wrednaPaula/NajbrzydszaWeWsi/BlackMidnightAngel_

Dział na temat naszych pań z showup-a, które robią pokazy dla dorosłych
Regulamin forum
Aby brać udział w konkursach należy dodawać linki do profili i transmisji w postach o naszych Dziewczynach z ShowUp.tv


Chłopaki dajcie sobie już spokój temat jest o Pauli a nie do waszych burd, takie spory rozwiązujcie sobie na pv bo średnio się to czyta :x

https://showup24.tv/PaulaLuxuryEroticShow
https://showup24.tv/profile/PaulaLuxuryEroticShow
Awatar użytkownika
tajemniczysu
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 557
Rejestracja: 20 gru 2015, 02:43
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 2 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Kilka
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




wikii.wiktoria pisze:Drogi ''Hardzie'' wyobraz sobie że jednak są osoby które widzą co przez ostatni czas stało się z Paulą.prawda jest taka że gdyby tacy jak Ty którzy jej żetoników nie sypią nie byłaby tu na SU, to chyba oczywiste.moim zdaniem prawda jest taka że czy lubisz Spikela czy też nie,to jakby nie było, to dzięki niemu mogłeś tak długo oglądać Paulę.nistety ale dla twoich komplementów w jej kierunku nie byłaby na SU to zrozumiałe przecież,\.niestety ale dzięki tym którzy ''utrzymywali''Paule mogłeś ją ogladać.smutne może troszkę ale prawdziwe.


podałaś już spikelowi swój nick na SU, bo za taką recenzje to co najmniej tysiak ci się należy :D
LEON LXIX




wikii.wiktoria pisze:Drogi ''Hardzie'' wyobraz sobie że jednak są osoby które widzą co przez ostatni czas stało się z Paulą.prawda jest taka że gdyby tacy jak Ty którzy jej żetoników nie sypią nie byłaby tu na SU, to chyba oczywiste.moim zdaniem prawda jest taka że czy lubisz Spikela czy też nie,to jakby nie było, to dzięki niemu mogłeś tak długo oglądać Paulę.nistety ale dla twoich komplementów w jej kierunku nie byłaby na SU to zrozumiałe przecież,\.niestety ale dzięki tym którzy ''utrzymywali''Paule mogłeś ją ogladać.smutne może troszkę ale prawdziwe.

Nie wiem czy wiiki.wiktoria ma wąsy czy tez nie ale ma racje pisząc te słowa. Nic odkrywczego, zresztą Hard tez chyba sobie zdaje sprawę ze ma za krotki portfel... z "dziennikarstwa" forumowego to raczej Pauli nie utrzyma.

tajemniczysu pisze:Chłopaki dajcie sobie już spokój temat jest o Pauli a nie do waszych burd, takie spory rozwiązujcie sobie na pv bo średnio się to czyta :x

To już dawno nie jest temat o Pauli. Może 10-20% postów jest o niej...reszta to fight ekstremistów i troszkę beki pozostałych.
"Inni piszą głupoty to ja też mogę" hardrockcaffe696
Awatar użytkownika
komin
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1392
Rejestracja: 08 lis 2015, 17:48
Podziękował: 572 razy
Podziękowano mu: 810 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ***
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: BogatyMlodyPrzystojny ;)




Siemka zboki.
Tak czytam i się zastanawiam, po co Wy w ogóle żyjecie?
Jeśli Wasz świat kończy się na SU i na życiu w wirtualnym świecie.

Znacie Jej życie 24/h i wiecie wszystko. Zakładacie sobie to i tamto.
A tak naprawdę nawet nie mieliście Jej majtek na wyciągnięcie ręki.

Wszystkie te Hardy, Spikele, Blacki i inne dupolizy, chuj wiecie w dupie byliście
i tylko se popisać możecie. W sumie za swoją kasę.

