SCATQueen

Dział na temat naszych pań z showup-a, które robią pokazy dla dorosłych
Regulamin forum
Aby brać udział w konkursach należy dodawać linki do profili i transmisji w postach o naszych Dziewczynach z ShowUp.tv
Re: SCATQueen
15 sty 2019, 17:09


Jak ktoś lubi gówniane klimaty to jego sprawa, dla mnie to patologia!


https://showup24.tv/SCATQueen
https://showup24.tv/profile/SCATQueen

wrednaPaula (NajbrzydszaWeWsi) pisze:
Hard wypierdalaj z tego tematu! Chcesz dalej robić z siebie pośmiewisko? Proszę bardzo, ale kurwa z łaski swojej idź robić syf gdzieś indziej!
Showus.org 22 wrz 2018, 16:51
Awatar użytkownika
Robinek29
Sponsor
Sponsor
Posty: 408
Rejestracja: 06 gru 2017, 23:51
Podziękował: 19 razy
Podziękowano mu: 40 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Dawno_odeszła
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Robinek29


Re: SCATQueen
15 sty 2019, 17:09


Spinster pisze:Smaczki z mojej kolekcji:
[ Obrazek ]
[ Obrazek ]
:fap:


Ciekawe dialogi nie ma co, pewnie już od tych skatów taki odruch warunkowy sobie wyrobiła, że bez żetonów zatwardzenie.

Robinek29 pisze:Jak ktoś lubi gówniane klimaty to jego sprawa, dla mnie to patologia!


Robinek29 co ty gadasz, widać nic a nic się nie znasz, to nie może być chora patologia skoro najnormalniejszy człowiek na forum
Jose_inzynier_kupa lubuje się w takich klimatach. :sarcastic: :sarcastic: :sarcastic:
Awatar użytkownika
od_taaki
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 426
Rejestracja: 10 paź 2017, 14:30
Podziękował: 343 razy
Podziękowano mu: 73 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ;)
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: SCATQueen
02 lut 2019, 11:20


sex jest przereklamowany a fetysz to wyzszy stopien wtajemniczenia i satysfakcji plynacy z nieprzecietnego stanu magicznego dajacego zaspokojenie. To co rzadkie jest lepsze niz to co powszechne taka prawda!!!!
Awatar użytkownika
wysportowany32
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 11
Rejestracja: 15 sty 2019, 15:43
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: QueenSCAT
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: SCATQueen
02 lut 2019, 11:42


wysportowany32 pisze:To co rzadkie jest lepsze


No nie wiem... zwłaszcza, gdy jest wynikiem zatrucia pokarmowego! :mocking:
Awatar użytkownika
Świerk Engelmanna
SU-holik
SU-holik
Posty: 160
Rejestracja: 02 lis 2018, 14:25
Podziękował: 18 razy
Podziękowano mu: 28 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Wszystkie
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: SCATQueen
02 lut 2019, 12:19


o jakim zatruciu pokarmowym mowisz ? tu nie ma mowy o zatruciu pokarmowym wlasnym kalem dlatego ze sa to twoje bakterie wiec nie ma mowy co innego czyjes to mozna sie moze zatruc ale ja czesto bawie sie tak i jest bardzo ok wiec o takich rzeczach jak piszesz nie ma mowy
Awatar użytkownika
wysportowany32
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 11
Rejestracja: 15 sty 2019, 15:43
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: QueenSCAT
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: SCATQueen
02 lut 2019, 13:00


:laughingnew: :laughingnew: :laughingnew:
Nie wierzę, no nie wierzę! :lmao: :lmao: :lmao:

Naprawdę nie załapałeś ironii? :scratch_one-s_head:

