AnnPearl/BOGINIANN/carycaANN + deuxPerles

Dział na temat naszych pań z showup-a, które robią pokazy dla dorosłych
Regulamin forum
Aby brać udział w konkursach należy dodawać linki do profili i transmisji w postach o naszych Dziewczynach z ShowUp.tv
Re: AnnPearl / BOGINIANN
10 lut 2016, 16:03


Pussycat_Doll pisze:"Kiedyś"? Przecież ona niemal na każdej transmisji pije a niemal każda kończy się późno w nocy totalnym upiciem


Tak, kiedyś, ponieważ od tamtej pory nie wchodzę do niej na transmisje.

https://showup24.tv/AnnPearl
https://showup24.tv/profile/AnnPearl
Mówią o mnie na mieście, że ponoć to spoko typ, dużo pije, ale spoko typ.

Jak pobierać streamy z CB
Awatar użytkownika
Sadistik
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1325
Rejestracja: 23 gru 2015, 03:45
Podziękował: 76 razy
Podziękowano mu: 89 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: .
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: NBMTM


Re: AnnPearl / BOGINIANN
10 lut 2016, 18:16


I nic nie tracisz, może dla niektórych jest to "dobra zabawa" i symbol luzu, ale dla mnie takie publiczne pijaństwo to skrajne upodlenie kobiety, gorsze nawet niż świecenie psitką za kasę
Awatar użytkownika
Pussycat_Doll
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 19
Rejestracja: 10 lut 2016, 13:37
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Taktowna
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Re: AnnPearl / BOGINIANN
11 lut 2016, 15:37


ja nie widziałem u niej transmijsji na ktorej by nie piła … była w ogóle kiedyś taka ? mam wrażenie, że u niej siedzą tylko sami jej znajomi i gada ciagle z nimi ?
a tak swoją drogą tylko nie pamietam w ktory to dzien było zapytała czy robi dobry rosół po czym była pokazana ręka wg. mnie jakiegos dzieciaka z kciukiem do gory i znowu Ann powiedziała no powiedz ze robie ZAJEBISTY rosół i ten ktos? powiedzial ze tak dobry ? serio ma córke ? bo nic innego nie przychodzi mi do glowy ? widzial ktos ta transmisje ?
Awatar użytkownika
nowy12
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 28
Rejestracja: 25 sty 2016, 15:06
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: AnnPearl / BOGINIANN
11 lut 2016, 16:39


nowy12 pisze:ja nie widziałem u niej transmijsji na ktorej by nie piła … była w ogóle kiedyś taka ? mam wrażenie, że u niej siedzą tylko sami jej znajomi i gada ciagle z nimi ?
a tak swoją drogą tylko nie pamietam w ktory to dzien było zapytała czy robi dobry rosół po czym była pokazana ręka wg. mnie jakiegos dzieciaka z kciukiem do gory i znowu Ann powiedziała no powiedz ze robie ZAJEBISTY rosół i ten ktos? powiedzial ze tak dobry ? serio ma córke ? bo nic innego nie przychodzi mi do glowy ? widzial ktos ta transmisje ?


Ma, nie wiem czemu ludzie w to nie wierzą. Chyba wiadomo, że nie będzie jej pokazywać czy się nią chwalić...
Awatar użytkownika
steffano
SU-ciekawy
SU-ciekawy
Posty: 5
Rejestracja: 29 gru 2015, 13:16
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ann
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: AnnPearl / BOGINIANN
11 lut 2016, 16:45


nowy12 pisze:ja nie widziałem u niej transmijsji na ktorej by nie piła … była w ogóle kiedyś taka ? mam wrażenie, że u niej siedzą tylko sami jej znajomi i gada ciagle z nimi ?
a tak swoją drogą tylko nie pamietam w ktory to dzien było zapytała czy robi dobry rosół po czym była pokazana ręka wg. mnie jakiegos dzieciaka z kciukiem do gory i znowu Ann powiedziała no powiedz ze robie ZAJEBISTY rosół i ten ktos? powiedzial ze tak dobry ? serio ma córke ? bo nic innego nie przychodzi mi do glowy ? widzial ktos ta transmisje ?


