloneczko098?



Jest o tym wzmianka w regulaminie Showup.tv
Awatar użytkownika
SweetBlack
SU-holik
SU-holik
Posty: 184
Rejestracja: 04 sie 2015, 22:39
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: janbir


Re: sloneczko098
08 lip 2016, 04:05


sliskiTroll pisze:Jeśli miałbym strzelać, to uważam że po prostu są na ShowUp.tv janusze , którzy sypią takie sumy i tyle. Ich pensja ich sprawa. Zresztą po ostatniej wpadce vikivu nie sądze by jakaś normalna laska chciała sie bawić w lewe obiegi.

https://showup24.tv/profile/sloneczko098?


Niestety ale lewe obiegi żetonów są na bardzo wielu transmisjach i bardzo rzadko osoby, które je robią dostają za to bany.
Awatar użytkownika
Książe_showupa
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 2041
Rejestracja: 15 cze 2016, 02:40
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 2 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Re: sloneczko098
08 lip 2016, 11:21


NIGDY NIE MIAŁAM LEWEGO OBIEGU
Awatar użytkownika
Kiniuś
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 276
Rejestracja: 16 maja 2016, 23:22
Lokalizacja: ShowUp.tv
Podziękował: 2 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: AE
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Re: sloneczko098
09 lip 2016, 02:42


vika pisze:NIGDY NIE MIAŁAM LEWEGO OBIEGU


Ja Viki nie miałem na myśli Ciebie tylko inne dziewczyny.
Awatar użytkownika
Książe_showupa
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 2041
Rejestracja: 15 cze 2016, 02:40
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 2 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Re: sloneczko098
12 lip 2016, 18:19


Książe_showupa pisze:
vika pisze:NIGDY NIE MIAŁAM LEWEGO OBIEGU


Ja Viki nie miałem na myśli Ciebie tylko inne dziewczyny.



Spoczko, to było do kolegi wyżej:P
Awatar użytkownika
Kiniuś
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 276
Rejestracja: 16 maja 2016, 23:22
Lokalizacja: ShowUp.tv
Podziękował: 2 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: AE
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Re: sloneczko098
16 lip 2016, 02:55


showupfan pisze:Ostatnio nadawała z koleżanką do późna ;)
Na jej transmisji kiedyś padł rekord rzuconych żetonów. Ktoś rzucił ok 100tyś żetków :biggrin:


To nie jest rekord to chyba 3 albo 4 najlepszy wynik w historii showupa.

ShowUp.tv
Awatar użytkownika
Książe_showupa
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 2041
Rejestracja: 15 cze 2016, 02:40
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 2 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Re: sloneczko098
29 paź 2016, 13:36


Jakoś ciężko mi uwierzyć, że dziewczyna "z metra cięta" z coraz większą nadwagą rosnącą w astronomicznym tempie dostaje tyle żet za siedzenie i picie drinków, no i ta jej aparycja :derisive: ..poza tym ona od wielu lat słynie z obiegu lewego, no cóż może w końcu ktoś się za to weźmie A PÓKI CO NIECH SOBIE PANIE PRZELEWAJĄ TE ŻETONIKI MOŻNE POCZUJĄ SIĘ BARDZIEJ DOCENIONE ATRAKCYJNE, POPULARNE, CZY CO IM TAM BRAKUJE :yes4:

https://showup24.tv/sloneczko098
Awatar użytkownika
lubie_69
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 19
Rejestracja: 20 paź 2016, 19:38
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: szparkaReaktywacja
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: szparka21


Re: sloneczko098
20 gru 2016, 11:07


dokładnie zgadzam się z wyższą odpowiedzią, ale ostatnio dosyć przytyła, a dalej dostaję ogromną ilość żetonów za siedzenie i picie drinków :lol2:
Awatar użytkownika
pawełpaweł
SU-holik
SU-holik
Posty: 104
Rejestracja: 03 gru 2016, 18:49
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: sloneczko098
20 gru 2016, 13:06


Awatar użytkownika
radu78
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 257
Rejestracja: 31 sty 2016, 19:10
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: nie nadaje
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: sloneczko098
20 gru 2016, 17:35


w którym miejscu schudła ?
Awatar użytkownika
LOLA18
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 418
Rejestracja: 21 cze 2016, 13:21
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: sloneczko098
20 gru 2016, 17:57


No tak, nabrała trochę ciałka, ale mi to nie przeszkadza akurat. Poza tym zima idzie więc tłuszczyk wskazany ;p
cycuś jej fajnie urósł.
A te ilości żetonów, które się tam zawsze u niej przelewają, to oczywiście nie trzeba być ekspertem, żeby się domyślić o co chodzi.
- każdy z nas jest po części hipokrytą i kłamcą.
Awatar użytkownika
msn
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 3026
Rejestracja: 05 lis 2015, 20:35
Podziękował: 23 razy
Podziękowano mu: 28 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: EwaKopacz
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: kliknij tutaj


Re: sloneczko098
20 gru 2016, 21:28


Re: sloneczko098
23 sty 2017, 18:41


za dużo już tego ciałka
Awatar użytkownika
marek
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 11
Rejestracja: 28 paź 2015, 21:40
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: sloneczko098
25 sty 2017, 00:11


showupfan pisze:Ostatnio nadawała z koleżanką do późna ;)
Na jej transmisji kiedyś padł rekord rzuconych żetonów. Ktoś rzucił ok 100tyś żetków :biggrin:


Kiedyś wszedłem do niej na transmisję i pytałem ją o to czy to prawda, że dostała te 100 tys. żetonów na swojej transmisji i powiedziała, że nigdy nie dostała tylu żetonów.
Awatar użytkownika
Książe_showupa
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 2041
Rejestracja: 15 cze 2016, 02:40
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 2 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Re: sloneczko098
29 lip 2017, 14:40


Awatar użytkownika
tymczasem
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 341
Rejestracja: 28 paź 2016, 22:23
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Anka92x
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: sloneczko098
29 lip 2017, 17:04


tymczasem pisze:https://www.erodate.pl/uzytkownicy/2750167

Kolejna Panna spotykająca się za kase :)


Nieoficjalny blog serwisu ShowUp.tv


Wiesz co, nie podniecała bym się aż tak. To nie koniecznie jest autentyczny profil. Z reszta część userow lubi pognębić dziewczyny akcjami typu lewy profil to tu, to tam ..i tak wypowiem sie na temat lewych zetonów i privów ma to miejsce u Pań i to głownie u tych z kompleksami, oraz lubiacych sobie wychlać na odwagę, zeby pokazać ze jestem lepsza, mam wiecej fanow, jestem zajebista modelka :laughingnew: :laughingnew: :laughingnew: :biggrin: :biggrin: ta czy tamta mnie oglada..to niech patrzy ile mam zetoników . Od zawsze byłam wrogiem takich akcji i uważam, ze ktos powinien wziąć c sie za to konkretnie. tak samo jak za sprzedaż żetonów na lewo
Awatar użytkownika
ymmmmmm
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 26
Rejestracja: 05 lip 2017, 09:33
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: sloneczko098
29 lip 2017, 19:27


ymmmmmm pisze:
tymczasem pisze:https://www.erodate.pl/uzytkownicy/2750167

Kolejna Panna spotykająca się za kase :)


Nieoficjalny blog serwisu ShowUp.tv


Wiesz co, nie podniecała bym się aż tak. To nie koniecznie jest autentyczny profil. Z reszta część userow lubi pognębić dziewczyny akcjami typu lewy profil to tu, to tam ..i tak wypowiem sie na temat lewych zetonów i privów ma to miejsce u Pań i to głownie u tych z kompleksami, oraz lubiacych sobie wychlać na odwagę, zeby pokazać ze jestem lepsza, mam wiecej fanow, jestem zajebista modelka :laughingnew: :laughingnew: :laughingnew: :biggrin: :biggrin: ta czy tamta mnie oglada..to niech patrzy ile mam zetoników . Od zawsze byłam wrogiem takich akcji i uważam, ze ktos powinien wziąć c sie za to konkretnie. tak samo jak za sprzedaż żetonów na lewo


Panna nadawała na kamerce, więc dziwne aby to był lewy profil 8-)
Awatar użytkownika
tymczasem
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 341
Rejestracja: 28 paź 2016, 22:23
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Anka92x
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: sloneczko098
29 lip 2017, 19:39


Awatar użytkownika
tymczasem
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 341
Rejestracja: 28 paź 2016, 22:23
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Anka92x
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: sloneczko098
29 lip 2017, 20:17


Jezu to co ze nadawała co z tego???? to musi sie od razu w realu spotykac?? wiele jest lewych profili w sieci. Co to za problem skopiwac fotki i załozyc profil. z tego co widze to sa to zdjecia z jej profilu na showup



Nowy nieoficjalny blog ShowUp.tv
Awatar użytkownika
ymmmmmm
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 26
Rejestracja: 05 lip 2017, 09:33
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


PoprzedniaNastępna

Wróć do Kobiety - Pokazy 18+



Użytkownicy przeglądający to forum: Agrax, dbifuria, kamil122886, Koras i 32 gości