No i przy okazji - SMACZNEGO! :mocking:
Awatar użytkownika
Świerk Engelmanna
SU-holik
SU-holik
Posty: 160
Rejestracja: 02 lis 2018, 14:25
Podziękował: 18 razy
Podziękowano mu: 28 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Wszystkie
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: SCATQueen
02 lut 2019, 18:13


wysportowany32 pisze:o jakim zatruciu pokarmowym mowisz ? tu nie ma mowy o zatruciu pokarmowym wlasnym kalem dlatego ze sa to twoje bakterie wiec nie ma mowy co innego czyjes to mozna sie moze zatruc ale ja czesto bawie sie tak i jest bardzo ok wiec o takich rzeczach jak piszesz nie ma mowy



Siedzi misiu na kanapie,
pazurami w dupie drapie,
co wydrapie to pojada,
jaka smaczna czekolada!


:lol2: :lol2: :lol2:
Awatar użytkownika
od_taaki
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 426
Rejestracja: 10 paź 2017, 14:30
Podziękował: 343 razy
Podziękowano mu: 73 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ;)
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: SCATQueen
02 lut 2019, 18:59


:biggrin:
A swoją drogą, jak śmiertelnie poważnie i z nabożeństwem, wysportowany podszedł do tak gównianego tematu. :sarcastic:
Awatar użytkownika
Świerk Engelmanna
SU-holik
SU-holik
Posty: 160
Rejestracja: 02 lis 2018, 14:25
Podziękował: 18 razy
Podziękowano mu: 28 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Wszystkie
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: SCATQueen
02 lut 2019, 19:21


no bo ja znam sie na tym i wiem o czym pisze a TY nie masz pojecia to jest raczej forum laczace fetyszystow a nie ironiarzy z ironia
Awatar użytkownika
wysportowany32
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 11
Rejestracja: 15 sty 2019, 15:43
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: QueenSCAT
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: SCATQueen
02 lut 2019, 19:45


no wlasnie juz w bajce o misiu byly takie texy o scat myslicie bo ja mysle ze nie bez przyczyny Drodzy Panowie
Awatar użytkownika
wysportowany32
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 11
Rejestracja: 15 sty 2019, 15:43
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: QueenSCAT
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: SCATQueen
02 lut 2019, 20:01


Moze w dziale Fetysze napiszesz jakis poradnik? Taki tam dla poczatkujacych moze byc... jak najlepiej zaczac... z ketchupem czy bez... czy faktycznie rzadkie jest lepsze. Tak max na 2-3 strony zeby sie nie zrazic na poczatku.
Awatar użytkownika
komin
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1246
Rejestracja: 08 lis 2015, 16:48
Podziękował: 242 razy
Podziękowano mu: 354 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: jakaś chuda z małym cycem
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Re: SCATQueen
02 lut 2019, 20:11


wysportowany32 pisze:to jest raczej forum laczace fetyszystow a nie ironiarzy z ironia


Można być fetyszystą - ironistą. :derisive:

Poza tym nie myliłbym fetyszu ze spaczonym węchem i porażeniem kubków smakowych. :sarcastic_blum:

wysportowany32 pisze:no wlasnie juz w bajce o misiu byly takie texy o scat myslicie bo ja mysle ze nie bez przyczyny Drodzy Panowie


Otóż to, bo oprócz wyraźnych mankamentów węchu i smaku, misiowi doskwierała qrewna nuda, wynikająca z bardzo małego rozumku. :whistle3:
Awatar użytkownika
Świerk Engelmanna
SU-holik
SU-holik
Posty: 160
Rejestracja: 02 lis 2018, 14:25
Podziękował: 18 razy
Podziękowano mu: 28 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Wszystkie
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: SCATQueen
03 lut 2019, 12:10


bo to bajka dla dzieci byla a dzieci od malego juz maja sie uczyc co jest dobre
Awatar użytkownika
wysportowany32
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 11
Rejestracja: 15 sty 2019, 15:43
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: QueenSCAT
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: SCATQueen
03 lut 2019, 16:04


