wrednaPaula/BlackMidnightAngel_/AlwaysKissMeGoodnight

Dział na temat naszych pań z showup-a, które robią pokazy dla dorosłych
Regulamin forum
Aby brać udział w konkursach należy dodawać linki do profili i transmisji w postach o naszych Dziewczynach z ShowUp.tv
Przestałem się tym przejmować szkoda mojego zdrowia i nerwów.
A Pauli chyba woda sodowa do główki uderza.
Ale ma szczęście że nie brak tam frajerów do dojenia.
Jeden odejdzie znajdzie się kilku innych na to miejsce.
Jak by była w dole tabeli to by inaczej podchodziła do tematu i by bardziej szanowała swoich widzów.
To dzięki ludziom takim jak ja i innym nie robi co wcześniej robiła.
Tyle w tym wątku :!:
Awatar użytkownika
Hardaszian
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 2622
Rejestracja: 17 sie 2017, 19:29
Podziękował: 3 razy
Podziękowano mu: 260 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: wszyscy wiedza
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: HardRockCaffe666


HardRockCaffe666 pisze:Przestałem się tym przejmować szkoda mojego zdrowia i nerwów.
A Pauli chyba woda sodowa do główki uderza.
Ale ma szczęście że nie brak tam frajerów do dojenia.
Jeden odejdzie znajdzie się kilku innych na to miejsce.
Jak by była w dole tabeli to by inaczej podchodziła do tematu i by bardziej szanowała swoich widzów.
To dzięki ludziom takim jak ja i innym nie robi co wcześniej robiła.
Tyle w tym wątku :!:


Hard ty sam siebie słyszysz?
Ty wierzysz w to co piszesz?

Kolejny zbawca?
性交オフ
ミスターハード

Hymn Harda - https://www.youtube.com/watch?v=-q2__BRMAXY
Awatar użytkownika
R29
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 483
Rejestracja: 06 gru 2017, 23:51
Podziękował: 110 razy
Podziękowano mu: 158 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Dawno_odeszła
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Robinek29


Dzięki kurwa tobie daruj sobie. A tu co pisałeś do Pauli 5 minut temu. https://zapodaj.net/d335640effa5c.png.html
Sasiedzi


HardRockCaffe666 pisze:To dzięki ludziom takim jak ja .........


wykasuj to póki jeszcze możesz, z każdym postem udowadniasz że nie ma granicy jak bardzo możesz się pogrążyć, te zdanie to zwykłe skurwysyństwo
Awatar użytkownika
tomoxx
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1132
Rejestracja: 07 kwie 2019, 06:55
Podziękował: 112 razy
Podziękowano mu: 584 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: tomoxx1


HardRockCaffe666 pisze:To dzięki ludziom takim jak ja i innym nie robi co wcześniej robiła.

A skąd wiesz? Dron Ci powiedział?
Awatar użytkownika
dominikt
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 29
Rejestracja: 02 wrz 2019, 00:15
Podziękował: 16 razy
Podziękowano mu: 14 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: dominikt


Sasiedzi pisze:Dzięki kurwa tobie daruj sobie. A tu co pisałeś do Pauli 5 minut temu. https://zapodaj.net/d335640effa5c.png.html


I długo nie trzeba było czekać:
Hard zaorałeś sam siebie...

Twoja dwulicowość jest porażająca!


Obrazek
性交オフ
ミスターハード

Hymn Harda - https://www.youtube.com/watch?v=-q2__BRMAXY
Awatar użytkownika
R29
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 483
Rejestracja: 06 gru 2017, 23:51
Podziękował: 110 razy
Podziękowano mu: 158 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Dawno_odeszła
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Robinek29


Widzę ze nie różnisz się zbytnio od spajka.
No tak musiałaś pokazać co ci napisałem jebanemu powiernikowi.
Pewno poczuł się ważny.
BAGNO I TYLE :!: :!:
Awatar użytkownika
Hardaszian
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 2622
Rejestracja: 17 sie 2017, 19:29
Podziękował: 3 razy
Podziękowano mu: 260 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: wszyscy wiedza
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: HardRockCaffe666


HardRockCaffe666, straciłeś dziś kontakt z rzeczywistością chyba, Paula Ci piszę nie pisz, a Ty wiesz lepiej i do niej piszesz. Załosne to jest strasznie
Awatar użytkownika
tomoxx
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1132
Rejestracja: 07 kwie 2019, 06:55
Podziękował: 112 razy
Podziękowano mu: 584 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: tomoxx1


I widzisz Hard jaki ty jesteś?
5 minut wcześniej nam pisałeś zupełnie coś innego...

Że zacytuję:

Przestałem się tym przejmować szkoda mojego zdrowia i nerwów.
A Pauli chyba woda sodowa do główki uderza.
Ale ma szczęście że nie brak tam frajerów do dojenia.
Jeden odejdzie znajdzie się kilku innych na to miejsce.


A jednocześnie piszesz do niej i Ją przepraszasz...

Jesteś chory! Twoje słowo jest nic nie warte!
Kolejny raz w przeciągu 30 minut pokazałeś jakim jesteś dwulicowym kurwiem!
性交オフ
ミスターハード

Hymn Harda - https://www.youtube.com/watch?v=-q2__BRMAXY
Awatar użytkownika
R29
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 483
Rejestracja: 06 gru 2017, 23:51
Podziękował: 110 razy
Podziękowano mu: 158 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Dawno_odeszła
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Robinek29


i śmieszne to i straszne...
Jeszcze jakby to była akcja z przedszkola, albo wczesnej podstawówki... a tu jeden lat 50, reszta troszke mlodsza, księżniczka tez już dawno po 1 komunii... :dontknow:
"Inni piszą głupoty to ja też mogę" HardRockCaffe666
Awatar użytkownika
komin
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1536
Rejestracja: 08 lis 2015, 16:48
Podziękował: 670 razy
Podziękowano mu: 1006 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ***
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: PanKomin


BlackMidnightAngel_ - dzisiaj, 9:28
@ HardRockCaffe666, hahahaha kurwa hard to ty pokazujesz i p;otwierdzasz moje slowa ze jestes dwulicowa kurwa chocby wczoraj to udowodniles wiec juz naprawde zamknij ryj

xD
Awatar użytkownika
dominikt
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 29
Rejestracja: 02 wrz 2019, 00:15
Podziękował: 16 razy
Podziękowano mu: 14 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: dominikt


HardRockCaffe666 pisze:Widzę ze nie różnisz się zbytnio od spajka.
No tak musiałaś pokazać co ci napisałem jebanemu powiernikowi.


to Paula kazała to tu wrzucić ponoć i wysłała to sama Spajkowi zeby wrzucił
Awatar użytkownika
tomoxx
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1132
Rejestracja: 07 kwie 2019, 06:55
Podziękował: 112 razy
Podziękowano mu: 584 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: tomoxx1


HardRockCaffe666 pisze:To dzięki ludziom takim jak ja i innym nie robi co wcześniej robiła.

Hard Ty to chyba reprezentujesz ciemnogród bo tyle lat siedzisz u niej i niczego nie kumasz.
Ja jeszcze rozumiem że dzięki takim osobom jak Spajki, Robinek, Srogi, i wielu innych sie do tego przyłożyło bo wywalali duze sumy żetonów ale Ty ? Ty dawałeś jej to co miałeś i to w chuj mniej to na co Ty liczyłeś?
Od lat pierdolisz tu o więzi emocjonalnej :laughingnew: Tu kurwa coś takiego nie istnieje. Masz dużo kasy do wyjebania na żetony to można było nawet loda dostać od Pauli jak Srogi, może nawet zaruchał ale to kurwa tyle a Ty o jakiś więziach emocjonalnych pierdolisz.
Nikt Cie tam nie trawi na transmisjach i dobrze Paula zrobiła Cie wypierdalając z transmisji bo jej się po prostu nie opłaca żebyś ludzi od niej odganiał (patrz żetony) za to ze Ty rzucisz jakieś marne sumy.
Weź se poszukaj jakiejś baby albo do burdelu idź bo tam to są młodsze i ładniejsze od niej i każda Ci opierdoli kutasa i to za taką sumę którą Cie stać a nie tu się jeszcze dalej błaźnisz.
Awatar użytkownika
Psychiatryk
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 294
Rejestracja: 27 kwie 2019, 00:11
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 31 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Myślałem że chociaż ona wie co to jest prywatna korespondencja.
Soorry zapomniałem że ona pokazuje co jej w danej chwili pasuje.
Tak było z korespondencją spajka szybkiego itp.
Nawet spajki mi się chwilił jak mieli bekę z szybkiego.
Chuj wie co ona komu pokazuje.
Słabe to fchuj :!: :!:
Awatar użytkownika
Hardaszian
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 2622
Rejestracja: 17 sie 2017, 19:29
Podziękował: 3 razy
Podziękowano mu: 260 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: wszyscy wiedza
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: HardRockCaffe666


Kurde Hard zamilcz już i temat się skończy.

Nie rób z siebie dzbana.
Obrazek


他妈的硬
Awatar użytkownika
grac
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 559
Rejestracja: 24 lut 2017, 07:31
Podziękował: 259 razy
Podziękowano mu: 357 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ;;;
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


HardRockCaffe666 pisze:Myślałem że chociaż ona wie co to jest prywatna korespondencja.
Soorry zapomniałem że ona pokazuje co jej w danej chwili pasuje.
Tak było z korespondencją spajka szybkiego itp.
Nawet spajki mi się chwilił jak mieli bekę z szybkiego.
Chuj wie co ona komu pokazuje.
Słabe to fchuj :!: :!:

A Ty co myślałeś że tutaj to wszystko tajne/poufne ? :laughingnew: Naiwny jesteś Hard
Awatar użytkownika
Psychiatryk
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 294
Rejestracja: 27 kwie 2019, 00:11
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 31 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Sasiedzi - 53 min temu
Paula kazała wrzucić
Posłuszny piesek może jeszcze w tym miesiącu cie nie wypierdoli :biggrin:
Awatar użytkownika
Hardaszian
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 2622
Rejestracja: 17 sie 2017, 19:29
Podziękował: 3 razy
Podziękowano mu: 260 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: wszyscy wiedza
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: HardRockCaffe666


tomoxx pisze:
HardRockCaffe666 pisze:Widzę ze nie różnisz się zbytnio od spajka.
No tak musiałaś pokazać co ci napisałem jebanemu powiernikowi.


to Paula kazała to tu wrzucić ponoć i wysłała to sama Spajkowi zeby wrzucił





Owszem kazalam wkleić żeby każdy zobaczył jaki Hard jest dwulicowy...
Jedno pisze na forum, a zupełnie coś innego do mnie na pw...
I niech mi ktoś teraz napisze, że nie miałam racji gdy pisałam kilka tygodni temu jaki jest dwulicowy...
Awatar użytkownika
BlackMidnightAngel_
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 47
Rejestracja: 29 kwie 2019, 12:13
Podziękował: 7 razy
Podziękowano mu: 66 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


BlackMidnightAngel_ pisze:
tomoxx pisze:
HardRockCaffe666 pisze:Widzę ze nie różnisz się zbytnio od spajka.
No tak musiałaś pokazać co ci napisałem jebanemu powiernikowi.


to Paula kazała to tu wrzucić ponoć i wysłała to sama Spajkowi zeby wrzucił





Owszem kazalam wkleić żeby każdy zobaczył jaki Hard jest dwulicowy...
Jedno pisze na forum, a zupełnie coś innego do mnie na pw...
I niech mi ktoś teraz napisze, że nie miałam racji gdy pisałam kilka tygodni temu jaki jest dwulicowy...


Miałeś . Ty to Hard jesteś nawet bardziej jebnięty od Sapjka chyba. On to chociaż jak coś odpierdalał to potrafił sobie zrobić jakiś czas przerwy. A ty Hard... Raz ją wyzywasz , potem za 15 min przepraszasz a jak się nie zgodzi to znowu wyzywasz . Jesteś jak dziecko co ma 5 lat i drze mordę na cała ulice bo mama nie chciała mu kupić zabawki.
Awatar użytkownika
Przechuj
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 337
Rejestracja: 08 lis 2015, 10:30
Podziękował: 34 razy
Podziękowano mu: 82 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: AnnPearl
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


BlackMidnightAngel_,
Znalazła się matka Teresa która nic nie ma za uszami.
Jesteś śmieszna :!:
Każdemu co innego pierdolisz jak ci pasuje.
Ty to dopiero jesteś dwulicowa.
Więc przygadał kocioł garnkowi :laughingnew:
Ps a foro to miejsce gdzie można różne rzeczy pisać.
Awatar użytkownika
Hardaszian
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 2622
Rejestracja: 17 sie 2017, 19:29
Podziękował: 3 razy
Podziękowano mu: 260 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: wszyscy wiedza
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: HardRockCaffe666


PoprzedniaNastępna

Wróć do Kobiety - Pokazy 18+



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: elitarnajednostka, Luckykim, Paris i 106 gości