Tylko co na to powie Paula?
A może co na to powie Dominika a może Edyta?
Piszecie, pierdolicie, chwalicie się co i ile daliście...
I co....? Jakie plany na jutro, za tydzień, za miesiąc, rok...
Dalej walonko w monitorek?

... bo jedno jest pewne, żaden z Was Jej mężem nie będzie.

Potraficie zrozumieć? Czy oczy wam już do końca zarosły cipą?
Awatar użytkownika
Robinek29
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 354
Rejestracja: 07 gru 2017, 00:51
Podziękował: 76 razy
Podziękowano mu: 114 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Dawno_odeszła
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Robinek29




wikii.wiktoria pisze:Drogi ''Hardzie'' wyobraz sobie że jednak są osoby które widzą co przez ostatni czas stało się z Paulą.prawda jest taka że gdyby tacy jak Ty którzy jej żetoników nie sypią nie byłaby tu na SU, to chyba oczywiste.moim zdaniem prawda jest taka że czy lubisz Spikela czy też nie,to jakby nie było, to dzięki niemu mogłeś tak długo oglądać Paulę.nistety ale dla twoich komplementów w jej kierunku nie byłaby na SU to zrozumiałe przecież,\.niestety ale dzięki tym którzy ''utrzymywali''Paule mogłeś ją ogladać.smutne może troszkę ale prawdziwe.



Nowy Blog ShowUp.tv


Hard niestety jest za tępy żeby to zrozumieć . Paula miała takie zycie dzięki mnie i nie ma co sie oszukiwać. I jeszcze na odchodne kota udało sie jej dostać . A ty hard cos tam wspomniałeś ze paula przezemnie odchodzi. To weź sie do roboty i zarób żetony dla niej to nie odejdzie. Ja złamanego zetona już nie dam bo to jest pasożytniczy tryb zycia
Awatar użytkownika
Spikel20
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 274
Rejestracja: 21 lis 2016, 18:23
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




zgadzam się z Tobą że dzięki Tobie i takim jak Ty Paula mogła sobie pozwolić na ''luksusowe''życie,niestety niektórzy nie potrafią tego zrozumieć że Paula jest tu żeby zarabiać bo za komplementy nie zapłaci niestety rachunków...

https://showup24.tv/PaulaLuxuryEroticShow
https://showup24.tv/profile/PaulaLuxuryEroticShow
Awatar użytkownika
wikii.wiktoria
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 12
Rejestracja: 12 lut 2018, 01:02
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: wiele
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Spikel20 pisze:
wikii.wiktoria pisze:Drogi ''Hardzie'' wyobraz sobie że jednak są osoby które widzą co przez ostatni czas stało się z Paulą.prawda jest taka że gdyby tacy jak Ty którzy jej żetoników nie sypią nie byłaby tu na SU, to chyba oczywiste.moim zdaniem prawda jest taka że czy lubisz Spikela czy też nie,to jakby nie było, to dzięki niemu mogłeś tak długo oglądać Paulę.nistety ale dla twoich komplementów w jej kierunku nie byłaby na SU to zrozumiałe przecież,\.niestety ale dzięki tym którzy ''utrzymywali''Paule mogłeś ją ogladać.smutne może troszkę ale prawdziwe.



Nowy Blog ShowUp.tv


Hard niestety jest za tępy żeby to zrozumieć . Paula miała takie zycie dzięki mnie i nie ma co sie oszukiwać. I jeszcze na odchodne kota udało sie jej dostać . A ty hard cos tam wspomniałeś ze paula przezemnie odchodzi. To weź sie do roboty i zarób żetony dla niej to nie odejdzie. Ja złamanego zetona już nie dam bo to jest pasożytniczy tryb zycia

Jedynym tępakiem którego ja tu widzę to jesteś niestety ty.Wydałeś tu ciężko zarobione na mrozie te swoje jebane miliony :laugh3: i co masz z tego ..wielkie NIC( na osłodę kup sobie kotka oczywiście rosyjskiego.)ŻAŁOSNE. :!: :!: :!: :!:
Awatar użytkownika
hardrockcaffe696
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1826
Rejestracja: 02 lut 2018, 17:56
Podziękował: 101 razy
Podziękowano mu: 236 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ..................
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: hardrockcaffe666




Robinek29 pisze:Siemka zboki.
Tak czytam i się zastanawiam, po co Wy w ogóle żyjecie?
Jeśli Wasz świat kończy się na SU i na życiu w wirtualnym świecie.

Znacie Jej życie 24/h i wiecie wszystko. Zakładacie sobie to i tamto.
A tak naprawdę nawet nie mieliście Jej majtek na wyciągnięcie ręki.

Wszystkie te Hardy, Spikele, Blacki i inne dupolizy, chuj wiecie w dupie byliście
i tylko se popisać możecie. W sumie za swoją kasę.

Tylko co na to powie Paula?
A może co na to powie Dominika a może Edyta?
Piszecie, pierdolicie, chwalicie się co i ile daliście...
I co....? Jakie plany na jutro, za tydzień, za miesiąc, rok...
Dalej walonko w monitorek?

... bo jedno jest pewne, żaden z Was Jej mężem nie będzie.

Potraficie zrozumieć? Czy oczy wam już do końca zarosły cipą?


Odezwał sie ten święty co był gorszy od kazdego z nas. Już nie pamiętasz jak do kazdego pisałeś ze sie kurwi ?? Ile kasy wyłudziła ? . To twoje forum stare co było twoje to tam ładne historie pisane pod różnymi nikami twoimi i 100 razy gorsze zeczy o niej mowiles i pisałeś niż ten blaket. Myslisz ze tego nie wiem wszystkiego Wiec daruj sobie robinek menda jedna
Awatar użytkownika
Spikel20
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 274
Rejestracja: 21 lis 2016, 18:23
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Ach to urocze spojrzenie...
Obrazek
Obrazek
oj..... będzie mi tego brakowało. :!: :!: :!: :!:
Awatar użytkownika
hardrockcaffe696
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1826
Rejestracja: 02 lut 2018, 17:56
Podziękował: 101 razy
Podziękowano mu: 236 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ..................
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: hardrockcaffe666




hardrockcaffe696 pisze:
Spikel20 pisze:
wikii.wiktoria pisze:Drogi ''Hardzie'' wyobraz sobie że jednak są osoby które widzą co przez ostatni czas stało się z Paulą.prawda jest taka że gdyby tacy jak Ty którzy jej żetoników nie sypią nie byłaby tu na SU, to chyba oczywiste.moim zdaniem prawda jest taka że czy lubisz Spikela czy też nie,to jakby nie było, to dzięki niemu mogłeś tak długo oglądać Paulę.nistety ale dla twoich komplementów w jej kierunku nie byłaby na SU to zrozumiałe przecież,\.niestety ale dzięki tym którzy ''utrzymywali''Paule mogłeś ją ogladać.smutne może troszkę ale prawdziwe.



Nowy Blog ShowUp.tv


Hard niestety jest za tępy żeby to zrozumieć . Paula miała takie zycie dzięki mnie i nie ma co sie oszukiwać. I jeszcze na odchodne kota udało sie jej dostać . A ty hard cos tam wspomniałeś ze paula przezemnie odchodzi. To weź sie do roboty i zarób żetony dla niej to nie odejdzie. Ja złamanego zetona już nie dam bo to jest pasożytniczy tryb zycia

Jedynym tępakiem którego ja tu widzę to jesteś niestety ty.Wydałeś tu ciężko zarobione na mrozie te swoje jebane miliony :laugh3: i co masz z tego ..wielkie NIC( na osłodę kup sobie kotka oczywiście rosyjskiego.)ŻAŁOSNE. :!: :!: :!: :!:


Ja to przynajmniej zrobiłem dobry uczynek przynajmniej sie kurwic nie musiała a ty co zrobiłeś dla niej nic Wiec przestan zgredzie pisac cos co nie masz zielonego pojęcia . A teraz ze zetonow nie ma odemnie to jestesm najgorszy. To jest czysta hipokryzja. Niech idzie do roboty a niech nie użala sie nad sobie jak każda normalna kobieta . A nie jakiś leniwiec
Awatar użytkownika
Spikel20
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 274
Rejestracja: 21 lis 2016, 18:23
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




spikel to kto do jasnego ..uja był z nią w tym paryżu i nad morzem, nie mów że nie ty :shock2:
LEON LXIX




Ja myślę że Robinek29 ma trochę racji, Paula za dwa miesiące na dobre odejdzie z tego portalu, dziewczyna chce się ustatkować, w końcu zacząć poważnie myśleć o swojej przyszłości, a wy dalej będziecie konia walić przed dziewczynkami z kamerki.

Na pewno będzie jej brakowało. Jest, była i będzie ikoną tego portalu, przez wiele lat wyrobiła sobie renomę, którą nie jedna laska z SU mogłaby pozazdrościć. Jej transmisje niezmiennie od wielu lat cieszą się ogromną popularnością i nikt tego nie zmieni.

Więc wytrzymajcie jeszcze te dwa miesiące.

:(
Awatar użytkownika
_asad_
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 16
Rejestracja: 07 lut 2018, 18:24
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




taa i ciekawe skad wezmie hajs na oplaty i zycie :lol: oszczednosci kiedys sie skoncza :biggrin:
Awatar użytkownika
adamosx
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 38
Rejestracja: 20 lis 2017, 03:56
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 1 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




_asad_ pisze:Na pewno będzie jej brakowało. Jest, była i będzie ikoną tego portalu, przez wiele lat wyrobiła sobie renomę, którą nie jedna laska z SU mogłaby pozazdrościć. Jej transmisje niezmiennie od wielu lat cieszą się ogromną popularnością i nikt tego nie zmieni.

No jasne, że będzie jej brakowało - Hardowi i całej garstce zakochańców, reszta będzie to miała głęboko w dupie. Ikony w seks biznesie mają to do siebie, że bardzo szybko tracą swój status na rzecz nowych. Mało to było gwiazd których można napisać, że były filarem tego portalu? Królowały, potem odeszły a dziś wspomina się o nich raz na ruski rok albo wcale. Magnetyczna jak nie tak dawno odchodziła straszyła upadkiem portalu, a od tamtego momentu pojawiło się tyle nowych twarzy, że ciężko się zdecydować gdzie wejść. Mogę się założyć, że i tak Paula nie odejdzie tak szybko z portalu jak zakładacie bo to zwykła gadka żeby podbić sobie trochę zainteresowania, ale jeśli to nadejdzie to już nie mogę się doczekać nowego narybku który zaleje ten staw pełny spermy zwany szołapem. :dance4:
Awatar użytkownika
parostatek
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 231
Rejestracja: 19 wrz 2017, 20:01
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 3 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ...
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:




Oj spikel20 jak twierdzisz że ja ni dla mniej tu nie robiłem to sie grubo mylisz.No tak ty tylko myślisz tutaj przez pryzmat ile to biedny spikel20 jej tu tych jebanych żetonków nie dał.Ale nie bierzesz pod uwagę że to ja całymi nocami dotrzymuje jej towarzystwa,rozśmieszam ja jak tylko umiem i powoduje że miło spędza tu za nami ten swój czas.A jak mam coś na koncie co też się przecież tu zdarza to od razu wszystko ląduje u mniej na koncie.I to że ja dla niej tu nic nie robię uznaje za wysoce niestosowne ale cóż można się od człowieka twojego pokroju spodziewać.Tylko pomówień i obelg.To smutne. :!: :!: :!: :!:
Awatar użytkownika
hardrockcaffe696
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1826
Rejestracja: 02 lut 2018, 17:56
Podziękował: 101 razy
Podziękowano mu: 236 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ..................
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: hardrockcaffe666




post z 2.02.2018r

hardrockcaffe696 pisze:Może to już najwyższy czas zostawić was samych w waszym ''bagienku''. :!: :!: :!: :!:
PS założyłem tylko po to nowe konto żeby móc prowadzić forum o tenisie. :smoke:


Wiedziałem Hardzie, że nie odpuścisz tematu Pauliny za cholerę :D
punkt widzenia się zmienia zależnie od stanu w kieszeniach.
Awatar użytkownika
msn
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 3490
Rejestracja: 05 lis 2015, 20:35
Lokalizacja: San Escobar
Podziękował: 304 razy
Podziękowano mu: 303 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: EwaKopacz
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: kliknij tutaj




msn pisze:post z 2.02.2018r

hardrockcaffe696 pisze:Może to już najwyższy czas zostawić was samych w waszym ''bagienku''. :!: :!: :!: :!:
PS założyłem tylko po to nowe konto żeby móc prowadzić forum o tenisie. :smoke:


Wiedziałem Hardzie, że nie odpuścisz tematu Pauliny za cholerę :D

Widzisz tam w tym zdanku słowo może wiec nie miej do mnie pretensji.A poza tym jestem z nią związany emocjonalnie wiec nie zamierzam tu cicho siedzieć.Soryyyy już niestety nie długo to potrwa. :( :( :( :(
PS SORRY za moja aktywność ale jestem poruszony nagłą decyzja mojej ulubienicy. :!: :!: :!: :!:
Awatar użytkownika
hardrockcaffe696
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1826
Rejestracja: 02 lut 2018, 17:56
Podziękował: 101 razy
Podziękowano mu: 236 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ..................
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: hardrockcaffe666




Broń ostro Pauli Hard i odpieraj ataki, bo musimy mieć co czytać rano przy kawce :mrgreen:
Trze­ba cza­sami og­romny­mi, bez­denny­mi wie­czo­rami smut­ku zapłacić za wspa­niałe dni.

"....faktycznie jest straszna masakra z januszami." - zanim wydasz choćby złotówkę poczytaj najpierw co myślą panie o Tobie 8-)
Awatar użytkownika
tomcio_paluszek
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 323
Rejestracja: 06 lis 2015, 11:59
Lokalizacja: nieznana
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 3 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: tomcio_paluszek




Walcz do ostatniej kropli krwi! Tudzież ostatniej kropli nasienia :)
Pamiętaj, że jeżeli życie pluje Ci w twarz to znaczy tylko jedno - nie trafiło w dupę więc będziesz przez nie ruchany na sucho
Awatar użytkownika
ruger44
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 3107
Rejestracja: 08 lis 2015, 09:42
Lokalizacja: Mielec
Podziękował: 1305 razy
Podziękowano mu: 466 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Niania
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: BRAK




hardrockcaffe696 pisze: ....to ja całymi nocami dotrzymuje jej towarzystwa,rozśmieszam ja jak tylko umiem i powoduje że miło spędza tu za nami ten swój czas.A jak mam coś na koncie co też się przecież tu zdarza to od razu wszystko ląduje u niej na koncie....

hardrockcaffe696 pisze: ...jestem z nią związany emocjonalnie...

Brak mi slow... :shock2:



Nowy Blog ShowUp.tv
"Inni piszą głupoty to ja też mogę" hardrockcaffe696
Awatar użytkownika
komin
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1392
Rejestracja: 08 lis 2015, 17:48
Podziękował: 572 razy
Podziękowano mu: 810 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ***
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: BogatyMlodyPrzystojny ;)


PoprzedniaNastępna

  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do Kobiety - Pokazy 18+



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: High_scorer i 10 gości