Jej sprawa co robi ale dla mnie to obrzydliwe i jak czytam ten wątek mnie mdli :bad:
Zastanawia mnie jedno czy dziewczyna wykorzystała dość dobrze płatną nisze czy lubi takie klimaty. Zapewne stosuje jakieś sztuczki bo o ile chodzi o piss to wiadomo, że można "zaplanować" i powtórzyć co kilka-kilkanaście minut a tu od tak raczej ciężko aby na zawołanie się wypróżnić i to co kilkanaście minut. Już słyszałem o pomysłowych laskach co robią sobie lewatywy aby były tam "czyste" a później przygotowują jakąś masę co ma przypominać gówno a później się tym bawią :bad:
Awatar użytkownika
taki_tam
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 606
Rejestracja: 05 sty 2016, 21:37
Podziękował: 4 razy
Podziękowano mu: 19 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: SCATQueen
03 lut 2019, 23:23


wysportowany32 pisze:dzieci od malego juz maja sie uczyc co jest dobre


Wysportowanego życiowe wybory :scratch_one-s_head:: czy podać dziecku Milupę, czy z gówna przetwory... :blink:
Awatar użytkownika
Świerk Engelmanna
SU-holik
SU-holik
Posty: 160
Rejestracja: 02 lis 2018, 14:25
Podziękował: 18 razy
Podziękowano mu: 28 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Wszystkie
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: SCATQueen
04 lut 2019, 15:44


Moja ulubienica QueenSCAT jest naturalna i ma swoje sposoby cos tam popija w trakcie na poczatku priva a pozniej idzie wychodzi jej z oczka "jak z platka" takze cos w tym jest w tym roztworze wodopodobnym zreszta nie pytalem musze zapytac . a jesli chodzi o to to ja nie mam dzieci jestem singlem ale ktos powiedzial ze nawet w Misiu Jogi sobie w dupie drapal wiec nawiazalem ze od mlodych lat dzieciom takie bajki pokazywali niby czemu ? dydaktyka moi Drodzy dydaktyka tylko nie kazdy zalapie bakcyla:)w sensie zainteresowania
Awatar użytkownika
wysportowany32
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 11
Rejestracja: 15 sty 2019, 15:43
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: QueenSCAT
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: SCATQueen
04 lut 2019, 16:45


wysportowany32 pisze:dydaktyka moi Drodzy dydaktyka tylko nie kazdy zalapie bakcyla:)w sensie zainteresowania


W którym to przedszkolu, zamiast nauki jedzenia obiadku sztućcami, uczy się jedzenia gówna? Czuję, że coś mnie w życiu ominęło... :cray:
Awatar użytkownika
Świerk Engelmanna
SU-holik
SU-holik
Posty: 160
Rejestracja: 02 lis 2018, 14:25
Podziękował: 18 razy
Podziękowano mu: 28 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Wszystkie
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: SCATQueen
07 lut 2019, 22:19


Te privy to raczej śmierdząca sprawa :D
Awatar użytkownika
suchar270
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 21
Rejestracja: 30 cze 2017, 22:59
Podziękował: 1 razy
Podziękowano mu: 1 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Dziewuszka_zboczuszk
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: SCATQueen
08 lut 2019, 00:39


zaluje ze nie mozna poczuc zapachu ale jak smaruje po buzi to czuje jakby mnie to robila i moge sobie wyobrazic nawet zapach . Jest bardzo naturalna w tym co robi a przede wszystkim robi to z pasja ... lepiej byc nie moze....
Awatar użytkownika
wysportowany32
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 11
Rejestracja: 15 sty 2019, 15:43
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: QueenSCAT
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: SCATQueen
08 lut 2019, 08:29


polecacie priv u niej?



www.ShowUp.blog
Awatar użytkownika
bunnyrabbit
SU-ciekawy
SU-ciekawy
Posty: 5
Rejestracja: 08 lut 2019, 08:27
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: mmm cukierekk.
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


PoprzedniaNastępna

Wróć do Kobiety - Pokazy 18+


Użytkownicy przeglądający to forum: arieI87, intel i 40 gości