wrednaPaula/PaulaLuxuryEroticShow/NajbrzydszaWeWsi

Dział na temat naszych pań z showup-a, które robią pokazy dla dorosłych
Regulamin forum
Aby brać udział w konkursach należy dodawać linki do profili i transmisji w postach o naszych Dziewczynach z ShowUp.tv
Re: wrednaPaula
17 sie 2017, 20:23


HardRockCaffe666 pisze:Oj panowie panowie a ja myślałem że tylko kubuś puchatek miał mały rozumek ale jak czytam tu co poniektórych to nabieram wątpliwości!! :lol:


Siema Hard !!
Kogo jak kogo, ale Ciebie to się tutaj nie spodziewałem, hehe ;)

Nieoficjalny blog serwisu ShowUp.tv
Awatar użytkownika
ragazzo_fresco
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 3534
Rejestracja: 11 wrz 2018, 13:08
Podziękował: 18 razy
Podziękowano mu: 9 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Kocurek272
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: ragazzo_fresco


Re: wrednaPaula
19 sie 2017, 15:51


asot pisze:
Jaro pisze:nie rozumiem dlaczego ona jest popularna... zarozumiała i nic nie robie.... :dontknow:


Bo
1)ma dobra jakosc transmisji
2) pokazuje twarz na ogolnym i robi cele na ogolnym - czytaj w chuj darmowych gapiów czekających na show
3) jest atrakcyjna - twarz to moze kwestia gustu, ale jesli komus nie podoba sie jej dupsko i nogi to chyba jest gejem
4) na jej transmisjach padają/padały ogromne sumy zetonow,ogromne oczywiscie jak na czas terazniejszy, w porownaniu do dawnych transmisji Ann czy innych to i tak slabo
5) zawsze dobrze przygotowana - makijaz,ubior,sceneria itd.


Zgadzam się w 100% choć trzeba dodać, że dochodzenie do takiej popularności zajęło jej kilka lat.
Awatar użytkownika
Książe_showupa
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 2188
Rejestracja: 15 cze 2016, 01:40
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 7 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Re: wrednaPaula
20 sie 2017, 14:12


Witam wszystkich ciepło i serdecznie tych którzy mnie lubią i choć trochę znają.Mam nadzieje że nie będę żałował tego że się zarejestrowałem ale to czas pokaże !!!. Szczególne podziękowania za kilka miłych słówek o mnie Ragazzo ;)


KUSWA co taka zapanował podejrzana cisza w eterze czyżby za brakło tematów do hejtu a może wyzdychaliście jak dinozaury ( nie nie to by było za piękne) Czekam z utęsknieniem na kolejne wasze wpisy bo zakupiłem przez internet mocny i ponoć co najważniejsze skuteczny środek na PASOŻYTY i ostrzegam nie zamierzam mieć oporów aby go użyć!!!!
Awatar użytkownika
HardRockCaffe666
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 665
Rejestracja: 17 sie 2017, 19:29
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: wszyscy wiedza
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: HardRockCaffe666


Re: wrednaPaula
20 sie 2017, 17:07


O wrednymMateracu napisano już chyba wszystko ;).
Awatar użytkownika
Kurier
SU-holik
SU-holik
Posty: 53
Rejestracja: 06 gru 2015, 15:56
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ŻADNA
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: wrednaPaula
20 sie 2017, 18:57


PASOŻYTNICTWO-to forma antagonistycznego współżycia dwóch organizmów z których to jeden czerpie korzyści ze współżycia,a drugi ponosi szkody.Termin ten używany jest za zazwyczaj w biologi ale z tego co tu widzę to powinien odnosić się tez do tego miejsca gdzie pasożytów nie brakuje Pasożyta charakteryzuje też próżniaczy tryb życia ..... i takie tam. Zainteresowanych tą tematyka i pragnących poczytać coś o sobie kieruje do wikipedi. ;)
Awatar użytkownika
HardRockCaffe666
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 665
Rejestracja: 17 sie 2017, 19:29
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: wszyscy wiedza
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: HardRockCaffe666


Re: wrednaPaula
20 sie 2017, 23:24


Ten Hard po prostu jest stulejarzem który myśli, że porucha a wredna paula tak naprawde ma go w dupie. Widać, że nic nie ma w głowie i chce zakryć swoją głupotę zetonami. Przykre :(

https://showup24.tv/wrednaPaula
https://showup24.tv/profile/wrednaPaula
Awatar użytkownika
tulipanek01
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 18
Rejestracja: 11 sie 2017, 15:01
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: wrednaPaula
21 sie 2017, 00:28


No tak ty tulipanek01 ze swoim rozumkiem nadajesz się tylko na prezydenta!!! :lol:



Blog ShowUp.tv
Awatar użytkownika
HardRockCaffe666
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 665
Rejestracja: 17 sie 2017, 19:29
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: wszyscy wiedza
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: HardRockCaffe666


Re: wrednaPaula
21 sie 2017, 01:46


tulipanek01 pisze:Ten Hard po prostu jest stulejarzem który myśli, że porucha a wredna paula tak naprawde ma go w dupie. Widać, że nic nie ma w głowie i chce zakryć swoją głupotę zetonami. Przykre :(

https://showup24.tv/wrednaPaula
https://showup24.tv/profile/wrednaPaula


Ale to przecież sama prawda Hard :) nie jest ci dziwnie trzepac konia do bylej prostytutki na ktorą przewalasz kase a i tak inni mieli okazje ją rżnąć za duzo mniejsze pieniądze niz wydajesz?
Awatar użytkownika
tajemniczysu
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 560
Rejestracja: 20 gru 2015, 01:43
Podziękował: 4 razy
Podziękowano mu: 3 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Kilka
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: wrednaPaula
21 sie 2017, 09:18


No cóż nie wiedziałem że moje walenie konia może wzbudzać w co poniektórych aż takie emocje.Ale nie powiem mam pewno satysfakcję że o mnie tu piszecie (mimo że niepochlebnie) ale ci co mnie lepiej znają wiedza że nie taki diabeł straszny jak go malują !! :smoke: FUCK THE HEJTERS :!:
Awatar użytkownika
HardRockCaffe666
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 665
Rejestracja: 17 sie 2017, 19:29
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: wszyscy wiedza
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: HardRockCaffe666


Re: wrednaPaula
21 sie 2017, 09:23


HardRockCaffe666 pisze:No cóż nie wiedziałem że moje walenie konia może wzbudzać w co poniektórych aż takie emocje.Ale nie powiem mam pewno satysfakcję że o mnie tu piszecie (mimo że niepochlebnie) ale ci co mnie lepiej znają wiedza że nie taki diabeł straszny jak go malują !! :smoke: FUCK THE HEJTERS :!:


trzeba było zostać u kocurka to miałbyś spokój :D
Awatar użytkownika
jay
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 791
Rejestracja: 08 sty 2016, 19:30
Podziękował: 17 razy
Podziękowano mu: 71 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: wrednaPaula
21 sie 2017, 10:02


Może ja nie lubię spokoju bo w przyrodzie jak w życiu musi się coś dziać :!:

https://showup24.tv/wrednaPaula
https://showup24.tv/profile/wrednaPaula


A poza tym u kocurka to miałem problemy z waleniem konika nie przez moja stulejke ale przez to że ciuszków nie zrzucała a u wredotki nie mam z tym żadnego problemu ze względu na jej walory urody.Jak to się mówi poszedłem za potrzebą czasu .A co do żetków to nie wydaje u niej aż takich astronomicznych sum i do reszty ulungów dużo mi jeszcze niestety brakuje ;)


A co do tego że była kim była.No cóż jedni zostają prezydentami a inni prostytutkami.Ludzka rzeczą jest błądzić w życiu bo nikt z nas przecież nie jest doskonały ale dziewczyna wyszła na prosta i za to ja cenie.Bo sztuką w życiu nie jest upaść nisko ale podnieść się z kolan. A uwierzcie mi na słowo bo wiem co mówię z niestety własnej autopsji :!:
Awatar użytkownika
HardRockCaffe666
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 665
Rejestracja: 17 sie 2017, 19:29
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: wszyscy wiedza
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: HardRockCaffe666


Re: wrednaPaula
21 sie 2017, 10:04


jay pisze:trzeba było zostać u kocurka to miałbyś spokój :D


No nie wiem, nie wiem,
fani Kocurka też nie mają łatwego życia na tym foro ;)

Hard`a uczepiliście się, że daje żetsy Pauli i rzekomo `czepie konia` do niej ... `o muj borze, tosz to straszne` :o jak można robić takie bezeceństwa na takim portalu jak ShowUp`tv...
Z kolei z fanboy`ów Kocurasa jest polewka pt. - "jak można sypać złoto pannie, która przeważnie tylko leży i pachnie".

Proponuję trochę luzu i nie zaglądanie komuś do portfela.
Więcej życzliwości dla innych ;)

Miłego dnia Wszystkim.
Awatar użytkownika
ragazzo_fresco
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 3534
Rejestracja: 11 wrz 2018, 13:08
Podziękował: 18 razy
Podziękowano mu: 9 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Kocurek272
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: ragazzo_fresco


Re: wrednaPaula
21 sie 2017, 10:33


Aha wszystkich zainteresowanych moją skromna osobą odsyłam do pudelka już niedługo tam ukaże się spory artykuł o mojej skromniej osobie.Obiecuję że nie zabraknie też pikantnych fotek z mojego jakże barwnego życia :lol:


Z co piszesz ragazzo to czy się stoi czy się leży to coś się należy ;)


I kwestia sporna kto jest większym stujejarzem ten który sypie za leżenie czy ten który daje za piękne kreceni kuperkiem.Jak zwykle punkt widzenia zależy od punktu siedzenia ;)
Awatar użytkownika
HardRockCaffe666
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 665
Rejestracja: 17 sie 2017, 19:29
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: wszyscy wiedza
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: HardRockCaffe666


Re: wrednaPaula
21 sie 2017, 10:48


HardRockCaffe666 pisze:A poza tym u kocurka to miałem problemy z waleniem konika nie przez moja stulejke ale przez to że ciuszków nie zrzucała a u wredotki nie mam z tym żadnego problemu ze względu na jej walory urody.Jak to się mówi poszedłem za potrzebą czasu .A co do żetków to nie wydaje u niej aż takich astronomicznych sum i do reszty ulungów dużo mi jeszcze niestety brakuje ;)


Ciekawy jestem jak zareagowała Kocurek na zmianę Twoich upodobań.
Awatar użytkownika
Książe_showupa
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 2188
Rejestracja: 15 cze 2016, 01:40
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 7 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Re: wrednaPaula
21 sie 2017, 12:00


Pewno się popłakała :lol:

Ale mimo drastycznej zmiany moich upodobań to miłe wspominam tam chwile spędzone :!:



Blog ShowUp.tv
Awatar użytkownika
HardRockCaffe666
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 665
Rejestracja: 17 sie 2017, 19:29
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: wszyscy wiedza
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: HardRockCaffe666


Re: wrednaPaula
21 sie 2017, 12:35


Książe_showupa pisze:
asot pisze:
Jaro pisze:nie rozumiem dlaczego ona jest popularna... zarozumiała i nic nie robie.... :dontknow:


Bo
1)ma dobra jakosc transmisji
2) pokazuje twarz na ogolnym i robi cele na ogolnym - czytaj w chuj darmowych gapiów czekających na show
3) jest atrakcyjna - twarz to moze kwestia gustu, ale jesli komus nie podoba sie jej dupsko i nogi to chyba jest gejem
4) na jej transmisjach padają/padały ogromne sumy zetonow,ogromne oczywiscie jak na czas terazniejszy, w porownaniu do dawnych transmisji Ann czy innych to i tak slabo
5) zawsze dobrze przygotowana - makijaz,ubior,sceneria itd.


Zgadzam się w 100% choć trzeba dodać, że dochodzenie do takiej popularności zajęło jej kilka lat.


Trzeba jej przyznać, że transmisje robi na poziomie, zawsze ładna sceneria, różne cele, fajne ciuszki (lub ich brak). Co by się nie mówiło o jej byłym zawodzie, albo o stulejarzach sypiących żetonami to Paula ZAWSZE trzyma poziom transmisji i się na nich stara
Awatar użytkownika
Londoner1
SU-holik
SU-holik
Posty: 134
Rejestracja: 06 sie 2017, 14:49
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 2 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: wrednaPaula
21 sie 2017, 14:30


ragazzo_fresco pisze:
jay pisze:trzeba było zostać u kocurka to miałbyś spokój :D


No nie wiem, nie wiem,
fani Kocurka też nie mają łatwego życia na tym foro ;)

Hard`a uczepiliście się, że daje żetsy Pauli i rzekomo `czepie konia` do niej ... `o muj borze, tosz to straszne` :o jak można robić takie bezeceństwa na takim portalu jak ShowUp`tv...
Z kolei z fanboy`ów Kocurasa jest polewka pt. - "jak można sypać złoto pannie, która przeważnie tylko leży i pachnie".

Proponuję trochę luzu i nie zaglądanie komuś do portfela.
Więcej życzliwości dla innych ;)

Miłego dnia Wszystkim.


Z każdego stoolejarza i przegrywa trzeba się śmiać :). Jak wcześniej wspominałem, powinni jeszcze więcej sypać(bo ten wspominany pasożyt przyssał się do ich porteli) :D.
Awatar użytkownika
Kurier
SU-holik
SU-holik
Posty: 53
Rejestracja: 06 gru 2015, 15:56
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ŻADNA
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: wrednaPaula
21 sie 2017, 14:52


Jak już mamy się licytować kto jest tu większym pasożytem czy ona czy ty jak dla mnie czyli kogoś kto częściej korzysta w życiu z swych szarych komórek niż ty wybór jest prosty i oczywisty :!:
Awatar użytkownika
HardRockCaffe666
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 665
Rejestracja: 17 sie 2017, 19:29
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: wszyscy wiedza
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: HardRockCaffe666


Re: wrednaPaula
21 sie 2017, 16:15


Tak trzyma poziom szczególnie na transmisjach z serii ,,spanie na ekranie "



Blog ShowUp.tv
Awatar użytkownika
tajemniczysu
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 560
Rejestracja: 20 gru 2015, 01:43
Podziękował: 4 razy
Podziękowano mu: 3 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Kilka
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: wrednaPaula
21 sie 2017, 16:26


Kurier pisze:
ragazzo_fresco pisze:
jay pisze:trzeba było zostać u kocurka to miałbyś spokój :D


No nie wiem, nie wiem,
fani Kocurka też nie mają łatwego życia na tym foro ;)

Hard`a uczepiliście się, że daje żetsy Pauli i rzekomo `czepie konia` do niej ... `o muj borze, tosz to straszne` :o jak można robić takie bezeceństwa na takim portalu jak ShowUp`tv...
Z kolei z fanboy`ów Kocurasa jest polewka pt. - "jak można sypać złoto pannie, która przeważnie tylko leży i pachnie".

Proponuję trochę luzu i nie zaglądanie komuś do portfela.
Więcej życzliwości dla innych ;)

Miłego dnia Wszystkim.


Z każdego stoolejarza i przegrywa trzeba się śmiać :). Jak wcześniej wspominałem, powinni jeszcze więcej sypać(bo ten wspominany pasożyt przyssał się do ich porteli) :D.


Komin, to jest Twoja racja, do której masz oczywiście prawo,
ale z ową racją jest jak z dupą - każdy na własną.
Ja jestem takiego zdania - moje żetony, więc daje je komu chce i za co chcę,
bo mogę.

https://showup24.tv/wrednaPaula
https://showup24.tv/profile/wrednaPaula
Awatar użytkownika
ragazzo_fresco
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 3534
Rejestracja: 11 wrz 2018, 13:08
Podziękował: 18 razy
Podziękowano mu: 9 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Kocurek272
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: ragazzo_fresco


PoprzedniaNastępna

  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do Kobiety - Pokazy 18+


Użytkownicy przeglądający to forum: CruzeN1, taktaki i 32 gości