wrednaPaula/NajbrzydszaWeWsi/BlackMidnightAngel_

Dział na temat naszych pań z showup-a, które robią pokazy dla dorosłych
Regulamin forum
Aby brać udział w konkursach należy dodawać linki do profili i transmisji w postach o naszych Dziewczynach z ShowUp.tv


Robinek29 pisze:Hard już zaczyna żebrać
HardRockCaffe666: dobrze ze jestes bo nie mogles skombinowac zektow co by sie spytac czy bedziesza ten tego ciagle w powijakach jpdl
HardRockCaffe666: kuswa chec jakos pogadac z toba przed trans
HardRockCaffe666: ja mam privka do odebrania jak by co to ten tego ****!
HardRockCaffe666: wygranego!
HardRockCaffe666: bo chce z toba pogadac
HardRockCaffe666: zreszta juz zapomnialem, o wszystkim
HardRockCaffe666: mam jazdy przeprszam

zapowiada się ciekawie...


Tu widać, że nie jest to zdrowa relacja typu nadająca - user tylko jakieś płaszczenie się przed swoją panią. Zwykły pantofel :D
Chłopi mają dobrze, bo zjadają swoje jajka - z zeszytów szkolnych

Hard konczysz sie dramentalnie - złote myśli Spikela
Awatar użytkownika
gracjano
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 500
Rejestracja: 24 lut 2017, 08:31
Podziękował: 229 razy
Podziękowano mu: 327 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ;;;
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Kazdemu daje swoj numer nawet ostatnio komus co pisal na czacie. Tylko hard nie ma nawet tego. I muisi blagac zeby z nim poszla na prwia.co za zalosny przegryw. Ale spokojnie jeszcze dwa dni i piateczek. Hard skoncz kurwa sie plaszczyc jak ciota


Hard jeszcze jedno koniu slepy kiedy zobaczysz ze to nie ma sensu najmnejszsgo. Na ciebie zawsze miala wyjebane i tak zostane. Teraz to kurwa juz przeszles samego siebie.
Sasiedzi




Hard jeszcze jedno koniu slepy kiedy zobaczysz ze to nie ma sensu najmnejszsgo. Na ciebie zawsze miala wyjebane i tak zostane. Teraz to kurwa juz przeszles samego siebie.
Sasiedzi




Sasiedzi, ona na Was wszystkim ma wyjebane... Tak samo na Harda jak i na Ciebie...
Tyle, że z Ciebie może kasę wyciągnąć, dlatego tylko utrzymuje z Tobą kontakt.. Szkoda, że nigdy to do Ciebie nie dotrze.
Awatar użytkownika
Spokojna
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 236
Rejestracja: 17 kwie 2019, 10:58
Podziękował: 122 razy
Podziękowano mu: 221 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:




Robinek29 pisze:Hard już zaczyna żebrać

Nie wiem chłopie czemu odebranie wygranego privka nazywa żebraniem.
Ale jak masz się z tym lepiej poczuć niech ci będzie że tak jest.
A propos tego privka to chciałem się dowiedzieć co będzie na tej piątkowej trans i tyle.
O nikogo nie jestem zazdrosny i jak dla mnie może robić co chce i komu chce.
I sto razy chętniej zobaczę jak ona robi loda srogiemu niż spajkowi.
Nawet to i dobrze bo będzie to chociaż jakaś odmiana a nie tylko same gumiaki ;)
To tylko transmisja, show i tyle.
Bez uczuciowe i trochę mechaniczne robienie ten tego.
Wiec co ma być to będzie i był bym śmieszny jak bym o tą cała sytuacje miał być zazdrosny.
A tobie spajki przypominam co byś w tej chorej główce tam nie szykował o i tak później za wszystko będziesz się ją starał przeprosić tak jak bywało to do tej pory.
I pamiętaj im mniej głupstw zrobisz tym będzie ci prościej :!: :!:
Ps nie bierzcie zbyt serio to co tutaj właśnie napisałem.
Wszyscy dobrze wiedzą że srogiego zakopałbym w swoim ogródku ;)

https://showup24.tv/BlackMidnightAngel_
https://showup24.tv/profile/BlackMidnightAngel_
Awatar użytkownika
hardrockcaffe696
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1826
Rejestracja: 02 lut 2018, 17:56
Podziękował: 101 razy
Podziękowano mu: 236 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ..................
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: hardrockcaffe666




Napewno kurwa nikogo nie przeraszalem od tego zscznijmy. Po drugie lodzik tobie nie bedzie przeszkadzal. Ty kurwa cepie ona zyga na twoj widok. Ile razy proponowakes i kawe ico bylo spierdalaj. Wygaldasz jak zul i taka jest prawda sakd to wiem. Tak samo sakd bierzesz zetony ty kurwo ciemna
Sasiedzi




Nie ma słodszego widoku dla moich zepsutych starych oczów niż dwóch zakochańców udowadniających jeden drugiemu na którego z nich była prostytutka ma bardziej wyjebane organizując spotkanie z ruchaczem (odmierza się to w skali: od jeden do Spajkel) i którego mniej szanuje ignorując jego awanse miłosne (odmierza się to w skali od jeden do Hard :)
Pamiętaj, że jeżeli życie pluje Ci w twarz to znaczy tylko jedno - nie trafiło w dupę więc będziesz przez nie ruchany na sucho
Awatar użytkownika
ruger44
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 3107
Rejestracja: 08 lis 2015, 09:42
Lokalizacja: Mielec
Podziękował: 1305 razy
Podziękowano mu: 466 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Niania
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: BRAK




Sasiedzi pisze:Napewno kurwa nikogo nie przeraszalem od tego zscznijmy. Po drugie lodzik tobie nie bedzie przeszkadzal. Ty kurwa cepie ona zyga na twoj widok. Ile razy proponowakes i kawe ico bylo spierdalaj. Wygaldasz jak zul i taka jest prawda sakd to wiem. Tak samo sakd bierzesz zetony ty kurwo ciemna


Spikel zamiast dziobać się z Hardem pisz do cholery te poematy o Pauli bo lud igrzysk pragnie.
Awatar użytkownika
od_taaki
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 240
Rejestracja: 10 paź 2017, 15:30
Podziękował: 228 razy
Podziękowano mu: 40 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ;)
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: od_taaki




Spokojna pisze:Sasiedzi, ona na Was wszystkim ma wyjebane... Tak samo na Harda jak i na Ciebie...
Tyle, że z Ciebie może kasę wyciągnąć, dlatego tylko utrzymuje z Tobą kontakt.. Szkoda, że nigdy to do Ciebie nie dotrze.


Piękne.
cała główna treść wątku, opisana w dwóćh linijkach.
ps. Armin to powinien wrzucić do BBcodów.
punkt widzenia się zmienia zależnie od stanu w kieszeniach.
Awatar użytkownika
msn
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 3490
Rejestracja: 05 lis 2015, 20:35
Lokalizacja: San Escobar
Podziękował: 304 razy
Podziękowano mu: 303 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: EwaKopacz
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: kliknij tutaj




hardrockcaffe696 pisze:
Robinek29 pisze:Hard już zaczyna żebrać

Nie wiem chłopie czemu odebranie wygranego privka nazywa żebraniem.
Ale jak masz się z tym lepiej poczuć niech ci będzie że tak jest.
A propos tego privka to chciałem się dowiedzieć co będzie na tej piątkowej trans i tyle.
O nikogo nie jestem zazdrosny i jak dla mnie może robić co chce i komu chce.
I sto razy chętniej zobaczę jak ona robi loda srogiemu niż spajkowi.
Nawet to i dobrze bo będzie to chociaż jakaś odmiana a nie tylko same gumiaki ;)
To tylko transmisja, show i tyle.
Bez uczuciowe i trochę mechaniczne robienie ten tego.
Wiec co ma być to będzie i był bym śmieszny jak bym o tą cała sytuacje miał być zazdrosny.
A tobie spajki przypominam co byś w tej chorej główce tam nie szykował o i tak później za wszystko będziesz się ją starał przeprosić tak jak bywało to do tej pory.
I pamiętaj im mniej głupstw zrobisz tym będzie ci prościej :!: :!:
Ps nie bierzcie zbyt serio to co tutaj właśnie napisałem.
Wszyscy dobrze wiedzą że srogiego zakopałbym w swoim ogródku ;)

https://showup24.tv/BlackMidnightAngel_
https://showup24.tv/profile/BlackMidnightAngel_



Hard Ty już sam siebie w chuja robisz.

