AnnPearl/BOGINIANN/carycaANN + deuxPerles/Evilia

Dział na temat naszych pań z showup-a, które robią pokazy dla dorosłych
Regulamin forum
Aby brać udział w konkursach należy dodawać linki do profili i transmisji w postach o naszych Dziewczynach z ShowUp.tv
Re: AnnPearl / BOGINIANN
08 gru 2015, 18:53
Awatar użytkownika
Przechuj
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 388
Rejestracja: 08 lis 2015, 11:30
Podziękował: 38 razy
Podziękowano mu: 87 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: AnnPearl
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Re: AnnPearl / BOGINIANN
08 gru 2015, 19:17
sirpsychosexy pisze:Wczoraj była ciekawa transmisja ;)

oj dzialo sie:) ciezko bylo sie oderwa jak bedzie tak dalej to ann szybko znowu bedzie top:P nawet dalem zetona:P
Awatar użytkownika
fon.fann
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 40
Rejestracja: 02 lis 2015, 23:00
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: AnnPearl / BOGINIANN
08 gru 2015, 21:06
abradababra pisze:
boloxi pisze:Warto ja pochwalic za ostataie transmisje, dziewczyna stara sie i naprawde dobrze sie bawi.:) :P


Konkurs za najwyższą oglądalność wycofali to pozostało jej starać się na transmisjach.

... i nie tylko jej. Za duze walki robily laski to zrezygnowali z nagrody.
Szołapowa gwiazda lansujaca sie na celebrytkie. Nigdy za nia nie przepadalem jako za osoba. Fakt na transmisjach czasami jest wesolo jak za duzo wypije :)
Awatar użytkownika
Dr Wagina
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 11
Rejestracja: 07 gru 2015, 15:23
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: AnnPearl / BOGINIANN
08 gru 2015, 22:02
Dr Wagina pisze:
abradababra pisze:
boloxi pisze:Warto ja pochwalic za ostataie transmisje, dziewczyna stara sie i naprawde dobrze sie bawi.:) :P


Konkurs za najwyższą oglądalność wycofali to pozostało jej starać się na transmisjach.

... i nie tylko jej. Za duze walki robily laski to zrezygnowali z nagrody.
Szołapowa gwiazda lansujaca sie na celebrytkie. Nigdy za nia nie przepadalem jako za osoba. Fakt na transmisjach czasami jest wesolo jak za duzo wypije :)


W ostatnim czasie laski za bardzo przeginały. Te z dolnych rzędów nagle zaczęły wygrywać konkurs.

U annpearl pewnie większość siedziała czekając czy wyłoży się po pijaku co podobno miało miejsce kilka razy.
Awatar użytkownika
abradababra
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 644
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:53
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: AnnPearl / BOGINIANN
09 gru 2015, 15:56
Co tam działo się ciekawego ostatnio na transmisji u naszej "Bogini"?
Awatar użytkownika
keewayatv
SU-holik
SU-holik
Posty: 197
Rejestracja: 30 lis 2015, 13:25
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: puredream
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: AnnPearl / BOGINIANN
16 gru 2015, 17:17
Od 2 lat taki sam schemat transmisji i to poprostu trochę się przejadło...
To ja gdy widzę kobiece długie nogi w szpilkach
http://www.gifbin.com/bin/092017/cat-fo ... attack.gif
Awatar użytkownika
Tiago
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 905
Rejestracja: 06 lis 2015, 18:00
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Ona wie że Nią jest
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: AnnPearl / BOGINIANN
16 gru 2015, 22:33
Nawet jej "wpadki" po pijaku są już nudne. Kiedyś śmieszyły, teraz są żałosne. Mimo to zatrzymuje pewną ilość widzów, co mnie zadziwia. Co w niej widzą? :D
Awatar użytkownika
Icek
SU-holik
SU-holik
Posty: 106
Rejestracja: 05 sie 2015, 12:36
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: kamyczek123
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: AnnPearl / BOGINIANN
17 gru 2015, 19:53
Icek pisze:Nawet jej "wpadki" po pijaku są już nudne. Kiedyś śmieszyły, teraz są żałosne. Mimo to zatrzymuje pewną ilość widzów, co mnie zadziwia. Co w niej widzą? :D

niezła beka z alkoholiczki, warto wpaść i poprawić sobie humor patrząc na idiotkę
Awatar użytkownika
redhot36
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 12
Rejestracja: 14 gru 2015, 20:41
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: niewinnazuzia
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Re: AnnPearl / BOGINIANN
17 gru 2015, 22:15
Jedna z najlepszych transmitujacych piekne cialo, swietne pokazy i nie robi tego tylko dla zetonow :)
Popek


