imagine_cherry/KatnisEverLove/iCherry___/wisienkasu

Dział na temat naszych pań z showup-a, które robią pokazy dla dorosłych
Regulamin forum
Aby brać udział w konkursach należy dodawać linki do profili i transmisji w postach o naszych Dziewczynach z ShowUp.tv
Ogólnie do bohaterki tematu nie wchodzę, ale wczoraj rzuciła mi się pewna rzecz w oczy (byłem jej świadkiem):

Wydając żetony u mojej ulubienicy na transmisji ogólnej (brak jakiegokolwiek celu i takie tam - po prostu od tak se aby docenić trud dziewczyny), nagle dziwny na moim profilu pojawił się komentarz: mój nick z uśmieszkiem :)

Postanowiłem napisać do osoby dającej komentarz i oto stworzył się taki dialog:

imagine_cherry2016-02-05 04:47:15Otrzymałeś napiwek 10 żetonów od imagine_cherry
AmorCupido82016-02-05
04:54:03po chuj mi napiwki dajesz??
imagine_cherry2016-02-05
04:57:12żeby wysłać komentarz , dlaczego się wkurwiasz :D dobranoc
AmorCupido82016-02-05 04:59:50a na chuj mi twój komentarz???
imagine_cherry2016-02-05 05:03:48nie podoba się tobie ? to skasuj poprostu ejjjj i nie pierdol ze taki gentelmen jesteś ;) AmorCupido82016-02-05 05:49:07jebij sie w leb

Wiadomo czym to było spowodowane, dużą ilością wydanych żetonów u mojej ulubienicy - nie mi to oceniać ale niektóre dziewczyny z SU w ogóle nie mają jakiejkolwek godności, ani nic tylko liczy się żeton. Dla mnie taka próba odbijania jest z lekka żałosna.

https://showup24.tv/imagine_cherry
https://showup24.tv/profile/imagine_cherry
Awatar użytkownika
stasiudankowski
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 30
Rejestracja: 15 sty 2016, 21:03
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: jedna jedyna
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Michal


hahaha dobre

Ale nic nie przebije tego jak cutecalypso napierdalała na annpearl. A potem odwracała kota ogonem że to niby ann ją zaatakowała bez powodu :D
To dopiero trzeba być kłamliwym i łasym na kase żeby takie rzeczy odpierdalać.
Awatar użytkownika
jurek_chujek
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 291
Rejestracja: 21 sty 2016, 12:54
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: anka92x
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Jak Żeton w grze to niektórzy z automatu tracą honor i jakiekolwiek zasady :)
Awatar użytkownika
stasiudankowski
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 30
Rejestracja: 15 sty 2016, 21:03
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: jedna jedyna
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Michal


stasiudankowski pisze:[...] nie mi to oceniać ale niektóre dziewczyny z ShowUp.tv w ogóle nie mają jakiejkolwek godności, ani nic tylko liczy się żeton. Dla mnie taka próba odbijania jest z lekka żałosna.


Mi też wydaje się to żałosne. Pokazuje to tylko mentalność lasek, które biorą większych napiwkowiczów za jakiś frajerów do wydojenia na żetony. Jedne wielkie, prostackie łowy na jeleni (próba "odbicia" nawet o 5 nad ranem :) ), a nuż uda się upolować jakiegoś pijanego janusza po wypłacie i ściągnąć go do siebie na transmisje, by tam przejebał wypłatę. Takie jest myślenie naszych pań.
Swoją drogą dziwne że postępuje tak bodajże największa gwiazda na SU, która na brak sponsorów i tak chyba nie narzeka.

ps. AmorCupido8, ale opis dałeś sobie w profilu :)
Awatar użytkownika
sliskiTroll
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 417
Rejestracja: 15 lis 2015, 04:23
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Wisienka jest niesamowita :) Często można ją spotkać, ma cudowny głos :)
Awatar użytkownika
MatsHummels
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 16
Rejestracja: 07 lut 2016, 15:53
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Rawana
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: MatsHummels


Kiedys robila o wiele ciekawsze transmisje, teraz same nudy.
Awatar użytkownika
ManeusaN1
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 15
Rejestracja: 13 lut 2016, 23:37
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: annpearl
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Teraz to odnoszę wrażenie jakby jej się nie chciało ;p
Awatar użytkownika
babysitme
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 13
Rejestracja: 14 lut 2016, 09:16
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: annpearl
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Fajna jest, ale ostatnio zalatuje nudą. Mam nadzieję, że szybko przejdzie jej niemoc artystyczna.
Mówią o mnie na mieście, że ponoć to spoko typ, dużo pije, ale spoko typ.

Jak pobierać streamy z CB
Awatar użytkownika
Sadistik
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1272
Rejestracja: 23 gru 2015, 03:45
Podziękował: 33 razy
Podziękowano mu: 44 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: .
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: NBMTM


sliskiTroll pisze: Mi też wydaje się to żałosne. Pokazuje to tylko mentalność lasek, które biorą większych napiwkowiczów za jakiś frajerów do wydojenia na żetony. Jedne wielkie, prostackie łowy na jeleni (próba "odbicia" nawet o 5 nad ranem :) ), a nuż uda się upolować jakiegoś pijanego janusza po wypłacie i ściągnąć go do siebie na transmisje, by tam przejebał wypłatę. Takie jest myślenie naszych pań.

Żałosne to są przede wszystkim niedorozwoje umysłowe płci męskiej z czesanym wąsem, które tymi żetonami sypią w nadziei ch*j wie na co >_< - to jest strona zasługująca na uskutecznianie twardej beki. Nie widzę powodu dlaczego miałaby nie brać tych pieniędzy od mikrocefali z showupa - "jebnięty ten co daje, 10x bardziej ten co nie bierze".
ManeusaN1 pisze:Kiedys robila o wiele ciekawsze transmisje, teraz same nudy.

babysitme pisze:Teraz to odnoszę wrażenie jakby jej się nie chciało ;p

sadistik pisze:Fajna jest, ale ostatnio zalatuje nudą. Mam nadzieję, że szybko przejdzie jej niemoc artystyczna

Klasyczny syndrom byłej gwiazdy po wypaleniu całego paliwa. Dotyka największych - porównaj Ronaldinho z Gremio/PSG z tym z Milanu :) Oby tylko wiśnia nie poszła drogą Toxic, albo konefki >_< Bo pojawiają sie pierwsze symptomy katatonii wyjebniczej, kluski śląskiej na brzuchu + celulit na dupie.
Awatar użytkownika
ExxonValdez
SU-holik
SU-holik
Posty: 76
Rejestracja: 08 sty 2016, 02:12
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Twarz w szczególnosci mi się podoba,tylko ostatnio troche sie zaniedbała.Moja była zawsze mówiła że tak mają kobiety po zimie :D
8-)
Awatar użytkownika
_silnybyk
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 29
Rejestracja: 16 lut 2016, 10:56
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: sophiee , XNikolaX
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


_silnybyk pisze:Twarz w szczególnosci mi się podoba,tylko ostatnio troche sie zaniedbała.Moja była zawsze mówiła że tak mają kobiety po zimie :D

Byleś w związku z niedźwiedziem brunatnym ?
Awatar użytkownika
ExxonValdez
SU-holik
SU-holik
Posty: 76
Rejestracja: 08 sty 2016, 02:12
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


A moze zoorganizowanie walki w kisielu tudziez mleku wisienka vs ashantee? Mysle ze taka walka byla by warta kazdej ilosci zetonow<mysli>. Zaklady przyjmuje bonzo i wszyscu sa happy. Mysle ze to dobry pomysl dla wisienki na podreperowanie budzetu, a ashantee wiadomo, lubi slodycze to kisiel zawsze na propsie:)
Awatar użytkownika
bulba
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 15
Rejestracja: 18 sty 2016, 12:45
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: malawrednaizlosliwa
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


bulba pisze:A moze zoorganizowanie walki w kisielu tudziez mleku wisienka vs ashantee? Mysle ze taka walka byla by warta kazdej ilosci zetonow<mysli>. Zaklady przyjmuje bonzo i wszyscu sa happy. Mysle ze to dobry pomysl dla wisienki na podreperowanie budzetu, a ashantee wiadomo, lubi slodycze to kisiel zawsze na propsie:)


HAHA chce to zobaczyć, koniecznie
Awatar użytkownika
dzordzo
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 10
Rejestracja: 27 gru 2015, 00:17
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: PureDream
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


bulba pisze:A moze zoorganizowanie walki w kisielu tudziez mleku wisienka vs ashantee? Mysle ze taka walka byla by warta kazdej ilosci zetonow<mysli>. Zaklady przyjmuje bonzo i wszyscu sa happy. Mysle ze to dobry pomysl dla wisienki na podreperowanie budzetu, a ashantee wiadomo, lubi slodycze to kisiel zawsze na propsie:)

Dobry pomysł, ale mam mały upgreade - dokooptować trzeba Ann, konefke, głodną92 - robimy drabinkę i zwycięzca walczy w finale z matką, którą będzie kobra.

