wrednaPaula/NajbrzydszaWeWsi/BlackMidnightAngel_

Dział na temat naszych pań z showup-a, które robią pokazy dla dorosłych
Regulamin forum
Aby brać udział w konkursach należy dodawać linki do profili i transmisji w postach o naszych Dziewczynach z ShowUp.tv
Re: wrednaPaula
22 lip 2016, 21:35


Widzę że to postać, wzbudzająca różne odczucia na ShowUp.tv. Na pewno nie można jej zarzucić braku zaangażowania (szereg przebieranek, i wiele innych udogodnień)

https://showup24.tv/wrednaPaula
https://showup24.tv/profile/wrednaPaula
Awatar użytkownika
lordfixu
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 490
Rejestracja: 23 gru 2015, 20:26
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: fixu20


Re: wrednaPaula
22 lip 2016, 22:46


Pamietam transmisje jak robiła loda na dildo, coś pięknego :D
Awatar użytkownika
polnik95
SU-ciekawy
SU-ciekawy
Posty: 3
Rejestracja: 13 lis 2015, 23:59
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: wrednaPaula
23 lip 2016, 00:36


W sumie waliłbym ją. :D
tylko kurde szkoda, że nie ma ładniejszej brochy, bo takie bruzdy to kompletnie nie mój typ, i nie bardzo mnie jarają.. no i ten głos. Ale nikt nie jest idealny. ...(chyba) ;)


https://showup24.tv/wrednaPaula?
https://showup24.tv/profile/wrednaPaula?
punkt widzenia się zmienia zależnie od stanu w kieszeniach.
Awatar użytkownika
msn
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 3487
Rejestracja: 05 lis 2015, 20:35
Lokalizacja: San Escobar
Podziękował: 300 razy
Podziękowano mu: 299 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: EwaKopacz
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: kliknij tutaj


Re: wrednaPaula
23 lip 2016, 01:24


Re: wrednaPaula
23 lip 2016, 03:07


Terre.d.Hermes pisze:Do twarzy jej w blond włosach.


chyba raczysz żartować.
punkt widzenia się zmienia zależnie od stanu w kieszeniach.
Awatar użytkownika
msn
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 3487
Rejestracja: 05 lis 2015, 20:35
Lokalizacja: San Escobar
Podziękował: 300 razy
Podziękowano mu: 299 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: EwaKopacz
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: kliknij tutaj


Re: wrednaPaula
23 lip 2016, 03:59


msn pisze:W sumie waliłbym ją. :D
tylko kurde szkoda, że nie ma ładniejszej brochy, bo takie bruzdy to kompletnie nie mój typ, i nie bardzo mnie jarają.. no i ten głos. Ale nikt nie jest idealny. ...(chyba) ;)


https://showup24.tv/wrednaPaula?
https://showup24.tv/profile/wrednaPaula?


Znam dziewczyny, które mają gorsze głosy :)
Awatar użytkownika
Książe_showupa
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 2141
Rejestracja: 15 cze 2016, 02:40
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 2 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Re: wrednaPaula
23 lip 2016, 04:13


Terre.d.Hermes pisze:Do twarzy jej w blond włosach.


Mam nieco odmienne zdanie ;)
Milczenie jest czasem najlepszą odpowiedzią.
Awatar użytkownika
ragazzo_fresco
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 3568
Rejestracja: 24 lut 2016, 18:47
Podziękował: 113 razy
Podziękowano mu: 66 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: -
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: wrednaPaula
23 lip 2016, 07:10


Zdecydowanie lepiej jej było w czarnych (ciemnych) włosach
Awatar użytkownika
lordfixu
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 490
Rejestracja: 23 gru 2015, 20:26
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: fixu20


Re: wrednaPaula
23 lip 2016, 10:52


wlasnie wpadlem do nie wczoraj na chwile i zastanawialem sie przez chwile czy to nie peruka rodem z programu ewy drzyzgi...
ten blond wyglada fatalnie, przyanajmniej na moim starym kompie
do glosu Wredotki zdazylem sie juz przyzwyczaic i tez lepiej niech go nie zmienia

https://showup24.tv/wrednaPaula?
https://showup24.tv/profile/wrednaPaula?
Awatar użytkownika
kuszes
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 386
Rejestracja: 18 lut 2016, 10:51
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: wrednaPaula
23 lip 2016, 15:22


przepraszam ale w tej fryzurze wyglada jak tania dz...
Awatar użytkownika
CWANY GAPA
SU-holik
SU-holik
Posty: 127
Rejestracja: 14 cze 2016, 13:47
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: wrednaPaula
23 lip 2016, 16:50


CWANY GAPA pisze:przepraszam ale w tej fryzurze wyglada jak tania dz...

dość mocno ujęte, ale coś w tym jest
Awatar użytkownika
shivaki
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 381
Rejestracja: 15 lis 2015, 19:50
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: wrednaPaula
23 lip 2016, 20:30


lordfixu pisze:Zdecydowanie lepiej jej było w czarnych (ciemnych) włosach


Widziałem tylko avatar jej transmisji ale to raczej była tylko peruka :)
Awatar użytkownika
Książe_showupa
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 2141
Rejestracja: 15 cze 2016, 02:40
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 2 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Re: wrednaPaula
23 lip 2016, 20:35


Książe_showupa pisze:
lordfixu pisze:Zdecydowanie lepiej jej było w czarnych (ciemnych) włosach


Widziałem tylko avatar jej transmisji ale to raczej była tylko peruka :)

tez chcialbym zeby tak bylo, bo Paulinka choc nie najrozsadniejsza to jakos ja lubie i wtedy mi sie bardziej podobala
Awatar użytkownika
CWANY GAPA
SU-holik
SU-holik
Posty: 127
Rejestracja: 14 cze 2016, 13:47
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: wrednaPaula
24 lip 2016, 00:02


Tajemnica koloru włosów Pauli już się wyjaśniła :)
Awatar użytkownika
Książe_showupa
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 2141
Rejestracja: 15 cze 2016, 02:40
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 2 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Re: wrednaPaula
24 lip 2016, 21:28


Ja pierdole, mam nadzieje że Paula nie przefarbowała sie na jakiś jebany blond. Już sie nie moge patrzeć na te blond pustaki wyglądające gorzej od przydrożnych tirówek...
Jak Paula zmieni Swój kolor włosów to ja chyba nie mam już po co przychodzić na ShowUp.tv. Chyba jedyna laska co wygląda normalnie i jest ładniutka pod każdym względem.


Nowy Program Partnerski ShowUp.tv
Awatar użytkownika
jurek_chujek
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 291
Rejestracja: 21 sty 2016, 12:54
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: anka92x
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: wrednaPaula
24 lip 2016, 22:29


jurek_chujek pisze:Ja pierdole, mam nadzieje że Paula nie przefarbowała sie na jakiś jebany blond. Już sie nie moge patrzeć na te blond pustaki wyglądające gorzej od przydrożnych tirówek...
Jak Paula zmieni Swój kolor włosów to ja chyba nie mam już po co przychodzić na ShowUp.tv. Chyba jedyna laska co wygląda normalnie i jest ładniutka pod każdym względem.


Zdaje sie, że to była tylko peruka, także możesz być spokojny :) Widziałem ją chwilę na tamtej transmisji i faktycznie ten kolor jej nie pasuje :D Z tego co kojarzę to ponoć już miała jakąś trans jako blondi, si?
Awatar użytkownika
Mr.B
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 458
Rejestracja: 22 lip 2015, 19:25
Podziękował: 1 razy
Podziękowano mu: 1 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: who cares?
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: wrednaPaula
25 lip 2016, 00:12


Z tą peruką to dopiero wygląda jak słodka idiotka :lol: ale i tak ją uwielbiam :heart: :fap:
Awatar użytkownika
SweetBlack
SU-holik
SU-holik
Posty: 184
Rejestracja: 04 sie 2015, 22:39
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: janbir


Re: wrednaPaula
25 lip 2016, 00:30


W czarnych mi się bardzo podobała. W blond jeszcze nie widziałem. Najlepszą transmisją wg mnie, była ta, w której pijana siedziała w jacuzzi.
Awatar użytkownika
gwynplaine
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 10
Rejestracja: 25 lip 2016, 00:24
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: wrednapaula
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Re: wrednaPaula
25 lip 2016, 01:42


Zauważyłam że Paula ostatnimi czasy jest jakaś przygaszona na swoich transmisjach... Przerwa od SU dobrze by jej zrobiła.. Ogólnie jest w porządku jednak cele robi już z automaty tak jak prowadzenie :D całej transmisji.. ale janusze tego nie zauważa ;p
Awatar użytkownika
CuteLady
SU-holik
SU-holik
Posty: 83
Rejestracja: 25 lip 2016, 01:28
Podziękował: 6 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: .
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: _CuteLady_


Re: wrednaPaula
25 lip 2016, 18:24


SweetBlack pisze:Z tą peruką to dopiero wygląda jak słodka idiotka :lol: ale i tak ją uwielbiam :heart: :fap:


Dobre :lol:
Jak głupio by nie wyglądała to i tak będzie mieć fanów. Ponieważ jest po prostu seksowna i urodziwa. No przynajmniej do czasu aż jej stuknie te 30-35 lat :P


Nowy Program Partnerski ShowUp.tv
Awatar użytkownika
jurek_chujek
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 291
Rejestracja: 21 sty 2016, 12:54
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: anka92x
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


PoprzedniaNastępna

  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do Kobiety - Pokazy 18+



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: agatka739, h3aso4 i 114 gości