Re: AnnPearl / BOGINIANN
17 gru 2015, 23:41
Ann nie jest taka zla;) lubie na nia czasem popatrzec :) w sumie to podobna jest do mojej kolezanki z liceum :P
Awatar użytkownika
misiek89vc
SU-ciekawy
SU-ciekawy
Posty: 2
Rejestracja: 17 gru 2015, 21:12
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: AnnPearl / BOGINIANN
22 gru 2015, 18:12
Ona chyba troche za sztuczna jest według mnie ;P
Awatar użytkownika
najlepszyever
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 11
Rejestracja: 22 gru 2015, 17:25
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: AnnPearl
23 gru 2015, 17:49
aaaa170 pisze:Nie lubie, nie wchodze na jej transmisje

Dlaczego? Była rewelacyjna, tylko ona potrafiła tak ruszać biodrami i nie tylko....
Awatar użytkownika
zenek z emki
SU-ciekawy
SU-ciekawy
Posty: 5
Rejestracja: 29 lis 2015, 16:51
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: AnnPearl / BOGINIANN
29 gru 2015, 13:23
Trafiłem na nią w ********** salonie fryzjerskim. Bylem w szoku bo probuje tam strzyc, ale nie wiem czy tylko mnie tak krzywo sciela :D Podobno co chwile kogos zwalnia i zmienia sie sklad
Awatar użytkownika
steffano
SU-ciekawy
SU-ciekawy
Posty: 5
Rejestracja: 29 gru 2015, 13:16
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ann
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: AnnPearl / BOGINIANN
29 gru 2015, 14:32
Rzadko do niej zaglądam, bo ciężko mi u niej o jakieś większe emocje :fap: .(picza i sylwetka w nie moim guście) Ale jedno jej trzeba przyznać. Laska wydaje się dość inteligentna, ma jakąś tam sporą wiedzę ogólną. Na tle takiej wrednejpauli czy imagine_cherry wyróznia się tym na plus.
Awatar użytkownika
sliskiTroll
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 417
Rejestracja: 15 lis 2015, 04:23
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: AnnPearl / BOGINIANN
29 gru 2015, 14:33
Kiedyś czytałem ze na niektóre dziewczyny naskakiwała i miała pretensje ze maja lepsza ogladalnosc od niej i wgl :P
Awatar użytkownika
lukas45
SU-holik
SU-holik
Posty: 117
Rejestracja: 06 lis 2015, 18:08
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: lukas_45


Re: AnnPearl / BOGINIANN
29 gru 2015, 18:05
o co chodzi z jakimiś kodami na czacie u niej na transmisji? Ludzie czasami piszą różne kombinacje
Awatar użytkownika
zajki
SU-ciekawy
SU-ciekawy
Posty: 9
Rejestracja: 29 gru 2015, 18:00
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: AnnPearl / BOGINIANN
29 gru 2015, 19:36
zajki pisze:o co chodzi z jakimiś kodami na czacie u niej na transmisji? Ludzie czasami piszą różne kombinacje


Podobno co pije i co pali ale pewnie prawdę znają tylko wtajemniczeni.
Awatar użytkownika
abradababra
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 644
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:53
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: AnnPearl / BOGINIANN
29 gru 2015, 19:49
1P2D - Popularny i Denaturat.
1LS2C - Lucky Strike i Corona.

itd.

:mocking:
szary


Re: AnnPearl / BOGINIANN
29 gru 2015, 19:51
szary pisze:1P2D - Popularny i Denaturat.
1LS2C - Lucky Strike i Corona.

itd.

:mocking:


hehe z tego jak tłumaczyła to coś w tym stylu :D
Awatar użytkownika
abradababra
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 644
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:53
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: AnnPearl / BOGINIANN
30 gru 2015, 12:36
Tez pamięta pisanie tych kodów i tylko nieliczni wiedzieli wtedy o co chodzi :P
Awatar użytkownika
lukas45
SU-holik
SU-holik
Posty: 117
Rejestracja: 06 lis 2015, 18:08
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: lukas_45


PoprzedniaNastępna

  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do Kobiety - Pokazy 18+



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości