wrednaPaula/NajbrzydszaWeWsi/BlackMidnightAngel_

Dział na temat naszych pań z showup-a, które robią pokazy dla dorosłych
Regulamin forum
Aby brać udział w konkursach należy dodawać linki do profili i transmisji w postach o naszych Dziewczynach z ShowUp.tv


Hebebe pisze:Paula to jedna z najbrzydszych kobiet na SU a w takiej ilości tapety jaka ona kładzie na twarz to nawet facet wyglądałby lepiej od niej.

Jednak zarabiała, zarabia i będzie zarabiała lepiej od ciebie. Oczywiście ty pewnie masz swoją jakże "mądrą" teorię dlaczego tak jest. Kicia, dlaczego zmieniłaś w swoim profilu Nick na ShowUp.tv z Mlodapipka na Niezainteresowany? Jesteś "kobietą", a piszesz jako facet, może powoli szykujesz się do zmiany płci? Zaczynasz nawet wyglądać jak niezły karczek. :shock2:
Jak byłem młody, to też byłem Murzynem i grałem w kosza.
Awatar użytkownika
Ryszard Ochódzki
SU-holik
SU-holik
Posty: 81
Rejestracja: 12 lis 2019, 23:03
Podziękował: 183 razy
Podziękowano mu: 58 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: konefka
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Co za głąby nie jestem żadna kicią idioto masz paranoję a Paula akurat zarabia mało w porównaniu do innych dziewczyn.
Awatar użytkownika
Hebebe->Cipka0000
SU-holik
SU-holik
Posty: 104
Rejestracja: 29 sty 2020, 02:55
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 2 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Nie mam
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Mlodapipka




Za to od ciebie owszem zarabia o wiele więcej :lol:
Awatar użytkownika
Hebebe->Cipka0000
SU-holik
SU-holik
Posty: 104
Rejestracja: 29 sty 2020, 02:55
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 2 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Nie mam
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Mlodapipka




Hebebe,
Jpdl tobie chyba bardzo się nudzi.
Łazisz po tematach i przypierdalasz się do wszystkich i o wszystko.
Musisz mieć niska samoocenę żeby w ten sposób choć trochę się dowartościować.
Polecam dobrego psychologa/psychiatre on Ci pomoże.
Awatar użytkownika
hardrockcaffe696
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1824
Rejestracja: 02 lut 2018, 17:56
Podziękował: 101 razy
Podziękowano mu: 234 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ..................
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: hardrockcaffe666




hardrockcaffe696 pisze:Hebebe,
Jpdl tobie chyba bardzo się nudzi.
Łazisz po tematach i przypierdalasz się do wszystkich i o wszystko.
Musisz mieć niska samoocenę żeby w ten sposób choć trochę się dowartościować.
Polecam dobrego psychologa/psychiatre on Ci pomoże.

Swojego polecasz? Nie dzięki musi być beznadziejny skoro twoja choroba się pogłębia i nie potrzebuję. Wchodzisz na ten tamet sto razy dziennie i chyba że 100 tysięcy to luzme ty nabiłes tych wyświetleń, człowieku wyjdź czasem z tego wirtualnego świata bo twój świat widocznie ogranicza się do SU.
Awatar użytkownika
Hebebe->Cipka0000
SU-holik
SU-holik
Posty: 104
Rejestracja: 29 sty 2020, 02:55
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 2 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Nie mam
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Mlodapipka




Hebebe pisze:Paula to jedna z najbrzydszych kobiet na SU


Według ciebie. Nie wypowiadaj się tak arbitralnie, bo według mnie w dupie byłaś i gówno widziałaś, a chcesz tu robić za autorytet.
(1+1+1+1=2)
Awatar użytkownika
Syndrom_Apollo
SU-holik
SU-holik
Posty: 158
Rejestracja: 15 cze 2019, 15:44
Lokalizacja: Olimp, Parnas, Delfy
Podziękował: 60 razy
Podziękowano mu: 121 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: All of them
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Hebebe pisze:Co za głąby nie jestem żadna kicią idioto masz paranoję a Paula akurat zarabia mało w porównaniu do innych dziewczyn.

no to akurat nie tak i nie to, ze jestem armia Pauli, ale patrzac na przecietne warunki zyciowe reszty modelek to jednak kipi, byc moze kiczowatym, ale jednak wyrazniejszym luksusem niz tapczan z dywanem na scianie.
Awatar użytkownika
maq
SU-holik
SU-holik
Posty: 149
Rejestracja: 27 lip 2015, 14:19
Podziękował: 25 razy
Podziękowano mu: 26 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Hebebe,
Idź lepiej zjedz sobie czekoladkę zamiast tutaj do wszystkich sapać :biggrin:

https://showup24.tv/BlackMidnightAngel_
https://showup24.tv/profile/BlackMidnightAngel_
Awatar użytkownika
hardrockcaffe696
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1824
Rejestracja: 02 lut 2018, 17:56
Podziękował: 101 razy
Podziękowano mu: 234 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ..................
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: hardrockcaffe666




zastanawiajacy to jest fenomen tego, ze ja jako weteran SU to nie przypominam sobie okresu kiedy pauletta zbierala pozytywne opinie...a teraz oprocz harda znajduja sie ludzie, ktorzy stana w Jej obronie, wiec to tylko dowod jak nudne SU sie stalo....ze pauletta mimo swej historii i przypalow generuje wiecej zadowolonych uzytkownikow niz hejterow:P
Awatar użytkownika
maq
SU-holik
SU-holik
Posty: 149
Rejestracja: 27 lip 2015, 14:19
Podziękował: 25 razy
Podziękowano mu: 26 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Kicia wybrałaś sobie dość chory sposób aby zapewnić sobie odrobinę zainteresowania.Jak się nie ma urody,figury i tego "coś" to faktycznie jedyny sposób aby zwrócić na siebie uwagę.Ale plucie jadem na prawo i lewo coraz bardziej odbija się na twojej psyche.
Awatar użytkownika
Dominatrix
Sponsor
Sponsor
Posty: 123
Rejestracja: 15 lut 2017, 20:07
Podziękował: 126 razy
Podziękowano mu: 83 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Hard Deep
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Domina_Laura




no faktem jest, ze paula jest w topie zarabiajacych "modelek" i nie wiem czemu mialoby to byc kontrowersyjne....faktem jest ze ma na swoim koncie kilka chujowych rozdan, ale jak kazdy obcujacy ze spajkiem mial okazje sie przekonac nie do konca miala wybor...faktem jest ze pauletta to fajna laska i ma fajne transmisje, a i faktem jest ze ma coraz mniejsza konkurencje...yol:P sam juz nie wiem co mowie bo z jednej manki ostrzegam kobiety przed taka "kariera" a z drugiej lubie ogladac:P wiec yol yol:P moje zdanie nic nie znaczy tylko tako mam ochote cos powiedziec:P
Awatar użytkownika
maq
SU-holik
SU-holik
Posty: 149
Rejestracja: 27 lip 2015, 14:19
Podziękował: 25 razy
Podziękowano mu: 26 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Hebebe pisze:Paula to jedna z najbrzydszych kobiet na SU a w takiej ilości tapety jaka ona kładzie na twarz to nawet facet wyglądałby lepiej od niej.
.

looooooooooooooooooooo no nie no nie wiem jak mozna cos takiego napisac...
Pauletta to moze byc reprezentantka pewnego procentu kobiet, ktore w tobie powoduja takie odczucia, ale to atrakcyjna kobieta raczej nigdy nie spadajaca ponizej tej incelowej skali 5/10...
Awatar użytkownika
maq
SU-holik
SU-holik
Posty: 149
Rejestracja: 27 lip 2015, 14:19
Podziękował: 25 razy
Podziękowano mu: 26 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




dlatego ja tu zostawie jako przytyk wszystkim Paniom....ze feminizm jest taki zajebisty, jak same tak bardzo sie nie nawidzicie:P
Awatar użytkownika
maq
SU-holik
SU-holik
Posty: 149
Rejestracja: 27 lip 2015, 14:19
Podziękował: 25 razy
Podziękowano mu: 26 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




sirpsychosexy pisze:
Hebebe pisze:
sirpsychosexy pisze:Pauli nie trawie ale gardzę takimi zakompleksionymi zazdrosnymi "kobietami" jak ty które pracują w na kasie w Biedrze czy tam innym Lidlu a tu przychodzą wyładować swoje frustrację bo nie mogą przeboleć że inna dobrze zarabia i dobrze wygląda.

Zazdrościć czegoś co każda ma na wyciągnięcie ręki bo pokazanie duoy za kase to żadna filozofia i nawet nie trzeba pokazywać twarzy żeby na tym dużo zarabiać? Lecz się człowieku, myślę że które normalnie pracują współczują takim szamtlawcom, że jedyne na co je stać to sprzedawanie zużytego ciała na które połaszą się tylko desperaci i stulejarze z showupa.

Wszystkie dziewczyny z pierwszego rzędu musiały dużo zinwestować w siebie żeby tak wyglądać. Po za tym utrzymywanie takiego wyglądu dzień w dzień też nie jest proste.


Nie przeginaj ze ta kurwa dobrze wyglada. Moze i duzo zainwestowała ale jak patrze na jej ryj po jej ostatnich zabiegach to :bad:

hardrockcaffe696 pisze:To znowu ja ;)
Jpdl prawie 10 godzin poświeciła żeby tak przygotować dwudniową zabawę w koperty.
Gołym okiem widać że poświęca swój czas aby tylko jej transmisje były atrakcyjne dla widzów.
Z jakim pietyzmem i dbałością o każdy szczegół było to wszystko przygotowane.
Perfekcja w każdym calu ale ten typ już tak ma (i dobrze) bo to wszystko jest miłe dla oka.
Za Twoje poświecenie szacunek i słowa uznania :air_kiss:
Ps Pod koniec tablica z kopertami świeciła już pustkami.


Ale Ty jesteś matoł kurwa ie razy juz to samo było ? Koperty się powtarzają kilka razy w roku bo nie ma lepszego pomysłu.
Poświęca swój czas matole na to bo jako s musi zapłacić za ten lofy w Łodzi i coś zjeść też musi nie tak jak Ty że renta/emerytura za free co miesiąc

Spokojna pisze:Poświęcenie? :D
Hard, to praca Pauli, więc za co ten szacunek? Ze przygotowana do pracy przychodzi? Nie uwierzysz, ale większość ludzi musi przygotować sie do pracy. Tyle ze rodzaj przygotowań inny.
Szanuj sobie ja za co chcesz, ale weź no może z większym rozsądkiem podchodź do tematu pokazywania cipki w internecie. Mowisz to takim 'tonem' jakby Paulina serio robila cos ważnego dla swiata. :D Stary chlop a serio jak dzieciak :D
Kawałek cipki zobaczy i nagle składnie karteczek przez pol dnia, w dodatku przez dorosla kobietę, to jakis kuzwa wyczyn wart szacunku za poświęcenie :laugh3:


Hardzik kurwa juz nawet inni Ci o tym piszą :laughingnew:

Hebebe pisze:Paula to jedna z najbrzydszych kobiet na SU a w takiej ilości tapety jaka ona kładzie na twarz to nawet facet wyglądałby lepiej od niej.


Kompleksy mają laski, które muszą sobie malować drugą twarz i ukrywać brzydotę tak na marginesie.


Jeszcze niech sobie tatuaż ze smokiem pierdolnie to wtedy będzie wartościowa :laughingnew:
Awatar użytkownika
Psychiatryk
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 247
Rejestracja: 27 kwie 2019, 01:11
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 26 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




maq pisze:
Hebebe pisze:Paula to jedna z najbrzydszych kobiet na SU a w takiej ilości tapety jaka ona kładzie na twarz to nawet facet wyglądałby lepiej od niej.
.

looooooooooooooooooooo no nie no nie wiem jak mozna cos takiego napisac...
Pauletta to moze byc reprezentantka pewnego procentu kobiet, ktore w tobie powoduja takie odczucia, ale to atrakcyjna kobieta raczej nigdy nie spadajaca ponizej tej incelowej skali 5/10...

Można dać jej naciągane 5/10 ale nie więcej i żaden makijaż tego nie zmieni.
Awatar użytkownika
Hebebe->Cipka0000
SU-holik
SU-holik
Posty: 104
Rejestracja: 29 sty 2020, 02:55
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 2 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Nie mam
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Mlodapipka




Już wiem -psychiatryk to alter ego Kici albo brat bliźniak . Dobraliście się w korcu maku ,obydwoje z zaburzeniami.
Awatar użytkownika
Dominatrix
Sponsor
Sponsor
Posty: 123
Rejestracja: 15 lut 2017, 20:07
Podziękował: 126 razy
Podziękowano mu: 83 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Hard Deep
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Domina_Laura




Nie odpowiadajcie na ten post-obawiam się że możecie ściągnąć mnie do swojego poziomu i pokonać doświadczeniem .Przebywanie pośród tak toksycznych osób jak Kicia i Psychiatryk grozi zatruciem. :shock2:
Awatar użytkownika
Dominatrix
Sponsor
Sponsor
Posty: 123
Rejestracja: 15 lut 2017, 20:07
Podziękował: 126 razy
Podziękowano mu: 83 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Hard Deep
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Domina_Laura




Hebebe pisze:Można dać jej naciągane 5/10 ale nie więcej i żaden makijaż tego nie zmieni.


Ja daję 11/10 w makijażu lub bez, mógłbym dać 12/10, a nawet więcej... i żadne zdanie zawistnicy Hebebe tego nie zmieni.
(1+1+1+1=2)
Awatar użytkownika
Syndrom_Apollo
SU-holik
SU-holik
Posty: 158
Rejestracja: 15 cze 2019, 15:44
Lokalizacja: Olimp, Parnas, Delfy
Podziękował: 60 razy
Podziękowano mu: 121 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: All of them
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Syndrom_Apollo pisze:
Hebebe pisze:Można dać jej naciągane 5/10 ale nie więcej i żaden makijaż tego nie zmieni.


Ja daję 11/10 w makijażu lub bez, mógłbym dać 12/10, a nawet więcej... i żadne zdanie zawistnicy Hebebe tego nie zmieni.

Jasne możesz dać nawet 100 zwłaszcza jeśli masz problemy ze wzrokiem :D
Awatar użytkownika
Hebebe->Cipka0000
SU-holik
SU-holik
Posty: 104
Rejestracja: 29 sty 2020, 02:55
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 2 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Nie mam
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Mlodapipka




Ale kto ma problemy ze wzrokiem? Napisanie, ze paula jest brzydka to klamstwo i plucie jadem po prostu, bo gwarantuje ci, ze o ile masz faceta to pauletta mimo licznika, ktory bije to zwroci jego uwage. Jedyna osoba ktora ma problemy to ty i no zastanawiam sie z czego to wynika...bo nienawisc jaka prezentujesz to ja bym wytlumaczyl tylko jakimis osobistymi powodami i kompleksami...dla mnie to woda na mlyn, bo od czasu do czasu probuje sie forsowac dyskusje jak to spoleczenstwo rzadzone przez kobiety mogloby byc lepsze niz aktualne, wiec spoko:P
Awatar użytkownika
maq
SU-holik
SU-holik
Posty: 149
Rejestracja: 27 lip 2015, 14:19
Podziękował: 25 razy
Podziękowano mu: 26 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


PoprzedniaNastępna

  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do Kobiety - Pokazy 18+



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: blebluch123 i 118 gości