Wczoraj wszedłeś na trans i jakio pierwsze 2 zdania napisałeś:
HardRockCaffe666: dobrze ze jestes bo nie mogles skombinowac zektow co by sie spytac czy bedziesza ten tego ciagle w powijakach jpdl
HardRockCaffe666: kuswa chec jakos pogadac z toba przed trans

O tym, że masz privka do odebrania napisałeś po kilku minutach jak Paula
kazała Ci się uspokoić. Kogo Ty chcesz oszukać, sam siebie?

Po prostu jesteś tak zazdrosny, że Paula zaplanowała transmisję z innym facetem, że sikasz po nogach.
Doskonale to pokazuje jak jesteś w Niej zakochany i gdybyś tylko mógł Ją przekonać by tego nie robiła,
to zrobił byś wszystko co tylko w Twojej mocy aby do tej trans nie doszło! Do tego stopnia, że sprzedałbyś
mieszkanie, psa, kota i akwarium, aby tylko "Twój Koliberek" była tylko Twoja.

A za 5 minut u Jej boku sam na sam, zajebałbyś osobiście Smoka Wawelskiego.

Chłopie zrozum, dla niej jesteś NIKIM w tym temacie, po tylu latach nie dała Ci
żadnej możliwości kontaktu po za US, nie masz jej telefonu, GG, WhatsApp czy czegokolwiek.
Jedyne co możesz to popisać przez SU za 5 żet. za wiadomość i doskonale wiesz czemu tak jest!

A jak nie wiesz to Ci powiem, Ona ma na Ciebie wyjebane, na Ciebie na Spajka, na każdego.
Na mnie też ma wyjebane, nie pękaj. A to, że czasem się odezwie i uśmiechnie to tylko po
to by inni mieli złudzenia, że może być ich "koleżanką", żebyś czuł się "potrzebny".
Byś żył nadzieję, że może coś więcej będzie... Gra pozorów.

Ale tu muszę Cię zmartwić, "koleżanką" będzie tak długo jak długo będziesz miał żetony,
a wystarczy tylko, że coś będzie nie po Jej myśli i już możesz spadać na szczaw.
Pstryk i już nie istniejesz. Kumasz?
Ale kolejny raz nie będę o tym pisał, nie ma to sensu bo ty sam siebie okłamujesz.

I nie pisz nam, że masz z Paulą jakiekolwiek relacje. Jedyną relacją jaka jest
to tylko i wyłącznie żeton i to co Ona w danej chwili potrzebuje, cała reszta Harda, Spajka, Robinka,
Kowalskiego, Nowaka, to tylko coś co można w każdej chwili skasować, wyjebać na śmietnik.

I nie ma tu znaczenie, że tyle lat byłeś jej "przyjacielem", że dla Niej byłeś gotów zrobić wszystko.
To się nie liczy zrozum to. Pstryk i już Cię nie ma, nie istniejesz.

Osobiście powiem Tobie i Spajkowi, że ja bardzo się cieszę, że w końcu to zrobi, mam nadzieję, że nie jest to kolejna
marketingowa zagrywka. Może w końcu zrozumiecie kim jesteście w Jej życiu.

A co do samej Pauli, zapijaj się dalej i żyj w swoim świecie fantasy... Amen.
Awatar użytkownika
Robinek29
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 354
Rejestracja: 07 gru 2017, 00:51
Podziękował: 76 razy
Podziękowano mu: 114 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Dawno_odeszła
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Robinek29




Robinek wreszcie napisał cos sensownego 100 procent racji
Sasiedzi




Sasiedzi pisze:Robinek wreszcie napisał cos sensownego 100 procent racji


Ty... Tępa pało... Ale czy Ty czytałeś CAŁĄ wiadomość Robinka? Bo właśnie przyznałeś rację, że jesteś dla Palety zerem, jak każdy. Zrównał Cię z Hardem a Ty się cieszysz jak upośledzony pawian
Awatar użytkownika
Agrax
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 342
Rejestracja: 07 sty 2018, 03:06
Podziękował: 111 razy
Podziękowano mu: 61 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Brak
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: Bolfreddo_Accacce






BlackMidnightAngel_, zorganizuj dla Spajka i Harda taki pojedynek na transmisji: https://www.fakt.pl/wydarzenia/swiat/wi ... mi/7jq31dd
Kobiety na minuty, a nie na całe życie.
Awatar użytkownika
Pirat
SU-holik
SU-holik
Posty: 67
Rejestracja: 30 wrz 2019, 22:05
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 26 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




U Pauli coś się dzieje ostatnio ciekawego? o od weekendu z Ulą czy jak tam ona miała nie czytałam abyście byli równie zaskoczeni czy zadowoleni
:heart: :heart: :heart:
Oleczkaa
SU-holik
SU-holik
Posty: 115
Rejestracja: 08 mar 2016, 18:53
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 1 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Robinek29,
Chłopie Ameryki to ty nie odkryłeś.
Mam też oczy i swoje widzę wiec nie musisz mnie tutaj w niczym uświadamiać.
I fakt że byłem jestem i będę dla niej NIKIM (bo kuswa kim ja mogę dla niej być) nie uniemożliwia mi spędzanie w jej uroczym towarzystwie miło czasu.
I tak na prawdę to nie po to przychodzę tu na SU aby nawiązywać jakiś bliższych relacji tylko odstresować się,pobawić a czasami nawet i ostro popić.

https://showup24.tv/BlackMidnightAngel_
https://showup24.tv/profile/BlackMidnightAngel_
Awatar użytkownika
hardrockcaffe696
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1826
Rejestracja: 02 lut 2018, 17:56
Podziękował: 101 razy
Podziękowano mu: 236 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ..................
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: hardrockcaffe666




Oleczkaa pisze:U Pauli coś się dzieje ostatnio ciekawego? o od weekendu z Ulą czy jak tam ona miała nie czytałam abyście byli równie zaskoczeni czy zadowoleni


Z takich ciekawszych sytuacji to zarycie twarzą o podłogę po pijaku. Poza tym nihil novi.
Kobiety na minuty, a nie na całe życie.
Awatar użytkownika
Pirat
SU-holik
SU-holik
Posty: 67
Rejestracja: 30 wrz 2019, 22:05
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 26 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




hardrockcaffe696 pisze:Robinek29,
Chłopie Ameryki to ty nie odkryłeś.
Mam też oczy i swoje widzę wiec nie musisz mnie tutaj w niczym uświadamiać.
I fakt że byłem jestem i będę dla niej NIKIM (bo kuswa kim ja mogę dla niej być) nie uniemożliwia mi spędzanie w jej uroczym towarzystwie miło czasu.
I tak na prawdę to nie po to przychodzę tu na ShowUp.tv aby nawiązywać jakiś bliższych relacji tylko odstresować się,pobawić a czasami nawet i ostro popić.

https://showup24.tv/BlackMidnightAngel_
https://showup24.tv/profile/BlackMidnightAngel_




To już kocurek ciebie lepeij traktował niż ona. Czy ty tego nie widzisz na kazdego ma wyjebane ta modliszka kurwa mac. Raz sie z toba spotka powie commysli a późnej wypierdalj. Ale miarka sie przebrała
Sasiedzi




Sasiedzi pisze:Czy ty tego nie widzisz na kazdego ma wyjebane ta modliszka kurwa mac. Raz sie z toba spotka powie commysli a późnej wypierdalj


Powiedział to koleś który się z nią spotkał i kazała mu wypierdalać. A potem ją przeprosił i się spotkał z nią ponownie i znowu mu kazała wypierdalać a teraz robi wszystko by spotkać się z nią trzeci raz :)
Pamiętaj, że jeżeli życie pluje Ci w twarz to znaczy tylko jedno - nie trafiło w dupę więc będziesz przez nie ruchany na sucho
Awatar użytkownika
ruger44
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 3107
Rejestracja: 08 lis 2015, 09:42
Lokalizacja: Mielec
Podziękował: 1305 razy
Podziękowano mu: 466 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Niania
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: BRAK




PoprzedniaNastępna

  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do Kobiety - Pokazy 18+



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: alonzogonzo, jayp12, Kontek, schaub i 81 gości