Kiedyś na transmisji było słychać dwie dziewczynki bawiące się w drugim pokoju. Jak ludzie pytali to gadała że to nie jej i tylko u niej śpią tej nocy. Ale mi się zdaję że jedna to pewnie ta córka a druga jakaś koleżanka tej małej.
Awatar użytkownika
Psikuta(s)
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 277
Rejestracja: 08 lis 2015, 11:30
Podziękował: 26 razy
Podziękowano mu: 65 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: AnnPearl
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Re: AnnPearl / BOGINIANN
13 lut 2016, 22:19


no muszę powiedzieć, że z profila to te sztuczne cycki Ann nie wyglądają źle :D
LEON LXIX


Re: AnnPearl / BOGINIANN
13 lut 2016, 23:51


Ladna kobieta, troche sztuczna ale coz. Mnie tam jej pijactwo na transmisji nie przeszkadza! ;)
Awatar użytkownika
ManeusaN1
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 15
Rejestracja: 13 lut 2016, 23:37
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: annpearl
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Re: AnnPearl / BOGINIANN
14 lut 2016, 09:23


według mnie jest najlepsza :D
Awatar użytkownika
babysitme
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 13
Rejestracja: 14 lut 2016, 09:16
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: annpearl
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Re: AnnPearl / BOGINIANN
14 lut 2016, 14:28


ManeusaN1 pisze:Ladna kobieta, troche sztuczna ale coz. Mnie tam jej pijactwo na transmisji nie przeszkadza! ;)


Pewnie że nie przeszkadza jej pijaństwo. Konkurencja ma ból dupy z powodu jej żetonów to wymyślają niestworzone historie. A że nie mają się czego czepić to wymyślają sobie pijaństwo. Szkoda że same nie pamiętają jak najebane z butelką w ręku spały na transmisji, a naliczyłem kilka takich przypadków. I to często były te co skaczą teraz do ann. Widać że kogoś kole w oczy jak ann na każdej transmisji chla alko za kilkadziesiąt złotych. Ach ten ból dupy że ann zarabia więcej niż potrzebuje :D
Co do picia to moim zdaniem powinna najebana wchodzić na każdą transmisje. Na trzeźwo to jest wyjątkowo nieatrakcyjna intelektualnie jak dla mnie. Jedyne co może zwrócić moją uwagę to jej cycki i cipa na wierzchu, chociaż to drugie do najładniejszych nie należy.
Za to jak sie najebie i ja łyknę sobie pół butelki brandy czy whisky. To znajduję wspólny poziom dyskusji i nawet jej słucham. W dodatku najebana ostro rzuca mięsem, a to kręci wielu facetów. Więc jak dla mnie pierdolenie że ann jest alkoholiczka to zwykły hejt.



babysitme pisze:według mnie jest najlepsza :D


Zawsze mnie zastanawiało skąd biorą sie faceci z tak małymi wymaganiami do kobiet. Zarówno od strony intelektualnej jak i wyglądu. :lol:
Awatar użytkownika
jurek_chujek
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 291
Rejestracja: 21 sty 2016, 12:54
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: anka92x
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: AnnPearl / BOGINIANN
14 lut 2016, 15:18


Bardzo przyjemny pokaz wczoraj, ładny 'krajobraz' i zblizenia byly. :good3: :beach:

jurek_chujek pisze:W dodatku najebana ostro rzuca mięsem, a to kręci wielu facetów


Zgadza się, coś w tym jest, od jakiegoś czasu lubię wulgarne suki. Czasem jak kobieta dobrze to robi (przeklina) to od samych słów krew zaczyna buzować.
punkt widzenia się zmienia zależnie od stanu w kieszeniach.
Awatar użytkownika
msn
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 3489
Rejestracja: 05 lis 2015, 20:35
Lokalizacja: San Escobar
Podziękował: 303 razy
Podziękowano mu: 300 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: EwaKopacz
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: kliknij tutaj


Re: AnnPearl / BOGINIANN
14 lut 2016, 15:53


jurek_chujek pisze:Zawsze mnie zastanawiało skąd biorą sie faceci z tak małymi wymaganiami do kobiet. Zarówno od strony intelektualnej jak i wyglądu. :lol:

Stąd, że jak pierwszy raz zaruchasz, to życie zweryfikuje twoje wyobrażenie o kobietach z Brazzersa :)
Awatar użytkownika
ExxonValdez
SU-holik
SU-holik
Posty: 76
Rejestracja: 08 sty 2016, 02:12
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: AnnPearl / BOGINIANN
14 lut 2016, 16:02


ExxonValdez pisze:
jurek_chujek pisze:Zawsze mnie zastanawiało skąd biorą sie faceci z tak małymi wymaganiami do kobiet. Zarówno od strony intelektualnej jak i wyglądu. :lol:

Stąd, że jak pierwszy raz zaruchasz, to życie zweryfikuje twoje wyobrażenie o kobietach z Brazzersa :)


Raczej kwestia co zaruchasz. Bo laski z brazzersa to w 80% pasztety i całkowicie nielogiczny jest z tego powodu twój tekst.
Ann może i sztuczne cycki ma, ale brak tali i bioder nie pozostawia u mnie złudzeń jak szybko znudziłoby mi sie ją ruchać. Laska to jednak musi mieć prawdziwą urode a nie sylikonowe cycki i tone tapety na gębie.
Awatar użytkownika
jurek_chujek
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 291
Rejestracja: 21 sty 2016, 12:54
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: anka92x
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: AnnPearl / BOGINIANN
14 lut 2016, 17:07


jurek_chujek pisze:
ExxonValdez pisze:
jurek_chujek pisze:Zawsze mnie zastanawiało skąd biorą sie faceci z tak małymi wymaganiami do kobiet. Zarówno od strony intelektualnej jak i wyglądu. :lol:

Stąd, że jak pierwszy raz zaruchasz, to życie zweryfikuje twoje wyobrażenie o kobietach z Brazzersa :)


Raczej kwestia co zaruchasz. Bo laski z brazzersa to w 80% pasztety i całkowicie nielogiczny jest z tego powodu twój tekst.
Ann może i sztuczne cycki ma, ale brak tali i bioder nie pozostawia u mnie złudzeń jak szybko znudziłoby mi sie ją ruchać. Laska to jednak musi mieć prawdziwą urode a nie sylikonowe cycki i tone tapety na gębie.


dodaj jeszcze podkrążone oczy na każdej transmisji, średnio mi się to podoba, ale jest i tak moją ulubienicą :D
Awatar użytkownika
babysitme
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 13
Rejestracja: 14 lut 2016, 09:16
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: annpearl
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Re: AnnPearl / BOGINIANN
14 lut 2016, 17:22


Tyle tapety co ona na siebie nakłada to skutecznie zasłania podkrążone oczy. Ogólnie widać u niej już starość na twarzy i żadne botoxy tutaj nie pomogą. Co najwyżej ryj jej spuchnie jeszcze bardziej.
Ja to zawsze po skórze oceniam kobiete. Jak jest młoda i zadbana to ma świetną jaśminową skórę. A jak widze takie zniszczone coś jak u ann to mnie odpycha. I tak ratuje ją palenie fajków, inaczej to by sie jeszcze roztyła jak wieloryb. Był taki okres że wyglądała jak ludzik michelin. To było obleśne i dobrze że schudła bo by jej nikt patykiem nie tknął.
Ale nie ma co ukrywać, ann to tylko do oglądania na kamerce. W realu to bym jej nie chciał do ruchania.
Awatar użytkownika
jurek_chujek
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 291
Rejestracja: 21 sty 2016, 12:54
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: anka92x
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: AnnPearl / BOGINIANN
14 lut 2016, 18:52


Nie podoba mi się. Taka internetowa wywłoka. Ale.....przyznać jej trzeba że transmisję nudne nie są. Zawsze coś się dzieje. Niemniej......nie lubię.
Awatar użytkownika
mastercard
SU-holik
SU-holik
Posty: 74
Rejestracja: 18 sie 2015, 17:22
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: MokraMisia
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: AnnPearl / BOGINIANN
14 lut 2016, 19:37


mastercard pisze:Nie podoba mi się. Taka internetowa wywłoka. Ale.....przyznać jej trzeba że transmisję nudne nie są. Zawsze coś się dzieje. Niemniej......nie lubię.

twoja logika coś mi przypomniała :D
https://youtu.be/tt8vLsn1tLI?t=8m29s
LEON LXIX


Re: AnnPearl / BOGINIANN
14 lut 2016, 19:46


Ale pierdolicie o tej tapecie. Ona akurat używa mało i na wielu trans siedzi baz tapety i wtedy moim zadaniem wygląda najładniej. Co do picia to jak już wiele razy pisałem jeszcze na starym forum, na co drugiej trans jest alkohol ale to tylko Ann jest nazywana pijaczką. ok spoko. A po za tym jak Ann jest bardziej podpita to więcej pokazuje więc dla mnie lepiej. :D
Awatar użytkownika
Psikuta(s)
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 277
Rejestracja: 08 lis 2015, 11:30
Podziękował: 26 razy
Podziękowano mu: 65 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: AnnPearl
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Re: AnnPearl / BOGINIANN
14 lut 2016, 19:55


sirpsychosexy pisze:Ale pierdolicie o tej tapecie. Ona akurat używa mało i na wielu trans siedzi baz tapety i wtedy moim zadaniem wygląda najładniej. Co do picia to jak już wiele razy pisałem jeszcze na starym forum, na co drugiej trans jest alkohol ale to tylko Ann jest nazywana pijaczką. ok spoko. A po za tym jak Ann jest bardziej podpita to więcej pokazuje więc dla mnie lepiej. :D

inne też piją ale Ann nie zna umiaru zdarzało jej się najebać jak messerschmitt i wyjebać na podłogę albo puścić pawia :kez11:
LEON LXIX


Re: AnnPearl / BOGINIANN
14 lut 2016, 20:34


sirpsychosexy pisze:Ale pierdolicie o tej tapecie. Ona akurat używa mało i na wielu trans siedzi baz tapety i wtedy moim zadaniem wygląda najładniej. Co do picia to jak już wiele razy pisałem jeszcze na starym forum, na co drugiej trans jest alkohol ale to tylko Ann jest nazywana pijaczką. ok spoko. A po za tym jak Ann jest bardziej podpita to więcej pokazuje więc dla mnie lepiej. :D


Taaaa ann bez tapety, chyba z 1,5 roku temu. Jak kąpała sie przed kamerką i nakładała cały makijaż :lol: Jakoś dupy nie urywa jej gęba bez tuningu, powiedziałbym że wręcz odstrasza i bardzo dobrze że tyle tapety wali na gębe. Chyba nikt normalny sie nie łudzi żę laska mocno po 30-stce będzie wyglądać jak 20 latka.
Co do picia to sie zgadzam ale pisałem już o tym wcześniej. Alkoholiczki w głodzie spirytusowym hejtują ann bo ich ssie jak widzą alko. Nawet pierdolonych majtek sobie nie kupią tylko siedzą w chujostwie z bazaru. Ale pierdolić że ann przepija więcej niż one wydaja na bielizne to mają czelność.
Niech sie najpierw ubiorą jak ann a nie przydrożne kurewki robiące loda za 20zł. To wtedy pogadamy kto wygląda lepiej. Najebana ann w markowej seksownej bieliźnie. Czy trzeźwe meliniary w przecenionych majtkach z biedronki.
Widze że w miare bogacenia sie ann, ból dupy u konkurencji rośnie lawinowo.

jay pisze:inne też piją ale Ann nie zna umiaru zdarzało jej się najebać jak messerschmitt i wyjebać na podłogę albo puścić pawia :kez11:


Gdzie ona puściła tego pawia??? Chciałbym usłyszeć konkret a nie pierdolenie jakiejś paniusi ochrzczonej przez ann mianem kutasa. Oczywiście z powodu jej przeszłości, gdzie zanim postanowiła wzorować sie na ann, ciągnęła kutasa swojego alfonsa.
Gdzie niby ann puściła pawia? Gdzie jest dowód na to? To że raz wróciła z kibla z wyrazem zażygańca na twarzy, nie znaczy że puściła pawia.
A z Twojej wypowiedzi można wręcz wywnioskować że tych żygań było więcej. Więc pokaż choć jeden dowód na to, a nie powtarzasz kłamstwa jakiejś wywłoki.
Awatar użytkownika
jurek_chujek
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 291
Rejestracja: 21 sty 2016, 12:54
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: anka92x
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: AnnPearl / BOGINIANN
15 lut 2016, 01:22


jurek już nie pierdol bo bez mejkapa siedzi przynajmniej kilka razy na miech. A co do zgona to sam widziałem jak się 2 razy wyjebała. Ale raz to nie przez alkohol. Wylała coś na podłogę i nie posprzątała odrazu a potem zapomniała i się o to wyjebała hahah :lol: . A pawia to nigdy nie widziałem.
Awatar użytkownika
Psikuta(s)
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 277
Rejestracja: 08 lis 2015, 11:30
Podziękował: 26 razy
Podziękowano mu: 65 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: AnnPearl
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


PoprzedniaNastępna

Wróć do Kobiety - Pokazy 18+



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: dbifuria, marcinn24, MisioKacper i 91 gości