ZmyslowaKrolowa

Dyskusja na temat transmitujących którzy zakończyli karierę na szołap.
Regulamin forum
Aby brać udział w konkursach należy dodawać linki do profili i transmisji w postach o naszych Dziewczynach z ShowUp.tv
Re: ZmyslowaKrolowa
05 sie 2017, 21:41
A no bylo - takie na ktorym goscia splawila, ale zeby to zalapac musialbys wiedziec co to ironia, a o to nikt cie tu nie podejrzewa.

https://showup24.tv/ZmyslowaKrolowa
https://showup24.tv/profile/ZmyslowaKrolowa
Awatar użytkownika
Krzysiu19
SU-ciekawy
SU-ciekawy
Posty: 2
Rejestracja: 17 gru 2015, 01:24
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: ZmyslowaKrolowa
05 sie 2017, 22:28
Typowa lodziara tapeciara patologiczna kobieta.
Awatar użytkownika
Filmowiec
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 10
Rejestracja: 05 sie 2017, 22:25
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: ZmyslowaKrolowa
05 sie 2017, 22:33
tak go spławiła, że weszli razem do jakiegoś śmiesznego klubu, a ona najpierw najęczała się tym piskliwym głosem, jaka to jest najlepsza w mieście itp...


Nieoficjalny blog serwisu ShowUp.tv
Awatar użytkownika
tevfik
SU-holik
SU-holik
Posty: 117
Rejestracja: 10 lip 2017, 20:53
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ewazbananowegodrzewa
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: ZmyslowaKrolowa
20 wrz 2017, 23:14
Kobiecie się grubo pomieszało w głowie przez to dupodajstwo za pare załotych. Kiedyś u niej byłam i widać, ze jest zupelnie zmieniona. Siedzi w tym telefonie, co chwila cos dzwoni, jakies powiadomienia, ja bym oszlala odbierajac to co pare sekund. Ale mniejsza o to. Panienka mysli, ze jest mega atrakcyjna, ktos jej pisze komplement, a ta z tą swoją pewnoscią odpowiada ,,TAK, WIEM,,. ;) haha.
Otóż, ocenie to ja jako nie napalony samiec na wszystko co sie rusza i niestety rzeczywistosc jest zupelnie inna. Ona ladna nie jest, moze powiedziec, ze kiedys byla przeciętna, teraz jest odpychająca. (oceniam zachowanie i wygląd). Figurka słabiutka, tłuszczyk tu i tak, małe piersi jak na tak klocowatą figure, wielkie uszy, krzywe zęby oraz niestety mimo opalenizny bardzo brzydka cera (pewnie problemy z hormonami). Nie jest już tak miła jak kiedys, zadziera nosa i była raz porządnie naćpana na transmisji (nie dziwie sie, bo ten przebieg i rozne humorki i wymagania zapewne i oblesnych klientów robią swoje).
Nie ma w niej juz tej naturalnosci ani takiego dziewczęcego jeszcze uroku. Rzuca sie to w oczy, bo jej dlugiej nieobecnosci. Mam porownanie kiedys - dzis.
Ludzie wchodzą do niej, bo jest transmisja z twarza, nie ukrywa czym sie zajmuje (ludzie są ciekawi), a opis bardzo przyciąga/moze nowych zadziwia/szokuje. ;) A opis nie szukam...klientów. No cóż... Delikatnie mowiac, ne jestem do tego przekonana. ;)
Magnolia


Re: ZmyslowaKrolowa
21 wrz 2017, 04:58
Magnolia pisze:Kobiecie się grubo pomieszało w głowie przez to dupodajstwo za pare załotych. Kiedyś u niej byłam i widać, ze jest zupelnie zmieniona. Siedzi w tym telefonie, co chwila cos dzwoni, jakies powiadomienia, ja bym oszlala odbierajac to co pare sekund. Ale mniejsza o to. Panienka mysli, ze jest mega atrakcyjna, ktos jej pisze komplement, a ta z tą swoją pewnoscią odpowiada ,,TAK, WIEM,,. ;) haha.
Otóż, ocenie to ja jako nie napalony samiec na wszystko co sie rusza i niestety rzeczywistosc jest zupelnie inna. Ona ladna nie jest, moze powiedziec, ze kiedys byla przeciętna, teraz jest odpychająca. (oceniam zachowanie i wygląd). Figurka słabiutka, tłuszczyk tu i tak, małe piersi jak na tak klocowatą figure, wielkie uszy, krzywe zęby oraz niestety mimo opalenizny bardzo brzydka cera (pewnie problemy z hormonami). Nie jest już tak miła jak kiedys, zadziera nosa i była raz porządnie naćpana na transmisji (nie dziwie sie, bo ten przebieg i rozne humorki i wymagania zapewne i oblesnych klientów robią swoje).
Nie ma w niej juz tej naturalnosci ani takiego dziewczęcego jeszcze uroku. Rzuca sie to w oczy, bo jej dlugiej nieobecnosci. Mam porownanie kiedys - dzis.
Ludzie wchodzą do niej, bo jest transmisja z twarza, nie ukrywa czym sie zajmuje (ludzie są ciekawi), a opis bardzo przyciąga/moze nowych zadziwia/szokuje. ;) A opis nie szukam...klientów. No cóż... Delikatnie mowiac, ne jestem do tego przekonana. ;)



Niestety ale to prawda, teraz wygląda jak stara przećpana kurewka. Pewnie odpowiedziałaby -Tak wiem. :mrgreen:
Awatar użytkownika
Karku
SU-holik
SU-holik
Posty: 108
Rejestracja: 28 lut 2017, 23:36
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: WrednaPaula.
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: ZmyslowaKrolowa
21 wrz 2017, 12:11
a co wy sobie w tych łbach myślicie? że byle gołodupiec, lamus ma prawo, żeby tak bardzo zmysłowej, i jedynej w swoim rodzaju królowej - sypać jakieś tanie komplementy? taki zaszczyt, to może spotkać, np. szejków arabskich lub królów.

https://showup24.tv/ZmyslowaKrolowa
https://showup24.tv/profile/ZmyslowaKrolowa
Awatar użytkownika
tevfik
SU-holik
SU-holik
Posty: 117
Rejestracja: 10 lip 2017, 20:53
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ewazbananowegodrzewa
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: ZmyslowaKrolowa
21 wrz 2017, 12:25
Z wczorajszej transmisji wydawało się jakby sporo schudła :D a może to tylko złudzenie :lol:
A co do urody, brzydka na pewno nie jest ale wiadomo że to rzecz gustu :)
Awatar użytkownika
piasecki
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 47
Rejestracja: 15 sty 2016, 06:29
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: tybi
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: ZmyslowaKrolowa
21 wrz 2017, 13:31
Koło królowej, tym bardziej zmysłowej panna nawet nie stała. Uroda urodą, każdemu co innego się podoba, mój typ to nie jest, ale jakaś totalna tępota od niej bije :?

https://showup24.tv/ZmyslowaKrolowa
https://showup24.tv/profile/ZmyslowaKrolowa
Awatar użytkownika
antoni.czekailo
SU-holik
SU-holik
Posty: 176
Rejestracja: 15 sie 2017, 18:11
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Anka92x
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: antoniczekailo


Re: ZmyslowaKrolowa
21 wrz 2017, 17:49
piasecki pisze:Z wczorajszej transmisji wydawało się jakby sporo schudła :D a może to tylko złudzenie :lol:
A co do urody, brzydka na pewno nie jest ale wiadomo że to rzecz gustu :)


Jakoś nie dostrzegłem aby schudła. Wczoraj zajrzałem do niej na moment, zaciekawiony opisem transmisji, i jej twarz wydawała się jakby napuchnięta :?

Nieoficjalny blog serwisu ShowUp.tv
Awatar użytkownika
ragazzo_fresco
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 3401
Rejestracja: 24 lut 2016, 18:47
Podziękował: 42 razy
Podziękowano mu: 27 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: KOCURELLA2727
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: ragazzo_fresco


Re: ZmyslowaKrolowa
24 wrz 2017, 16:57
Zmieniła się po tym wyjeździe zagranicznym i tej długiej nieobecności na SU:/

https://showup24.tv/ZmyslowaKrolowa
https://showup24.tv/profile/ZmyslowaKrolowa
Awatar użytkownika
Klos
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 12
Rejestracja: 24 wrz 2017, 16:31
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: ZmyslowaKrolowa
25 wrz 2017, 04:55
Klos pisze:Zmieniła się po tym wyjeździe zagranicznym i tej długiej nieobecności na ShowUp.tv:/


Ja chyba od ponad roku nie widziałem jej na showupie.
Pamiętam, że kiedyś jej pojawienie się wzbudziło sporą sensację.
Zmieniła się na plus czy na minus?
Awatar użytkownika
Książe_showupa
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 2095
Rejestracja: 15 cze 2016, 02:40
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 2 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Re: ZmyslowaKrolowa
25 wrz 2017, 05:09
Książe_showupa pisze:
Klos pisze:Zmieniła się po tym wyjeździe zagranicznym i tej długiej nieobecności na ShowUp.tv:/


Ja chyba od ponad roku nie widziałem jej na showupie.
Pamiętam, że kiedyś jej pojawienie się wzbudziło sporą sensację.
Zmieniła się na plus czy na minus?


Moim skromnym zdaniem zdecydowanie jest to zmiana na minus.

https://showup24.tv/ZmyslowaKrolowa
https://showup24.tv/profile/ZmyslowaKrolowa
Awatar użytkownika
ragazzo_fresco
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 3401
Rejestracja: 24 lut 2016, 18:47
Podziękował: 42 razy
Podziękowano mu: 27 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: KOCURELLA2727
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: ragazzo_fresco


Re: ZmyslowaKrolowa
27 wrz 2017, 07:04
Kiedyś była nawet nawet, ale to z 20kg temu:(
Awatar użytkownika
gobgob
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 10
Rejestracja: 27 wrz 2017, 05:30
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: ZmyslowaKrolowa
29 wrz 2017, 23:57
gobgob pisze:Kiedyś była nawet nawet, ale to z 20kg temu:(


Widziałem ją ostatnio może trochę przytyła ale z tymi 20 kg to sporo przesadziłeś.
Awatar użytkownika
Książe_showupa
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 2095
Rejestracja: 15 cze 2016, 02:40
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 2 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Re: ZmyslowaKrolowa
25 lis 2017, 13:44
Dawno już jej nie widziałem , ciekawe czy nadal gra księżniczkę czy w końcu do niej dotarło ze jest zwykła tanią kur**ą :laughingnew:

https://showup24.tv/ZmyslowaKrolowa
https://showup24.tv/profile/ZmyslowaKrolowa
Awatar użytkownika
Bieda
SU-holik
SU-holik
Posty: 77
Rejestracja: 05 sie 2017, 03:47
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Re: ZmyslowaKrolowa
27 sty 2018, 17:12
Bieda pisze:Dawno już jej nie widziałem , ciekawe czy nadal gra księżniczkę czy w końcu do niej dotarło ze jest zwykła tanią kur**ą :laughingnew:

https://showup24.tv/ZmyslowaKrolowa
https://showup24.tv/profile/ZmyslowaKrolowa


Fajna, miła, tania kurewka sympatyczna. Powinna z wredną Paulą nadawać, bo Paula też teraz w Łodzi :biggrin:
Może kiedyś doczekamy się wspólnej transmisji :laugh3:
Awatar użytkownika
bartender89
SU-holik
SU-holik
Posty: 84
Rejestracja: 26 sty 2018, 14:06
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: ZmyslowaKrolowa
27 sty 2018, 17:14
Nie wiem czy dwie przeciętne laski o manierach divy by chciały nadawać razem, duety mają sens tylko wtedy gdy obie panie znają swoje miejsce w szeregu
20 cm osobowości
Awatar użytkownika
ruger44
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 2563
Rejestracja: 08 lis 2015, 09:42
Lokalizacja: Mielec
Podziękował: 272 razy
Podziękowano mu: 117 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Jakaś 10/10
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: Arial_heartame


Re: ZmyslowaKrolowa
27 sty 2018, 17:17
Powinny przyjmować razem na tych apartamentach. W sumie to ta sama branża :laugh3:

https://showup24.tv/ZmyslowaKrolowa
https://showup24.tv/profile/ZmyslowaKrolowa
Awatar użytkownika
bartender89
SU-holik
SU-holik
Posty: 84
Rejestracja: 26 sty 2018, 14:06
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Poprzednia

Wróć do Nieobecni



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: HandlarzMirek i 6 gości