taktowna/ladytactful

Dyskusja na temat transmitujących którzy zakończyli karierę na szołap.
Regulamin forum
Aby brać udział w konkursach należy dodawać linki do profili i transmisji w postach o naszych Dziewczynach z ShowUp.tv
Re: taktowna
01 lut 2016, 03:49
nie rozbiera sie "do konca" i trzeba uzywac wyobraznie xD

https://showup24.tv/taktowna
https://showup24.tv/profile/taktowna
Awatar użytkownika
showmethat
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 10
Rejestracja: 27 wrz 2015, 09:13
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: taktowna
01 lut 2016, 22:35
mam nadzieje ze zanim zniknie to jeszcze pokaze nam pare wcielen bo mam wrazenie ze przerwa jej dobrze zrobila i ma sporo nowych pomyslow:) licze na jakis finalowy taniec ..moze na rurze..znajac ja to by sprobowala:)
nie wiem co ona ma w sobie ale tesknie i tesknie...szkoda ze ten jej wschod to nie jest wschodzacy wschod..moze udaloby mi sie kawe z nia wypic..:)
Awatar użytkownika
Adas Niezgodka
SU-holik
SU-holik
Posty: 68
Rejestracja: 01 lut 2016, 17:53
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 4 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: taktowna
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: taktowna
02 lut 2016, 22:50
oktawianbonaparte pisze:[...] coś wspomniała, że powoli będzie się wycofywać z ShowUp.tv. Oby jednak została, bo bez niej będzie beznadziejnie... :beg:


Te "odchodzenie" lasek to już znam na pamieć :) . Zobaczymy jak będzie w tym przypadku. A może to tylko delikatny szantażyk w stronę fanów, żeby nie ociągali się z rzucaniem żetonów?.
Jak dla mnie laska wydaje się aseksualna i rzadko do niej zaglądam wiec jej odejście jest mi obojętne. Jednak widać, że w swoje pokazy wkłada sporo wysiłku i pomysłów. Dla "dobra" SU mogłaby zostać.
Awatar użytkownika
sliskiTroll
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 417
Rejestracja: 15 lis 2015, 04:23
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: taktowna
03 lut 2016, 12:37
sliskiTroll pisze: delikatny szantażyk w stronę fanów, żeby nie ociągali się z rzucaniem żetonów?.
Jak dla mnie laska wydaje się aseksualna
Taktowna aseksualna i żebrząca o żetony? Niezły trolling.
Awatar użytkownika
oktawianbonaparte
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 16
Rejestracja: 20 lis 2015, 21:24
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: kilka
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: taktowna
03 lut 2016, 17:40
ale tyle dobrze ze kolega laskawie zgodzil sie zeby jednak zostala dla dobra SU:)
Awatar użytkownika
Adas Niezgodka
SU-holik
SU-holik
Posty: 68
Rejestracja: 01 lut 2016, 17:53
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 4 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: taktowna
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: taktowna
06 lut 2016, 15:32
w taki sobotni wieczor przydaloby sie troche tej delikatnej erotyki w wykonaniu taktownej...moze bedzie sie nudzila i wpadnie na pomysl zeby odpalic kam na zakonczenie karnawalu.
Awatar użytkownika
Adas Niezgodka
SU-holik
SU-holik
Posty: 68
Rejestracja: 01 lut 2016, 17:53
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 4 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: taktowna
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: taktowna
06 lut 2016, 20:24
o kurde Joker :shock2: ,
https://showup24.tv/taktowna
Takti jeśli to teraz czytasz powiedz „Czy tańczyłeś kiedyś z diabłem w bladym świetle księżyca” :D
LEON LXIX


Re: taktowna
06 lut 2016, 21:53
dobra charakteryzacja dziewczyna jest bardzo kreatywna, od pieknosci po potworka potrafi sie przeistoczyć, graty za kreatywnosc:) u niej nie ma nudy
Awatar użytkownika
dudum
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 10
Rejestracja: 05 lut 2016, 04:32
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: taktowna
09 lut 2016, 00:20
Świetna była jako Joker i wcale nie miałem koszmarów jak ostrzegała na transmisji :)
To ja gdy widzę kobiece długie nogi w szpilkach
http://www.gifbin.com/bin/092017/cat-fo ... attack.gif
Awatar użytkownika
Tiago
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 905
Rejestracja: 06 lis 2015, 18:00
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Ona wie że Nią jest
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: taktowna
15 lut 2016, 01:11
Taktowna to kobieta prawie idealna. Napisałem - prawie - tylko dlatego, że ideały nie istnieją. Bardzo pomysłowa, bardzo inteligentna, w ogóle bardzo i pod każdym względem. Aż mnie onieśmiela.

Poza tym z długimi włosami, które urosły jej przez kilka ostatnich miesięcy, wygląda wyjątkowo pięknie... Długie włosy bardzo do niej pasują.
Awatar użytkownika
człowiek_znikąd
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 37
Rejestracja: 02 gru 2015, 18:35
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Chains, Taktowna
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: taktowna
17 lut 2016, 21:21
Tiago pisze:Świetna była jako Joker i wcale nie miałem koszmarów jak ostrzegała na transmisji :)

a co powiesz na to :evil:
Obrazek
LEON LXIX


Re: taktowna
17 lut 2016, 21:39
jay pisze:a co powiesz na to :evil:
Obrazek


To charakteryzacja na Skull Face z Metal Gear Solid 5
Awatar użytkownika
abradababra
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 644
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:53
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: taktowna
17 lut 2016, 22:40
jay pisze:
Tiago pisze:Świetna była jako Joker i wcale nie miałem koszmarów jak ostrzegała na transmisji :)

a co powiesz na to :evil:
Obrazek


Chyba najmroczniejsza z tych trzech ale wiedząc kto jest pod tym makijażem nie potrafiłem się bać. Ale dobrze zrobiona to muszę przyznać.
To ja gdy widzę kobiece długie nogi w szpilkach
http://www.gifbin.com/bin/092017/cat-fo ... attack.gif
Awatar użytkownika
Tiago
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 905
Rejestracja: 06 lis 2015, 18:00
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Ona wie że Nią jest
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: taktowna
18 lut 2016, 00:36
Miejmy nadzieję że bedzie częściej wpadać, bo ostatnio ją coraz rzadziej widuje
Awatar użytkownika
otherman
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 10
Rejestracja: 07 gru 2015, 03:05
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: nocnazmora
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: otherman


Re: taktowna
18 lut 2016, 08:57
Ładna twarz i piękne ciało - to Taktownej się udało.
Los dał jeszcze znacznie więcej - talent, takt, inteligencję.
Żeby w sercu ciągle wrzało - dał faceta, jakich mało(!)
Ja bym także coś dodała, lecz z zazdrości bym zemdlała! :girl_wink:

P.S. Takti, jeśli to czytasz, to serdecznie Cię pozdrawiam i mam nadzieję, że nie będziesz miała mi za złe tej rymowanki. :curtsey:
pussycat :cycuszki:
Awatar użytkownika
pussycat
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 882
Rejestracja: 17 mar 2018, 16:10
Lokalizacja: Zapiecek.
Podziękował: 18 razy
Podziękowano mu: 90 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: dzikiezadze
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: pussycat


Re: taktowna
22 lut 2016, 21:52
Świetna kobieta, właśnie nadaje! Jest ubrana w strój motylkowy :oops:
Awatar użytkownika
Damian
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 22
Rejestracja: 19 sty 2016, 13:14
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: AnkaNiespodzianka/Barbiee
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: taktowna
22 lut 2016, 23:04
Damian pisze:Świetna kobieta, właśnie nadaje! Jest ubrana w strój motylkowy :oops:

Załączam zdjęcia taktownego motyla :)

taktowna_2016-02-22.jpg
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Awatar użytkownika
e-Laski
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1100
Rejestracja: 22 lip 2015, 00:01
Lokalizacja: Polska
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 26 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Energia93
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Laski ShowUp


Re: taktowna
24 lut 2016, 01:17
Po prostu N A J L E P S Z A!!Na początku nie mogłem się do niej przekonać skoro nie szła na całość, ale dałem jej szansę i jestem zauroczony :oops:
Awatar użytkownika
Taciej
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 10
Rejestracja: 24 sie 2015, 17:41
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: taktowna
26 lut 2016, 00:30
Fajne te motyle nawet.
Awatar użytkownika
ŚnIĘta_gejoska_3
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 43
Rejestracja: 12 lut 2016, 17:55
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: taktowna
27 lut 2016, 19:05
Wczoraj był ciekawy "świetlny" pokaz :) A już jutro odbędzie się u Takti transmisja z okazji gali wręczenia Oscarów. Ciekaw jestem czym nas jeszcze Taktowna zaskoczy...
Mówią o mnie na mieście, że ponoć to spoko typ, dużo pije, ale spoko typ.

Jak pobierać streamy z CB
Awatar użytkownika
Sadistik
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1286
Rejestracja: 23 gru 2015, 03:45
Podziękował: 39 razy
Podziękowano mu: 52 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: .
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: NBMTM


PoprzedniaNastępna

Wróć do Nieobecni



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości