wrednaPaula/NajbrzydszaWeWsi/BlackMidnightAngel_

Dział na temat naszych pań z showup-a, które robią pokazy dla dorosłych
Regulamin forum
Aby brać udział w konkursach należy dodawać linki do profili i transmisji w postach o naszych Dziewczynach z ShowUp.tv
HardRockCaffe666 pisze:Aha jeszcze jedno ci napiszę BLACKED$.To pewno nic odkrywczego bo każdy myślący człowiek to widzi ale jesteś nieźle POPIERDOLONY żeby tak przychodzić tylko do kogoś na transmisje siedzieć bóg wie ile i czekać tylko na jej potknięcia i różnego rodzaju wpadki.Ty na prawdę chyba jesteś pedziem skoro aż tak bardzo nie lubisz kobiet. :!: :!: :!: :!:

Hardziu stary pierdolo ja u niej wcale nie siedze na trans a wiekszosc informacji ktore tu podaje dostaje od kogos innego


Karku pisze:
B L A C K E D $ pisze:Wczoraj spikel napisał pauli że zamiast robić ciasto powinna iść na siłkę :lol:
ale żałosne było to robienie ciasta cały czas po stole chodził kot który dotykał wszystkiego lizał łyżkę ona go ściągał ze stołu nie myjąc rąk tylko dalej robiła to ciasto aż ciężko uwierzyć że jesteś taką syfiarą nie znasz podstawowych zasad higieny ? jak można mieć kontakt ze zwierzętami i z żywnością jednocześnie :shock2: smacznego


Ty głupi pojebany bezmózgowcu Ty :)
Chyba nigdy nie miałeś domowego zwierzaka a tym bardziej kota, ze wystawiasz tu swe kocopoły na popis i robisz z siebie totalnego debila.
Przecież to zwierze to najczysciejsze ze stworzeń jakie istnieje, samo sie myje, ciągle sie myje i ciągle w domu przesiaduje :)
Założe sie ze ten kot bardziej dba o higienę jak Ty, pewnie całymi dniami przesiadjesz upocony w tygodniowych skarpetach i obsranych obsmermionych majtach w jednej pozycji przed laptopem zeby walić do Pauli :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
a póżniej w te upocone jaja wkładasz rękę do swojego paskudnego ryja :) smacznego :)


Fajnie ze jestes nastepna osoba ktora tyle o mnie wie pewnie z tych 7 liter tez to wywnioskowales :laughingnew: ja nie twierdze ze kot jest brudnym zwierzatkiem ale chodzi po wynajetym mieszkaniu wchodzi w kazdy zakamarek lize rozne rzeczy w mieszkaniu ktore niedawno bylo kogos innego a nawet nie wiadomo kto mieszkal i co robil wczesniej on to przenosi na lapach jezyku futrze. Ale temat sie rozwinol :D moze zrobimy referendum czy kot powinien jesc z nami z kednego taleza czy nie :D


Juz niedlugo swoje wypracowanie wrzuci moj pachol on napewno wszystko dokladnie opisze :D
Awatar użytkownika
B L A C K E D $
SU-holik
SU-holik
Posty: 105
Rejestracja: 30 sty 2018, 19:19
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 10 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: nick.
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


B L A C K E D $ pisze:Wczoraj spikel napisał pauli że zamiast robić ciasto powinna iść na siłkę :lol:
ale żałosne było to robienie ciasta cały czas po stole chodził kot który dotykał wszystkiego lizał łyżkę ona go ściągał ze stołu nie myjąc rąk tylko dalej robiła to ciasto aż ciężko uwierzyć że jesteś taką syfiarą nie znasz podstawowych zasad higieny ? jak można mieć kontakt ze zwierzętami i z żywnością jednocześnie :shock2: smacznego


BLACKED czasami pierdolisz jak potłuczony serio.


Karku pisze:
B L A C K E D $ pisze:Wczoraj spikel napisał pauli że zamiast robić ciasto powinna iść na siłkę :lol:
ale żałosne było to robienie ciasta cały czas po stole chodził kot który dotykał wszystkiego lizał łyżkę ona go ściągał ze stołu nie myjąc rąk tylko dalej robiła to ciasto aż ciężko uwierzyć że jesteś taką syfiarą nie znasz podstawowych zasad higieny ? jak można mieć kontakt ze zwierzętami i z żywnością jednocześnie :shock2: smacznego


Ty głupi pojebany bezmózgowcu Ty :)
Chyba nigdy nie miałeś domowego zwierzaka a tym bardziej kota, ze wystawiasz tu swe kocopoły na popis i robisz z siebie totalnego debila.
Przecież to zwierze to najczysciejsze ze stworzeń jakie istnieje, samo sie myje, ciągle sie myje i ciągle w domu przesiaduje :)
Założe sie ze ten kot bardziej dba o higienę jak Ty, pewnie całymi dniami przesiadjesz upocony w tygodniowych skarpetach i obsranych obsmermionych majtach w jednej pozycji przed laptopem zeby walić do Pauli :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
a póżniej w te upocone jaja wkładasz rękę do swojego paskudnego ryja :) smacznego :)


Ostro, celnie
Awatar użytkownika
Kodak
SU-holik
SU-holik
Posty: 155
Rejestracja: 02 lut 2018, 08:15
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 7 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Kodak


B L A C K E D $ pisze:
HardRockCaffe666 pisze:Aha jeszcze jedno ci napiszę BLACKED$.To pewno nic odkrywczego bo każdy myślący człowiek to widzi ale jesteś nieźle POPIERDOLONY żeby tak przychodzić tylko do kogoś na transmisje siedzieć bóg wie ile i czekać tylko na jej potknięcia i różnego rodzaju wpadki.Ty na prawdę chyba jesteś pedziem skoro aż tak bardzo nie lubisz kobiet. :!: :!: :!: :!:

Hardziu stary pierdolo ja u niej wcale nie siedze na trans a wiekszosc informacji ktore tu podaje dostaje od kogos innego

No no jeśli to prawda w co wątpię to nawet nie chce wiedzieć czym ty się mu rewanżujesz ( dupsko chyba cie nie boli) :cool3: :cool3: :cool3: :cool3:
PS kolega pewno jest delikatny no i oczywiście duża ilość kremu też robi swoje. :yes4: :yes4: :yes4: :yes4:
Awatar użytkownika
Hardaszian
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 2581
Rejestracja: 17 sie 2017, 19:29
Podziękował: 3 razy
Podziękowano mu: 256 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: wszyscy wiedza
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: HardRockCaffe666


Filozofom sie nie śniło co wy tu wszyscy wyprawiacie :P
Pomyslec ze chodzi w tym wszystkim o to czy laska ma fajny szoł i tyłek czy nie.
sthoss
SU-holik
SU-holik
Posty: 151
Rejestracja: 05 lis 2015, 18:24
Podziękował: 6 razy
Podziękowano mu: 6 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: GlupiaCipa
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Obrazek
Tak tak BLACKED$ higiena to podstawa. :laugh3: :laugh3: :laugh3: :laugh3:
PS pozdrowienia dla twojego internetowego przydupasa i pomagiera. :!: :!: :!: :!:
Awatar użytkownika
Hardaszian
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 2581
Rejestracja: 17 sie 2017, 19:29
Podziękował: 3 razy
Podziękowano mu: 256 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: wszyscy wiedza
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: HardRockCaffe666


HardRockCaffe666 pisze:Obrazek


Widze hardziu ze wrzuciles swoje zdjecie z mlodosci :laughingnew:
Awatar użytkownika
B L A C K E D $
SU-holik
SU-holik
Posty: 105
Rejestracja: 30 sty 2018, 19:19
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 10 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: nick.
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Oj BLACKED$ 40 minutek to chyba stosunkowo za mało czasu żeby wymyślić bardziej błyskotliwą i oryginalną ripostę.Na przyszłość polecam dać sobie trochę więcej czasu.Pozdrawiam już trochę wyeksploatowane twoje szare komórki. :!: :!: :!: :!:
Awatar użytkownika
Hardaszian
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 2581
Rejestracja: 17 sie 2017, 19:29
Podziękował: 3 razy
Podziękowano mu: 256 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: wszyscy wiedza
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: HardRockCaffe666


Co wy ty ludzie wygadujecie? Paula gruba? Z której niby strony? Fanem nie jestem, ale dziewczyna jest szczuplutka.

https://showup24.tv/PaulaLuxuryEroticShow
https://showup24.tv/profile/PaulaLuxuryEroticShow
Awatar użytkownika
xshowseu
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 27
Rejestracja: 07 lut 2018, 02:18
Podziękował: 96 razy
Podziękowano mu: 2 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: lovesex2012
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: xshowseu


Trylogia, powieść, poezja... aż niewiadomo jak to w ogóle nazwać (śmiech)

Obrazek


https://showup24.tv/PaulaLuxuryEroticShow
https://showup24.tv/profile/PaulaLuxuryEroticShow
punkt widzenia się zmienia zależnie od stanu w kieszeniach
Awatar użytkownika
msn
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 3530
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:35
Lokalizacja: San Escobar
Podziękował: 345 razy
Podziękowano mu: 329 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: EwaKopacz
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: kliknij tutaj


Awatar użytkownika
Kodak
SU-holik
SU-holik
Posty: 155
Rejestracja: 02 lut 2018, 08:15
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 7 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Kodak


Zawsze fajnie ubrana a czasami fajnie ze nie ubrana :D
Awatar użytkownika
NoToTenTegoTen
SU-holik
SU-holik
Posty: 80
Rejestracja: 25 gru 2017, 18:59
Podziękował: 14 razy
Podziękowano mu: 6 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ....
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Kodak pisze:A może tak dla odmiany napiszecie coś pozytywnego o Pauli


https://showup24.tv/PaulaLuxuryEroticShow
https://showup24.tv/profile/PaulaLuxuryEroticShow

Chętnie coś bym tu napisała ale boję się że niektórzy od razu by mi psa otruli wiec wole sobie to darować. :!: :!: :!: :!:
Awatar użytkownika
Hardaszian
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 2581
Rejestracja: 17 sie 2017, 19:29
Podziękował: 3 razy
Podziękowano mu: 256 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: wszyscy wiedza
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: HardRockCaffe666


Kodak pisze:A może tak dla odmiany napiszecie coś pozytywnego o Pauli


Paula pozytywna dziewczyna, zupełnie nie rozumiem skąd ten cały hejt na nią.
Awatar użytkownika
NoMoreMoney
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 3571
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:47
Podziękował: 113 razy
Podziękowano mu: 67 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: -
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Tu w sumie niewiele hejtu na nią, to bardziej fanklub się napierdala miedzy sobą, kilku mniej zainteresowanym tez się obrywa przy okazji. Generalnie Paula sobie spokojnie robi swoje. Na takich co się rejestrują na foro tylko po to żeby jednego bluzga wrzucić i tak nikt specjalnie nie zwraca uwagi.



www.BlogSU.pl
"Inni piszą głupoty to ja też mogę" HardRockCaffe666
Awatar użytkownika
komin
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1465
Rejestracja: 08 lis 2015, 16:48
Podziękował: 625 razy
Podziękowano mu: 928 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ***
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: PanKomin


komin pisze:Tu w sumie niewiele hejtu na nią, to bardziej fanklub się napierdala miedzy sobą, kilku mniej zainteresowanym tez się obrywa przy okazji. Generalnie Paula sobie spokojnie robi swoje. Na takich co się rejestrują na foro tylko po to żeby jednego bluzga wrzucić i tak nikt specjalnie nie zwraca uwagi.


Dokładnie tak.
ku%wa, niektórzy wszędzie widzą 'hejt'... :dontknow:



https://showup24.tv/PaulaLuxuryEroticShow
https://showup24.tv/profile/PaulaLuxuryEroticShow
punkt widzenia się zmienia zależnie od stanu w kieszeniach
Awatar użytkownika
msn
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 3530
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:35
Lokalizacja: San Escobar
Podziękował: 345 razy
Podziękowano mu: 329 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: EwaKopacz
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: kliknij tutaj


msn pisze:
komin pisze:Tu w sumie niewiele hejtu na nią, to bardziej fanklub się napierdala miedzy sobą, kilku mniej zainteresowanym tez się obrywa przy okazji. Generalnie Paula sobie spokojnie robi swoje. Na takich co się rejestrują na foro tylko po to żeby jednego bluzga wrzucić i tak nikt specjalnie nie zwraca uwagi.


Dokładnie tak.
ku%wa, niektórzy wszędzie widzą 'hejt'... :dontknow:



https://showup24.tv/PaulaLuxuryEroticShow
https://showup24.tv/profile/PaulaLuxuryEroticShow


Jest tu grupa obroncow pauli ktorzy kazda krytyke traktuja jako hejt bez znaczenia czy pisze sie o jej mieszkani czy transmisji
Awatar użytkownika
B L A C K E D $
SU-holik
SU-holik
Posty: 105
Rejestracja: 30 sty 2018, 19:19
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 10 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: nick.
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Blacket przecież ty sie wszystkiego czepiasz co by nie robiła i to nie jest hejt. Najpierw se za gruba późnej ze kot chodzi wszedzie i je razem z kotem. No to jest hipokryzja twierdząc ze ty nie hejtujesz. Siedzisz u niej po 24 godziny i czekasz jak sep na padlinę
Awatar użytkownika
Spikel20
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 274
Rejestracja: 21 lis 2016, 17:23
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Spikel20 pisze:Blacket przecież ty sie wszystkiego czepiasz co by nie robiła i to nie jest hejt. Najpierw se za gruba późnej ze kot chodzi wszedzie i je razem z kotem. No to jest hipokryzja twierdząc ze ty nie hejtujesz. Siedzisz u niej po 24 godziny i czekasz jak sep na padlinę



Co zrobisz Spikel dla niektórych powinno powstać oddzielne forum bo tutaj czują sie nie spełnieni


https://showup24.tv/PaulaLuxuryEroticShow
https://showup24.tv/profile/PaulaLuxuryEroticShow
Awatar użytkownika
Kodak
SU-holik
SU-holik
Posty: 155
Rejestracja: 02 lut 2018, 08:15
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 7 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Kodak


komin pisze:Tu w sumie niewiele hejtu na nią, to bardziej fanklub się napierdala miedzy sobą, kilku mniej zainteresowanym tez się obrywa przy okazji. Generalnie Paula sobie spokojnie robi swoje. Na takich co się rejestrują na foro tylko po to żeby jednego bluzga wrzucić i tak nikt specjalnie nie zwraca uwagi.


Może i niewiele, ale jednak.
Co do `fanklubu` hmm... może przemilczę ;)


B L A C K E D $ pisze:Jest tu grupa obroncow pauli ktorzy kazda krytyke traktuja jako hejt bez znaczenia czy pisze sie o jej mieszkani czy transmisji


Heh, nie jestem obrońcą Pauli.
Powiem więcej nigdy nie byłem, nie jestem i raczej nie będę jej fanem,
mimo to nie widzę powodu by się dopierniczać prawie do wszystkiego jak co czynią niektórzy ;)
Awatar użytkownika
NoMoreMoney
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 3571
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:47
Podziękował: 113 razy
Podziękowano mu: 67 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: -
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


witam,nigdy się tu nie wypowiadałam na forum, choć Paulę oglądam od dawna.osobiście nie mam nic do jej urody, bo wydaje mi się atrakcyjną kobietą,oczywiscie są gusta i guściki i każdemu ma prawo podobać się ktoś inny ,to zrozumiałe lecz o ile do wyglądu nie mam zastrzeżeń o tyle do charakteru już tak...niestety, oglądając ją od dawna widać że dziewczynie chyba jednak uderzyła troszkę woda sodowa do głowy.wydaje mi się że stała się bardzo ''zmanierowana'' dawniej taka nie była i niestety do tego doprowadziły pieniądze.oczywiscie że wchodzi na transmisję żeby zarabiać tak jak inne dziewczyny zgadza sie,ale teraz wchodząc do niej na transmisję od razu widać kiedy dziewczyna ma humorek kiedy żetoniki się sypią, a kiedy żetoników nie ma- to niestety jest strasznie ''zmęczona'' ''senna'' już nie wspomnę że nie jest miła do osób które są z nią od początku.natomiast kiedy żetony się sypią to zmiana o 180 stopni od razu uśmiech na twarzy i chce pokazać jak bardzo ''nie potrzebuje'' kasy od Spikela i wtedy go ''szmaci',wyzywa i szybko zapomina ze jeszcze kilka dni temu facet jej sypał tysiącami żetonów.moim zdaniem nie jest to fer z jej strony.. jakby nie było to wlasnie ten facet jej sypie pieniędzmi i gdyby nie tacy jak on to Pauli by tu nie było.szkoda mi tego całego Spikelaa bo wydaje się fajnym gościem który ma naprawdę coś do powiedzenia,jeśli mu się coś nie podoba mówi a nie we wszystkim jej przytakuje i słodzi jak reszta jej''fanów''.uważam że facet ma po prostu jaja jako jedyny z tego całego towarzystwa.pisze co mu się nie podoba i w sumie pisze prawde.panowie którzy jej słodzą tak czasami nawet 10 żetonów nie wyślą ale w rozmowę strasznie zaangażowani są,przynajmniej chcą być.panowie skoro jesteście tak bardzo zauroczeni Pulą dlaczego tak słabo ją wynagradzacie?to tak jakby być w klubie i siedzieć całą noc przy jednym piwku do rana i zajmować innym klientom stolik którzy w tym czasie kupowali sobie kilka piwek i jeszcze stawiali innym...''dlatego uważam że Paula powinna być ''wdzięczna ''za takich jak Spikel i troszkę na takich facetach się skupić i im poświęcić czas bo gdyby nie tacy faceci Paula dla tych waszych komplementów by tu nie siedziała na transmisji.szkoda mi Spikela ze on płaci a to Paula ''dyktuje warunki'' i ciagle go wyzywa banuje itp.mi faceta szkoda bo wydaje mi się że Paula powinna mieć lepsze zdanie o kimś na kim ewidentnie zarabia i gdyby nie on Pauli by nie było...



Nowy Blog ShowUp.tv
Awatar użytkownika
wikii.wiktoria
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 12
Rejestracja: 12 lut 2018, 00:02
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: wiele
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


PoprzedniaNastępna

Wróć do Kobiety - Pokazy 18+



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: jayp12, Przechuj, shi, Szem i 96 gości