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
ExxonValdez
SU-holik
SU-holik
Posty: 76
Rejestracja: 08 sty 2016, 02:12
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Glodna92? Cos mnie ominelo?
Awatar użytkownika
bulba
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 15
Rejestracja: 18 sty 2016, 12:45
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: malawrednaizlosliwa
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Laska chyba posłuchała loży forumowych szyderców :) i już nie eksponuje tak często cipki na ogólnym . Ale to wciąż "gwiazda" na SU, ma swoich fanów. Niepotrzebnie dopina te sztuczne włosy robiąc z siebie taką matronę, a przecież to młoda dupa. Mogłaby się wiecej ruszać. Robiła kiedyś taki taniec "umarlaka" w halloween i to było naprawde świetne.
Awatar użytkownika
sliskiTroll
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 417
Rejestracja: 15 lis 2015, 04:23
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


sliskiTroll pisze:Laska chyba posłuchała loży forumowych szyderców :) i już nie eksponuje tak często cipki na ogólnym . Ale to wciąż "gwiazda" na ShowUp.tv, ma swoich fanów. Niepotrzebnie dopina te sztuczne włosy robiąc z siebie taką matronę, a przecież to młoda dupa. Mogłaby się wiecej ruszać. Robiła kiedyś taki taniec "umarlaka" w halloween i to było naprawde świetne.

Jako że etiologię w postaci sporządnienia, o decyzji o nie pokazywania dołu osobiście wykluczam to rozkminiam przyczyny tej opcji trzy-drogowo:
1) wstydzi się cipki, na której bezdzietność trojaczkową (co najmniej) człowiek ze sprawnym wzrokiem postawiłby co najwyżej pieniądze sąsiada.
2) coś jest jednak na rzeczy z tymi hemoroidami
3) była robiona wagino-plastyka i trzeba poczekać, żeby można było bez narażania się na śmieszność, klasycznie po showupwemu utrzymywać, że "naturalne".
Awatar użytkownika
ExxonValdez
SU-holik
SU-holik
Posty: 76
Rejestracja: 08 sty 2016, 02:12
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


przejadla sie chyba.ogolnie jak ksiezniczka ostatnio czekala na kase jakby za to ze raczyla odpalic kam.swoich sponsorow chyba potracila bo w ostatnim czasie zoltego za wiele nie bylo na jej trans jak na nia i bywal nawet 2 rzadek w rankingu

w te hemorojdy nie wnikam ale fakt ze anuska zawsze skrupulatnie chowala.no i nie ma co ukrywac ze licznik juz krecony ze 3 razy ;p
Awatar użytkownika
semt3x
SU-holik
SU-holik
Posty: 64
Rejestracja: 20 lis 2015, 17:43
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: pare ich jest :)
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: sure


nie ukrywam, że miałem chwile podjarkę jak ją widziałem na SU, ale emocje stygły z transmisji na transmisje, bo nudne jak flaki z olejem. a ostygly całkiem jak ostatnio siedziała w piżamie z miśkiem na trans z celem ...na cukierki i w opisie "wyszłam ze szpitala, jestem po histeroskopii i abrazji" wtf ? :shock2: :shock2: :shock2:
Awatar użytkownika
nowy12
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 28
Rejestracja: 25 sty 2016, 15:06
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Hahahaha zaluje ze tej transmisji nie widzialem , mial bym niezly ubaw :mrgreen:
Awatar użytkownika
Freesh
SU-holik
SU-holik
Posty: 112
Rejestracja: 26 lis 2015, 00:15
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: _Keiiiti_
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


PoprzedniaNastępna

Wróć do Kobiety - Pokazy 18+



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości